Se afstemningsresultater: Formår FCK at slutte bedre end nr. 3 i denne sæson?

Stemmeafgivere
80. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    15 18.75%
  • Nej

    65 81.25%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 86

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    894

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Vi spiller pinligt ringe, vi har tunge ben, vi presser slet ikke
    det er seriøst en tung tid og være FCK fan i..
    Vel også fuldstændig ligegyldigt med FCM's 2-0. Slap af og undlad skader plz...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Vi spiller pinligt ringe, vi har tunge ben, vi presser slet ikke
    det er seriøst en tung tid og være FCK fan i..
    Det ligner et FCK-hold der med BIF sejr i Horsens torsdag er gået mentalt på sommerferie. Der er ingen energi, intet pres, ingen løb og langsom i handling og tanke.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Der er jo ikke en fløjtende fis at spille for. Sidste kamp i det lorte Corona år skal bare overstås.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    5

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Hvor er vildskaben , en pinlig og ringe indstilling., der skal seriøst ske et eller andet , hvordan kan man falde så meget i niveau...jesus

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    433

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Seriøst pinlig indsats fra nærmest hele holdet..

    Så meget for at ride på momentet og slutte af med en god indsats. Er du gal, 2 halvleg der skal ske et mirakel !

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Det eneste, jeg glæder mig over, er, at jeg ikke har følt, som jeg gør, de sidste 15 år.

    Fåck alt er ringe.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Der er godt nok meget arbejde foran os, hvis vi ikke skal ende i en situation, hvor vi de næste par år ikke går ind i en tørkeperiode. Europa er også svært med tre kvalifikationsrunder. Deprimerende.

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Vi kan i hvert fald ikke tude over AGF og FCN indstilling, når vores egen er endnu værre. Det bliver en kedelig afslutning på en forfærdelig sæson og sørger for karantæner til start fra den nye.

    Jess Thorup har i mine øjne intet præsteret. Vi har spillet meget få kampe af en acceptabel kvalitet og jeg tror hellere ikke hans mandskabspleje er specielt god.

    - jeg forstår ikke at man spiller Gryte varm for at droppe ham til sidste kamp
    - jeg forstår på ingen måder, at Daramy igen starter på bænken efter nogle fantastiske indhop

    Jess har fået sin mellemsæson med FCK og det har i mine øjne sejlet mere end under Ståle og der sejlede det virkelig også til sidst.

    Det er super skuffende. Det ligner så sandelig at remoulade kysten for et mesterskab - det er jo forfærdeligt og understreger jo endnu mere hvilken lortesæson vi har haft. FCM er forfærdelige og på papiret er det bedre med et BØF mesterskab, men med de fans de har - så er det virkelig skidt.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - jeg forstår ikke at man spiller Gryte varm for at droppe ham til sidste kamp
    Han er skadet

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Mage til ringe attitude...
    Lige meget hvem vi havde mødt i dag, så havde vi tabt. Der er jo ikke en snert af engagement.
    Mvh.
    Køb En Havn




    "so whats the point of robbery when nothing is worth taking"
    Adam And The Ants
    Køb En Havn's Avatar


  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Fucking miles away :(

    Hvor er det skuffende, at vi end ikke kan ligne et hold, der har den mindste interesse i at vinde. Helt ærligt: Det her var en potentiel sølvkamp, som kunne give adgang til CHL, og så ligner spillerne en flok nedrykkere uden den mindste gejst.

    Måske har Zankas "big game"-bacille smittet. Den her mentalitet vinder man i hvert fald intet på. Lorteafslutning på et lortesæson.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  17. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Det var sku den sløjeste indsats i meget meget lang tid, det fysiske niveau som har været spot on de sidste mange uger manglede og vi formål ikke at lave den taktiske justering for at komme ovenpå igen.

    Vi var dårligere i dag end mod FCM ude, meget dårlig måde at slutte sæsonen af på og denne slags svipsere må vi ikke have mange af til næste sæson, så kan vi godt vinke farvel til guldet.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af 5.LarsHøjer Se meddelelser
    denne slags svipsere må vi ikke have mange af til næste sæson, så kan vi godt vinke farvel til guldet.
    Synes jeg fornemmer en spirende optimisme herinde (på trods af dagens kamp) - og det kan da godt være, at jeg er mere sortseende end hvad godt er. Måske påvirket af vestegnens guld, måske påvirket af et katastrofalt år, hvor vi har set alt for meget til dem der normalt kun bør være i bestyrelseslokalet osv.. MEN - jeg sætter på ingen måde næsen op efter guld til næste år.

    Og det er ikke baseret på dagens kamp eller nogen af de andre i slutspillet for den sags skyld. Det er baseret på en vurdering af det sportslige setup. Bevares, så længe suppen er så relativt svingende i kvalitet som den er, så er der naturligvis en sandsynlighed for guld, men jeg mener bare ikke vi er i nærheden af at have setuppet på plads. En sindrig jyde som træner, en næsten ekstremt visionsløs sportsdirektør, et hold, hvor balancen bare ikke er der, og så er der Seier og alle de andre, som bare fylder for meget uden det rette modspil..

    Det er en hård tid vi lever i.. Godt sommer og godt vejr er på vej.. Ellers var det da for deprimerende.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Det var godt nok hurtigt jeg fik glemt den gode præstation mod FCM
    men nøj hvor det hele sejler, der er jo nærmest ikke nogen spillere idag
    der kan være sin præstation bekendt, jeg synes det tegner virkelig dårligt
    frem mod næste sæson.

    Peter Ankersens niveue de sidste par kampe har været så langt fra hvad vi kender
    Jonas Wind er storset ikke en del af den her kamp og ligner på mange måder den langsommeste spiller vi har

    Vi er det hold i ligaen der har lukket flest mål ind næst efter AC Horsens og Lyngby

    Det er så langt fra det FCK jeg kender og det nægter jeg at tro på man kan ændre i ET sommervindue..
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (24/05 2021 kl. 17:00)

    Hvor er vi dog bare stjerne elendige for tiden. Moralen og vindermentaliteten er helt væk. Ingen fight, ingen vilje, ingen vildskab.

    Jeg tror vi har tabt samtlige reelt vigtige kampe, vi har spillet de sidste 15 mdr.

    Der er eddermaneme mange der skal ud på røv og albuer efter denne sæson.
    Håber PC sender halvdelen af holdet ud og husker at smække med døren. Der er MANGE, der ikke har været deres ansvar bevidst.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  2. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 06.04.21, 16:28
  3. Svar: 119
    Sidste Meddelelse: 24.03.21, 10:35
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •