Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
65. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    43 66.15%
  • Uafgjort

    7 10.77%
  • Torpedo vinder

    15 23.08%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 70 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tror altså ikke, at han er i dårlig form. Jeg har ikke tal for alle spillere, da det er lidt bøvlet at få det ind i Excel fra Superliga.dk, men når man sætter diverse løbemetrikker op ift. spilleminutter, ligger han fornuftigt til. Det skal siges, at FCK generelt ikke er det hold, hvor spillerne har mest ild i røven.

    [...]

    Sammenligner man med alle spillere i Superligaen, er han bestemt ikke i top, men det er ingen af vores folk. Det er også vigtigere at løbe klogt end at løbe meget, men det er anden diskussion (men måske i virkeligheden der, problemet ligger).
    Nej, der er da intet, der tyder på, at det er hans fysiske form, den er gal med. Han ser aldrig ugidelig ud, når han kommer på banen. Tværtimod - og det ligger lidt i tråd med det, du antyder - virker han næsten for energisk nogle gange, så han nærmest ligner en 6-årig, der bare stæser blindt efter og med bolden overalt. Det med kropsholdningen tror jeg også er mentalt. Han ligner en, der er alt for anspændt i forsøget på at præstere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

    Fischers største problem er, at han ikke spiller bolden. Han har tydeligvis mistet evnen til at sætte 2-3 mand, men det vil han ikke selv acceptere. Han suger altid meget opmærksomhed til sig, så hvor kunne det dog bare være fedt, hvis han langt oftere spillede en medspiller. Det behøver ikke være den svære stikning i dybden, der giver en målchance, men bare det, at modstanderne bliver spredt kan gøre, at han få en 1-mod-1-duel, som han kan vinde. Når jeg ser ham spille kan jeg bare alt for ofte gætte, hvad han gør, og det kan modstanderne også, og det er lort. Men med langt flere afleveringer tror jeg, at han vil være en virkelig værdifuld spiller for os, og så bliver han måske ikke solgt til en storklub på vanvittige stats, men han skal nok bare indse, at det skifte formentlig aldrig kommer.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

    Mindre om Fischer og mere om et forvirrende fænomen:

    Det ser godt nok underligt ud, når vi giver bolden op ved at fire mand skal sponse ud i højre side og sætte modstanderholdet under pres, Zorniger-style, ved at ramme dem med en lang bold. Samme projekt blev sat i søen til anden halvleg mod AaB, men så vidt jeg husker ikke efter deres scoringer.

    Må man anbefale at terpe det lidt mere? ;-) Det virkede ikke ligefrem fikst at lade Davit stå og blomstre på hjørnet af feltet, når den lange bold slet ikke var lang nok, og hviderusserne kunne sætte et kontraangreb i gang ...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    (Psst, Thorup, hvad med at bytte om på Falk og Biel?).
    Ja eller have en anderledes offensiv tilgang med Biel og Falk som de to 8’re og så enten Zeca, Lerager eller Stage som 6’er. Biel har ved flere lejligheder vist, at han er rigtig god centralt både offensivt og defensivt. Hverken Zeca, Lerager eller Stage er særligt gode venner med bolden. Jeg synes, det hæmmer vores offensiv, at vi altid spiller 2 af de 3 i vores kampe.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Ja eller have en anderledes offensiv tilgang med Biel og Falk som de to 8’re og så enten Zeca, Lerager eller Stage som 6’er. Biel har ved flere lejligheder vist, at han er rigtig god centralt både offensivt og defensivt. Hverken Zeca, Lerager eller Stage er særligt gode venner med bolden. Jeg synes, det hæmmer vores offensiv, at vi altid spiller 2 af de 3 i vores kampe.
    Bestemt! Min kommentar tog blot udgangspunkt i, at jeg tror, det er svært at forestille sig, at Thorup skulle smide enten Zeca eller Lerager på bænken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bestemt! Min kommentar tog blot udgangspunkt i, at jeg tror, det er svært at forestille sig, at Thorup skulle smide enten Zeca eller Lerager på bænken.
    Mon ikke Lerager i udgangspunkt var tænkt som en spiller der kunne dække både 6 og 8? Måske Jess bare skal få trænet den del med ham. Så kan der veksles fra kamp til kamp.

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Mon ikke Lerager i udgangspunkt var tænkt som en spiller der kunne dække både 6 og 8? Måske Jess bare skal få trænet den del med ham. Så kan der veksles fra kamp til kamp.
    Hmm, Lerager er for mig at se for teknisk/kreativt begrænset til at spille 8'er. Han er vel en klassisk allrounder, der ikke er dårlig til noget, men heller ikke er supergod til noget. Og jeg er helt enig med shs i, at vores offensiv bliver for mager med Zeca og Lerager samtidig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

    Hvordan hjælper det på en mager offensiv, at bytte Biel med Lerager? Der kommer ikke flere spillere i feltet af den grund, tværtimod mister vi Leragers løb i feltet.
    Derudover kan jeg kun se, at det vil koste betydeligt i defensiven, særligt på andenbolde. Til trods for at have tre mand på midten, ville vi vel have ligaens mest spinkle centrale midtbane. Et af vores store problemer i defensiven er den manglende sammenhæng og koordination mellem forsvar og midtbane og i presspillet. At smide Biel ind her kan jeg kun se som en dyr beslutning.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Hvordan hjælper det på en mager offensiv, at bytte Biel med Lerager? Der kommer ikke flere spillere i feltet af den grund, tværtimod mister vi Leragers løb i feltet.
    Derudover kan jeg kun se, at det vil koste betydeligt i defensiven, særligt på andenbolde. Til trods for at have tre mand på midten, ville vi vel have ligaens mest spinkle centrale midtbane. Et af vores store problemer i defensiven er den manglende sammenhæng og koordination mellem forsvar og midtbane og i presspillet. At smide Biel ind her kan jeg kun se som en dyr beslutning.
    I det hele taget er det i mine øjne lidt misforstået, at vi skulle have et stort offensivt problem. Vi var Superligaens mest scorende hold i sidste sæson, og der er foreløbig intet i de to første kampe, som tyder på, at vi har problemer med at skabe chancer. Til gengæld lukker vi stadig mål ud af ingenting, og jeg tvivler på, at en central midtbane med både Falk og Pep vil hjælpe på det problem – tværtimod.

    Med Jonas Wind tilbage på holdet har vi i ham og Falk rigeligt med mellemrumsspillere på holdet, og som Kenney ganske rigtigt er inde på, har vi derfor snarere brug for de løb i feltet, som Lerager bringer, og som i sidste sæson kastede fire mål i 17 kampe af sig – hvilket må siges at være ganske pænt for en boks-til-boks spiller. Til sammenligning scorede Pep Biel to gange i 27 optrædener. Han skal i øvrigt nok få sine kampe i denne sæson, enten som kant med fripas til at vandre ind i banen eller som aflastning for Wind og Falk.

    Når det så er sagt, synes jeg, at Lukas Lerager er startet denne sæson svagt, særligt hvad angår hans boldomgang. Men skal han bænkes, bør det være, fordi Jens Stage ånder ham i nakken og ikke for Pep Biel, for så mister vi simpelthen for meget fysik og dynamik – og det er jo ikke ligefrem gået strygende med at nipse sig til resultater de sidste par sæsoner.
    Mvh.
    Dane

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Torpedo BelAZ Zhodino (22/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    I det hele taget er det i mine øjne lidt misforstået, at vi skulle have et stort offensivt problem. Vi var Superligaens mest scorende hold i sidste sæson, og der er foreløbig intet i de to første kampe, som tyder på, at vi har problemer med at skabe chancer. Til gengæld lukker vi stadig mål ud af ingenting, og jeg tvivler på, at en central midtbane med både Falk og Pep vil hjælpe på det problem – tværtimod.

    Med Jonas Wind tilbage på holdet har vi i ham og Falk rigeligt med mellemrumsspillere på holdet, og som Kenney ganske rigtigt er inde på, har vi derfor snarere brug for de løb i feltet, som Lerager bringer, og som i sidste sæson kastede fire mål i 17 kampe af sig – hvilket må siges at være ganske pænt for en boks-til-boks spiller. Til sammenligning scorede Pep Biel to gange i 27 optrædener. Han skal i øvrigt nok få sine kampe i denne sæson, enten som kant med fripas til at vandre ind i banen eller som aflastning for Wind og Falk.

    Når det så er sagt, synes jeg, at Lukas Lerager er startet denne sæson svagt, særligt hvad angår hans boldomgang. Men skal han bænkes, bør det være, fordi Jens Stage ånder ham i nakken og ikke for Pep Biel, for så mister vi simpelthen for meget fysik og dynamik – og det er jo ikke ligefrem gået strygende med at nipse sig til resultater de sidste par sæsoner.
    Offensivt/defensivt - WHO cares. Vi har et (eller flere) kæmpe problem(er)!

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •