Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 26 af 47 FørsteFørste ... 162324252627282936 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det korte svar er, at ja, det skal han.

    Og så skal klubben være ambitiøse og finde en træner, der i stil med Hodgson kan flytte klubben. Så stop venligst med danske kandidater, med mindre det er Michael Laudrup, der næppe er aktuel.

    Når man ser på den række af store trænere, der tidligere er sat i forbindelse med FCK og klubbens status i europæisk storby, med høj UEFA-ranking, landets klart største budget og god trænerløn er det selvfølgelig muligt at finde en træner, der ligesom Hodgson trænger til at få kickstartet sin karriere.

    Tre bud:

    ANDRÈ VILLAS BOAS

    Har været arbejdsløs siden 2021-stoppet i Marseille. Er stadig kun midt i 40'erne og har derfor udover sin store erfaring også ungdommens friskhed. Er samtidig en kosmopolit, der har trænet i mange lande og taler flere sprog.

    Arbejdede sammen med Mads Davidsen i Shanghai og det kunne måske være et interessant match igen.

    FRANK DE BOER

    Har alt den erfaring som både spiller og træner man kan ønske sig. Som hollænder vil han passe glimrende ind i Danmark, hvor han allerede har arbejdet med Boilesen.

    PHILIP COCU

    Lidt mere broget karriere, men havde et stort højdepunkt med mesterskabet med PSV. Samtidig stor spillerkarriere og kendt for attraktiv spillestil.
    Hvad med ham Carlo Ancelotti, er han ledig for tiden?

  2. #377
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvad med ham Carlo Ancelotti, er han ledig for tiden?
    Fantastisk godt bud men så vidt jeg husker træner han et andet hold i hvidt, så jeg tror han er for dyr at købe fri. ;)
    Øvre C'er

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #378
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Selvfølgelig skal han stadig det. Han skulle aldrig ha været ansat.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #379
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Selvfølgelig skal han stadig det. Han skulle aldrig ha været ansat.
    Selv på dagen hvor han kvalificerer os til CL skal han høre på dette mundlort. Tak skæbne.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  7. #380
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Thorup har endnu engang formået at vende tingene på hovedet. Sidste sæson vendte han en dårlig sæsonstart til 9 sejre i træk og den dårlig midterperioede til en stime på 7 sejre i ligaen der gav os mesterskabet. Nu har han på trods af endnu en dårlig start vundet derby og kvalificerrst os til CL. Kong Thorup. Manden blive en af de helt store i FCK.
    Sidst redigeret af Kamelen : 25.08.22 kl. 18:13
    Europapokal

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #381
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Thorup har overbevist mig om at han er den helt rigtige:

    * Vi har vundet mesterskabet
    * Vi har kvalificeret os til Champions League for første gang i 6 år
    * Vi ligger foran vores to værste konkurrenter i Superligaen

    Jo, vi har tabt 3 kampe og det er for meget, men vi er trods alt kun 4 point fra førstepladsen.
    Vi kan ovenikøbet hente mere ind her i weekenden mod FCN.

    Det er ikke bare bestået. Det er vildt godt gået af JessSir!

    Man skal også huske på at truppen undervejs og fortsat er under en af de største transitioner i klubbens historie.

    Tilgengæld er det dybt pinligt for dem, der bliver ved med at bruge øgenavnet ClueJess, for han er da alt andet end det. Vinderen har altid ret.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #382
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Tilgengæld er det dybt pinligt for dem, der bliver ved med at bruge øgenavnet ClueJess, for han er da alt andet end det. Vinderen har altid ret.
    Mon ikke udtrykket forsvinder, hvis det lave bundniveau også gør? Intet ville da være mere glædeligt.

    Men vinderen havde også ret i Viborg, forrige fredag, etc etc.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #383
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Thorup har overbevist mig om at han er den helt rigtige:

    * Vi har vundet mesterskabet
    * Vi har kvalificeret os til Champions League for første gang i 6 år
    * Vi ligger foran vores to værste konkurrenter i Superligaen

    Jo, vi har tabt 3 kampe og det er for meget, men vi er trods alt kun 4 point fra førstepladsen.
    Vi kan ovenikøbet hente mere ind her i weekenden mod FCN.

    Det er ikke bare bestået. Det er vildt godt gået af JessSir!

    Man skal også huske på at truppen undervejs og fortsat er under en af de største transitioner i klubbens historie.

    Tilgengæld er det dybt pinligt for dem, der bliver ved med at bruge øgenavnet ClueJess, for han er da alt andet end det. Vinderen har altid ret.
    Personligt har jeg været igennem en temmelig skizofren tilværelse mht Jess Thorup.

    Han fik en stor stjerne efter mesterskabet kom i hus, men må indrømme jeg har haft utroligt svært ved at sluge den (overraskende) elendige start på Superligaen.

    Men resultater betyder ikke alt, men rigtig rigtig rigtig meget. Nu kan JT skrive et mesterskab og CL på listen indenfor halvanden år, og derfor skal han - selvfølgelig - ikke fyres.

    Så må vi tage den op igen til vinter, hvis tingene er helt til hest.

    Er der huller i osten mht Jess Thorup? Ja, det er der nok.

    Men "be careful what you wish for" - statement'et, som har floreret livligt på SoMe i denne tid, er hermed lagt i graven. For good.

    Zan

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #384
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Mon ikke udtrykket forsvinder, hvis det lave bundniveau også gør? Intet ville da være mere glædeligt.

    Men vinderen havde også ret i Viborg, forrige fredag, etc etc.
    Resultater eller ej så er det bare dårlig stil konsekvent at bruge nedladende øgenavne om egne spillere, trænere etc.

    De fleste af os har sikkert gjort det på et eller andet tidspunkt - jeg har f.eks. nok brugt udtrykket Tykke-Ole et par gange herinde om Tobiasen. Men skulle vi nu ikke bare lade være. Det er sgu da hverken sjovt, Københavner arrogant eller lignende - det er bare barnligt.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #385
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    De fleste af os har sikkert gjort det på et eller andet tidspunkt - jeg har f.eks. nok brugt udtrykket Tykke-Ole et par gange herinde om Tobiasen. Men skulle vi nu ikke bare lade være. Det er sgu da hverken sjovt, Københavner arrogant eller lignende - det er bare barnligt.
    Ud over det noget dobbeltmoralske i det ovenstående, er jeg da helt med på forslaget. Måske vi i det hele taget kan fjerne enhver form for humoristiske indslag fra vores fodbolddebat her, uanset hvor harmløse.

  18. #386
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ud over det noget dobbeltmoralske i det ovenstående, er jeg da helt med på forslaget. Måske vi i det hele taget kan fjerne enhver form for humoristiske indslag fra vores fodbolddebat her, uanset hvor harmløse.
    Jeg ved nu ikke lige, hvad der er dobbeltmoralsk i, at jeg synes jeg selv har været et fjols tidligere.

    Det er fint med humoristiske indslag, men jeg finder ikke nedladende øgenavne til vores egne spillere, trænere osv som f.eks. den konsekvente brug af ClueJess som specielt humoristisk.


  19. #387
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er fint med humoristiske indslag, men jeg finder ikke nedladende øgenavne til vores egne spillere, trænere osv som f.eks. den konsekvente brug af ClueJess som specielt humoristisk.
    Nå, det gør du ikke?

  20. #388
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Finder "Cluejess" helt harmløst. Det kan vel oversættes til "uvidende". Så kan enhver kritik jo tages til indtægt for at være nedladende. Men kritisk tilgang er måske ikke det der ligger først for :-)

    Pede

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #389
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Thorups helt store eksamen kommer i hvert fald i løbet af dette efterår. Både fordi vi skal håndtere et tæt kampprogram, hvor vi skal spille 7-8 midtugekampe (europæisk gruppespil og pokalturnering), samtidigt med vi skal præstere i ligaen, og fordi vi for alvor kommer til at se, hvordan han håndterer opgaven med at bokse langt over egen økonomisk vægtklasse over mere end bare et enkelt dobbeltopgør.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #390
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Pede Se meddelelser
    Finder "Cluejess" helt harmløst. Det kan vel oversættes til "uvidende". Så kan enhver kritik jo tages til indtægt for at være nedladende. Men kritisk tilgang er måske ikke det der ligger først for :-)

    Pede
    Den konsekvente brug af ClueJess både herinde og på sociale medier er hverken sjov, charmerende, kantet humor eller noget som helst i den retning. Det er jo decideret mobning og har intet med hverken kvalificeret eller berettiget kritik at gøre. Det er 100% i orden at være kritisk indstillet over for Thorup i forhold til både hans taktiske evner, personlighed, lederevner og ikke mindst kommunikationsevner, så længe man forholder sig til de kritikpunkter på en saglig måde.

    Det der med bare konsekvent at kalde ham ClueJess, det er en pinlig og barnlig opførsel.

  25. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •