Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Skal Jess Thorup fyres?

    Personligt tror jeg ikke på, at Jess Thorup vil formå at levere et passende bidrag som cheftræner til, at klubben kan opfylde sine målsætninger.
    Sidst redigeret af Koebenhavn : 25.07.21 kl. 17:28


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Lav en afstemning.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Der var den! JT raus :-)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Vi er fucked uanset hvad.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Ja.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Selvfølgelig skal han det. Man er jo blind hvis man ikke kan se at han er uduelig.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg har været i forsvar af JT indtil nu og jeg er med på at vi mangler offensive spillere. Men det jeg så i dag, var jo et hold der ligner at vi ikke "Træner" på træningsbanen. HVAD FANDEN HAR JT BRUGT TIDEN PÅ ?.

    Fuuck det skræmmende. Allerede Krise efter 2 kampe lol


  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har været i forsvar af JT indtil nu og jeg er med på at vi mangler offensive spillere. Men det jeg så i dag, var jo et hold der ligner at vi ikke "Træner" på træningsbanen. HVAD FANDEN HAR JT BRUGT TIDEN PÅ ?.

    Fuuck det skræmmende. Allerede Krise efter 2 kampe lol
    Under andre omstændigheder ville jeg aldrig kalde på fyring trods 2 point efter 2 kampe. Men der er absolut INTET fremgang at spore siden Thorup tog over. Det er 9 måneder med et projekt der har stået fuldstændigt stille, imens de nærmeste konkurrenter opruster og vinder mesterskaber.

    Thorup skal ud i en fart.

    Rettelse: 2 point.
    Fc Ålene


  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    Under andre omstændigheder ville jeg aldrig kalde på fyring trods 1 point efter 2 kampe.
    2 point, et enkelt clean sheet og videre i Europa. Hvad mere kan man bede om?

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    tjah, hvad havde i forventet? Det er stort set samme trup som sidste sæson? Problemet er vel der er bundet så mange lønkroner op i uduelige afdankede gamle spillere som enten ikke spiller eller bliver udlejet billigt. PC har ikke penge til at handle ind for, ellers havde vi set nogle handler noget før.

    Er det egenlig JT skyld at vi har en ekstrem skæv trupsammensætning, er det hans skyld vi har så mange forsvarspillere? Jeg har tålmodighed til 4-6 kampe mere, forudsat at vi ikke ryger ud af ECL.

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    PC har ikke penge til at handle ind for, ellers havde vi set nogle handler noget før.
    Det tror jeg nu nok, at han har, men der var generelt ikke gang i markedet under EM, og så afventer han måske en evt. trænerfyring.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    18

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Ja han må videre.. Bare PC ikke handler hvor han plejer, ønsker absolut ikke David..

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Nu fik jeg lige hørt interviewet, som Discovery lavede med Jess efter kampen.

    Eneste plus er, at han påtager sig ansvaret. Han anerkender, at midtbanen ikke er stærk nok og leverer nok, men han påtager sig ansvaret. Nu er næppe tiden til at kritisere navngivne spillere i pressen (Bischoff var konkret efter Lerager og Zeca).

    Men alt andet er sådan noget vagt pis:
    - Bischoff spørger endelig ind til taktikken og planen og udfordrer JT, men JT nægter at forholde sig til det og forklare, hvad er det egentlig, vi vil. I stedet siger han bare, at i dag var en meget skidt præstation trods flere spørgsmål om vores plan for at score mål.
    - JT bruger gudhjælpemig kampen fra i torsdags som argument for, at der var fremgang fra AaB-kampen. Der var jeg ved at kaste min telefon ud af vinduet i ren afmagt. At han overhovedet vil bruge den kamp, hvor vi desuden spillede som pis og burde have vundet 10-0 mod et komplet elendigt hold, der vel dårligt nok kan klare sig i 2. division, som reference er simpelthen så lavt for nordens største klub.
    - Han får også lige sagt, at ham bekendt afgør juli ikke mesterskabet. Det har han jo lidt ret i, for det gør hele sæsonen, men I skal ikke komme og sige, at vi ikke godt kunne have brugt 4 point mere sidste sæson, da vi begyndte at nærme os fcm og bif. Hvor er det dog trættende, at han skal vinkle det lidt som om, at det ikke rigtig tæller i det store regnestykke, for jo, det gør det. AaB og Silkeborg hjemme skal ALTID være 6 point!
    - Og så er der lige en masse "Jeg vil ikke bruge alle mulige undskyldninger om 3 kampe på 1 uge, men..". Han nævner undskyldningerne, men siger, at han ikke vil bruge dem. Hvorfor så nævne dem?

    Alt i alt er jeg færdig med JT nu. Han har ingen pondus, han kan ikke finde ud af at sætte sig i respekt. Til spørgsmålet om Ståle-sangen, og det spillede klippet for ham, står han og siger, at han ikke kan høre det. Come on, hvad med bare at sige, at du er træner og du forstår frustrationen efter sådan en kamp, og det skal aldrig gentage sig igen. Jeg får stress af, at han virker så svag..


  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu fik jeg lige hørt interviewet, som Discovery lavede med Jess efter kampen.

    Eneste plus er, at han påtager sig ansvaret. Han anerkender, at midtbanen ikke er stærk nok og leverer nok, men han påtager sig ansvaret. Nu er næppe tiden til at kritisere navngivne spillere i pressen (Bischoff var konkret efter Lerager og Zeca).

    Men alt andet er sådan noget vagt pis:
    - Bischoff spørger endelig ind til taktikken og planen og udfordrer JT, men JT nægter at forholde sig til det og forklare, hvad er det egentlig, vi vil. I stedet siger han bare, at i dag var en meget skidt præstation trods flere spørgsmål om vores plan for at score mål.
    - JT bruger gudhjælpemig kampen fra i torsdags som argument for, at der var fremgang fra AaB-kampen. Der var jeg ved at kaste min telefon ud af vinduet i ren afmagt. At han overhovedet vil bruge den kamp, hvor vi desuden spillede som pis og burde have vundet 10-0 mod et komplet elendigt hold, der vel dårligt nok kan klare sig i 2. division, som reference er simpelthen så lavt for nordens største klub.
    - Han får også lige sagt, at ham bekendt afgør juli ikke mesterskabet. Det har han jo lidt ret i, for det gør hele sæsonen, men I skal ikke komme og sige, at vi ikke godt kunne have brugt 4 point mere sidste sæson, da vi begyndte at nærme os fcm og bif. Hvor er det dog trættende, at han skal vinkle det lidt som om, at det ikke rigtig tæller i det store regnestykke, for jo, det gør det. AaB og Silkeborg hjemme skal ALTID være 6 point!
    - Og så er der lige en masse "Jeg vil ikke bruge alle mulige undskyldninger om 3 kampe på 1 uge, men..". Han nævner undskyldningerne, men siger, at han ikke vil bruge dem. Hvorfor så nævne dem?

    Alt i alt er jeg færdig med JT nu. Han har ingen pondus, han kan ikke finde ud af at sætte sig i respekt. Til spørgsmålet om Ståle-sangen, og det spillede klippet for ham, står han og siger, at han ikke kan høre det. Come on, hvad med bare at sige, at du er træner og du forstår frustrationen efter sådan en kamp, og det skal aldrig gentage sig igen. Jeg får stress af, at han virker så svag..
    Jess er ikke en god kommunikator - han er manipulerende. Han kan kun fyrre standardsætninger af og det er sådan noget fis, når han står og tager skylden og at Fischer ikke er med pga det sportslige. Han forsvare sin egne elendige valg med floskler

    Vi er FCK - det går bare ikke. Ud med ham

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jess er ikke en god kommunikator - han er manipulerende. Han kan kun fyrre standardsætninger af og det er sådan noget fis, når han står og tager skylden og at Fischer ikke er med pga det sportslige. Han forsvare sin egne elendige valg med floskler

    Vi er FCK - det går bare ikke. Ud med ham
    Og så glemte jeg endda hans “håb”. Det var ikke den start, vi havde håbet på. Vi præsterede ikke som vi havde håbet. Fischer har ikke præsteret som hverken vi eller han havde håbet.

    Prøv at holde øje med det. Hvorfor håber vi så meget i stedet for at forvente? Men det afspejler jo egentlig spillet ret fint pt. Som om vi bare losser den op og håber på et mirakel.

    Beklager min bashing, for jeg håber for alt i verden, at det lykkes, men han skal seriøst til at håbe mindre og forvente mere. Det giver jo ikke alle os fans håb, at man kommunikerer så svagt.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •