Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 28 af 47 FørsteFørste ... 182526272829303138 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Igen, du bruger betegnelsen “æsler”. Jeg kan på ingen måde have det. Det er nedladende og dumt.
    Det var vist Fyr-Ståle-folket, der introducerede udtrykket for hans efter deres mening mindre heldige indkøb, såsom Jens Stage og Pep Biel (+ selvfølgelig de ægte fejlkøb).
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #407
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Så må det være slut…


  4. #408
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Pede Se meddelelser
    Så må det være slut…
    Det er som sådan ikke det, at vi taber. Det er måden!

  5. #409
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Tak til Thorup for at skabe økonomisk råderum for at hente en ny træner.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #410
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Det sker næppe inden vinduet lukker, for hvordan lokker vi lige spillere til et hold uden træner? Men omvendt, hvilke spillere henter vi lige, hvis vi ved, at vi skifter træner og dermed muligvis også skifter stil? Jeg vil fortsat gerne af med JT, og Champions League ændrede intet for mig, for jeg kan ikke se, hvordan JT er en langsigtet løsning her.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #411
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Thorup har overbevist mig om at han er den helt rigtige:

    * Vi har vundet mesterskabet
    * Vi har kvalificeret os til Champions League for første gang i 6 år
    * Vi ligger foran vores to værste konkurrenter i Superligaen

    Jo, vi har tabt 3 kampe og det er for meget, men vi er trods alt kun 4 point fra førstepladsen.
    Vi kan ovenikøbet hente mere ind her i weekenden mod FCN.

    Det er ikke bare bestået. Det er vildt godt gået af JessSir!

    Man skal også huske på at truppen undervejs og fortsat er under en af de største transitioner i klubbens historie.

    Tilgengæld er det dybt pinligt for dem, der bliver ved med at bruge øgenavnet ClueJess, for han er da alt andet end det. Vinderen har altid ret.
    Vild godt gået. Den helt rigtige. Flere nederlag end sejre i ligaen i år er flot. Forlæng med ham. Mastermind.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #412
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Vild godt gået. Den helt rigtige. Flere nederlag end sejre i ligaen er flot.
    Hehe. Der er ikke langt fra Succes til Fiasko i fodbold :)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #413
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det sker næppe inden vinduet lukker, for hvordan lokker vi lige spillere til et hold uden træner? Men omvendt, hvilke spillere henter vi lige, hvis vi ved, at vi skifter træner og dermed muligvis også skifter stil? Jeg vil fortsat gerne af med JT, og Champions League ændrede intet for mig, for jeg kan ikke se, hvordan JT er en langsigtet løsning her.
    Nu fik jeg så lige hørt et par interviews. JT er færdig, det er jeg overbevist om. Han er selv så presset at han hidser sig op over en journalists relativt harmløse spørgsmål, men både Lerager og Falk lød som nogen, der slet ikke tror på JT.

  14. #414
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu fik jeg så lige hørt et par interviews. JT er færdig, det er jeg overbevist om. Han er selv så presset at han hidser sig op over en journalists relativt harmløse spørgsmål, men både Lerager og Falk lød som nogen, der slet ikke tror på JT.
    Ja, det var fedt, da hun spurgte - "Er du hård nok ved dem" :-)

  15. #415
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hehe. Der er ikke langt fra Succes til Fiasko i fodbold :)
    Jeg tror faktisk vi er en del der ikke lod os forblænde af at vi kom i chl. Selvfølgelig super, men passer samtidig godt ind i historien om Thorup i fck. Det er helt sindssyg enormt svingende der han præsterer, og skal vi være et tophold over tid, skal han simpelthen være mere stabil. Og det tror jeg ikke på han kan, han har i al fald haft tid nok til at vise mig modsat.


  16. #416
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Tror Jess bliver fyret… hvilket nok er bedst i forhold til den situation vi er, hvor det også virker til at spillerne heller ikke tror på ham.
    Men, han har ikke fået den hurtige spillende forsvarsspiller han gerne ville have - men måtte beholde Bolie og fik to udsmidere - godt i Europa - skidt i suppen.
    Ingen hurtige kanter, men en masse måske spillere… PC sagde, man skulle spillere der ville brænde banen af…
    hvor er de henne?
    For mig pege pilen på PC…

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #417
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Come ON FC Se meddelelser
    Tror Jess bliver fyret… hvilket nok er bedst i forhold til den situation vi er, hvor det også virker til at spillerne heller ikke tror på ham.
    Men, han har ikke fået den hurtige spillende forsvarsspiller han gerne ville have - men måtte beholde Bolie og fik to udsmidere - godt i Europa - skidt i suppen.
    Ingen hurtige kanter, men en masse måske spillere… PC sagde, man skulle spillere der ville brænde banen af…
    hvor er de henne?
    For mig pege pilen på PC…
    Troll life... Manden der lige har sikret CL Gruppespil og vundet et mesterskab.... Ha' nu lidt perspektiv...
    Jeg er helt enige i, at vi var elendige i dag. Men hvis du ikke er en troll, så er dog godt nok dystopisk...

  19. #418
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Troll life... Manden der lige har sikret CL Gruppespil og vundet et mesterskab.... Ha' nu lidt perspektiv...
    Jeg er helt enige i, at vi var elendige i dag. Men hvis du ikke er en troll, så er dog godt nok dystopisk...
    Man er aldrig bedre end sin sidste kamp :)

    Jeg tror du skal finde perspektivet i vi har tabt 4 ud af 7 kampe i Suppen, med en elendig målscorer imod. Altså nu er der nogle statistik folk der må hjælpe mig, men jeg mindes ikke at have set så voldsom nedtur på sæson start før. Vi skal vel helt tilbage til 90'erne for at se det ringere ?.

    Eneste der kan skabe glæde er at jeg ikke tror de hold der i toppen, holder ved set over en lang sæson.

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #419
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Eneste der kan skabe glæde er at jeg ikke tror de hold der i toppen, holder ved set over en lang sæson.
    Famous last words...
    Uanset om de holder ved eller ej, er der jo bare intet der tyder på, at det bliver os der overhaler dem. Tværtimod.

    Forhåbentlig er PC allerede i gang med at finde en kvalificeret erstatning for JT.
    Og forhåbentlig er Kvist allerede i gang med at finde en kvalificeret erstatning for PC (omend den tror jeg heller ikke selv på).
    Desvære har jeg ingen forhåbninger om, at nogen er i gang med at finde en kvalificeret erstatning for Kvist...


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar


  22. #420
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Jeg tror faktisk vi er en del der ikke lod os forblænde af at vi kom i chl. Selvfølgelig super, men passer samtidig godt ind i historien om Thorup i fck. Det er helt sindssyg enormt svingende der han præsterer, og skal vi være et tophold over tid, skal han simpelthen være mere stabil. Og det tror jeg ikke på han kan, han har i al fald haft tid nok til at vise mig modsat.
    Helt enig - vi har spillet fire gode halvlege i superligaen; ud af fjorten. To mod Brøndby, en mod AaB og en mod Lyngby. At vi slår Trabzon er fantastisk og helt ovenud, men resultatet skete først og fremmest pga. præstationen fra Ryan og ikke i kraft af et stærkt spilkoncept. I de to kampe parkerede vi bussen og sparkede langt eller forsøgte nogle kontraløb i det omfang kræfterne rakte. Hovedstadens svar på Horsens. Det var godt, men absolut ikke kønt.

    Når vi spiller, er spillerne konstant så meget ude af position, at jeg ofte har svært ved at gennemskue, hvad den enkelte spillers rette position er i de forskellige situationer og hvordan hænger spillernes positioner og bevægelser sammen. Efter to år er det dybt angribeligt, og jeg synes, at jeg hører Lerager sige det samme. Han hælder JT ned af brættet i dag i interviewet efter kampen.

    JT mener til enhver tid, at det er spillernes indstilling, når det går galt. Men som Lars Jacobsen sagde, så havde han også oplevet svære perioder i sin tid i klubben, men han havde aldrig oplevet, at man faldt så dybt, så ofte og tabte så stort.

    Den er helt rivende gal med JT - det skal slutte nu.
    Goldbæks Højrefod


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •