Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 56.90%
  • Uafgjort

    18 31.03%
  • Silkeborg vinder

    7 12.07%
Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 141 af 141

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (25/07-2021 kl. 16:00)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (25/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Lige der bliver jeg meget ydmyg.

    Jeg kunne be' om, at du læste samtlige indlæg i den del af debatten, du selektivt vælger at behandle, så der kom det rette perspektiv på - og kontekst for den del, du forholder dig til.

    Men nogle gange må jeg bare kapitulere og erkende at jeg har mødt en stor debattør, med vid, dybde og perspektiv, som jeg aldrig vil kunne matche og derefter vil jeg alene lade mig overvælde af oplevelsen ved at læse indlægget og overgive mig til skønheden i det.

    Det er den slags indlæg der skaber legendariske debattører

    EMINENT!
    Okay, super fint svar her.

    Jeg er sådan set enig i meget af hvad du mener om Thorup, og resten af staben, men du vælger ret konsekvent at tage nogle specifikke punkter ud, for at få dit synspunkt til at se bedre ud. Og så nogle direkte forkerte informationer, som du tidligere skriver at Ariel Jacobs har haft lige så mange kampe som Thorup, før han blev fyret.

    Og før du kommer med ja du sagde ikke lige så mange kampe, jeg ved ikke om ca. betyder at 51 mod 30 kampe er tæt nok, men det mener jeg ikke det er.

    Men fred være med det, du forsætter bare, og så må vi andre tjekke op på hvad du skriver, for at se om det er korrekt.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (25/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Okay, super fint svar her.

    Jeg er sådan set enig i meget af hvad du mener om Thorup, og resten af staben, men du vælger ret konsekvent at tage nogle specifikke punkter ud, for at få dit synspunkt til at se bedre ud. Og så nogle direkte forkerte informationer, som du tidligere skriver at Ariel Jacobs har haft lige så mange kampe som Thorup, før han blev fyret.

    Og før du kommer med ja du sagde ikke lige så mange kampe, jeg ved ikke om ca. betyder at 51 mod 30 kampe er tæt nok, men det mener jeg ikke det er.

    Men fred være med det, du forsætter bare, og så må vi andre tjekke op på hvad du skriver, for at se om det er korrekt.
    Da vi kun har spillet SL under JT var det min reference - 38 vs 27 kampe er jo begge dele ca. en sæson.

    Har du behov for at kalde det:

    Men kan du stoppe med det her bullshit manipulerende journalisme?


    Så må jeg gentage mit indlæg og min benovelse over skønheden i dit indlæg.
    Goldbæks Højrefod

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (25/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi er jo lidt ude i “hønen eller ægget” her. Jeg mener, at han skal have spillerne han ønsker, før vi skal bedømme ham som fiasko. Og her mangler vi stadig at købe de ønskede offensive profiler, som han skal bruge.
    Om der har været tilstrækkelig spillemæssig udvikling kan nok diskuteres. Jeg er heller ikke tilfreds bl.a. er jeg meget skuffet over, at man ikke har set et meget større udtryk fra vores midtbane, der med Zeca, Lerager, Stage og Falk burde kunne dominere alle danske hold. Samtidig har resultaterne i foråret været fornuftige (ikke prangende, men heller ikke skrækkelige) og derfor synes jeg, at der dog trods alt er sket nok til, at han i det mindste skal have lov til at få sine indkøb her til sommer. Ellers går vi bare i ring, hvor vi skifter træner men aldrig går all in på det.
    De fleste analyser jeg har læst om Thorup peger på, at han er en pragmatisk træner. De peger blandt andet på, at man set ham gøre brug af forskellige formationer, opspilsmønstre, pressystemer og lignende. Vi har da også selv set at Thorup ikke har noget fast system. I starten var det med tremandsforsvar, så gik vi over til det vi ser nu bare med inderstre angribere frem for kanter (altså de stod ikke så bredt) og da vi kom i slutspillet stod vi mere kompakt og dybt (nogle gange med to angribere på toppen).

    Jeg er med på, at han ikke har fået ret mange spillere tilført og slet ingen offensive spillere, men hvis en pragmatisk træner har så store problemer med at få de eksisterende spillere til at fungere og har behov for en større udrensning, hvad er pointen så med en så pragmatisk træner? Vi ser jo nu ulemperne ved det, men hvornår får vi set fordelene?

    Det kan selvfølgelig godt være, at Thorp først nu har lagt sig fast på et system og at man i sidste sæson bare forsøgte at redde så meget som muligt (hvilket jeg nu tror på), men jeg synes stadig forventningerne skal være højere, når han trods alt snart har været her i et år. Kigger man nøgternt på det, så spillede Silkeborg jo ganske fint og det er i høj grad deres fortjeneste, at vores presspil var elendigt, ligesom Aab fik mål ud af ingenting. Derfor havde jeg personligt sagtens kunne acceptere en blød start med to uafgjorte og hvor fokus i høj grad var på Europa kvalifikation. Det kræver dog, at man kan se et vist bundniveau, en vis motivation og at man i det mindste kan se, hvad det er vi vil. Og det har vi på ingen måde set. Til gengæld har vi set store svaghedstegn, især på de områder hvor jeg formoder at Thorup har størst fokus. Derudover har flere spillere virket frustreret og Thorup har virket helt på månen, når han skal svare på simple spørgsmål.

    Hvis Thorups spillestil så alligevel kræver en reboot, så kan man dermed lige så godt også kigge på andre kandidater til cheftrænerposten, da Thorup trods alt ikke har imponeret.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #139
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (25/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    De fleste analyser jeg har læst om Thorup peger på, at han er en pragmatisk træner. De peger blandt andet på, at man set ham gøre brug af forskellige formationer, opspilsmønstre, pressystemer og lignende. Vi har da også selv set at Thorup ikke har noget fast system. I starten var det med tremandsforsvar, så gik vi over til det vi ser nu bare med inderstre angribere frem for kanter (altså de stod ikke så bredt) og da vi kom i slutspillet stod vi mere kompakt og dybt (nogle gange med to angribere på toppen).

    Jeg er med på, at han ikke har fået ret mange spillere tilført og slet ingen offensive spillere, men hvis en pragmatisk træner har så store problemer med at få de eksisterende spillere til at fungere og har behov for en større udrensning, hvad er pointen så med en så pragmatisk træner? Vi ser jo nu ulemperne ved det, men hvornår får vi set fordelene?

    Det kan selvfølgelig godt være, at Thorp først nu har lagt sig fast på et system og at man i sidste sæson bare forsøgte at redde så meget som muligt (hvilket jeg nu tror på), men jeg synes stadig forventningerne skal være højere, når han trods alt snart har været her i et år. Kigger man nøgternt på det, så spillede Silkeborg jo ganske fint og det er i høj grad deres fortjeneste, at vores presspil var elendigt, ligesom Aab fik mål ud af ingenting. Derfor havde jeg personligt sagtens kunne acceptere en blød start med to uafgjorte og hvor fokus i høj grad var på Europa kvalifikation. Det kræver dog, at man kan se et vist bundniveau, en vis motivation og at man i det mindste kan se, hvad det er vi vil. Og det har vi på ingen måde set. Til gengæld har vi set store svaghedstegn, især på de områder hvor jeg formoder at Thorup har størst fokus. Derudover har flere spillere virket frustreret og Thorup har virket helt på månen, når han skal svare på simple spørgsmål.

    Hvis Thorups spillestil så alligevel kræver en reboot, så kan man dermed lige så godt også kigge på andre kandidater til cheftrænerposten, da Thorup trods alt ikke har imponeret.
    Bortset fra de 27M DKK vi smider i et sort hul så er jeg enig. Vi skal i hvert fald gerne være MEGET sikre på den næste træner, da vi der vil være to løntunge forgængere til at lave hul i budgettet.

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (25/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Da vi kun har spillet SL under JT var det min reference - 38 vs 27 kampe er jo begge dele ca. en sæson.

    Har du behov for at kalde det:

    Men kan du stoppe med det her bullshit manipulerende journalisme?


    Så må jeg gentage mit indlæg og min benovelse over skønheden i dit indlæg.
    Okay, jeg skal da blankt erkende mit sprog ikke er min bedste side, men okay det gør det da lidt bedre, 78% af kampene, mod 59%.

  8. #141
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (25/07-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du skriver sådan her: "Min betragtning handler om dagens kamp, hvor Fischer muligvis er sat af, fordi han skal have haft en kontrovers med træneren, hvilket måske betyder, at vi har set ham for sidste gang."

    Ingen andre har nævnt noget om nogen konflikt, så det er ret oplagt at læse det, som om du har et eller andet at bygge det på - om det så er løse rygter på nettet eller whatever. Det spørger jeg dig så til.

    Men altså, vi spekulerer bare videre om, hvad fanden Thorup har gang. Det virker febrilsk og panisk.
    Beklager, hvis jeg ikke var tydelig nok. Jeg ved intet, og jeg har ikke talt med Jesper Larsen på en tankstation, men har et eller andet sted læst om kontrovers, og at han skulle være blevet bedt om at finde sig n ny klub. Efter at have søgt lidt på SoMe med min telefon, hvilket ikke er det letteste, er jeg overbevist om, at betragtninger stammer fra Skakten, så måske ophavsmændene, som med garanti læser med her, vil give sig til kende.

    I følge et CS interview var der alene sportslige overvejelser bag Fischers udeladelse af truppen, og han skal ikke være på vej væk. Om det er det endelige bevis for, at der ikke er noget galt, andet end Fischers øjeblikkelige sløje niveau, ved jeg ikke.

    Edit. Tjah https://twitter.com/cphsundays/statu...676814339?s=21
    Sidst redigeret af Døren : 27.07.21 kl. 14:41

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •