Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    39 49.37%
  • Uafgjort

    20 25.32%
  • AaB vinder

    20 25.32%
Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 162

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Mødte lige FC Københavns massør på ok tanken og spurgte om de var klar til på søndag osv. Så snakkede vi kort om Jonas Wind og så rystede han på hovedet og sagde han er helt væk. Han leverer ingenting og var den dårligste til træning med landsholdet og hvis/når han bliver solgt til udlandet bliver han spist op da han ikke har den mentale styrke , samt han ikke var et tab da han ikke har leveret for København længe....

    Fik denne besked fra en kammerat

    Snakkede med en sf Bellands venner tidligere idag. Han kunne fortælle at Jes har ikke selv meldt ud hvem han vil bruge og ikke bruge. Han har ikke selv været henne til Bjelland og sagt, dig kan jeg desværre ikke bruge. Derfor endte det med at fc skal betale en del af hans løn resten af kontrakten. Ydmere er han ved at køre Fisher ud af truppen på samme måde, fordi Fisher har sagt hvad han mener…….
    Spændende sæson vi går i møde.


    Medmindre Fischer levere varen som da han startede i klubben må han gerne blive solgt for min skyld. Synes han hæmmer mere end han gavner
    Noget af en udtalelse fra massøren. Men ja, han har været væk i noget tid. Men han kan sparke straffe ;-I

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Mødte lige FC Københavns massør på ok tanken og spurgte om de var klar til på søndag osv. Så snakkede vi kort om Jonas Wind og så rystede han på hovedet og sagde han er helt væk. Han leverer ingenting og var den dårligste til træning med landsholdet og hvis/når han bliver solgt til udlandet bliver han spist op da han ikke har den mentale styrke , samt han ikke var et tab da han ikke har leveret for København længe....
    Wauw, det var da rimelig... indiskret af massøren. Men det giver mening, når man tænker på, at han virkede ret fraværende på banen i sidste del af sidste sæson (og jo kan takke sin sikre straffesparksfod for, at hans angriberstatistik ser så pæn ud).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    100 % ægte, jeg sagde at jeg håbede han scorede 2 mod England så han kunne blive solgt for 200 + millioner til en engelsk klub også rystede han på hovedet og så han bliver ædt levende i udlandet.

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Hvis der korrekt, bør denne massør være fortid i klubben!

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Hvis der korrekt, bør denne massør være fortid i klubben!
    Satser stadig på at det ikke kan passe ellers helt enig! Man må dog også spørge sig selv, hvem eller hvad det skulle gavne at viderebringe den slags sladder.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Det er illoyalitet på højt plan og er vel nærmest en bortvisning (hvis det altså er korrekt).

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Men hvis vi ser bort fra massøren, og i stedet fokuserer på det, han har sagt, hvilket formentlig ikke er forkert, tegner det nogle ret dystre perspektiver mht. Wind, som ellers har virket som en type, der altid knoklede for det og ikke led af mentale udsving. Hmm...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Er dette et troll indlæg? :)

    Aligevel vildt, hvis du har haft en samtale med en FCK massør som sviner Wind på den måde...
    Tænkte det samme. Så er massøren nok fortid i klubben før Wind - dårlig træningsindsats eller ej :)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Det er illoyalitet på højt plan og er vel nærmest en bortvisning (hvis det altså er korrekt).
    Af samme grund er det også ufint nærmest at sætte navn på kilden.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Enig, det er illoyalitet af værste skuffe, hvis det her er sandt. Det sidste FCK har brug for i denne sæson er intern uro, samt at nogen puster til ilden ved at rende og fodre pressen med sladrehistorier!!
    Casper the ghost

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Nå, vi fik da en god gave af OB her til aften. Dejligt.
    Lad os nu for guds skyld prøve at være det hold der kommer godt fra start og som de andre skal jagte.
    Jeg forventer en klar sejr på søndag over et AaB hold uden Lucas A….

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Enig, det er illoyalitet af værste skuffe, hvis det her er sandt. Det sidste FCK har brug for i denne sæson er intern uro, samt at nogen puster til ilden ved at rende og fodre pressen med sladrehistorier!!
    Jeg har sgu svært ved at tro på historien. Bevares Wind har ikke top præsteret, men der kan jeg sgu finde mange spillere på FCKs hold der ikke har. Helt fair man diskutere om Wind passer ind i det system vi skal praktisere i fremtiden.
    Men Wind i Topform har altså kvaliteter som kan benyttes i udlandet. At udtale at ham bliver "ædt" levende er sgu en tand for useriøst "Hvis det er sandt" :)

    Han startede trods alt inde i den første EM kamp, så helt dårligt til træning kan han vel ikke have præsteret :)

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    100 % ægte, jeg sagde at jeg håbede han scorede 2 mod England så han kunne blive solgt for 200 + millioner til en engelsk klub også rystede han på hovedet og så han bliver ædt levende i udlandet.
    Altså en massør fortæller de ting helt random til en han ikke kender! Sorry det virker simpelthen for mærkeligt til at jeg tror det eller der ikke er tale om en misforståelse.

    Den anden besked…. Igen, selvom det passer meget godt på min kritik af Jess og hans mandskabspleje, så virker det søgt. Altså Bjelland er jo slet ikke blevet brugt, så bør ikke være den store overraskelse…. Men alt i alt, så er der da kommet AGF kaos til klubben

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har sgu svært ved at tro på historien. Bevares Wind har ikke top præsteret, men der kan jeg sgu finde mange spillere på FCKs hold der ikke har. Helt fair man diskutere om Wind passer ind i det system vi skal praktisere i fremtiden.
    Men Wind i Topform har altså kvaliteter som kan benyttes i udlandet. At udtale at ham bliver "ædt" levende er sgu en tand for useriøst "Hvis det er sandt" :)

    Han startede trods alt inde i den første EM kamp, så helt dårligt til træning kan han vel ikke have præsteret :)
    Jeg synes selv, at den udtalelse "massøren" har bragt om Jonas Wind virker noget underlig med tanke på, at han har forlænget sin kontrakt med FCK til 2025; samt at han er den spiller vi bruger til at sparke straffespark.
    Casper the ghost

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (18/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men hvis vi ser bort fra massøren, og i stedet fokuserer på det, han har sagt, hvilket formentlig ikke er forkert, tegner det nogle ret dystre perspektiver mht. Wind, som ellers har virket som en type, der altid knoklede for det og ikke led af mentale udsving. Hmm...
    Jeg skal ikke kunne sige, hvordan han præsterer til træning, men jeg ser ham bestemt ikke som en, der knokler i kampene. Efter min mening er han en bevægelsesøkonom. Hvis du kigger på Superliga.dk’s statistikker, er han i bedste fald middelmådig ift. de fysiske præstationer. Korrigerer man for antal spillede minutter er han i bund.

    Wind skal seriøst oppe sig.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  2. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  3. Svar: 142
    Sidste Meddelelse: 18.03.21, 17:09
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •