Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 10 af 47 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Med skaden til Zeca begynder det at ligne rettidig omhu :/
    Ikke rigtigt. Vi har stadig både Lerager og Stage, ligesom Biel kan træde til og vi havde et ungt talent i forvejen. Nu er der bare to yderligere. Til gengæld har vi ingen højre kantspillere - og stadig for mange venstre back spillere.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...g-roma-ydmyget

    Da Ståle blev fyret, var jeg en af dem som var varm fortaler for Bodø/Glimts træner Kjetil Knutsen. Det blev ofte skudt ned med, at han var et one-hit-wonder. Jeg synes dog at alle hans efterfølgende resultater, med en langt mindre klub, med langt færre ressourcer giver os, der fandt KK var et optimal løsning, ret i, at KK havde været løsningen. B/G skaber stadig flotte resultater, spiller med i toppen i Norge og har en pisse underholdende stil. Kjetil Knutsen er derfor stadigvæk mit håb for fremtiden i FCK.

    Edit: Desuden bør det tilføjes, at KK efter sigende er en fremragende spillerudvikler, noget Jess' virkelig mangler i min bog, og så går rapporterne fra det norske på mandskabsbehandling i Hjulmand-klassen (lidt som spillestilen i øvrigt).
    Sidst redigeret af Devil : 22.10.21 kl. 09:28

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Det er muligt, at Kjetil Knutsen er en bedre træner end Thorup, men man skal være varsom med at tro, at resultater fra én klub lader sig overføre til en anden. Vi har en trup med alvorlige mangler, hvilket andre trænere også ville lide under.


  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er muligt, at Kjetil Knutsen er en bedre træner end Thorup, men man skal være varsom med at tro, at resultater fra én klub lader sig overføre til en anden. Vi har en trup med alvorlige mangler, hvilket andre trænere også ville lide under.
    Jeg er meget enig, men for mig at se, er Thorup mest af alt en visionsløs mellemleder, som ikke udvikler de spillere han har, så her ville Kjetil Knutsen være et godt sted at begynde. Jeg ser ham faktisk som en Hjulmand/Ståle-kapacitet, som kan samle og udvikle klubben. PC har jeg stadig tiltro til, ligesom jeg har stor tillid til tallent-sektoren. Så kan vi bare håbe på, at oprydningen af PSE medfører, at der kommer tydelighed ind i den daglige ledelse af klubben (gerne med nye ejere!)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er meget enig, men for mig at se, er Thorup mest af alt en visionsløs mellemleder, som ikke udvikler de spillere han har....
    Og her glemmer vi måske den eksplosive udvikling af spillere som Viktor Kristiansen, Daramy, Biel, ja vel også Boile og Stage som er blomstret i nye positioner. Vi glemmer måske også det virkelig spændende flydende offensive spil vi bl.a. har vist i denne sæson inden salg og skader, ligesom vi måske glemmer det hav af unge spillere, som er kommet markant tættere på holdet.
    Så er jeg med på, at vi undervejs har mistet bl.a. Fischer og til dels Zanka, men sådan er det vel altid med trænere. Nogle spillere blomstrer - andre har svært ved at passe ind. Og en spiller som Fischer blomstrede jo heller ikke ligefrem inden Thorup.

    Jeg er helt med på, at man sagtens kan have den holdning, at Thorup ikke er dygtig nok. Den har jeg måske også selv en bid af (jeg har til gengæld stor tiltro til assistenterne), ligesom Knutsen da på papiret lyder spændende (FCK er nok lidt en anden størrelse at manøvrere i end Bodø), men at Thorup ikke skulle udvikle spillere skurrer lidt i mine ører. Og det gør det egentlig også, at han skulle være visionsløs. Det synes jeg ikke, at der er noget som helst der tyder på. Om han så er dygtig nok til at implementere alle visionerne er måske sværere at vurdere - foreløbigt har han været her i godt 1 sæson, hvor han bortset fra en fantastisk måned med Daramy (med dertil hørende glimrende resultater) stadig ikke har haft noget af den kvalitet på f.eks. kanterne, som hans visioner kræver.


  9. #141
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og her glemmer vi måske den eksplosive udvikling af spillere som Viktor Kristiansen, Daramy, Biel, ja vel også Boile og Stage som er blomstret i nye positioner. Vi glemmer måske også det virkelig spændende flydende offensive spil vi bl.a. har vist i denne sæson inden salg og skader, ligesom vi måske glemmer det hav af unge spillere, som er kommet markant tættere på holdet.
    Så er jeg med på, at vi undervejs har mistet bl.a. Fischer og til dels Zanka, men sådan er det vel altid med trænere. Nogle spillere blomstrer - andre har svært ved at passe ind. Og en spiller som Fischer blomstrede jo heller ikke ligefrem inden Thorup.

    Jeg er helt med på, at man sagtens kan have den holdning, at Thorup ikke er dygtig nok. Den har jeg måske også selv en bid af (jeg har til gengæld stor tiltro til assistenterne), ligesom Knutsen da på papiret lyder spændende (FCK er nok lidt en anden størrelse at manøvrere i end Bodø), men at Thorup ikke skulle udvikle spillere skurrer lidt i mine ører. Og det gør det egentlig også, at han skulle være visionsløs. Det synes jeg ikke, at der er noget som helst der tyder på. Om han så er dygtig nok til at implementere alle visionerne er måske sværere at vurdere - foreløbigt har han været her i godt 1 sæson, hvor han bortset fra en fantastisk måned med Daramy (med dertil hørende glimrende resultater) stadig ikke har haft noget af den kvalitet på f.eks. kanterne, som hans visioner kræver.
    Fuldstændig enig K@sper.
    Jeg synes det også det virker indlysende at Thorup jo har været ude for Egyptens syv plager i form af flere ting...

    En overtagelse af en super dysfunktionel trup.
    En overtagelse af en trup han ikke selv har valgt.
    Et sløjt transfervindue hvor han jo ikke får det han peger på.
    Et skades-bonanza til de vigtigste spillere i start-elveren, samt nu her for nylig klassisk utur i form af mistede point pga freak-selvmål af Stage, første brændte Wind-straffe i umindelige tider og nu Grabara's uprofessionelle beslutning mod PAOK.

    I mine øjne er der ingen tvivl om at når Jess Thorup får nogle arbejdsforhold der bare minder om en normal hverdag igen, vil den gode stime i sen-sommeren komme tilbage.

    Folk må sgu lige chille lidt når de kræver hans hoved på et fad, fordi vi er inde i en svær periode!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Få nu den svagpisser væk! Hellere igår end i morgen. Thorup i spidsen for fck svarer jo til at man hyrede Poul krebs som hovednavn på Copenhell!
    Imod moderne stemningsdiktatur

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #143
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Skal Thorup fyres?:
    Ja! sammen med PC, pressechefen, hele bestyrelsen og den lægefaglige sektor samt dem med ansvaret for banen og boderne. Riv nu plastret af i et kort hyl, fremfor en langsom død over de næste mange (16) år og byg op på ny.


    MCN

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #144
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Skal Thorup fyres?:
    Ja! sammen med PC, pressechefen, hele bestyrelsen og den lægefaglige sektor samt dem med ansvaret for banen og boderne. Riv nu plastret af i et kort hyl, fremfor en langsom død over de næste mange (16) år og byg op på ny.


    MCN
    Mens vi så er i gang, så lad os sælge klubben til en rig Araber, så der kan postes nogle millioner i holdet. Vi har tydeligvis ikke råd til at hente kvalitet.

  16. #145
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Mens vi så er i gang, så lad os sælge klubben til en rig Araber, så der kan postes nogle millioner i holdet. Vi har tydeligvis ikke råd til at hente kvalitet.
    Hehe, vi har råd til røv og nøgler i øjeblikket-det er vist tydeligt! Men, så længe ingen (i organisationen) øjensynligt vil erkende, at det har gået nedad i efterhånden 4 år og det skyldes hele den måde organisationen er bygget op på, herunder persongalleriet, så bliver tingene kun værre i fremtiden (både kort og lang sigt). Der er krise på alle tænkelige parametre og lappeløsninger i form af trænerskifte er som at urinere i bukserne. Er Thorup en god træner-øjensynligt er han det og jeg har også været på hans hold længe. Han har bare været castet til en trup i harmoni og i fremdrift (hvad den jo ikke var/er). Han kan ikke løse opgaven, der ligger i at bygge holdet mentalt op. Spillet er for mig pt sekundært, for det er i hovederne på spillerne at den er helt gal. Boilesen, eksempelvis, er jo ikke over natten blevet så elendig som han spiller lige nu. Thorup er desuden flankeret af en håbløs PC, et kommunikationsapparat der grænser til det pinlige og en bestyrelse, der er lalleglade amatører med hjertet på ‘rette sted’ (host Benny Winther, Oscar-style).

    Vi er ligepræcis der, hvor de unævnelige var for 16-17 år siden og vi er på vej mod afgrunden med 1000km/t. Det her bliver slemt, rigtigt slemt, hvis der ikke ryddes gevaldigt op alle steder i organisationen.

    MCN
    Sidst redigeret af MCN : 24.10.21 kl. 16:37 Årsag: Stavefejl

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #146
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Fodbold kommentator Morten Bruun sagde engang “Hvis frygten for at tabe er større end troen på at vinde, så går det galt”

    Og det er hvad vi ser netop nu. Vores spillere virker til at være bange for at lave fejl (hvilket de laver masser af)

    Det må falde tilbage på Jess at vores spillere mentalt er i den tilstand, uanset hvor dårligt materiale han så end har til rådighed….

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #148
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fodbold kommentator Morten Bruun sagde engang “Hvis frygten for at tabe er større end troen på at vinde, så går det galt”

    Og det er hvad vi ser netop nu. Vores spillere virker til at være bange for at lave fejl (hvilket de laver masser af)

    Det må falde tilbage på Jess at vores spillere mentalt er i den tilstand, uanset hvor dårligt materiale han så end har til rådighed….
    Selvfølgelig har træneren et stor ansvar absolut, Meeen jeg vil nu mene at jo dårligere et materiale man har til rådighed, så vil man også se dårligere/svingende resultater. Tænk sig, hvis Daramy med hans kvaliteter stadig havde været i klubben, krydret med en Falk, så vil jeg vove at påstå at vi havde haft minimum 6 point på kontoen, hvis ikke mere.

    Men ja igen, hvis der er nogle der ryger er det jo i første omgang JT, selvom det i min Bog er PC som er den som har fejlet BIG time. Meget kunne være fixet i Sommer transfervinduet.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #149
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selvfølgelig har træneren et stor ansvar absolut, Meeen jeg vil nu mene at jo dårligere et materiale man har til rådighed, så vil man også se dårligere/svingende resultater. Tænk sig, hvis Daramy med hans kvaliteter stadig havde været i klubben, krydret med en Falk, så vil jeg vove at påstå at vi havde haft minimum 6 point på kontoen, hvis ikke mere.

    Men ja igen, hvis der er nogle der ryger er det jo i første omgang JT, selvom det i min Bog er PC som er den som har fejlet BIG time. Meget kunne være fixet i Sommer transfervinduet.
    Jeg siger ikke nødvendigvis at JT skal fyres.
    Jeg siger at spillerne mentalt virker til at være helt fra den. Så kan det godt være vi har fejlet time i transfervinduet hvilket vi alle kan være enige om - men de 11 spillere vi sætter på banen skal altså bare være klar oveni hovederne. Og det er de (igen) ikke.

    Jeg skrev det også efter Plovdiv udebane kampen at der virker til at være noget galt i hovederne på vores spillere og jeg ser det igen nu. Vi skal kunne tackle når der er modgang, fremfor at korthuset stort set altid vælter.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #150
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg siger ikke nødvendigvis at JT skal fyres.
    Jeg siger at spillerne mentalt virker til at være helt fra den. Så kan det godt være vi har fejlet time i transfervinduet hvilket vi alle kan være enige om - men de 11 spillere vi sætter på banen skal altså bare være klar oveni hovederne. Og det er de (igen) ikke.

    Jeg skrev det også efter Plovdiv udebane kampen at der virker til at være noget galt i hovederne på vores spillere og jeg ser det igen nu. Vi skal kunne tackle når der er modgang, fremfor at korthuset stort set altid vælter.
    Ja og så kan man diskutere, hvad disse årsager er. Vi kan jo gå helt tilbage til FCM kampen. Før den kamp var alt jo en dans på roser og alt hvad vi rørte ved gik jo nærmest ind. Jeg vil stadig vove at påstå at det handler om de manglende bærende kræfter på holdet. de såkaldte X-faktor Stjerne vi bare ikke har til at gøre det uventet. Det skaber usikkerhed og spillere som ligepludselig står med et ansvar om at Steppe op.

    Men igen det forklar jo ikke de hav af fejl vi også ser fra rutineret spillere som helt umotiveret mister bolden eller ikke kan ramme en modstander på 5 meters afstand.

    Jeg tror ikke bare man kan pege på 1 ting der er galt, tror det er en kombination af mange ting. Uagtet at vi mangler 3-4 stamspillere, så må vores bundniveau aldrig falde så lavt som vi har set mange kampe efter FCM, lige pånær FCN kampen.

    Jeg har ikke svaret, men hold kæft det er frustrerende at se på. Usikkerheden stammer helt tilbage til Målmanden, ja Grabara. Jeg fatter stadig ikke vi har købt en målmand, hvis spil med fødderne får Thomas Gill til at ligne verdens bedste målmand. Han går alt for ofte i panik når han bliver bare en lille smule presset. pffff. Jeg er med på han kan tage med hænder, meeen vi burde vel bare forvente en målmand med en smule kvalitet på fødderne uden det nødvendigvis skal være hans spidskompetence...

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 10 af 47 FørsteFørste ... 7891011121320 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •