Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 33 af 47 FørsteFørste ... 233031323334353643 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg har valgt at omdøbe denne tråd. Jeg synes det er langt værre med PC end med Jess. Det er fandme ikke meget PC har givet Jess at arbejde med. Selv hvis Ståle havde været i føresædet med PC ved siden havde det været skidt. PC mangler alt format den format som jeg forventer af en sportdirektør i københavn. Det må gerne være arrogant, det må gerne være lidt støgende. Men det skal ikke være brovtende. Hvor er den stil som Sven graversen og Ove Pedersen ligger for dagen.

    At se PC i københavn er som at se en nyslået veganer der invitere på grillet tyske veganske Bratwurst fra glas,mens han står og prædiker om at han redder verdenen gennem sit nyslået veganske verdenssyn.

    Lad os beholde Jess men send PC afsted med 4 toget. Måske Jess kan noget hvis der kommer lidt stil og kvalitet over ham, som hans stille facon kan navigere i.
    Jeg ville gerne af med begge (og Kvist), men jeg er enig i, at PC raus er det vigtigste, han er dårlig og aldeles tåkrummende ulidelig.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg har valgt at omdøbe denne tråd. Jeg synes det er langt værre med PC end med Jess. Det er fandme ikke meget PC har givet Jess at arbejde med. Selv hvis Ståle havde været i føresædet med PC ved siden havde det været skidt. PC mangler alt format den format som jeg forventer af en sportdirektør i københavn. Det må gerne være arrogant, det må gerne være lidt støgende. Men det skal ikke være brovtende. Hvor er den stil som Sven graversen og Ove Pedersen ligger for dagen.

    At se PC i københavn er som at se en nyslået veganer der invitere på grillet tyske veganske Bratwurst fra glas,mens han står og prædiker om at han redder verdenen gennem sit nyslået veganske verdenssyn.

    Lad os beholde Jess men send PC afsted med 4 toget. Måske Jess kan noget hvis der kommer lidt stil og kvalitet over ham, som hans stille facon kan navigere i.
    Jeg er målløs. Thorup ville ikke opdage stil og kvalitet, om du så maste det i halsen på ham foie gras style. Han er et eklatant mismatch og skal selfølgelig væk. Jeg er til gengæld enig i at PC lider af tilsvarende mangel på finesse OG at skylden for deres ansættelse vel ligger hos Kvist.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #483
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Skal PC fyres?

    Vi skal jo vinde Superligaen 10 ud af 10 gange med den trup vi har nu, så ud med Thorup hvis vi stadig halter for meget bagefter om et par runder. Dog skulle PC også have spottet, at vores træner åbenlyst mangler en 6'er som supplement til Zeca og et seriøst angrebsalternativ til Corne, så hvis den mission heller ikke lykkes er det ud med PC også. Kvist har hyret dem begge, så han kan fuldende trioen af fiaskoer der ryger på porten.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #484
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Vi skal jo vinde Superligaen 10 ud af 10 gange med den trup vi har nu
    Bestemt ikke tilfældet. To skader i startopstillingen (fraset backer) og så falder ret meget fra hinanden.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #485
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Bestemt ikke tilfældet. To skader i startopstillingen (fraset backer) og så falder ret meget fra hinanden.
    præcis.

    Tag Falk og Zeca ud, så siger jeg bare Game set & Match :)

  10. #486
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Hvad? Er han her endnu?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #487
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Nå, Tuchel ledig på markedet. Skal vi slå til?

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #488
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Hvor jeg dog hader hele vores sportslige ledelse. Fuck Kvist. Fuck PC. Fuck Thorup. Pis ud af min elskede klub, og det er omgående. Nøj hvor er jeg rasende!


  15. #489
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    I første omgang må Neestrup overtage træningen fra i morgen, og så må man bare håbe, at PC allerede har den nye træner kørt i stilling, så det ikke bliver endnu en lang overgang.
    HIC SUNT LEONES

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #490
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    I første omgang må Neestrup overtage træningen fra i morgen, og så må man bare håbe, at PC allerede har den nye træner kørt i stilling, så det ikke bliver endnu en lang overgang.
    Nej - Neesteup må overtage. Så skal Kvist fyre PC, hvorefter Kvist bliver fyret.

    Så finder vi en til ledelsen med sportslig forstand, han/hun skal så finde en sportsdirekør, som så skal finde en træner.

  18. De følgende 13 brugere er enige:

  19. #491
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg gider simpelthen ikke hører den der med "JAMEN HVAD KAN JT GØRE NÅR DE RUTINERET LAVER FEJL"

    Jamen der må jo være en årsag til det??. Se på vores spil på banen. Det er jammerligt. Skabte vi overhovedet en stor chance 2 halvleg??. Nordens største min røv.

    Vi skal ikke vente til Vinter med trænerudskiftning. Skaden er allerede sket. 5 nederlag på nuværende tidspunkt i sæsonen?????. Start forfra og skift den sportslige stab ud. PC så jeg også gerne ryge, men det sker nok ikke.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #492
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Er rimelig overbevist om, at det var Thorups svanesang i København.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #493
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nej - Neesteup må overtage. Så skal Kvist fyre PC, hvorefter Kvist bliver fyret.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #494
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Det korte svar: JA

    hiv Hjalte op og hvis han gør det godt fastansæt ham hvis ikke med på u19 igen indtil de har fundet den rigtige kandidat

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #495
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg gider simpelthen ikke hører den der med "JAMEN HVAD KAN JT GØRE NÅR DE RUTINERET LAVER FEJL"

    Jamen der må jo være en årsag til det??. Se på vores spil på banen. Det er jammerligt. Skabte vi overhovedet en stor chance 2 halvleg??. Nordens største min røv.

    Vi skal ikke vente til Vinter med trænerudskiftning. Skaden er allerede sket. 5 nederlag på nuværende tidspunkt i sæsonen?????. Start forfra og skift den sportslige stab ud. PC så jeg også gerne ryge, men det sker nok ikke.
    Det er jo ikke kun deres fejl. Ja, de koster direkte, men hele udtrykket (eller mangel på samme), taktikken, indetillingen og humøret er bare væk. Der er ingen anden udvej nu. Spillerne tror heller ikke på det længere!

    Neestrup er en del af det her fuck up! Ser som Phillipo hellere Hjalte i stolen som en overgang til ny træner!

  28. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •