Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 13 af 47 FørsteFørste ... 31011121314151623 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    De behandler rygtet i dagens Trangervinduet.
    Som blot citerer CS. No?

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Som blot citerer CS. No?
    Ja, men de har så gjort sig umage og spørge Cocus agent, modsat CS.

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ja, men de har så gjort sig umage og spørge Cocus agent, modsat CS.
    Som sagde at der aldrig har været kontakt.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Som sagde at der aldrig har været kontakt.
    Og vi er enige om, at rygtet går på, at Cocu måske skulle have været inde i billedet, dengang Ståle skulle skiftes ud, ik'? Det er altså ikke et rygte, der har noget som helst med situationen i dag at gøre. Det kan meget vel være, at Thorup står foran en fyring, men Cocu-rygtet handler om en anden situation.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #185
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og vi er enige om, at rygtet går på, at Cocu måske skulle have været inde i billedet, dengang Ståle skulle skiftes ud, ik'? Det er altså ikke et rygte, der har noget som helst med situationen i dag at gøre. Det kan meget vel være, at Thorup står foran en fyring, men Cocu-rygtet handler om en anden situation.
    Derfor skrev jeg oprindeligt at det rapper.

  9. #186
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    81

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Derfor skrev jeg oprindeligt at det rapper.
    Forberedelse til Morten’s aften… anskaffelse af store ænder

  10. #187
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,431

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Ronald Koeman er ledig på markedet, da han er blevet fyret i Barcelona… :)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #188
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Derfor skrev jeg oprindeligt at det rapper.
    Men der er jo ingen, der siger, det nødvendigvis er en and. Min pointe er, at det er et rygte, der handler om dengang Ståles afløser skulle findes. Derfor siger det ikke rigtigt noget om situationen i dag.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men der er jo ingen, der siger, det nødvendigvis er en and. Min pointe er, at det er et rygte, der handler om dengang Ståles afløser skulle findes. Derfor siger det ikke rigtigt noget om situationen i dag.
    Det var nu ikke noget de kunne sige noget om Lasse Vøge mente det. Michel WD mente det ikke. Fælles for dem var dog, at de ser nok rumsteren i krogen og usikkerhed omkring Thorups position, til at han må ses som værende i en usikker situation. Det er den sidste del jeg synes er interessant. Når der konstant stilles spørgsmål ved Thorup, så kommer det på et tidspunkt til at blive et reelt problem. For faktum er, at han ikke virker til at have megen opbakning. Der er jo ingen som vil blive overrasket, hvis han er væk om 1,5 måned, hvilket MWD også påpegede.
    Sidst redigeret af Devil : 28.10.21 kl. 08:25

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #190
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det var nu ikke noget de kunne sige noget om Lasse Vøge mente det. Michel WD mente det ikke.

    Men Devil, historien er gammel og er afkræftet. Der er derfor ikke grundlag for at skrive "Nu kommer de første rygter så". Der er vist ikke nye rygter, men meget snak blandt os fans.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #191
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,851

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Men Devil, historien er gammel og er afkræftet. Der er derfor ikke grundlag for at skrive "Nu kommer de første rygter så". Der er vist ikke nye rygter, men meget snak blandt os fans.
    Og det har jeg jo som sådan selv hele tiden skrevet. Jeg havde ikke tidligere hørt "rygtet" om Cocu, men jeg skriver jo allerede i min første post, at der er tale om en and. Det, jeg til gengæld synes er interessant, er, at FCK i Thorup har en træner hvor der hele tiden stilles spørgsmål til hans position i klubben. Det gøres der af fans, af sportsdirektøren, af journalister og alle andre fodboldinteresserede. Thorups stilling i FCK er ikke sikker. Selvom holdet ligger nummer to, at han kun har været i klubben i 12 måneder, at truppen er under en markant omstrukturering, det samme er klubben, at FCK har været ramt af skader og salg af de klart vigtigste spillere, så kan Thorup ikke bruge de mange saglige undskyldninger som figenblad. Vi fans har ikke accepteret ham, han klovner rundt i pressen og han får ansvaret for situationer, som han reelt ikke kan gøre meget ved. Min pointe er derfor, at selvom Cocu rygtet er gammelt og en and, så er det en del af en tendens, hvor Thorup fremstår som dead man walking. Og jeg vil gerne se den fan her på siden, som vil blive oprigtigt overrasket, hvis Thorup ryger til december. Der vil nok være dem der er uenige, og siger det er for tidligt, men overraskede bliver ingen.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #192
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Det er noget af en bredside, Zanka i dag fyrer af mod Thorup/Det Nye FCK:

    https://www.bt.dk/fodbold/zanka-om-s...bare-skuffende

    "Med sit seneste ophold i FC København har Mathias 'Zanka' Jørgensen oplevet hovedstadsklubben med og uden Ståle Solbakken. Han har været en del af det nye og gamle FCK, om man vil.

    Han har derfor en idé om, hvad det er for en situation FC København befinder sig i med Jess Thorup og Peter 'PC' Christiansen.

    »Jeg synes generelt, at man skal fokusere på, hvor stor en betydning store managers har i klubber. Hvis du tager i England som eksempel, så har du Arsenal og Manchester United, som stadig arbejder med at finde sig selv efter deres to mest betydningsfulde managers gennem tiden forlod klubben.«

    »Det tror jeg, er den samme situation, som FC København befinder sig i lige nu.«"

    og om sin sidste tid i FCK...

    "»Overordnet set var det bare skuffende. Det var skuffende for mig, for klubben og ikke mindst for fansene.« siger han og fortsætter:

    »Den var ikke optimal, fordi vi ikke endte med at vinde mesterskabet, og vi vandt slet ikke nok fodboldkampe til det hold, som vi havde.«
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #193
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er noget af en bredside, Zanka i dag fyrer af mod Thorup/Det Nye FCK:

    https://www.bt.dk/fodbold/zanka-om-s...bare-skuffende

    "Med sit seneste ophold i FC København har Mathias 'Zanka' Jørgensen oplevet hovedstadsklubben med og uden Ståle Solbakken. Han har været en del af det nye og gamle FCK, om man vil.

    Han har derfor en idé om, hvad det er for en situation FC København befinder sig i med Jess Thorup og Peter 'PC' Christiansen.

    »Jeg synes generelt, at man skal fokusere på, hvor stor en betydning store managers har i klubber. Hvis du tager i England som eksempel, så har du Arsenal og Manchester United, som stadig arbejder med at finde sig selv efter deres to mest betydningsfulde managers gennem tiden forlod klubben.«

    »Det tror jeg, er den samme situation, som FC København befinder sig i lige nu.«"

    og om sin sidste tid i FCK...

    "»Overordnet set var det bare skuffende. Det var skuffende for mig, for klubben og ikke mindst for fansene.« siger han og fortsætter:

    »Den var ikke optimal, fordi vi ikke endte med at vinde mesterskabet, og vi vandt slet ikke nok fodboldkampe til det hold, som vi havde.«
    Syntes ikke jeg ser det som han fyrer en bredside af. Han henviser til Ferguson og Wenger. Lige Ferguson og Man utd var altså også et match made in heaven som vi formentlig hellere ikke kommer til at se igen med en manager siddende så længe på posten.

    Der skulle jo komme en dag "0" efter Ståle nøjagtig som Man utd, hvis vi egentlig skal sammenligne, Og ja så er det vel naturligt der kommer lidt uro på bagsmækken efter en stor kapacitet som Ståle ikke er her mere, men det er jo noget vi må kæmpe med og forholde os til. Det vigtigste her er vi har en Visionær og kompetent ledelse med en god Sportsdirektør i spidsen. Lige nu er jeg p.t. meget skeptisk, men det må tiden jo vise over de næste par år om ustabiliteten forværres, eller om vi er på rette spor i henhold til den nye strategi.


  23. #194
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er noget af en bredside, Zanka i dag fyrer af mod Thorup/Det Nye FCK:

    https://www.bt.dk/fodbold/zanka-om-s...bare-skuffende

    "Med sit seneste ophold i FC København har Mathias 'Zanka' Jørgensen oplevet hovedstadsklubben med og uden Ståle Solbakken. Han har været en del af det nye og gamle FCK, om man vil.

    Han har derfor en idé om, hvad det er for en situation FC København befinder sig i med Jess Thorup og Peter 'PC' Christiansen.

    »Jeg synes generelt, at man skal fokusere på, hvor stor en betydning store managers har i klubber. Hvis du tager i England som eksempel, så har du Arsenal og Manchester United, som stadig arbejder med at finde sig selv efter deres to mest betydningsfulde managers gennem tiden forlod klubben.«

    »Det tror jeg, er den samme situation, som FC København befinder sig i lige nu.«"

    og om sin sidste tid i FCK...

    "»Overordnet set var det bare skuffende. Det var skuffende for mig, for klubben og ikke mindst for fansene.« siger han og fortsætter:

    »Den var ikke optimal, fordi vi ikke endte med at vinde mesterskabet, og vi vandt slet ikke nok fodboldkampe til det hold, som vi havde.«
    Jeg læser det slet ikke som en ordentlig bredside. I virkeligheden er der intet nyt overhovedet. Han konstaterer, at det er svært at erstatte managers som har siddet meget længe (hvilket alle kan regne ud), og at det var et skuffende ophold og en skuffende sæson, hvilket alle kan se.

    Jeg synes egentlig, at det mest interessante (og måske lidt overraskende) i artiklen er, at han (både da han kom og denne sommer) havde FCK som absolut sidste mulighed og ønske. Dette forklarer måske i virkelighedens hans manglende motivation og ringe spil i større grad end vanskelligheder med Thorup, hvilket ellers måske er den fremherskende teori herinde.

    Da jeg så overskriften troede jeg, at vi var ude i en nedsabling af træner og ledelse - det er imo slet ikke tilfældet.


  24. #195
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg læser det slet ikke som en ordentlig bredside. I virkeligheden er der intet nyt overhovedet. Han konstaterer, at det er svært at erstatte managers som har siddet meget længe (hvilket alle kan regne ud), og at det var et skuffende ophold og en skuffende sæson, hvilket alle kan se.

    Jeg synes egentlig, at det mest interessante (og måske lidt overraskende) i artiklen er, at han (både da han kom og denne sommer) havde FCK som absolut sidste mulighed og ønske. Dette forklarer måske i virkelighedens hans manglende motivation og ringe spil i større grad end vanskelligheder med Thorup, hvilket ellers måske er den fremherskende teori herinde.

    Da jeg så overskriften troede jeg, at vi var ude i en nedsabling af træner og ledelse - det er imo slet ikke tilfældet.
    Præcis… Det faktum, at vi var hans sidste mulighed samt at hans primære mål for sæsonen var at spille sig til EM, hvilket lykkedes, fortæller fint hvorfor det har været bedst for alle parter, at Zanka ikke længere er i København..

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •