Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 2 af 47 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    - Og så er der lige en masse "Jeg vil ikke bruge alle mulige undskyldninger om 3 kampe på 1 uge, men..". Han nævner undskyldningerne, men siger, at han ikke vil bruge dem. Hvorfor så nævne dem?
    .
    Hvordan skal han nogensinde kunne træne en topklub med det perspektiv på performance.

    Vi kommer frisk fra ferie og opstart, spillerne bliver da næppe på noget tidspunkt friskere end de er nu.

    Det er den undskyldning man bruger i slutningen af september ... og der er jeg stadig træt af det og jeg har altid været stolt over, at vi ikke brokkede os. Jeg blev meget træt af Ståle i slutningen, da han begyndte på det, men sammenlignet med det han stod i, så er JT jo nærmest på charterferie med en cocktail i hånden.

    Og i øvrigt, så i stedet for at forklare (den manglende) taktikken, så bebrejder han spillerne deres indstilling. Det er under enhver form for ledelsesmæssigt lavmål. Jeg så en flok forvirrede og usammenhængende spillere i dag, men de gav sig sgu'.
    Goldbæks Højrefod


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg har svaret ja. Jeg var ked af det, da Ståle blev fyret, en også lettet, for det gik jo ikke længere.

    Jeg har tidligere tænkt at David var dem rette, men med AGFs seneste resultater og deres afslutning på sidste sæson er jeg i tvivl.

    Så ja til goodbye, 9 måneder og vi famler - det er jo for sindssygt - så farvel til Jess. Hvor det efterlader os, det ved jeg ikke. Det sender i hvertfald er tydeligt signal om at vores overordnede sportslige sektor sejler endnu mere end trænerteamet, og alene af den grund sker det nok ikke.
    Linderoth tilbage!

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,302

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg tror ikke på at vi fyrer Thorup lige foreløbigt. Misser vi Europa og begynder vi at tabe alt, så får piben selvfølgelig en anden lyd, men jeg tror også han er træner til vinter.

    Han har ikke været her et år endnu og starten var præget af eksperimentering spillemæssigt og udrensning og udvidelse af den øvrige trænerstab. Således var det sportslige setup først på plads til april og han havde som sådan resultaterne med sig i slutspillet.

    Personligt har jeg intet imod en fyring. Jeg synes vi har set enkelte positive spillemæssige tiltag under Thorup, men de er for længst forsvundet og erstattet af jeg ved ikke hvad. Vi ser farligst ud på indlæg, men vil helst ikke slå dem og fylder i øvrigt ikke feltet op. Vi vil gerne presse højt, men det gøres uden intensitet og aggressivitet og bagkæden har svært ved at følge med. Listen er længere, men pointen er, at det vi gør er for modsatrettet og det virker ikke til at spillerne tror på det (eller bare ikke evner det).

    Jeg var som mange andre også negativt overraskede over at Thorup blev valgt og nu synes jeg han har fået tid til at implementere sine idéer. Jeg havde snildt kunne acceptere udfald og nederlag, hvis man dog bare kunne se noget forbedring, tegn til fremskridt eller bare hvad planen egentligt er. Nogle gange er man bare uheldig i fodbold (og så glemmer vi meget ofte, at man altså også kan møde god modstand), men det vi har set og stadig ser, er ikke bare uheld. Jeg håber han kan få vendt skuden, men jeg ser intet der tyder på det. Det nytter dog ikke noget at fyre Thorup lige så hovedløst, som man fyrede Ståle. Her er vi dog så heldige, at der er to trænere til at tage over indtil man kan lande sin foretrukne kandidat (håber da ikke at trænersøgning stoppede, da man ansatte Thorup).

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg tror ikke på at vi fyrer Thorup lige foreløbigt. Misser vi Europa og begynder vi at tabe alt, så får piben selvfølgelig en anden lyd, men jeg tror også han er træner til vinter.

    Han har ikke været her et år endnu og starten var præget af eksperimentering spillemæssigt og udrensning og udvidelse af den øvrige trænerstab. Således var det sportslige setup først på plads til april og han havde som sådan resultaterne med sig i slutspillet.

    Personligt har jeg intet imod en fyring. Jeg synes vi har set enkelte positive spillemæssige tiltag under Thorup, men de er for længst forsvundet og erstattet af jeg ved ikke hvad. Vi ser farligst ud på indlæg, men vil helst ikke slå dem og fylder i øvrigt ikke feltet op. Vi vil gerne presse højt, men det gøres uden intensitet og aggressivitet og bagkæden har svært ved at følge med. Listen er længere, men pointen er, at det vi gør er for modsatrettet og det virker ikke til at spillerne tror på det (eller bare ikke evner det).

    Jeg var som mange andre også negativt overraskede over at Thorup blev valgt og nu synes jeg han har fået tid til at implementere sine idéer. Jeg havde snildt kunne acceptere udfald og nederlag, hvis man dog bare kunne se noget forbedring, tegn til fremskridt eller bare hvad planen egentligt er. Nogle gange er man bare uheldig i fodbold (og så glemmer vi meget ofte, at man altså også kan møde god modstand), men det vi har set og stadig ser, er ikke bare uheld. Jeg håber han kan få vendt skuden, men jeg ser intet der tyder på det. Det nytter dog ikke noget at fyre Thorup lige så hovedløst, som man fyrede Ståle. Her er vi dog så heldige, at der er to trænere til at tage over indtil man kan lande sin foretrukne kandidat (håber da ikke at trænersøgning stoppede, da man ansatte Thorup).
    Mange er jo også inde på at det er et ledelsesmæssigt problem og Ståles (uanstændige) afskedssalut gik jo også på, at der ikke var nogen fodbold faglighed tilbage.

    Jess har haft rigeligt med tid til at lave forandringer og der er absolut intet kommet. Nu begynder fans (jeg selv inklusiv) at tude, pressen og eksperter begynder at være efter ham og han kan ikke engang svare på simple spørgsmål og ledelsen er helt væk. Altså som i de lege struds!

    Man kan være enig eller uenig i fyringen af Ståle - det er ligegyldigt, men lige siden det skete, så er der bare ikke blevet truffet et eneste godt valg. Et eneste valg, hvor man ikke ret nemt kan se kritisk på det.

    Når det her hjul først begynder at rulle, så tikker klokken hurtigt og Jess skal lige nu og her vise noget ellers er han væk inden vinter. Han har bare sat sig i en situation hvor han både skal vise resultater OG fremgang på banen, indtil for 2 kampe siden kunne han ha’ overlevet hvis en af parametrene var ok

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Har hverken været specielt anti- eller pro JT.

    Ligemeget hvad vil det altid være dejligt eksotisk og dramatisk at fyre træneren, hvorfor jeg har svært ved at holde ud vi nærmest havde et raus-kor efter 2 måneder. Det er useriøst.

    Når alt dette så er sagt, må jeg simpelthen også erkende, at jeg famler i blinde ift at finde argumenter for at JT skal blive.

    Min tålmodighed slap op igår.
    JT havde fået en gave i 2 overskuelige hjemmekampe, så vi kunne komme godt fra start.
    Tror endda folk havde levet med start-sæson upoleret spil og 6 snævre point. Så længe de kom på kontoen.

    Efter at have fået 9 måneder til - more or less fredet - at forberede sig på denne sæson, formår han ikke engang at tage imod den fine gave.

    Manden skal ud.

    Vores problem er økonomien. Så måske man må leve med Neestrup.
    I hvert fald en periode. Men det kan vel dårligt gå værre…

    Zan


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg tror ikke på en fyring nu. Det ville være et for stort ansigtstab for bestyrelsen.

    Jeg tænker at det vil kræve et større point efterslæb, I forhold til de nærmeste konkurrenter, eller fiasko i Europa, før sædet for alvor brænder under Thorup.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jess har i hvert fald ikke overbevist mig om noget som helst i den tid han har været i klubben. Han virker godt nok til at være lidt af en vatp*k i hans fremtoning… Der mangler bare den format og klasse der skal være i en klub som vores….

    Når det er sagt så er det en meget svær opgave han står/stod overfor da forgængeren desværre fik for lang snor i for lang tid. Rigtig mange af de (dyre) spillere der er hentet de sidste 2-3 år er simpelthen ikke andet end gennemsnitlige superliga spillere, hvorfor jeg ikke synes at pilen udelukkende peger på vores nuværende træner… En ny træner gør ikke pr automatik middelmådige spillere til verdensstjerner.

    Men det mindste vi burde kunne forvente er at spillerne kæmper til blodet sprøjter og at der er en form for gameplan og taktik. Vores spillere løber rundt som en flok hovedløse kyllinger og det peger på Jess….

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Det står mere og mere klart, at Jess og FCK er et mis-match. Men måske vi skal ekspederes ud af ECL, før det står lysende klart for enhver!

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Det står mere og mere klart, at Jess og FCK er et mis-match. Men måske vi skal ekspederes ud af ECL, før det står lysende klart for enhver!
    …eller et nederlag til Brøndby��

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Det eneste, som kan forhindre en stensikker Thorup-exit på baggrund af en kikset ECL-kvalifikation, er hvis vi i play-off runden skulle trække Union Berlin, Galatasaray eller Rennes. Samlet nederlag til alle andre mulige modstandere SKAL udløse en øjeblikkelig fyreseddel.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jess er ikke en god kommunikator - han er manipulerende. Han kan kun fyrre standardsætninger af og det er sådan noget fis, når han står og tager skylden og at Fischer ikke er med pga det sportslige. Han forsvare sin egne elendige valg med floskler

    Vi er FCK - det går bare ikke. Ud med ham
    Og så glemte jeg endda hans “håb”. Det var ikke den start, vi havde håbet på. Vi præsterede ikke som vi havde håbet. Fischer har ikke præsteret som hverken vi eller han havde håbet.

    Prøv at holde øje med det. Hvorfor håber vi så meget i stedet for at forvente? Men det afspejler jo egentlig spillet ret fint pt. Som om vi bare losser den op og håber på et mirakel.

    Beklager min bashing, for jeg håber for alt i verden, at det lykkes, men han skal seriøst til at håbe mindre og forvente mere. Det giver jo ikke alle os fans håb, at man kommunikerer så svagt.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Og så glemte jeg endda hans “håb”. Det var ikke den start, vi havde håbet på. Vi præsterede ikke som vi havde håbet. Fischer har ikke præsteret som hverken vi eller han havde håbet.

    Prøv at holde øje med det. Hvorfor håber vi så meget i stedet for at forvente? Men det afspejler jo egentlig spillet ret fint pt. Som om vi bare losser den op og håber på et mirakel.
    Enig - måske vi bare skal ansætte en præst i stedet for :-)

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,302

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Til dem der savner nogle uddybende svar fra Thorup, så åbner han lidt op her, hvor der især bliver fokuseret på presspillet.
    Det bliver dog stadig lidt løst og ender lidt med, at vi skal kunne det hele. Han lægger dog op til, at han ikke vil gå på kompromis med det høje pres, men at vi skal være bedre til andenboldene (uden at komme ind på hvordan). Jeg synes dog at vi aktuelt netop ser et kompromis med det høje pres, så mon ikke at det vender tilbage igen – så må vi se om det igen fører en formationsændring med sig.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #29
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Synes egentlig han forklarer fint og ret klart hvad hans spillestil er.
    Dagene hvor vi dominerede hele kampe er slut. Basta bum!
    Vi skal nu spille klogere og dominere kampene ved også ind i mellem at give de andre hold bolden (senest eksemplificeret i OB og bif-kampene), men på den lave 1/3 af banen hvor det er ufarligt.
    Derfor køres der nogle gange aggressivt pres, og andre gange en afventende 4-4-2.

    Og dem der har svært ved at acceptere den præmis, vil sandsynligvis fortsætte med at bære deres skyklapper mens de fabulerer om alt muligt uklart.

    Kom så Thorup!! Fortsæt din positive fodboldstil og få skaktens mange negative brugere til at kippe med hatten!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Kom så Thorup!! Fortsæt din positive fodboldstil og få skaktens mange negative brugere til at kippe med hatten!
    Ja, usle røvhuller!! Vær lidt positive! Og Zanka RAUS!!! ;-)

  26. De følgende 9 brugere er enige:

Side 2 af 47 FørsteFørste 1234512 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •