Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 45 af 47 FørsteFørste ... 35424344454647 SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    24

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Ok. Jeg synes bare ikke der herskede tvivl om at Daramy ville eksplodere.

    Daramy fik sin debut på U21 i sommeren 20 mod Tyskland (matchvinder) mens Ståle trænede ham og der var han blevet haste DK statsborger fordi alle kunne se det var et spørgsmål om tid før han fik sit endelige gennembrud. Om træneren hed Riddersgård. Thorup eller Ståle tror jeg er ligemeget.

    Højlund var slet ikke lige så langt i sin udvikling så det var sværere at forudsige.

    Men altså, det giver jo pludselig mening hvorfor folk var glade for Thorup hvis de synes han stod for gennembrud til Stage, Daramy, Wind og Biel :)
    M

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Goldbæks Højrefod

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #663
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Valid Se meddelelser
    Men altså, det giver jo pludselig mening hvorfor folk var glade for Thorup hvis de synes han stod for gennembrud til Stage, Daramy, Wind og Biel :)
    Dertil kan du jo så lægge, at han fik os ud af den største krise i klubbens nyere tid. Endda med mesterskab og CL her til sidst, hvor han ikke har haft en (kvalitets)angriber til rådighed siden Wind blev solgt. Og nå ja, vandt DM med yngste gennemsnitsalder nogensinde.


    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #664
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Valid Se meddelelser
    Ok. Jeg synes bare ikke der herskede tvivl om at Daramy ville eksplodere.

    Daramy fik sin debut på U21 i sommeren 20 mod Tyskland (matchvinder) mens Ståle trænede ham og der var han blevet haste DK statsborger fordi alle kunne se det var et spørgsmål om tid før han fik sit endelige gennembrud. Om træneren hed Riddersgård. Thorup eller Ståle tror jeg er ligemeget.

    Højlund var slet ikke lige så langt i sin udvikling så det var sværere at forudsige.

    Men altså, det giver jo pludselig mening hvorfor folk var glade for Thorup hvis de synes han stod for gennembrud til Stage, Daramy, Wind og Biel :)
    Det er en spøjst måde du ser tingene på. Men fair nok :)

    Der er INGEN garantier for at et "Talent" slår igennem på det højeste niveau. Der er så mange faldgruber i vejen til at "slå" igennem. Vejen er endnu længere for danske spillere, hvis vi taler udlandet. Det også derfor det er imponerende det Højlund har præsteret på kort tid.

    Det er jo træneren der sætter holdet og taktikken. Så det siger jo sig selv at træneren tager Ros såvel som Ris når det fejler.

  8. #665
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Dertil kan du jo så lægge, at han fik os ud af den største krise i klubbens nyere tid. Endda med mesterskab og CL her til sidst, hvor han ikke har haft en (kvalitets)angriber til rådighed siden Wind blev solgt. Og nå ja, vandt DM med yngste gennemsnitsalder nogensinde.


    Den største krise i nyere tid var den, der fik ham fyret.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #666
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Den største krise i nyere tid var den, der fik ham fyret.
    Så tror jeg du skal kigge lidt på grafen.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #667
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Den største krise i nyere tid var den, der fik ham fyret.
    Jeg syntes nu nok vi har været i større kriser end den vi er i lige nu, men det kan selvfølgelig være en subjektiv vurdering fra fan til fan :)

    De fleste FCK trænere vil jo på et eller andet tidspunkt opleve "Kriser" i vores klub, det er vel bare et spørgsmål om tid.

  13. #668
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser

    God artikel af MWD.
    Kunne ikke være mere enig, JT har fejlet men hans svagheder kom meget mere til udtryk pga alt for mange fejlkøb af PC, hvilket efterlod JT med for få spillere han med sine begrænsede taktiske evner desværre ikke kunne få det allerbedste ud af som hold.
    PC har desværre en meget stor andel i derouten og vi må håbe Neestrup ikke begår samme fejl som JT i at lade PC finde ugens tilbud kvart i midnat gang på gang, det lugter ikke rigtig af god forberedelse eller guld men mere af panik før lukketid eller slet og ret kræmmermentalitet på et niveau som slet ikke er passende for Nordens største klub.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #669
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Ja problemet bunder vel i at der fra start ikke er blevet defineret en spillestil, som er blevet praktiseret og efterfølgende købt spillere ind til. Det virker til man bare har leget football manager og taget det man kunne få og så prøve at indrette taktikken så det passede nogenlunde.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #670
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Den største krise i nyere tid var den, der fik ham fyret.
    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Så tror jeg du skal kigge lidt på grafen.
    Jeg snyes grafen fremstår meget informativ og jeg kan godt lide tanken bag det rullende gennemsnit (selvom det seneste mesterskab godt kunne være blevet markeret). Med fare for at overfortolke, så kan man på grafen se, hvilken forfatning holdet var i, da Thorup tog over, men samtidig at man ikke formåede at ramme samme 'peak' som vi tidligere har set og nu øjensynligt er på vej ned igen. Tendensen ser nu faretruende ud, især hvis man kombinerer det med, hvordan vi spillemæssigt ikke har udviklet os (og slet ikke formår at bygge videre på de positive takter der trods alt har været). Den største krise kan man dog ikke kalde det baseret på grafen du citerer - men man kan godt frygte, at det var på vej til at blive det.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #671
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er en spøjst måde du ser tingene på. Men fair nok :)

    Der er INGEN garantier for at et "Talent" slår igennem på det højeste niveau. Der er så mange faldgruber i vejen til at "slå" igennem. Vejen er endnu længere for danske spillere, hvis vi taler udlandet. Det også derfor det er imponerende det Højlund har præsteret på kort tid.

    Det er jo træneren der sætter holdet og taktikken. Så det siger jo sig selv at træneren tager Ros såvel som Ris når det fejler.
    Det er vidst bare en klassisk “vi er uenige”. JT får ingen point for at Daramy blev så god i min bog, fordi det var tydeligt for enhver hvor stort talentet var og samtlige trænere ville have spillet med ham (inklusiv Ståle). Du synes JT gjorde ham end u bedre og det er helt fair… to meninger om samme sag og det kan kun blive en teoretisk diskussion hvem der har ret - men ingen kommer til at give sig :).

    Skal vi ikke bare lukke den? Blive enige om at Daramy er god og at han kommer tilbage på hans topniveau :)

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #672
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Så tror jeg du skal kigge lidt på grafen.
    Synes ikke pointsnit er et dækkende parameter for JT's manglende succes. Grafen viser ikke manglende humør i truppen, fuldstændigt usammenhængende offensiv, personlige fejl mm. At vi så spiller i Suppen, hvor man lejlighedsvis vinder på trods af en ekstremt ringe indsats, det er kun til JTj's fordel. Der har godt nok været alt, alt for få "opblomstringer" de seneste 2 år. Spillet har for det meste været jammerligt og direkte pinligt. At Jess så kommer ind på bagkant af et BIF-mesterskab pga. alle var dårlige, samt vinder/forsvarer DM hjem pga. et giga FCM-kollaps, det er så godt for ham/os.

    CL-kval, tjah. Der kunne spillerne lige stramme ballerne over 2 kampe - det gik hurtigt over!

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #673
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg er glad for Neestrup er blevet ny cheftræner. Tror han bliver en succes. Han skal have tid og til forskel fra da Ståle blev fyret, så er der nogle ting der fungere. Det er bundniveauet og de personlige fejl der skal fjernes. Her er de ændringer som jeg tror der kommer til at ske:

    - Diks bliver ikke længere den fortrukne på højreback. Om det bliver Ankersen eller Jelert som får chancen ved jeg ikke. Håber mest på det sidste.
    - Midtbanen bliver ændret, hvor stadigvæk bliver en 3 bane midtbane, men hvor at den ene 8'er bliver rykket lidt mere tilbage til at hjælpe Zeca. Bliver nok Lerager. Og Claesson bliver skubbet mere frem i en 10'er rolle. Stamanic kommer stadigvæk til at få spilletid, men ikke som starter
    - Angriber. Vi skal tilbage til at spille med en rigtig 9'er. Corner hvis han er klar og ellers må Orri få en masse spilletid. Nogle nævner han ikke er klar, men tror netop at det er 1. holds fodbold der skal til. Alt for god og lærer for lidt på u19 holdet.
    - Der kommer en større rotation imellem de 3 stoppere, så Boile og enten Vavro/Khoco starter i ligaen og Vavro og Khoco starter i CL

    Forventer at Hjalte bliver ny assistent. Har gjort det flot på u19 i mange år og tid til han skal tage næste skridt. Alfred op som ny U19 træner og Vingaard op som ny U17 træner.

    Nogle andre bud på hvad der kommer til at ske?
    - Torben

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #674
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Og jeg synes stadig, at Falk er en virkelig god mand (Sundays' interview).

    https://youtu.be/2hTUNNYpom0

  26. #675
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Jeg er glad for Neestrup er blevet ny cheftræner. Tror han bliver en succes. Han skal have tid og til forskel fra da Ståle blev fyret, så er der nogle ting der fungere. Det er bundniveauet og de personlige fejl der skal fjernes. Her er de ændringer som jeg tror der kommer til at ske:

    - Diks bliver ikke længere den fortrukne på højreback. Om det bliver Ankersen eller Jelert som får chancen ved jeg ikke. Håber mest på det sidste.
    - Midtbanen bliver ændret, hvor stadigvæk bliver en 3 bane midtbane, men hvor at den ene 8'er bliver rykket lidt mere tilbage til at hjælpe Zeca. Bliver nok Lerager. Og Claesson bliver skubbet mere frem i en 10'er rolle. Stamanic kommer stadigvæk til at få spilletid, men ikke som starter
    - Angriber. Vi skal tilbage til at spille med en rigtig 9'er. Corner hvis han er klar og ellers må Orri få en masse spilletid. Nogle nævner han ikke er klar, men tror netop at det er 1. holds fodbold der skal til. Alt for god og lærer for lidt på u19 holdet.
    - Der kommer en større rotation imellem de 3 stoppere, så Boile og enten Vavro/Khoco starter i ligaen og Vavro og Khoco starter i CL

    Forventer at Hjalte bliver ny assistent. Har gjort det flot på u19 i mange år og tid til han skal tage næste skridt. Alfred op som ny U19 træner og Vingaard op som ny U17 træner.

    Nogle andre bud på hvad der kommer til at ske?
    Jeg håber virkelig vi henter en udefra. Gerne en der aldrig har været i klubben før.. Jeg er bange for at det bliver for indspist, hvis vi bliver ved med at rekruttere indefra. Det minder mig om Brøndbys deroute. De blev også ved med at ansætte trænere der havde såkaldt Brøndby-DNA, og man vidste bare hver gang, at pågældende ikke havde niveau. Vi må sgu ikke falde i samme fælde, men desværre hører jeg ikke folk snakke om andet end såkaldt FCK-DNA. Sorry, men jeg brækker mig.. Lad os nu rekruttere ud for kompetencer og ikke ud for hvem der tidligere har været en fan-favorit som spiller.

  27. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •