Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 24 af 47 FørsteFørste ... 142122232425262734 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nu må JT simpelthen være fredet frem til og med returkampen!

    Siger ikke han skal bæres i en kongestol, overhovedet, men man skal satme være stædig for at holde på en fyring frem imod Trabzon. Uanset udfaldet imod Lyngby.

    Så kan vi gøre boet op efter Tyrket, og så er jeg med på han tages op til heftig debat igen.

    Sådan må det være, og ellers vil jeg virkelig gerne høre et klogt og nuanceret argument.

    Zan
    100% enig - men det ville jeg også mene hvis hi havde tabt 3-0. Det er ikke resultaterne i kogle få kampe som skal afgøre en træners skæbne. Det er hellere ikke en lidt længere dårlige periode - det er hans egenskaber som træner og hvorvidt han passer ind til miljøet.

    Derfor har man også tidlig kan time sin udskiftning. Ikke hovsaløsninger eller fyr Ståle og ingen plan efterfølgende (selvom det er meget fodboldsk!).

    Der er 3 momenter hvor jeg synes at vi kan udskifte en træner:

    1: efter sæsonen
    2: I vinterpausen
    3: nødløsning midt i et tæt krampprogram pga det hele falder sammen (problemet i efteråret er et tæt kampprogram med mindre tid til træning, problemet i foråret er at mesterskabskampen skal afgøres).

    Jeg synes stadig ikke at JT er en langtsigtet god løsning, men derfor skal vi stadig time
    Udskiftningen og her mener jeg at vinterpausen er god. Så skal ledelsen bare være kolde, hvis spil og resultater udvikler sig mere positivt uden at det stadig er godt nok.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    100% enig - men det ville jeg også mene hvis hi havde tabt 3-0. Det er ikke resultaterne i kogle få kampe som skal afgøre en træners skæbne. Det er hellere ikke en lidt længere dårlige periode - det er hans egenskaber som træner og hvorvidt han passer ind til miljøet.

    Derfor har man også tidlig kan time sin udskiftning. Ikke hovsaløsninger eller fyr Ståle og ingen plan efterfølgende (selvom det er meget fodboldsk!).

    Der er 3 momenter hvor jeg synes at vi kan udskifte en træner:

    1: efter sæsonen
    2: I vinterpausen
    3: nødløsning midt i et tæt krampprogram pga det hele falder sammen (problemet i efteråret er et tæt kampprogram med mindre tid til træning, problemet i foråret er at mesterskabskampen skal afgøres).

    Jeg synes stadig ikke at JT er en langtsigtet god løsning, men derfor skal vi stadig time
    Udskiftningen og her mener jeg at vinterpausen er god. Så skal ledelsen bare være kolde, hvis spil og resultater udvikler sig mere positivt uden at det stadig er godt nok.
    Vinterpausen er også den lange pause i Norge, så der bliver det også nemmere at fravriste Bodø/Glimte Kjetil Knutsen. Og ja, jeg er ret sikker på, at PC kigger på ham lige nu.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #348
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg har sagt det før.

    Det at JT skulle tabe samlet i CL play-off og må nøjes med EL har ikke været det afgørende for mig. Det er det samlet indtryk, om han har formået at uvikle holdet ind i mod denne nye sæson samt resultaterne i suppen som er vores bread and butter.

    Hvis vi igen står efter Fredag og ydmygende har tabt til Lyngby efter en god præstation i Europa og kommer yderligere bagud i suppen. Det holder jo ikke at spillerne kun kan præstere i de store kampe. Det ansvar er placeret hos trænerteamet.

    Jeg vil stadig mene JT er ultra presset. Den kommende uge bliver meget afgørende.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #349
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Enig i at Thorup skal have til næste onsdag, da det vil skabe alt for meget støj at gøre det inden, men for mig er træner præstationen igår endnu et søm i kisten. De udskiftninger var helt hen i vejret. De kom både for sent og det var de forkerte. Jeg sidder med følelsen af at vi ER røget ud af CL, da vi mistede en oplagt mulighed for at et mål mere. Tror ikke på at vi kan holde en et måls føring i Tyrkiet.

    Bøving der havde spillet en dårlig halvleg i sæsonen og fået et enkelt indhop på 10 minutter er første udskiftning. Det burde have været Isak
    Udskiftning af Biel. Vores farligste mand og bedste til at tage dødbolde blev taget ud. Tydeligt at se han hellere ikke var tilfreds med det.
    - Torben

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #350
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Bøving der havde spillet en dårlig halvleg i sæsonen og fået et enkelt indhop på 10 minutter er første udskiftning. Det burde have været Isak
    Udskiftning af Biel. Vores farligste mand og bedste til at tage dødbolde blev taget ud. Tydeligt at se han hellere ikke var tilfreds med det.
    De udskiftninger Trabzonspor laver ændrer kamp billedet en smule. De bliver lidt mere gennembruds farlig og vi bliver trykket længere tilbage. Så kigger man over på vores bænk. Der sidder vores dyrt indkøbte spillere i Babacar, Mukairu og Amoo til samlet små 100 mill. Var det ikke meningen de netop skulle gøre en forskel?.

    Hvis vi taber samlet i Tyrkiet, så bliver det pga. vores "svage" bænk og JTs manglende overblik/mod til at skifte når Shits hits the fan.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #351
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    ...på vores bænk. Der sidder vores dyrt indkøbte spillere i Babacar, Mukairu og Amoo til samlet små 100 mill.
    Amoo kostede 30-35 mio, Mukairu 15-17 mio og Babacar var "gratis", så det er alligevel et stykke fra 100 mio ;) dog er det stadig helt horribelt dårligt arbejde af PC.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #352
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Amoo kostede 30-35 mio, Mukairu 15-17 mio og Babacar var "gratis", så det er alligevel et stykke fra 100 mio ;) dog er det stadig helt horribelt dårligt arbejde af PC.
    Ja true jeg overdrev lidt, men du understreger min pointe ganske fint :)

  14. #353
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    De udskiftninger Trabzonspor laver ændrer kamp billedet en smule. De bliver lidt mere gennembruds farlig og vi bliver trykket længere tilbage. Så kigger man over på vores bænk. Der sidder vores dyrt indkøbte spillere i Babacar, Mukairu og Amoo til samlet små 100 mill. Var det ikke meningen de netop skulle gøre en forskel?.

    Hvis vi taber samlet i Tyrkiet, så bliver det pga. vores "svage" bænk og JTs manglende overblik/mod til at skifte når Shits hits the fan.
    Jess vandt nogle solide point igår ved at vise at man kan spille aggressivt i europa og få point, og samtidigt udstillede han til alt tydelighed at han mangler våben på bænken, trods at disse er indkøbt. Daramy og Roony er selvfølgelig skadet, men det ændrer ikke på indtrykket af en for svag bænk, og det kan man altså ikke skyde Jess i skoene.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #354
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jess vandt nogle solide point igår ved at vise at man kan spille aggressivt i europa og få point, og samtidigt udstillede han til alt tydelighed at han mangler våben på bænken, trods at disse er indkøbt. Daramy og Roony er selvfølgelig skadet, men det ændrer ikke på indtrykket af en for svag bænk, og det kan man altså ikke skyde Jess i skoene.
    Præcis. Det havde betydet alt at kunne hakke den op til en stor og stærk 9'er, da vi blev nødt til at gå lidt ned i gear.

    Og Ryans udspark var faktisk ganske præcise - havde vi kunne lægge en stærk angriber ind dér, havde det lettet en hel del for holdet.

    Zan

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #355
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    24

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Amoo kostede 30-35 mio, Mukairu 15-17 mio og Babacar var "gratis", så det er alligevel et stykke fra 100 mio ;) dog er det stadig helt horribelt dårligt arbejde af PC.
    Til gengæld sad Mamoudou Karamoko (11 mio.) og Ísak Bergmann Jóhannesson (op mod 37 mio.) også på bænken og så er vi alligevel tæt på de 100 mio. Vildt at tænke på.
    M

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #356
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jess vandt nogle solide point igår ved at vise at man kan spille aggressivt i europa og få point, og samtidigt udstillede han til alt tydelighed at han mangler våben på bænken, trods at disse er indkøbt. Daramy og Roony er selvfølgelig skadet, men det ændrer ikke på indtrykket af en for svag bænk, og det kan man altså ikke skyde Jess i skoene.
    Tjoee det er vel et fælles ansvar? for både JT og PC. Jeg går da stærkt ud fra JT er med inde over beslutningerne over, hvilke spillere der hentes til klubben. Henfør de spillere der nævnes var tiltænkt som en forstærkning frem mod netop CL.

    Roony har jeg set bort fra længe. Daramy er selvfølgelig uheldig timing.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #357
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tjoee det er vel et fælles ansvar? for både JT og PC. Jeg går da stærkt ud fra JT er med inde over beslutningerne over, hvilke spillere der hentes til klubben. Henfør de spillere der nævnes var tiltænkt som en forstærkning frem mod netop CL.

    Roony har jeg set bort fra længe. Daramy er selvfølgelig uheldig timing.
    De er selvfølgelig begge inden over, men det er nu engang Jess’s job at finde en mere underholdende men stadig europæisk gangbar stil, mens det er PCs primære opgave at levere spillerne til det. Det ene lykkedes igår, men kan fejle om en uge, det andet blev med tydelig udstillet at det ikke var lykkedes.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #358
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Udfordringen er jo at Thorup jo ikke rigtig bruger bænken og ikke kører med rotation, så hvordan kan spillerne på bænken løfte deres niveau, hvis de ikke får spilletid? Vi er tilbage til samme problem som sidste år med sene udskiftninger og det er de samme 12-13 markspillere der bliver brugt igen og igen. Vi ender med at slide nøglespillerne op på samme måde som sidste efterår og specielt i år med et endnu mere stramt kampprogram. Er med på at der skal være en fast stamme, men der skal være plads til rotation.

    Der er 14 markspillere over de første 5 kampe som har fået mere end 45 minutter per kamp. Af de 14 er der 6 forsvarere, så der har været rotation imellem forsvarsspillerne. Offensivt så er det meget begrænset, hvad Thorup har brugt (Isak er den eneste han rigtigt har brugt i sin rotation på midtbane og angreb):
    - Babacar har fået 55 minutter over 3 kampe
    - Bøving også 55 minutter over 3 kampe
    - Mukairu har fået 20 minutter over 2 kampe
    - Roony har fået et enkelt indhop på 24 minutter
    - Amoo også et enkelt indhop på 16 minutter
    - Torben

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #359
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg synes nu, det var noget af en bet af JT, at han lader Diks spille så længe efter, han tydeligt viser, at bentøjet ikke kan meget mere grundet kramper. Ikke mindst når nu Trabzonspor's venstre side var der, de havde mest succes med at komme igennem. Falk virkede også færdig noget før han blev skiftet ud til sidst.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #360
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Mon ikke vi ser en pæn rotation fredag?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •