Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 14 af 47 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg læser det slet ikke som en ordentlig bredside. I virkeligheden er der intet nyt overhovedet. Han konstaterer, at det er svært at erstatte managers som har siddet meget længe (hvilket alle kan regne ud), og at det var et skuffende ophold og en skuffende sæson, hvilket alle kan se.

    Jeg synes egentlig, at det mest interessante (og måske lidt overraskende) i artiklen er, at han (både da han kom og denne sommer) havde FCK som absolut sidste mulighed og ønske. Dette forklarer måske i virkelighedens hans manglende motivation og ringe spil i større grad end vanskelligheder med Thorup, hvilket ellers måske er den fremherskende teori herinde.

    Da jeg så overskriften troede jeg, at vi var ude i en nedsabling af træner og ledelse - det er imo slet ikke tilfældet.
    OK - interessant!

    Jeg ser det bestemt ikke som en mild kritik, når Zanka konstaterer, at FCK stadig ikke har fundet sig selv efter Ståle og sammenligner med to klubber, der nu på relativ kort tid er på henholdsvis tredje og femte træner efter, de skilte sig af med hver deres legende. Det er i al fald ikke en sammenligning, jeg ville være jublende lykkelig for, hvis jeg var Thorup, PC eller Kvist for den sags skyld.

    Samtidig får Zanka nævnt, at holdet "slet ikke" vandt nok fodboldkampe i forhold "til det hold, som vi havde" - og at FCK altså havde spillerne til at burde have vundet mesterskabet sidste år. Igen ikke ligefrem et kæmpestort 'thumbs up' til det nye team.

    Men ja, det er bestemt interessant, at Zanka havde os som absolut sidstevalg både i sidste sæson og i denne. Zanka selv lagde dog ikke ligefrem skjul på, at bænkpladsen havde betydning for sine overvejelser. Så jeg vil ikke ligefrem kalde det en teori, at fnidderet mellem Thorup og Zanka spillede en rolle. Fandt lige dette halvt år gamle citat fra Tipsbladet efter Zanka var blevet bænket:

    "Hvad betyder det her for din fremtid og muligheden for at blive i FC København efter sommerferien?

    - Alt har jo en indvirkning, og jeg skal ikke stå her og lyve. Jeg tænker over tingene, som alle normale mennesker gør. Nu må vi se. Der er trods alt en del kampe tilbage, lyder det fra Mathias "Zanka" Jørgensen."

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tm_medium=link

    Men ja, vi behøver i al fald ikke at græde mange salte tårer over, at Zanka ikke tog en tørn mere, selv om Jess i august var ude og kalde Zanka for "interessant" for FCK.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. #197
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    OK - interessant!

    Jeg ser det bestemt ikke som en mild kritik, når Zanka konstaterer, at FCK stadig ikke har fundet sig selv efter Ståle og sammenligner med to klubber, der nu på relativ kort tid er på henholdsvis tredje og femte træner efter, de skilte sig af med hver deres legende. Det er i al fald ikke en sammenligning, jeg ville være jublende lykkelig for, hvis jeg var Thorup, PC eller Kvist for den sags skyld.
    Omvendt så kan det også læses som, at situationen/udfordringerne lige nu er forventelige efter Ståles exit....altså nærmest et forsvar af Ståle og PC. (edit: her skal stå forsvar af Thorup og PC)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Samtidig får Zanka nævnt, at holdet "slet ikke" vandt nok fodboldkampe i forhold "til det hold, som vi havde" - og at FCK altså havde spillerne til at burde have vundet mesterskabet sidste år. Igen ikke ligefrem et kæmpestort 'thumbs up' til det nye team.
    Måske ikke. Men vel lige så meget en kritik af holdkammerater og ham selv. Og stillet spørgsmålet "Hvordan vurderer du din sidste sæson sin FCK", så kan han vel dårligt svare andet, end at det var skuffende. For det var det.

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Men ja, det er bestemt interessant, at Zanka havde os som absolut sidstevalg både i sidste sæson og i denne. Zanka selv lagde dog ikke ligefrem skjul på, at bænkpladsen havde betydning for sine overvejelser. Så jeg vil ikke ligefrem kalde det en teori, at fnidderet mellem Thorup og Zanka spillede en rolle. Fandt lige dette halvt år gamle citat fra Tipsbladet efter Zanka var blevet bænket:

    "Hvad betyder det her for din fremtid og muligheden for at blive i FC København efter sommerferien?

    - Alt har jo en indvirkning, og jeg skal ikke stå her og lyve. Jeg tænker over tingene, som alle normale mennesker gør. Nu må vi se. Der er trods alt en del kampe tilbage, lyder det fra Mathias "Zanka" Jørgensen."

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tm_medium=link
    Igen, hvad fa'en skal manden ellers svare, når han spørges om det? Selvfølgelig har det en betydning, at ens træner ikke har blind tillid til en, som man måske havde forventet, da man kom hjem som tidligere anfører og stort navn fra udlandet. Det havde Ståle jo nok haft.


    Jeg er egentlig ikke i tvivl om, at Ståle var en stor grund til at Zanka kom hjem, og jeg tror også det var en skuffelse for Zanka at Ståle blev fyret. Men hvis hans fnidder med Thorup virkelig skulle være ret stort, så kunne han have formuleret sig meget kraftigere i dette interview. Måske er Zanka bare en fornuftig fyr som ikke vil kaste Thorup under bussen (for det synes jeg ikke, at han gør her). Måske vil Zanka stadig gerne holde døren åben til FCK, så han kan bruge os som redningskrans i karrierens efterår. Eller måske var der bare ikke rigtigt noget fnidder...
    Sidst redigeret af k@sper : 14.11.21 kl. 18:39

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Omvendt så kan det også læses som, at situationen/udfordringerne lige nu er forventelige efter Ståles exit....altså nærmest et forsvar af Ståle og PC.
    Det er den modsatte fortælling af den, som FCK har meldt ud flere gange, hvor det gerne skal se ud som om, at man i dag står stærkere end under Ståle. Og jeg vil altså ikke ligefrem kalde det et forsvar af Jess, at Zanka vurderer, at Jess ikke har fyldt Ståles sko ud. Men det er bestemt en anerkendelse af, at det er en svær situation - både for Jess, PC og FCK.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske ikke. Men vel lige så meget en kritik af holdkammerater og ham selv. Og stillet spørgsmålet "Hvordan vurderer du din sidste sæson sin FCK", så kan han vel dårligt svare andet, end at det var skuffende. For det var det.
    Zanka kunne sagtens have undladt at understrege, at FCK havde spillerne til at vinde mesterskabet. Når alle ved, at han tidligere har kritiseret Jess' taktiske dispositioner, så ligger den ret lige for.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Igen, hvad fa'en skal manden ellers svare, når han spørges om det? Selvfølgelig har det en betydning, at ens træner ikke har blind tillid til en, som man måske havde forventet, da man kom hjem som tidligere anfører og stort navn fra udlandet. Det havde Ståle jo nok haft.
    Zanka havde oceaner af andre muligheder end at gå ud med en direkte kritik af træneren og erklære sig uenig i Jess' beslutning. Tonsvis af spillere vælger i sådan en situation enten at holde deres kæft eller konkludere, at man bare må kæmpe endnu hårdere til træning for at bevise sit værd.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er egentlig ikke i tvivl om, at Ståle var en stor grund til at Zanka kom hjem, og jeg tror også det var en skuffelse for Zanka at Ståle blev fyret. Men hvis hans fnidder med Thorup virkelig skulle være ret stort, så kunne han have formuleret sig meget kraftigere i dette interview. Måske er Zanka bare en fornuftig fyr som ikke vil kaste Thorup under bussen (for det synes jeg ikke, at han gør her). Måske vil Zanka stadig gerne holde døren åben til FCK, så han kan bruge os som redningskrans i karrierens efterår. Eller måske var der bare ikke rigtigt noget fnidder...
    Vi er enige om, at Zanka nok var pænt skuffet over Ståles afgang. Det var også en lidt aparte situation, hvor Ståles sidste handling vel reelt blev at hente Zanka til klubben. Det er selvfølgelig ikke en ideel situation.

    Jeg har dog mere end svært ved at se den åbne dør til FCK i interviewet. I så fald ville han vel ikke føle behov for at understrege, at FCK to gange har været hans sidstevalg, og at FCK ligner et hold, der befinder sig i en krise a la Manchester United, som aldrig rigtigt har fundet sig selv igen efter Sir Alex. Men lad os bare konkludere, at vi læser hans ord ret forskelligt :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Han roser bestemt ikke Thorup, men jeg har svært ved at se det som en egentlig kritik. Han siger intet som ingen andre er klar over og som Thorup nok er bekendt med. En bænket spiller er naturligvis uenig i trænerens dispositioner, vi havde spillerne til at vinde mesterskabet (se hvad Brøndby vandt med) og vi har haft (og har stadig) svært ved at finde os selv efter Ståle blev fyret (bare tag et kig på de forskellige taktiske tilgange der var anvendt i starten).
    Jeg tror mere du læser interviewet som fanden læser Bibelen.

  6. De følgende 15 brugere er enige:

  7. #200
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Han roser bestemt ikke Thorup, men jeg har svært ved at se det som en egentlig kritik. Han siger intet som ingen andre er klar over og som Thorup nok er bekendt med. En bænket spiller er naturligvis uenig i trænerens dispositioner, vi havde spillerne til at vinde mesterskabet (se hvad Brøndby vandt med) og vi har haft (og har stadig) svært ved at finde os selv efter Ståle blev fyret (bare tag et kig på de forskellige taktiske tilgange der var anvendt i starten).
    Jeg tror mere du læser interviewet som fanden læser Bibelen.
    Vi kan i al fald konstatere, at vi læser Zankas kritik forskellig ;)

    Zanka er guf for journalister, fordi han modsat mange andre spillere gerne udtaler sig om ting, de fleste holder kæft med. I denne er han på stikpille-niveau, og ja, du kan sagtens sige, at Jess nok har hørt det meste før fra Zanka. Men han (og PC og Kvist) havde nok foretrukket, at Zanka pænt havde valgt modellen: "Ingen kommentarer" eller endnu bedre: At tale lidt sødsuppe.

    Havde Zanka ville vise sin støtte til FCK i dens nuværende forfatning, ville det været enormt let at sige noget a la: "Mit hjerte vil altid banke for FCK, men jeg kunne mærke, at jeg ikke var færdig med at prøve mig selv af i de største ligaer. FCK har gang i et spændende projekt og truppen ser stærk ud. Så jeg håber, at FCK igen kan ende som det bedste hold i slutspillet."

    Men det gjorde han så langtfra...!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #201
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Vi kan i al fald konstatere, at vi læser Zankas kritik forskellig ;)

    Zanka er guf for journalister, fordi han modsat mange andre spillere gerne udtaler sig om ting, de fleste holder kæft med. I denne er han på stikpille-niveau, og ja, du kan sagtens sige, at Jess nok har hørt det meste før fra Zanka. Men han (og PC og Kvist) havde nok foretrukket, at Zanka pænt havde valgt modellen: "Ingen kommentarer" eller endnu bedre: At tale lidt sødsuppe.

    Havde Zanka ville vise sin støtte til FCK i dens nuværende forfatning, ville det været enormt let at sige noget a la: "Mit hjerte vil altid banke for FCK, men jeg kunne mærke, at jeg ikke var færdig med at prøve mig selv af i de største ligaer. FCK har gang i et spændende projekt og truppen ser stærk ud. Så jeg håber, at FCK igen kan ende som det bedste hold i slutspillet."

    Men det gjorde han så langtfra...!
    ... Hvornår har Zanka nogensinde sagt sådan noget floskel-agtigt bavl? Dit citat lyder som noget, der kommer fra motorvejssammenfletningen. Det er Zanka, vi snakker om, han har aldrig været bleg for at tale lige ud af posen. Hvilket i øvrigt er endnu et argument for, at din tolkning kan sidestilles med noget med en Fanden og en bibel.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #202
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Vi kan i al fald konstatere, at vi læser Zankas kritik forskellig ;)

    Zanka er guf for journalister, fordi han modsat mange andre spillere gerne udtaler sig om ting, de fleste holder kæft med. I denne er han på stikpille-niveau, og ja, du kan sagtens sige, at Jess nok har hørt det meste før fra Zanka. Men han (og PC og Kvist) havde nok foretrukket, at Zanka pænt havde valgt modellen: "Ingen kommentarer" eller endnu bedre: At tale lidt sødsuppe.

    Havde Zanka ville vise sin støtte til FCK i dens nuværende forfatning, ville det været enormt let at sige noget a la: "Mit hjerte vil altid banke for FCK, men jeg kunne mærke, at jeg ikke var færdig med at prøve mig selv af i de største ligaer. FCK har gang i et spændende projekt og truppen ser stærk ud. Så jeg håber, at FCK igen kan ende som det bedste hold i slutspillet."

    Men det gjorde han så langtfra...!
    Zanka fyrer ikke patosfyldt bavl af til en journalist, der ønsker at høre, hvordan en mellemsæson midt i en trænerfyring forløb. Stop the press! Han hader Thorups projekt - det må være dømt til at fejle!

    Jeg synes du udfylder LAAAANGT flere blanke linjer end der er egentligt indhold, hvis du når til den konklusion.

    »Den var ikke optimal, fordi vi ikke endte med at vinde mesterskabet, og vi vandt slet ikke nok fodboldkampe til det hold, som vi havde,«
    Korrekt. Og det samme blev sagt under Ståle i alle de sæsoner vi på papiret burde have vundet (eller bare være tæt på at vinde) mesterskabet.

    »Der var ikke en bestemt årsag. Mit fokuspunkt var at blive i udlandet. Det har det hele tiden været. Det var også en sidste øjebliks løsning, da jeg rykkede tilbage til FCK. Det var noget, jeg havde talt meget med Ståle Solbakken omkring.«
    Okay, så Ståle hentede Zanka hjem, selvom han egentlig helst ikke ville. Flot af Ståle, men det forklarer lidt Zankas attitude - måske især da Ståle blev fyret: Zanka var måske sur over, han ikke kunne være hjerteveninder med farmand Ståle i kedelige Danmark. Videre med ham.

    »Jeg synes generelt, at man skal fokusere på, hvor stor en betydning store managers har i klubber. Hvis du tager i England som eksempel, så har du Arsenal og Manchester United, som stadig arbejder med at finde sig selv efter deres to mest betydningsfulde managers gennem tiden forlod klubben.«
    Læs: Det er besværligt med en managerfyring. Det tager tid at komme videre med en afløser. Det ved vi alle.

    »Det tror jeg, er den samme situation, som FC København befinder sig i lige nu.«


    Og så er vi vist færdige med at koge suppe på den.

  12. De følgende 14 brugere er enige:

  13. #203
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    ... Hvornår har Zanka nogensinde sagt sådan noget floskel-agtigt bavl? Dit citat lyder som noget, der kommer fra motorvejssammenfletningen. Det er Zanka, vi snakker om, han har aldrig været bleg for at tale lige ud af posen. Hvilket i øvrigt er endnu et argument for, at din tolkning kan sidestilles med noget med en Fanden og en bibel.
    Det er præcis min pointe: Zanka siger ikke sådan noget floskelagtigt bavl. Han taler lige ud af posen. Vi er så bare ikke helt enige om, hvorvidt det er en bredside til ledelsen, at han langtfra sweettalker eller ej :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. #204
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Åh Jess Thorup skal stoppe med at kalde Sektion 12 for Sektor 12
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  15. #205
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Åh Jess Thorup skal stoppe med at kalde Sektion 12 for Sektor 12
    Har han ikke kun gjort det en gang i et interview?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  16. #206
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Har han ikke kun gjort det en gang i et interview?

    Nej desværre i 2 kan ikke huske det første men anden gang var i Mediano's udsendelse i sidste uge
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  17. #207
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    To sejre i 8 SL kampe, et pinligt pokal nederlag, hvis FCK taber i Aalborg eller endda kun får uafgjort og samtidig ikke formår at holde førstepladsen i UCL gruppen, så skal Thorup ud. Uagtet at man har mistet Zeca, Daramy og Falk er det simpelthen ikke godt nok det han har fået ud af materialet trods alt. Det må jeg bare sige

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #208
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kongen af København Se meddelelser
    To sejre i 8 SL kampe, et pinligt pokal nederlag, hvis FCK taber i Aalborg eller endda kun får uafgjort og samtidig ikke formår at holde førstepladsen i UCL gruppen, så skal Thorup ud. Uagtet at man har mistet Zeca, Daramy og Falk er det simpelthen ikke godt nok det han har fået ud af materialet trods alt. Det må jeg bare sige
    Men så gik det heldigvis anderledes.
    Det har været en lang vej med Thorup, masser af ups and downs....

    Men jeg synes vi står med en træner der pt. kan klappe sig selv på skulderen.
    Med al den modgang vi har haft i form af en tynd trup og et skadesbonanza af en anden verden, uheld på uheld i flere kampe er det sgu okay at lukke Europa som 1´er efter kun 5 runder, samt ende som nr. 2, to point efter FCM, ved julepausen.

    Ved godt det kunne have set anderledes ud, og vi vel var heldige at MC Fedtjylland fik et melt down her til slut, men tallene står som skrevet og der er fandme håb for et godt forår i min bog.
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar


  20. #209
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Men så gik det heldigvis anderledes.
    Det har været en lang vej med Thorup, masser af ups and downs....

    Men jeg synes vi står med en træner der pt. kan klappe sig selv på skulderen.
    Med al den modgang vi har haft i form af en tynd trup og et skadesbonanza af en anden verden, uheld på uheld i flere kampe er det sgu okay at lukke Europa som 1´er efter kun 5 runder, samt ende som nr. 2, to point efter FCM, ved julepausen.

    Ved godt det kunne have set anderledes ud, og vi vel var heldige at MC Fedtjylland fik et melt down her til slut, men tallene står som skrevet og der er fandme håb for et godt forår i min bog.
    Enig. Der har været mange faktorer der har gjort vi har mistet dumme point denne sæson. skader og ikke mindst salget af Daramy, hvoraf vi ikke fik kvalitets erstatning (HOST PC). Men ja vi skal godt nok være taknemmelig for at FCM har jokket i det også. De kunne snildt have været langt foran. Jeg turde ikke spå om hvad der ville være sket med JT, hvis FCM på nuævrende tidspunkt havde været 9 point foran. Men som du skrev, det skete heldigvis ikke.

    Men altså øjnene, hviler på PC og ledelsen nu. Nu har man fået en håndsrækning og går man virkelig efter guldet så skal der seriøse offensive forstærkninger som går direkte ind på holdet, hvis jeg skal tro på det. minimum 1 kantspiller og 1 Angriber.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #210
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Tidligere har jeg forsvaret Ståles resultater i efteråret '19 og foråret '20 med de mange alvorlige skader til nøglespillere, som truppen led gevaldigt under (og haft nogle relativt voldsomme debatter med Tops omkring det herinde). Når nu Thorup har stået i en lignende situation i efteråret, med Falk og Zeca ude med alvorlige skader, og tidspunkter hvor også Stage, Diks og VK har siddet ude med mindre skader, og at PC ikke fik købt en ordentlig erstatning for Daramy så vil det kun være fair at bedømme Thorups trænergerning ud fra samme parametre, som jeg vurderede Ståles trænergerning dengang. Også selv om jeg på forhånd er kritisk over for Thorup som træner.

    Og selv om Thorup har tabt 3 ud af de 4 nøgleopgør efter transfervinduets lukning (FCM hjemme, BØF ude, 2x PAOK) som jeg pegede på som de store styrkeprøver tilbage i august, og derudover har smidt en del point i ligaen mod hold som SønderjyskE, Viborg og AGF, så vil jeg stadig indtil videre lade tvivlen komme ham til gode, fordi der har været de her skader, fordi der ikke for alvor har været hvile til Boilesen og Wind efter EM, fordi bænken har været for smal, hvad angår kvalificeret rutine, og fordi banen i Parken er blevet fucked efter Minds of 99 koncerten i september, og dermed ødelagde grundlaget for meget af den tekniske fodbold langs jorden, som vi gerne vil praktisere.

    Men når afstanden op til FCM er nede på 2 point efter deres egne dumme pointtab, når der er mulighed for at skifte banen, og PC har lidt over 2 måneder fra nu til at rydde op i truppen og sørge for større kvalitet i den, så er der altså ingen undskyldninger længere for ikke at vinde DM-guld i denne sæson.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 14 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •