Viser resultater 1 til 12 af 12

Emner: Udlån af sæsonkort/billetter

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Udlån af sæsonkort/billetter

    Kære medfans.

    Så rundede vi 16.000 solgte pladser til den kommende sæson. Det er fantastisk at mærke opbakningen og hvor bliver det dejligt snart at kunne komme på stadion igen.

    Èn ting er at klubben har solgt mange sæsonkort og billet abonnementer - Noget andet er udnyttelsesgraden. Jeg har tænkt over hvordan vi som fans af FC København kan bidrage til at der altid er flest mulige på lægterne når vi spiller hjemme kamp. I de sæsoner hvor jeg har haft sæsonkort har jeg ikke altid være lige god til at få givet min billet videre de få gange jeg har været forhindret.

    Til den kommende efterårs sæson har jeg udlandsrejser til to af kampene henover efteråret hvorfor jeg gerne vil stille mine pladser til rådighed for andre medfans. I en travl hverdag kan jeg godt "glemme" at få spurgt i mit netværk og vennekreds og det betyder at sønnikes og min billet ofte går til spilde.

    Kunnne denne tråd være stedet hvor man kan give sine billetter videre til medfans hvis man er forhindret?
    Findes der andre steder hvor der allerede findes et forum til dette?
    Eller er der andre ideer til hvordan vi kan sikre at der er så høj en udnyttelsesprocent som overhovedet muligt til hver kamp?

    Med ønsket om en god sæson hvor guldet skal hjem til hovedstaden - FORZA FC

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter

    Er det tilladt at sælge? Jeg og min ene søn er uden sæsonkort og ved sjældent ret lang tid i forvejen om vi kan tage i PARKEN. Mere fordi jeg gerne betaler og ikke bare vil nasse på andres plads.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Er det tilladt at sælge? Jeg og min ene søn er uden sæsonkort og ved sjældent ret lang tid i forvejen om vi kan tage i PARKEN. Mere fordi jeg gerne betaler og ikke bare vil nasse på andres plads.
    Jeg tænker ikke på at sælge, men at videregive gratis til medfans som ønsker at komme i Parken.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter

    God tråd. Jeg har også, grundet skiftende arbejdstider, flere kampe pr sæson jeg ikke kan bruge mit sæsonkort og har aldrig været særlig god til at tilbyde pladsen udover mit tætteste netværk. Jeg syntes også det er synd pladsen/kapaciteten går til spilde, så støtter op om en tråd der kan afhjælpe dette.
    Men hvordan i praksis, spørger da jeg ikke ved det, kan folk få adgang på andre måder end at skulle låne mit kort fysisk (og alt hvad der medfører af logistik)? -som har været det der har hindret mig i, at gå videre med udlån tidligere.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2008
    Indlæg
    72

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter

    Hvis du alm. sæsonkort kan du til hver kamp generere en billet i stedet for at bruge kortet. Denne billet kan du så sende pr. email til en der gerne vil aftage den. Dermed så behøver du ikke låne dit kort ud.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af KMI Se meddelelser
    Hvis du alm. sæsonkort kan du til hver kamp generere en billet i stedet for at bruge kortet. Denne billet kan du så sende pr. email til en der gerne vil aftage den. Dermed så behøver du ikke låne dit kort ud.
    Eller endnu nemmere – brug MitKBH-app'en og send et screenshot af sæsonkortet. Vær dog opmærksom på, at koden skifter fra kamp til kamp, så screenshottet skal være lavet op til den aktuelle kampdag.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter


  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter

    Jeg har ikke fået aktiveret mit sæsonkort pga. at skulle være på ferie, men det blev aflyst af sygdom.
    Derfor har jeg nu fået mulighed for at komme i Parken søndag mod Aab, men kan ikke få plads min på nedre C.
    Er der nogle der kan hjælpe med en billet evt. på C6 eller deromkring?

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter

    Må man give sin billet væk til kampen i morgen? Tænker i forhold til covid-19. Jeg har plads på c6 række 15 lige ved midterlinjen. Men jeg kommer hverken i morgen eller søndag.

  14. #10
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter

    Jeg skal have mine drenge med til SIF-kampen og vil derfor gerne bytte min billet til øvre B, med noget langside-værk hvis nogle er interesserede....
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    79

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter

    Grundet ferie er slænget delvist amputeret. Har derfor to billetter til sektionen mod Sønderjyske.
    Gives naturligvis videre uden beregning.
    Vores endeløse dage er talte

  16. #12
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Udlån af sæsonkort/billetter

    Jeg mangler en nedre sektionsbillet til Sivasspor og bytter gerne med en nedre sektion til Sønderjyske, hvis nogle har interesse!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 03.05.17, 08:26
  2. Udlån af sæsonkort til torsdag
    By chrilleho in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 26.10.11, 18:20
  3. Billetter til UEFA Cup - sæsonkort
    By MarBaar in forum De korte linier
    Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 20.10.07, 09:44
  4. Sæsonkort og Man U-billetter
    By shs in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.06, 17:43

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •