Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 25 af 47 FørsteFørste ... 152223242526272835 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg synes nu, det var noget af en bet af JT, at han lader Diks spille så længe efter, han tydeligt viser, at bentøjet ikke kan meget mere grundet kramper. Ikke mindst når nu Trabzonspor's venstre side var der, de havde mest succes med at komme igennem. Falk virkede også færdig noget før han blev skiftet ud til sidst.
    Thorup har udtalt et eller andet sted, at Diks meldte tilbage til ham, at han kunne spille videre. Ellers havde de pillet ham ud før.

    Det er rigtigt med Falk. Men det synes jeg egentlig, at man kunne sige om hele midtbanen. Haraldsson så færdig ud et godt stykke før udskiftningen, Claesson kunne dårligt løbe efter med et kvarters tid tilbage og Lerager så vel også træt ud. Vi må desværre indse, at vi med Stage afgang ikke har det store at skifte ind på midtbanen, så nogle måtte spille igennem trods træthed.

  2. #362
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Thorup har udtalt et eller andet sted, at Diks meldte tilbage til ham, at han kunne spille videre. Ellers havde de pillet ham ud før.

    Det er rigtigt med Falk. Men det synes jeg egentlig, at man kunne sige om hele midtbanen. Haraldsson så færdig ud et godt stykke før udskiftningen, Claesson kunne dårligt løbe efter med et kvarters tid tilbage og Lerager så vel også træt ud. Vi må desværre indse, at vi med Stage afgang ikke har det store at skifte ind på midtbanen, så nogle måtte spille igennem trods træthed.
    Mange fodboldspillere vil signalere det, fordi de bare gerne vil spille og adrenalinen kører. Men de fleste i Parken kunne vist se, at det ikke gjorde noget godt at spille videre. Han blev jo ved med at gå og ømme sig og løb mindre. Så hvorfor kunne JT så ikke se det? Det er jo ikke fordi det var en urutineret teenager, der skulle ind og tage over på positionen, så kvalitetsforskellen ville være kæmpe stor.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Thorup har udtalt et eller andet sted, at Diks meldte tilbage til ham, at han kunne spille videre. Ellers havde de pillet ham ud før.

    Det er rigtigt med Falk. Men det synes jeg egentlig, at man kunne sige om hele midtbanen. Haraldsson så færdig ud et godt stykke før udskiftningen, Claesson kunne dårligt løbe efter med et kvarters tid tilbage og Lerager så vel også træt ud. Vi må desværre indse, at vi med Stage afgang ikke har det store at skifte ind på midtbanen, så nogle måtte spille igennem trods træthed.
    Det er altid noget at JT er ærlig - spillerne bestemmer om de vil skiftes ud eller ej og så får de så også ansvaret bagefter :).

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #364
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Mange fodboldspillere vil signalere det, fordi de bare gerne vil spille og adrenalinen kører. Men de fleste i Parken kunne vist se, at det ikke gjorde noget godt at spille videre. Han blev jo ved med at gå og ømme sig og løb mindre. Så hvorfor kunne JT så ikke se det? Det er jo ikke fordi det var en urutineret teenager, der skulle ind og tage over på positionen, så kvalitetsforskellen ville være kæmpe stor.
    Æh jo kvalitetsforskellen er kæmpe stor på Diks og Ankersen. Ikke mindst i en kamp hvor vi fylder mindre er Diks fysik som en voksen mod Ankersens teenage fysik.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #365
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Æh jo kvalitetsforskellen er kæmpe stor på Diks og Ankersen. Ikke mindst i en kamp hvor vi fylder mindre er Diks fysik som en voksen mod Ankersens teenage fysik.
    Det hjælper jo ikke en dyt, når Trabzonspor konstant kom i gennem i vores højre side, da Diks ikke kunne løbe mere. Det var kun i den side, de var farlige i 2. halvleg.

  9. #366
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det hjælper jo ikke en dyt, når Trabzonspor konstant kom i gennem i vores højre side, da Diks ikke kunne løbe mere. Det var kun i den side, de var farlige i 2. halvleg.
    Det er jo ikke sikkert at det kun har noget med Diks at gøre.
    Kunne det tænkes at Trabzonspor bevidst forsøgte at spille sig igennem den side fordi det måske er der de er stærkest?
    Du kan jo tage os med Daramy på banen - Der er det jo også i vores venstre side at vi forsøger os....

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #367
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Admin kan bare slette denne. Det er allerede blevet skrevet af flere.

  12. #368
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Mange fodboldspillere vil signalere det, fordi de bare gerne vil spille og adrenalinen kører. Men de fleste i Parken kunne vist se, at det ikke gjorde noget godt at spille videre. Han blev jo ved med at gå og ømme sig og løb mindre. Så hvorfor kunne JT så ikke se det? Det er jo ikke fordi det var en urutineret teenager, der skulle ind og tage over på positionen, så kvalitetsforskellen ville være kæmpe stor.
    Sagen var jo bare, at næsten halvdelen af holdet rendte rundt med krampe og ømmede sig, så hvis Diks siger at han kan fortsætte, så venter man selvfølgelig lidt. Og da han (og Vavro) signalerede at det var slut, så skiftede man også hurtigt.
    Forøvrigt synes jeg ikke, at Diks var problemet i den side. Udover at tyrkerne var stærkest der, så var Diks i 2. halvleg også ofte ladt alene, da Haraldsson var flad. Han blev da også skiftet hurtigt ud, men så kom Claesson over i den side, og han var egentlig også rimelig færdig. At man ikke bare lod Bøving overtage højrekanten (eller skiftede f.eks. Ankersen eller Jelert ind) for Haraldsson var egentlig det eneste som undrede mig en smule ved den situation.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #369
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    At man ikke bare lod Bøving overtage højrekanten (eller skiftede f.eks. Ankersen eller Jelert ind) for Haraldsson var egentlig det eneste som undrede mig en smule ved den situation.
    Øh, eller Amoo! Udover at være den mest oplagte 1:1-udskiftning at smide ind i højre side gjorde han det godt mod Randers og har efter sigende gjort det godt på træningsbanen på det seneste.

    Det er nogle ret fjollede krumspring, Thorup gør med at smide folk rundt på uvante pladser, hvor de bliver tydeligt dårligere, for at undgå at bruge vinterindkøbene. Man kan ret beset også undre sig over, hvorfor Bøving har listet sig foran Mukairu i køen til venstre side. Han har ikke vist noget længe, der berettiger det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #370
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Øh, eller Amoo! Udover at være den mest oplagte 1:1-udskiftning at smide ind i højre side gjorde han det godt mod Randers og har efter sigende gjort det godt på træningsbanen på det seneste.

    Det er nogle ret fjollede krumspring, Thorup gør med at smide folk rundt på uvante pladser, hvor de bliver tydeligt dårligere, for at undgå at bruge vinterindkøbene. Man kan ret beset også undre sig over, hvorfor Bøving har listet sig foran Mukairu i køen til venstre side. Han har ikke vist noget længe, der berettiger det.
    Jo jo, han er da på papiret den oplagte at sætte ind både mht position og fart. Men omvendt så har vi med en spiller at gøre, som både lige er kommet tilbage fra en skade (nok ikke det helt store problem) og som man åbenlys ikke stoler vildt meget på endnu. Og da slet ikke i en "forsvarskamp" som det var på daværende tidspunkt. Vi kan som fans da godt ærgre os over, at Amoo ikke skiftes ind, men overraskende er det vel næppe.

    Mht Bøving foran Mukairu så ved jeg ikke, hvad årsagen er. Mon ikke det er en blanding af, at Bøving viser mere til træning, og at man stadig tror på Bøving fremadrettet (Thorup har nævnt ham flere gange på det sidste), imens Mukairu ser ud til at være på vej videre. Bøving viste også i Eindhoven, at han kan være med på rigtigt højt niveau, imens Mukairu har vist....ja tæt på intet, når han kommer indenfor 30 meter af modstandernes mål.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #371
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jo jo, han er da på papiret den oplagte at sætte ind både mht position og fart. Men omvendt så har vi med en spiller at gøre, som både lige er kommet tilbage fra en skade (nok ikke det helt store problem) og som man åbenlys ikke stoler vildt meget på endnu. Og da slet ikke i en "forsvarskamp" som det var på daværende tidspunkt. Vi kan som fans da godt ærgre os over, at Amoo ikke skiftes ind, men overraskende er det vel næppe.

    Mht Bøving foran Mukairu så ved jeg ikke, hvad årsagen er. Mon ikke det er en blanding af, at Bøving viser mere til træning, og at man stadig tror på Bøving fremadrettet (Thorup har nævnt ham flere gange på det sidste), imens Mukairu ser ud til at være på vej videre. Bøving viste også i Eindhoven, at han kan være med på rigtigt højt niveau, imens Mukairu har vist....ja tæt på intet, når han kommer indenfor 30 meter af modstandernes mål.
    Kampen blev jo netop en forsvarskamp, fordi vi gav slip på initiativet og ikke skiftede tydeligt flade spillere ud. En Amoo kunne jo netop have været en type, der kunne holde på bolden, fremtvinge nogle chancer (eller frispark) og tage noget af presset. Han kom ind mod Randers og gjorde det fint (i modsætning til så mange andre), så mon ikke han havde klaret en halv times tid mod Trabzonspor. Men nej, det er ikke overraskende, at Thorup hænger fast i de samme underpræsterende spillere. Jeg har stor fidus til Haraldssons potentiale, men hans form er jo dykket en del siden sidste sæson, og mod Trabzonspor var han da en af dem, min flok allerede stod og snakkede om at skifte ud tidligt i anden halvleg.

    Med hensyn til venstrekanten har der, så vidt jeg har hørt, været snak om, at både Mukairu og Bøving skulle ud og have spilletid andetsteds. Men selv hvis Mukairu er på vej på lån, er det da dumt ikke at bruge ham, hvis han gør det bedre. Det er i hvert fald fjollet at udtage ham, hvis man ved, man ikke vil bruge ham af den grund.

    Jeg gentager i øvrigt gerne synspunktet, som jeg tilsyneladende står ret alene med: Mukairu har altså skabt chancer, da han i foråret fik spilletid i venstre side (hans afslutningsfod indrømmer jeg gerne ikke har imponeret). Hvis de chancer var blevet forvaltet bedre, havde han haft mere end den ene assist på cv'er, og så havde synet på ham herinde måske været anderledes. Who knows? Jeg tror, både Bøving og Mukairu har potentiale til meget mere, men det kræver spilletid.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #372
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kampen blev jo netop en forsvarskamp, fordi vi gav slip på initiativet og ikke skiftede tydeligt flade spillere ud. En Amoo kunne jo netop have været en type, der kunne holde på bolden, fremtvinge nogle chancer (eller frispark) og tage noget af presset. Han kom ind mod Randers og gjorde det fint (i modsætning til så mange andre), så mon ikke han havde klaret en halv times tid mod Trabzonspor. Men nej, det er ikke overraskende, at Thorup hænger fast i de samme underpræsterende spillere. Jeg har stor fidus til Haraldssons potentiale, men hans form er jo dykket en del siden sidste sæson, og mod Trabzonspor var han da en af dem, min flok allerede stod og snakkede om at skifte ud tidligt i anden halvleg.
    Nu ser jeg ikke træningerne, men det virker ret åbenlyst, at man ikke stoler på Amoo endnu. Derfor har jeg svært ved at bebrejde trænerteamet, at man ikke sætter ham ind. Med det lidt jeg har set Amoo, så vil jeg forøvrigt umiddelbart mene, at Bøving er bedre til kombinationer og holde i bolden, og han er i hvert fald bedre til at forsvare, så jeg forstår at man bruger ham frem for netop Amoo. Om vi med Amoo havde været bedre til at holde i bolden og fremtvunget flere chancer kan vi kun spekulere i - jeg tænker umiddelbart at risikoen for, at vi med Amoo ville blive endnu mere presset, fordi han ville efterlade en motorvej ned mod stakkels Diks, er mindst lige så stor.

    Jeg håber forøvrigt, at Amoo snart får chancen fra start - gerne mod Lyngby. Det kunne passende give Haraldsson et lille hvil - det trænger han godt nok til.

  20. #373
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg gentager i øvrigt gerne synspunktet, som jeg tilsyneladende står ret alene med: Mukairu har altså skabt chancer, da han i foråret fik spilletid i venstre side (hans afslutningsfod indrømmer jeg gerne ikke har imponeret). Hvis de chancer var blevet forvaltet bedre, havde han haft mere end den ene assist på cv'er, og så havde synet på ham herinde måske været anderledes. Who knows? Jeg tror, både Bøving og Mukairu har potentiale til meget mere, men det kræver spilletid.
    Du står absolut ikke alene med den mening. Før vi fik Daramy, var Mukairu netop den som i glimt havde vist han i højt fart på kanten kunne komme forbi sin direkte modstander. Jeg undre mig stadig over Bøving kom ind i stedet for Mukairu. Det var netop en fart raket vi havde brug for når vi stod så defensivt.

    Jeg syntes bestemt Mukairu har talent til mere, men det kræver lidt mere tillid og spilletid før han kan slå sig fast.

    Mon ikke enten Bøving eller Mukairu lejes ud inden vinduet lukker. Jeg håber det bliver Bøving, jeg tror sagtens han kan udvikles i en anden klub og så kan han komme tilbage til os.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #374
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Det korte svar er, at ja, det skal han.

    Og så skal klubben være ambitiøse og finde en træner, der i stil med Hodgson kan flytte klubben. Så stop venligst med danske kandidater, med mindre det er Michael Laudrup, der næppe er aktuel.

    Når man ser på den række af store trænere, der tidligere er sat i forbindelse med FCK og klubbens status i europæisk storby, med høj UEFA-ranking, landets klart største budget og god trænerløn er det selvfølgelig muligt at finde en træner, der ligesom Hodgson trænger til at få kickstartet sin karriere.

    Tre bud:

    ANDRÈ VILLAS BOAS

    Har været arbejdsløs siden 2021-stoppet i Marseille. Er stadig kun midt i 40'erne og har derfor udover sin store erfaring også ungdommens friskhed. Er samtidig en kosmopolit, der har trænet i mange lande og taler flere sprog.

    Arbejdede sammen med Mads Davidsen i Shanghai og det kunne måske være et interessant match igen.

    FRANK DE BOER

    Har alt den erfaring som både spiller og træner man kan ønske sig. Som hollænder vil han passe glimrende ind i Danmark, hvor han allerede har arbejdet med Boilesen.

    PHILIP COCU

    Lidt mere broget karriere, men havde et stort højdepunkt med mesterskabet med PSV. Samtidig stor spillerkarriere og kendt for attraktiv spillestil.

  23. #375
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det korte svar er, at ja, det skal han.

    Og så skal klubben være ambitiøse og finde en træner, der i stil med Hodgson kan flytte klubben. Så stop venligst med danske kandidater, med mindre det er Michael Laudrup, der næppe er aktuel.

    Når man ser på den række af store trænere, der tidligere er sat i forbindelse med FCK og klubbens status i europæisk storby, med høj UEFA-ranking, landets klart største budget og god trænerløn er det selvfølgelig muligt at finde en træner, der ligesom Hodgson trænger til at få kickstartet sin karriere.

    Tre bud:

    ANDRÈ VILLAS BOAS

    Har været arbejdsløs siden 2021-stoppet i Marseille. Er stadig kun midt i 40'erne og har derfor udover sin store erfaring også ungdommens friskhed. Er samtidig en kosmopolit, der har trænet i mange lande og taler flere sprog.

    Arbejdede sammen med Mads Davidsen i Shanghai og det kunne måske være et interessant match igen.

    FRANK DE BOER

    Har alt den erfaring som både spiller og træner man kan ønske sig. Som hollænder vil han passe glimrende ind i Danmark, hvor han allerede har arbejdet med Boilesen.

    PHILIP COCU

    Lidt mere broget karriere, men havde et stort højdepunkt med mesterskabet med PSV. Samtidig stor spillerkarriere og kendt for attraktiv spillestil.
    Som en der ser Inter fra tid til anden kan jeg kun sige, at Frank de Boer ikke gjorde et godt stykke arbejde i Milano. Han formåede at rage sig uklar med en lang række spillere, ligesom han forsøgte at implementere en spillestil, som der simpelthen ikke var spillere til. De Boers tid i Palace var bestemt heller ikke nogen succes.

    Vilas Boas, på trods af fint CV, har også haft store problemer med at færdiggøre en kontrakt. Så pointen er, st man nok ikke bør lade sig forblænde af flotte Cv’er og navne. Der er selvfølgelig undtagelser :)

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •