Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 38 af 47 FørsteFørste ... 2835363738394041 ... SidsteSidste
Viser resultater 556 til 570 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #556
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfor er manden så bange for at kalde krisen for en krise? Det bestyrker jo blot indtrykket af en rådvild leder:



    https://www.bt.dk/superligaen/jess-t...alte-med-store
    Nu er der vel intet mærkeligt i, at man helst vil undgå selv at kalde det en krise. Og det både for ikke at sætte mere pres på spillertruppen end der allerede er i forvejen, men selvfølgelig også grundet egen situation.

    Det springende punkt er vel, at man godt selv ved, at der er problemer og ikke blot tror alting er fryd og gammen. Og med 5. nederlag i ligaen og et derpå følgende (krise)-møde efter midnat, så tror jeg at både trup og trænerstab godt ved, at den er gal.

  2. #557
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfor er manden så bange for at kalde krisen for en krise? Det bestyrker jo blot indtrykket af en rådvild leder:



    https://www.bt.dk/superligaen/jess-t...alte-med-store
    Vi må håbe, at der rent faktisk findes forskellige former for intelligens - for retorisk er han jo helt til rotterne.

    Jeg føler nærmest fysisk ulyst til at møde op i Parken, mens Thorup stadig er træner: Jeg har intet håb om, at holdet kommer i en rigtig retning med ham ved roret - og hans fortsatte tilstedeværelse vidner om en inkompetent og handlingslammet ledelse.

    Overvejer at blive hjemme onsdag, selvom jeg havde glædet mig vildt til CL. P.t. vil en trænerfyring være en større lettelse end en sejr.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #558
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Er det ikke lige at stramme den..? Jeg hælder også mest til en fyring af JT, men lige netop i den artikel er han da for en gangs skyld rimelig klar i spyttet.
    Det synes jeg virkelig ikke. Han virker - som altid - som en mand i forsvarsposition. Hele verden kan se krisen, så hvorfor er "krise et ord, journalister bruger" i Thorups verden? Thorup prøver at vise handlekraft ved at hive spillerne til midnatsmøde og inddrage deres fridag, og det er måske også fint, men for mig at se er det manglende ejerskab til tingenes tilstand en stor del af problemet.
    Sidst redigeret af Garneren : 12.09.22 kl. 17:07
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #559
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Vi må håbe, at der rent faktisk findes forskellige former for intelligens - for retorisk er han jo helt til rotterne.

    Jeg føler nærmest fysisk ulyst til at møde op i Parken, mens Thorup stadig er træner: Jeg har intet håb om, at holdet kommer i en rigtig retning med ham ved roret - og hans fortsatte tilstedeværelse vidner om en inkompetent og handlingslammet ledelse.

    Overvejer at blive hjemme onsdag, selvom jeg havde glædet mig vildt til CL. P.t. vil en trænerfyring være en større lettelse end en sejr.
    Fordelen ved at komme i Parken er jo, at du bliver fri for at høre interviews i tv. Ingen grund til at blive hjemme :-)

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #560
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fordelen ved at komme i Parken er jo, at du bliver fri for at høre interviews i tv. Ingen grund til at blive hjemme :-)
    God pointe - og min kæreste bliver ikke træt af at høre mig skrige: - Thorup RAUS ;-)
    Sidst redigeret af dam78 : 12.09.22 kl. 16:56

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #561
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det synes jeg virkelig ikke. Han virker - som altid - som en mand i forsvarsposition. Hele verden kan se krisen, så hvorfor er "krise et ord, journalister bruger" i Thorups verden? Thorup prøver at vise handlekraft ved at hive spillerne til midnatsmøde og inddrage deres fridag, og det er måske også fint, men for mig at se er det manglende ejerskab til tingenes tilstand en stor del af problemet.
    Det gør alle trænere vel, når resultaterne mangler. Jeg kan ikke huske EN ENESTE træner selv bruge ordet krise. Især ikke en FCK-træner.

    Det er fanden og biblen herinde for tiden.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #562
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Jeg kan ikke huske EN ENESTE træner selv bruge ordet krise. Især ikke en FCK-træner.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...uation/5709046
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #563
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Når JT håndterer situationen efter en krise håndbog, med møder om natten, lukkede træninger og ingen presseadgang, så kan selv en blind mand føle med sin stok, at der er krise.

    Hans benægtelse virker så på mig, som en mand der er bange for situationen i stedet for at gå ind i den og kalde den ved navn, når nu han har gjort alt det, der kendetegner et forsøg på akut krisehåndtering.
    Goldbæks Højrefod

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #564
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    “Pointmæssig krise”. Havde Thorup sagt det, var han sikkert blevet sablet ned herinde.

    Siger han A skulle han have sagt B, og siger han B skulle han have sagt C - hver evig eneste gang han åbner munden. Det eneste rigtige han kan sige, er åbenbart at sige op.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #565
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    https://youtu.be/pPC2ryIyO3A

    Copenhagen Sunday’s fulde interview med JT. 13-14 minutter. Giver lidt flere nuancer end hvad man normalt ser af hurtige klip og klicheer fyret af til diverse hjemmeside (også fck’s egen). Blandt andet bliver JT konfronteret emd flosklerne om at tage skeen i den anden hånd, hjem og kigge sig i spejlet osv.

    Jeg er ikke overbevist. Der er flere ting der ikke fungerer pt. JT slår mig heller ikke som manden der får rettet op på dette. Og derudover er det ærgerligt at Sundays åbenbart er det eneste medie der får så meget tid med træneren, men sådan er dét åbenbart.

    - a.nyholm
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  19. #566
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    https://youtu.be/pPC2ryIyO3A

    Copenhagen Sunday’s fulde interview med JT. 13-14 minutter. Giver lidt flere nuancer end hvad man normalt ser af hurtige klip og klicheer fyret af til diverse hjemmeside (også fck’s egen). Blandt andet bliver JT konfronteret emd flosklerne om at tage skeen i den anden hånd, hjem og kigge sig i spejlet osv.

    Jeg er ikke overbevist. Der er flere ting der ikke fungerer pt. JT slår mig heller ikke som manden der får rettet op på dette. Og derudover er det ærgerligt at Sundays åbenbart er det eneste medie der får så meget tid med træneren, men sådan er dét åbenbart.

    - a.nyholm
    Dejligt at se at CS presser JT en smule.

    Men igen det er jo de samme svar fra JT bare sagt på en anden måde.

    Jeg er ikke overbevist.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #567
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    https://youtu.be/pPC2ryIyO3A

    Copenhagen Sunday’s fulde interview med JT. 13-14 minutter. Giver lidt flere nuancer end hvad man normalt ser af hurtige klip og klicheer fyret af til diverse hjemmeside (også fck’s egen). Blandt andet bliver JT konfronteret emd flosklerne om at tage skeen i den anden hånd, hjem og kigge sig i spejlet osv.

    Jeg er ikke overbevist. Der er flere ting der ikke fungerer pt. JT slår mig heller ikke som manden der får rettet op på dette. Og derudover er det ærgerligt at Sundays åbenbart er det eneste medie der får så meget tid med træneren, men sådan er dét åbenbart.

    - a.nyholm
    Det er det store problem med de forskellige fan medier. De kan sjældent gå hverken spillere, trænere eller folk i ledelsen på klingen, da det med stor sandsynlighed vil betyde, at deres adgang til interviews, oplysninger mm. afskæres.

    Da CS splittede op (b.la pga. uenighed om hvilke historier der skulle bringes), der kommenterede Dan Rachlin (af alle mennesker), at der var brug for kant og en kritisk tilgang til klubbens gøren fra de forskellige fanmedier, da det ellers bare bliver en gengivelse af klubbens egne kommentarer. Det er jeg personligt også enig i - men så er vi nok tilbage til ovenstående observation.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #568
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det er det store problem med de forskellige fan medier. De kan sjældent gå hverken spillere, trænere eller folk i ledelsen på klingen, da det med stor sandsynlighed vil betyde, at deres adgang til interviews, oplysninger mm. afskæres.

    Da CS splittede op (b.la pga. uenighed om hvilke historier der skulle bringes), der kommenterede Dan Rachlin (af alle mennesker), at der var brug for kant og en kritisk tilgang til klubbens gøren fra de forskellige fanmedier, da det ellers bare bliver en gengivelse af klubbens egne kommentarer. Det er jeg personligt også enig i - men så er vi nok tilbage til ovenstående observation.
    kan du forklare lidt nærmere om vhad uenigheden bestod af. Forstod aldrig præcis hvordet var de splittede op :)
    Europapokal

  24. #569
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg synes nu altså både Kvart i bold og Copenhagen Sundays leverer rigtig fine interviews samt indhold. Og synes nu også de er ret kritiske, men som man siger "don't bite the hand that feeds you".

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #570
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    "don't bite the hand that feeds you".
    Det gælder trods alt også for de øvrige medier og det er jo set før at spillere ikke har lyst til at udtale sig til bestemte personer eller medier.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •