Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Sælg dit sæsonkort til Nedre C men kom stadig på stadion i ny og næ

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    10

    Sælg dit sæsonkort til Nedre C men kom stadig på stadion i ny og næ

    hej medfans

    Jeg vil mægtigt gerne få fat 2 eller flere sammenhængende sæsonkort til nedre C på nogle af gode pladser. Det er selvsagt ikke nemt, fordi folk (forståeligt nok) gentegner disse. Jeg har i hvert fald forsøgt 5 år i træk nu at få et par gode pladser uden held.

    Mit spinkle håb er, at der sidder nogen derude, som har gentegnet sit sæsonkort men egentligt ikke har tiden til at komme til alle kampe og gerne vil sælge sine pladser for sæsonskortsprisen + 2.500 kr. pr. plads og en aftale om, at kunne få lov til at låne pladserne til en fair pris til kampe, som jeg ikke selv kan se på grund af job, familie, sur kæreste osv. (vel en 4-5 stykker om året). Vi kan også sagtens aftale, at du får 1 bif og fcm kamp i et par sæsoner.

    For at foregribe de kritiske kommentarer, så er jeg faktisk ikke vild med at tilbyde "overpris" for noget, som allerede er købt og betalt. Omvendt kan jeg bare konstatere, at jeg ikke kan få de sjove pladser på nedre C gennem nice FC. Eller sagt lidt anderledes - jeg er vel gået hen og blevet desperat. Hvis andre har gode tips til, hvordan satan, undskyld, man får fingrene i de sjove sæsonkort, tager jeg imod dem med kyshånd.

    mvh GK

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Sælg dit sæsonkort til Nedre C men kom stadig på stadion i ny og næ

    Er det overhovedet lovligt at videresælge sæsonkort til overpris?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Sælg dit sæsonkort til Nedre C men kom stadig på stadion i ny og næ

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Er det overhovedet lovligt at videresælge sæsonkort til overpris?
    Og er det overhovedet ikke muligt, at få to sammenhængende “gode” pladser på NC? Der er ofte kun halvt fyldt op omkring min udmærkede plads på C3

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    121

    Re: Sælg dit sæsonkort til Nedre C men kom stadig på stadion i ny og næ

    Problemet er vel at folk stimler sammen i de områder, hvor de har flest samlede pladser. Det efterlader så bare pletter andre steder, hvortil sæsonkortene egentlig er gældende. Det er jo ofte kun de "store" kampe, hvor det for alvor kan være et problem.
    Jeg ville ønske der kom en form for officiel bytteordning, hvor sæsonkortholdere fik mulighed for at registrere plads og ønskede områder at bytte til. Ellers tror jeg ikke at billedet ændrer sig foreløbigt..
    Derefter blev nordmanden blandt andet spurgt, hvem der er verdens bedste fodboldspiller, men svaret var ikke som forventet Lionel Messi.
    - Det er han, lød det fra Solbakken og pegede på William Kvist, der også sad med ved pressemødet.

    We haven't won anything. We have beaten a team, we should beat every time.....
    - Ståle, efter sejren over Brøndby (12/08-2018)
    nummer 32's Avatar

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,221

    Re: Sælg dit sæsonkort til Nedre C men kom stadig på stadion i ny og næ

    Jeg har stået på Nedre C siden 2002, så 19 år har jeg haft min faste sæsonkort plads der, så det er noget du ALDRIG ville få mig til at gøre, og om det er lovligt eller ikke er lovligt har slet inden betydning.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    10

    Re: Sælg dit sæsonkort til Nedre C men kom stadig på stadion i ny og næ

    Jeg ved ikke hvad en løsning kunne være. Men jeg har til flere kampe oplevet af have 2 "single" pladser med 1 optaget plads imellem dem, hvor vedkommende på den mellemliggende plads død og pine ikke ville rykke 1 plads til højre eller venstre, fordi "det var hans plads".

  11. #7
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Sælg dit sæsonkort til Nedre C men kom stadig på stadion i ny og næ

    Citat Oprindeligt indsendt af GK23 Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvad en løsning kunne være. Men jeg har til flere kampe oplevet af have 2 "single" pladser med 1 optaget plads imellem dem, hvor vedkommende på den mellemliggende plads død og pine ikke ville rykke 1 plads til højre eller venstre, fordi "det var hans plads".
    Før corona har jeg aldrig oplevet at det ville være et problem at rykke lidt sammen, hvis sidemakkeren havde en ven med. Der har man da altid været rimeligt fleksibel pladsen. Forstår godt at man ikke vil rykke (helt) væk fra sin plads, men at give rum til den næste har i min optik aldrig været et problem.

    Nu, hvor der er corona, er det formentlig en anden sag (har ikke været på stadion siden marts sidste år).

    Så, det jeg foreslår er vel: køb et sæsonkort og bliv gode venner med din sidemakker, så går det nok i længden

    MCN

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Sælg dit sæsonkort til Nedre C men kom stadig på stadion i ny og næ

    Citat Oprindeligt indsendt af GK23 Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvad en løsning kunne være. Men jeg har til flere kampe oplevet af have 2 "single" pladser med 1 optaget plads imellem dem, hvor vedkommende på den mellemliggende plads død og pine ikke ville rykke 1 plads til højre eller venstre, fordi "det var hans plads".
    Haha! Det er simpelthen, flere gange, lykkedes dig at købe plads ved siden af NCs mest krakilske douchebag?

    Forslag: du og dine kammerater tager plads på de købte pladser. I kender vel hinanden, så I taler (hen over hovedet på douchebaggen) om alt det I plejer at tale om - seneste tinder-dates, parforviklinger, konsistensen på babyens afføring, obsternasige teenagebørn (alt efter hvor gamle I er), Kants kategoriske imperativ, bedste frikadelleopskrifter, yndlings TV-serie…. Whatever!!!

    Jeg lover dig, at ham i midten skrider efter to minutter.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 09:07
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 03.03.05, 09:01
  3. Afskaffelse af sæsonkort til Nedre C..!?
    By Vi_vinder_altid...!! in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 03.12.04, 22:55
  4. Kø med sæsonkort på Nedre C ?
    By BlingBling in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 09.11.04, 21:17
  5. Sæsonkort til nedre
    By hrweye in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.05.04, 17:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •