Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 22 af 47 FørsteFørste ... 121920212223242532 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ja ok, han har en plan A. 5 spillere står forrest på linje når vi har bolden og så forsøger vi med småspil - monster sårbare for kontra og med høj risiko. Egentlig underligt forsvaret klarede det så godt sidste år.

    Så vil jeg lige knytte en kommentar omkring Boile (så hokus pokus - PC er også i fokus). Den bøvl omkring kontraktforlængelsen og det faktum, at Boile måske ikke helt har fået hvad han håbede, det sætter sig i hans præstationer. Det kan næppe være et tilfældigt sammentræf og for at skubbe den historie tilbage til JT… hvordan går det med den superduper mandskabsbehandling. Spillerne ligner virkelig ikke en flok glade drenge, humøret er væk, vi falder hurtigt sammen som hold…. Så er JT overhovedet god her (jeg er sikker på at PC ikke er).

    Vi mangler en chef som Don Ø (mandskabsplejemæssigt) og ikke økonomisk kriminalitet. Han var virkelig vellidt blandt spillerne og de havde en “far” de altid kunne komme til og som sørgede for at der var styr på alt. Jeg ved ikke om det måske var Per Vinds opgave, men hvem bringer egentlig lidt humør ind på holdet?
    Med al respekt, så bliver det altså lidt fjollet nu.

    Mht spillestil, så er der sgu nok lidt mere i det, end du beskriver.

    Mht Boile så vil det være helt absurd amatøragtigt fra hans, hvis en ny kontrakt - endda en kæmpe kontrakt som placerer ham lige under Falk i lønhierarki - skulle sætte sig i hans præstationer. Så skulle det da højst være magelighed, fordi han fik trumfet en alt for høj løn hjem. Og hvad skulle så egentlig være hans undskyldning sidste sæson, hvor han også sejlede rundt i starten af sæsonen? Meget kan man tørre af på PC, men Boiles ringe kampe kan ikke være en af dem.

    Mht humør så ved jeg af naturlige årsager ikke, hvad der sker bag kulissen. Det kan da sagtens være, at man savner Per Wind, men det for fa'en da ikke børnehavebørn, som vi har med at gøre. Ydermere er Stefan Madsen jo kommet om bord og han bør om nogen være en, som de unge tør gå til og være tryg ved. Jeg synes egentlig heller ikke, at humøret som sådan er dalet. Det har som altid været strålende ved sejre og dårlig ved nederlag, især når hele tribunen reagerer med piften efter slutfløjt. Mon ikke det bare er lidt lavt pt, fordi resultaterne også er magre?
    Om vi mangler en chef som Don Ø stiller jeg også tvivlende overfor. Jeg er sikker på, at man sagtens kan finde en hyggeonkel i Kvist eller en anden leder, hvis de savner det. For det hører jo også med til historien, at der ved siden af Don Ø var Holmstrøm, som udover at være toparrogant også var kontant og hård...forøvrigt ligesom PC.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med al respekt, så bliver det altså lidt fjollet nu.

    Mht spillestil, så er der sgu nok lidt mere i det, end du beskriver.

    Mht Boile så vil det være helt absurd amatøragtigt fra hans, hvis en ny kontrakt - endda en kæmpe kontrakt som placerer ham lige under Falk i lønhierarki - skulle sætte sig i hans præstationer. Så skulle det da højst være magelighed, fordi han fik trumfet en alt for høj løn hjem. Og hvad skulle så egentlig være hans undskyldning sidste sæson, hvor han også sejlede rundt i starten af sæsonen? Meget kan man tørre af på PC, men Boiles ringe kampe kan ikke være en af dem.

    Mht humør så ved jeg af naturlige årsager ikke, hvad der sker bag kulissen. Det kan da sagtens være, at man savner Per Wind, men det for fa'en da ikke børnehavebørn, som vi har med at gøre. Ydermere er Stefan Madsen jo kommet om bord og han bør om nogen være en, som de unge tør gå til og være tryg ved. Jeg synes egentlig heller ikke, at humøret som sådan er dalet. Det har som altid været strålende ved sejre og dårlig ved nederlag, især når hele tribunen reagerer med piften efter slutfløjt. Mon ikke det bare er lidt lavt pt, fordi resultaterne også er magre?
    Om vi mangler en chef som Don Ø stiller jeg også tvivlende overfor. Jeg er sikker på, at man sagtens kan finde en hyggeonkel i Kvist eller en anden leder, hvis de savner det. For det hører jo også med til historien, at der ved siden af Don Ø var Holmstrøm, som udover at være toparrogant også var kontant og hård...forøvrigt ligesom PC.
    Spillerne elskede Don Ø og alle kunne mærke en kæmpe forskel da han var væk. Det kommer direkte fra spillerne fra den tid

    Arbejdsglæde gælder også fodboldspillere, de skal ikke bare holde kæft og smile af en stor løn. Rent faktisk så viser alle undersøgelser at løn kun øger arbejdsglæden kortvarigt, når det skal tage 6 mdr at forlænge en kontrakt og man begynder at kigge efter alternativer - så mister man en del glæde ved sin arbejdsgiver og den påvirker alle (som i alle) og jeg synes bestemt jeg har kunne se at Boile ikke har været på toppen. Jeg har fra start stillet spørgsmålstegn ved JT påstået gode mandskabspleje og jeg kan umiddelbart ikke se det og det har jeg faktisk aldrig kunne og jeg betvivler i den grad også Pc færdigheder her… og endelig er mit billede af Kvist det samme, han virker ikke socialt stærk , men som en Excel rytter.

    Men hvordan kan kritikken være fjollet? Altså den kommer fra temmelig mange brugere og rigtig mange eksperter? Jeg har endnu ikke læst/hørt fra en eneste hvad JTs plan er (selv ikke fra ham selv).

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #318
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Spillerne elskede Don Ø og alle kunne mærke en kæmpe forskel da han var væk. Det kommer direkte fra spillerne fra den tid

    Arbejdsglæde gælder også fodboldspillere, de skal ikke bare holde kæft og smile af en stor løn. Rent faktisk så viser alle undersøgelser at løn kun øger arbejdsglæden kortvarigt, når det skal tage 6 mdr at forlænge en kontrakt og man begynder at kigge efter alternativer - så mister man en del glæde ved sin arbejdsgiver og den påvirker alle (som i alle) og jeg synes bestemt jeg har kunne se at Boile ikke har været på toppen. Jeg har fra start stillet spørgsmålstegn ved JT påstået gode mandskabspleje og jeg kan umiddelbart ikke se det og det har jeg faktisk aldrig kunne og jeg betvivler i den grad også Pc færdigheder her… og endelig er mit billede af Kvist det samme, han virker ikke socialt stærk , men som en Excel rytter.

    Men hvordan kan kritikken være fjollet? Altså den kommer fra temmelig mange brugere og rigtig mange eksperter? Jeg har endnu ikke læst/hørt fra en eneste hvad JTs plan er (selv ikke fra ham selv).
    Selvfølgelig spiller arbejdsglæde en rolle. Det var jo også en af grundene til, at man hentede Thorup ind i stedet for Ståle, hvis humør/temperament havde slidt på spillerne. Så kan det godt være, at vi ikke har en jovial topchef, som giver spillerne en stor bil når de præsterer, eller hvad Østergaard nu gjorde med Zuma. Mon ikke det går med mindre. F.eks. har vi 20.000 tilskuere til hver hjemmekamp som står bag dem.
    Mht Thorups mandskabspleje så ved jeg ikke, hvilke tegn du ser på, at den skulle være dårlig (og lad nu være med at bringe Boile på bænken i to kampe op - den bad han selv om). Umiddelbart virker han til at kunne med alle spillerne, han snakker med dem alle efter kampene og der er sjældent sure miner ved udskiftninger. Hvordan humøret er til træningerne ved jeg ikke, men de som ser dem melder da oftest om godt humør, fokuseret træning osv. Om noget så er jeg da mere bekymret for, at han er lidt for god til mandskabspleje forstået på den måde, at han simpelthen er for sød og slap. Det passer egentlig også fint med, at de unge kan præstere (da man har en blød chef), men at de ældre (godt illustreret ved Boile) ikke præsterer som de bør.
    Mht PC's mandskabspleje, så har du da sikkert ret. Men det er vel ikke anderledes i forhold til Holmstrøm i gamle dage. Og at Boile skulle falde i niveau nu, fordi de forhandlede i lang tid er i min verden ret søgt. Der skete præcis det samme for ham sidste på samme tidspunkt - måske går der bare for meget fis og ballade i den om sommeren hos ham?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #319
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Selvfølgelig spiller arbejdsglæde en rolle. Det var jo også en af grundene til, at man hentede Thorup ind i stedet for Ståle, hvis humør/temperament havde slidt på spillerne. Så kan det godt være, at vi ikke har en jovial topchef, som giver spillerne en stor bil når de præsterer, eller hvad Østergaard nu gjorde med Zuma. Mon ikke det går med mindre. F.eks. har vi 20.000 tilskuere til hver hjemmekamp som står bag dem.
    Mht Thorups mandskabspleje så ved jeg ikke, hvilke tegn du ser på, at den skulle være dårlig (og lad nu være med at bringe Boile på bænken i to kampe op - den bad han selv om). Umiddelbart virker han til at kunne med alle spillerne, han snakker med dem alle efter kampene og der er sjældent sure miner ved udskiftninger. Hvordan humøret er til træningerne ved jeg ikke, men de som ser dem melder da oftest om godt humør, fokuseret træning osv. Om noget så er jeg da mere bekymret for, at han er lidt for god til mandskabspleje forstået på den måde, at han simpelthen er for sød og slap. Det passer egentlig også fint med, at de unge kan præstere (da man har en blød chef), men at de ældre (godt illustreret ved Boile) ikke præsterer som de bør.
    Mht PC's mandskabspleje, så har du da sikkert ret. Men det er vel ikke anderledes i forhold til Holmstrøm i gamle dage. Og at Boile skulle falde i niveau nu, fordi de forhandlede i lang tid er i min verden ret søgt. Der skete præcis det samme for ham sidste på samme tidspunkt - måske går der bare for meget fis og ballade i den om sommeren hos ham?
    NCH var også vellidt og hvis du tror Boilesens liv som alenefar (og vidst nok også forholdsvis troende) går ud på fis og ballade, så må du jo tro det. Nu står du som en utrolig støtte til JT osv og sætter spørgsmål ved samtlige negative tanker, på en måde prisværdigt og samtidig utrolig svært at diskutere med… mine øjne ser bare ikke en harmonisk trup, hvor spilleglæden lyser ud af dem. Jeg ser hellere intet taktisk vidunder hos JT og da resultaterne også er elendige, så er der ikke så meget mere at komme efter

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #320
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Arbejdsglæde gælder også fodboldspillere, de skal ikke bare holde kæft og smile af en stor løn. Rent faktisk så viser alle undersøgelser at løn kun øger arbejdsglæden kortvarigt, når det skal tage 6 mdr at forlænge en kontrakt og man begynder at kigge efter alternativer - så mister man en del glæde ved sin arbejdsgiver og den påvirker alle (som i alle).
    Du har nok en pointe her, men det kan sgu alligevel pisse mig af at "Rige" top privilegeret professionelle fodboldspillere har sådan en attitude. Javel arbejdsmiljøet skal være i orden og vi skal ikke ud i Peter Hyballa tilstande, men den enkelte spiller har sgu også et individuelt/moralsk ansvar her, men måske jeg bare er naiv.

    De fleste af os "Pøblen" her på sidelinen kommer jo ikke i nærheden af de lønninger så "What do I know" :)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #321
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Nå, lad os kigge lidt frem mod de næste kampe og vurdere, hvad der skal til for at rykke på Thorup-rausometeret.

    Hvad er forventningen (ikke jeres personlige forhåbning) til Thorups overlevelsesmuligheder:

    De næste 6 kampe kan deles i tre klumper:
    - Vi møder superligaens pt. to bedste hold i form af FCN og SIF. De vil givetvis stå godt til os, idet man må formode at de vil spille "eget spil". Og uanset hvad har vi brug for at hente ind på dem rent pointmæssigt.
    - Vi møder ligeledes to af de absolut dårligste hold i form af Lyngby og OB.
    - Vi har to gange kval.

    Hvad skal til for at Thorup køler sit sæde? Jeg tror, at
    - Thorup bliver hængende, hvis vi henter mindst 10 af 12 mulige point i superligaen og gør en hæderlig indsats i CL
    - Henter vi mindre end 7 point er det farvel uanset resultatet mod Trabz.
    - 7-9 point vil betyde, at Thorups sæde fortsat er varmt. Kvalkampene bliver tungen på vægtskålen.
    Sidst redigeret af Jogo Bonito : 15.08.22 kl. 11:09
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #322
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Uagtet om vi skulle vinde samlet over Trabzonspor og der kommer 200+ mill på kontoen, så kan vi jo ikke løbe fra at Suppen er vores "Bread and butter".

    Jeg vil mene der skal minimum 10 point på kontoen. Begynder vi at komme 12-15 point efter nummer 1 så er det jo en total faliterklæring og skal udløse en fyreseddel og så er jeg ligeglad om JT har fået os i CL.


  14. #323
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Nå, lad os kigge lidt frem mod de næste kampe og vurdere hvad de skal til for at rykke på Thorup-rausometeret.

    Hvad er forventningen (ikke jeres personlige forhåbning) til Thorups overlevelsesmuligheder:

    De næste 6 kampe kan deles i tre klumper:
    - Vi møder superligaens pt. to bedste hold i form af FCN og SIF. De vil givetvis stå godt til os, idet man må formode at de vil spille "eget spil". Og uanset hvad har vi brug for at hente ind på dem rent pointmæssigt.
    - Vi møder ligeledes to af de absolut dårligste hold i form af Lyngby og OB.
    - Vi har to gange kval.

    Hvad skal til for at Thorup køler sit sæde? Jeg tror, at
    - Thorup bliver hængende, hvis vi henter mindst 10 af 12 mulige point i superligaen og gør en hæderlig indsats i CL
    - Henter vi mindre end 7 point er det farvel uanset resultatet mod Trabz.
    - 7-9 point vil betyde, at Thorups sæde fortsat er varmt. Kvalkampene bliver tungen på vægtskålen.
    Jeg tror ikke nødvendigvis at han får 6 kampe. Hvis vi ryger ud af CL, så afhænger det af måden, hvis vi bliver losset ud med tydelige nederlag og sætter point til imod Lyngby - så er det slut.

    Ryger vi ud af CL efter to lige kampe og får vi de nødvendige point i de næste kampe (hvor spillet er bedre), så kan han sagtens blive efteråret ud
    Sidst redigeret af superestrella : 15.08.22 kl. 10:47

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #324
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    - Taber stort til Traponspor (2+ mål), så bliver Thorup fyret onsdag eller torsdag. For at skabe en trods reaktion i spillertruppen
    - Taber vi kneben så sker der ikke noget før at udekampen er overstået.
    - Hvis den vindes og vi kommer videre, så bliver Thorup minimum til vinter pausen med mindre vi bliver ved med at tabe i liga'en
    - Hvis vi taber kommer det an på præstation i ligaen, hvor der primært vil være fokus på om vi kan få styr på forsvaret og om holdet kan håndtere modgang. Hvis en af de to ting ikke er i orden, så ryger han. Ellers bliver han minimum til vinter.

    Så Thorup har pistolen for panden og skal vise at han og trænerstaben endnu en gang kan få vendt det hele rundt som det blev gjort i starten af sidste sæson og et par gange i løbet af sidste sæson, hvor hulet pludselig blev for stort til FCM.

    Det er dog ikke FCK værdig at "leve" på den måde. Så jeg så gerne Thorup ud hurtigst muligt. Og Brian Riemer ind som ny cheftræner.
    - Torben

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #325
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Uagtet om vi skulle vinde samlet over Trabzonspor og der kommer 200+ mill på kontoen, så kan vi jo ikke løbe fra at Suppen er vores "Bread and butter".

    Jeg vil mene der skal minimum 10 point på kontoen. Begynder vi at komme 12-15 point efter nummer 1 så er det jo en total faliterklæring og skal udløse en fyreseddel og så er jeg ligeglad om JT har fået os i CL.
    Selvom det er en smule irrationelt, så kan jeg edderdyleme tilgive meget hvis vi kommer i CL…

    Zan

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #326
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Selvom det er en smule irrationelt, så kan jeg edderdyleme tilgive meget hvis vi kommer i CL…

    Zan
    Ja det ville jeg "normalt" også kunne, men et point forskel på 12-15 point i suppen allerede inden vi er gået i gang med et gruppespil?. Jeg siger ikke man kan hente det pointantal, men det er satme en up-hill battle.

    Det ville fandeme være surrealistisk, så tidligt i sæsonen, men vel ikke et usandsynligt scenarie, når nu vi kan tabe til sekunda jyde hold som Horsens, Viborg og Randers.

    Nuvel lad os nu se, hvis og hvis :)

  21. #327
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Mon ikke JT mander sig op og napper 9'eren selv i morgen? Han stoler åbenbart ikke på andre :)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #328
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    NCH var også vellidt og hvis du tror Boilesens liv som alenefar (og vidst nok også forholdsvis troende) går ud på fis og ballade, så må du jo tro det. Nu står du som en utrolig støtte til JT osv og sætter spørgsmål ved samtlige negative tanker, på en måde prisværdigt og samtidig utrolig svært at diskutere med… mine øjne ser bare ikke en harmonisk trup, hvor spilleglæden lyser ud af dem. Jeg ser hellere intet taktisk vidunder hos JT og da resultaterne også er elendige, så er der ikke så meget mere at komme efter
    Jeg er da ked af, at jeg er svær at diskutere med. Men når der slynges ideer ud, som at Boilesens svingende niveau nu skyldes kontraktforhandlinger for flere uger siden, så bliver jeg nødt til at reagere. Der bliver nødt til at være en modpol til de 95% herinde, som bare ønsker Thorups hoved på et fad, PC klynget op ved bymuren og Kvist druknet i en kaffekop. Jeg har ikke noget speciel holdning eller viden om Boiles liv og seriøsitet, men jeg kan konstatere, at det nu er to sommer-opstartsperioder i træk, hvor hans niveau ikke er godt nok. Det kan selvfølgelig meget vel bare være tilfældigt, det kan skyldes manglende fokus udenfor banen (det behøver jo ikke skyldes druk og fester, men blot det fede familieliv), det kan skyldes uheld med småskader osv - men jeg kan simpelthen ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at kontraktforhandlinger der trak ud i foråret (hvor han var god) og start-sommeren nu er skylden nu i august .

    Mht Thorup så forstår jeg ikke helt, hvorfor sættes spørgsmålstegn ved hans mandskabspleje, for jeg ser virkelig ikke de ting, som du åbenbart ser. Ja truppen er presset grundet resultaterne (det ville alle hold være), men i forhold til foråret, hvor Babacar lignede en outsider og Vavro og Boile skændtes offentligt, så har jeg da efter ferien set Vavro og Boile hygge sig sammen og Babacar meget mere i balance og inkluderet i fælleskabet.

    Og bare lige for at gøre det helt klart, så har jeg virkelig ikke ret høje tanker om Thorup fodboldfagligt (jeg var en af de største kritikere i starten). Men jeg synes faktisk, at han (trænerteamet) indtil nu har gjort et fornuftigt arbejde set i lyset af truppen til rådighed, ligesom jeg synes der er noget spændende undervejs. Jeg er selvfølgelig ikke blind for de udfordringer der er lige nu, og de svigtende resultater kan ikke blive ved i månedsvis. Men for mig vil det være en overreaktion at fyre Thorup nu nu eller de kommende par uger.

  24. #329
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    - Taber stort til Traponspor (2+ mål), så bliver Thorup fyret onsdag eller torsdag. For at skabe en trods reaktion i spillertruppen
    - Taber vi kneben så sker der ikke noget før at udekampen er overstået.
    - Hvis den vindes og vi kommer videre, så bliver Thorup minimum til vinter pausen med mindre vi bliver ved med at tabe i liga'en
    - Hvis vi taber kommer det an på præstation i ligaen, hvor der primært vil være fokus på om vi kan få styr på forsvaret og om holdet kan håndtere modgang. Hvis en af de to ting ikke er i orden, så ryger han. Ellers bliver han minimum til vinter.

    Så Thorup har pistolen for panden og skal vise at han og trænerstaben endnu en gang kan få vendt det hele rundt som det blev gjort i starten af sidste sæson og et par gange i løbet af sidste sæson, hvor hulet pludselig blev for stort til FCM.

    Det er dog ikke FCK værdig at "leve" på den måde. Så jeg så gerne Thorup ud hurtigst muligt. Og Brian Riemer ind som ny cheftræner.
    1)
    Nu er jeg oprigtigt nysgerrig og kunne have spurgt 5-10 andre debattører.
    Hvorfor tror I egentlig, at Thorup er så tæt på at ryge ud? Jeg er med på, at resultaterne pt ikke er så gode, men folk som Kvart i bold og andre med fingeren lidt på pulsen melder da om fuld tiltro til Thorup og co fra ledelsen.
    Det kan selvfølgelig gå hurtigt, men jeg har i hvert fald svært ved at se, at Thorup skulle fyres, hvis vi taber til Trabzonspor med 2 mål eller for den sags skyld, hvis vi ryger knebent ud sammenlagt.
    Ser I nogen tegn i sol og måne andet end svingende resultater kun 5 kampe inde i sæsonen og stadig uden en brugbar angriber?

    2)
    Brian Riemer?
    Han har selvfølgelig en fortid her og er sikkert dygtig taktisk. Jeg kan tage fejl, men i min verden er han indbegrebet af en assistent og er fuldstændig blottet for pondus og gennemslagskraft. Ja skulle man være lidt fræk, så er han jo nærmest en light-version af Thorup....

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #330
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    1)
    Nu er jeg oprigtigt nysgerrig og kunne have spurgt 5-10 andre debattører.
    Hvorfor tror I egentlig, at Thorup er så tæt på at ryge ud? Jeg er med på, at resultaterne pt ikke er så gode, men folk som Kvart i bold og andre med fingeren lidt på pulsen melder da om fuld tiltro til Thorup og co fra ledelsen.
    Det kan selvfølgelig gå hurtigt, men jeg har i hvert fald svært ved at se, at Thorup skulle fyres, hvis vi taber til Trabzonspor med 2 mål eller for den sags skyld, hvis vi ryger knebent ud sammenlagt.
    Ser I nogen tegn i sol og måne andet end svingende resultater kun 5 kampe inde i sæsonen og stadig uden en brugbar angriber?

    2)
    Brian Riemer?
    Han har selvfølgelig en fortid her og er sikkert dygtig taktisk. Jeg kan tage fejl, men i min verden er han indbegrebet af en assistent og er fuldstændig blottet for pondus og gennemslagskraft. Ja skulle man være lidt fræk, så er han jo nærmest en light-version af Thorup....
    Nu ser jeg de fleste nævne CL sammen med en stadig nedadgående Trend af tabte kampe i Suppen der fører til JT får kniven. Det er sgu mere at vi bliver ydmyget af sekunda jydehold der har fået mit pis i kog, ikke at vi kan ryge ud i en CL play-off. Det er tæt, det er jo sket flere gange tidligere.

    Som jeg har nævnt tidligere, Når vi kan tabe til Horsens, Viborg, og Randers, så er det vel hellere ikke så usandsynligt vi kan tabe til FCN og Silkeborg og så står vi i en situation, hvor vi kan være 12-15 point bagefter 8 kampe inden i den nye sæson samt slået ud af CL. Alt dette lagt sammen, så skal man vidst være en PRO JT for ikke at det ikke fører til en fyreseddel.

    Nuvel det kan jo også være vi står her om nogle uger og der er CL på programmet og der er kommet et par sejre ind i Suppen. Så er JT måske lige pludselig Massiahs igen :)

    Som du selv siger, det kan gå hurtigt i fodbold, både til den positive eller negative side.
    Sidst redigeret af EraZ : 15.08.22 kl. 18:06

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •