Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 27 af 47 FørsteFørste ... 172425262728293037 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Det er jo helt fair at du ikke synes det er sjovt, charmerende eller kantet humor. Det mener jeg heller ikke jeg har påstået det er. Jeg har kaldt det harmløst, og at kalde nogen for uvidende er ikke mobning i min bog.

    Pede

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg synes nu hellere ikke der har været specielt hårde øgenavne. Jesswecan, Clueless osv tror jeg de fleste ville kunne leve med - men ja, voksen mobning eller humor (så må folk synes det er sjovt eller ej) - jeg er ikke forarget.

    Jeg synes stadig vi skal have en ny træner. Det gør jeg fordi jeg grundlæggende ikke synes om JT som trænertype, de ting der ikke fungerede fra start - de fungere stadig ikke. Jeg har sagt at FCK skal vælge sin udskiftning med omhu og det kunne eventuelt være i vinterpausen.

    Min vurdering af JT er ikke baseret på en 0-0 i Tyrkiet, en 4-4 i Eindhoven, derby sejr eller Viborg nederlag. Det er i mine øjne en objektiv mening set over tid. Derfor kan jeg stadig sagtens nyde mesterskaber, CL, til tider god fodbold osv. JT er jo ikke 100% rendyrket elendighed, der er gode og dårlige sider og på min vægtskål - der tipper den bare på “ny træner”


  4. #393
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Pede Se meddelelser
    Det er jo helt fair at du ikke synes det er sjovt, charmerende eller kantet humor. Det mener jeg heller ikke jeg har påstået det er. Jeg har kaldt det harmløst, og at kalde nogen for uvidende er ikke mobning i min bog.

    Pede
    Jeg opfatter personligt ClueJess mere som "spejlblank" end "uvidende". Uvidende er da i hvert fald en meget pæn og diplomatisk fortolkning af det øgenavn.
    Om det er mobning eller ej er nok svært endegyldigt at konkludere. Men lad os vende den om - vil vi selv (eller vores børn for den sags skyld) synes det er fedt at blive kaldt noget i den stil konsekvent herinde og på de sociale medier? Nu er jeg med på, at Thorup selvfølgelig er i et job, hvor man skal være mere hårdfør, men bør man som FCK fan ikke have lidt mere respekt og være lidt mere støttende om egen klub end konsekvent at omtale cheftrænere som "spejlblank"?

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #394
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Folk der gerne vil af med Thorup. Hvem vil i have istedet? Er det Nestrup i vil give chancen? Eller hvem vil i hente?

  7. #395
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Selv på dagen hvor han kvalificerer os til CL skal han høre på dette mundlort. Tak skæbne.
    Tja! Resultater er ikke alt.
    Identitetsmæssigt er han fejlcastet som træner i fck.
    Hvis man hentede Daniel Agger og han vandt CL med fck, ville jeg ligeledes ønske ham hen hvor peberet gror.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #396
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Tja! Resultater er ikke alt.
    Identitetsmæssigt er han fejlcastet som træner i fck.
    Hvis man hentede Daniel Agger og han vandt CL med fck, ville jeg ligeledes ønske ham hen hvor peberet gror.
    Det er fair nok at have den holdning. Men derfor kan man trods alt stadig omtale FCK-medarbejdere respektfuld og ikke latterliggøre dem. ClueJess virker i hvert fald rimelig fjollet dagen efter han og trænerteamet har fået os i CL for første gang i umindelige tider.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #397
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er fair nok at have den holdning. Men derfor kan man trods alt stadig omtale FCK-medarbejdere respektfuld og ikke latterliggøre dem. ClueJess virker i hvert fald rimelig fjollet dagen efter han og trænerteamet har fået os i CL for første gang i umindelige tider.
    Det mindes jeg nu heller ikke at have gjort. Men når det er sagt, så har vi (fraktionen) altid fundet høj underholdningsværdi i at klistre øgenavne på egne æsler.
    Sidst redigeret af Slinkelist : 25.08.22 kl. 15:56
    Imod moderne stemningsdiktatur

  12. #398
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er fair nok at have den holdning. Men derfor kan man trods alt stadig omtale FCK-medarbejdere respektfuld og ikke latterliggøre dem. ClueJess virker i hvert fald rimelig fjollet dagen efter han og trænerteamet har fået os i CL for første gang i umindelige tider.
    Jeg synes ikke, det er nær så fjollet, som dit forsøg på at moderere, hvornår FCK-tilhængere på FCKFC's debatforum på internettet må anvende et harmløst, og i manges øjne ganske velfortjent, øgenavn for førsteholdets fodboldtræner.

  13. #399
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Fuldstændig enig med K@sper! Ganske tåbeligt at kalde vores træner for Cluejess. Det er hverken harmløst, og da i særdeleshed ikke velfortjent!
    -It is the dirty fucking wins-

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #400
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,220

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Kort svar: NEJ !

    Manden har lige fået os tilbage i Champions League efter 6 års fravær(ja ok blev alligevel et lidt langt svar) ;P
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #401
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Jeg synes ikke, det er nær så fjollet, som dit forsøg på at moderere, hvornår FCK-tilhængere på FCKFC's debatforum på internettet må anvende et harmløst, og i manges øjne ganske velfortjent, øgenavn for førsteholdets fodboldtræner.
    Sådan er vi jo så forskellige. Jeg er helt med på, at vi to har forskellig syn på god og harmløs tone i et debatforum og andre medier, hvorfor jeg egentlig også for lang tid siden er stoppet med at svare på dine kommentarer og indlæg.

    God lodtrækning og god aften.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #402
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Det mindes jeg nu heller ikke at have gjort. Men når det er sagt, så har vi (fraktionen) altid fundet høj underholdningsværdi i at klistre øgenavne på egne æsler.
    Kommentaren var nu ikke specielt møntet på dig men mere generelt - beklager, hvis det var uklart.
    Øgenavne kan da bestemt være sjove, men de bør imo ikke være ondskabsfulde. Og da slet ikke når det omhandler nogen som arbejder for samme mål som os selv. Det er muligt, at ClueJess heller ikke er startet ud som en ondskabsfuld bemærkning, ligesom mange tydeligvis bare ser det som et sjovt "navnespil" - indrømmet det er godt fundet på. Men brugen af det herinde og måske især på de sociale medier stinker langt væk af, at folk bruger det som en nedladende bemærkning (forstået som spejlblank). Det synes jeg ærligt talt, at vi skal holde os for gode til. Det er blot mine 5 cents - jeg kan se, at andre synes den holdning er fjollet.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #403
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Det mindes jeg nu heller ikke at have gjort. Men når det er sagt, så har vi (fraktionen) altid fundet høj underholdningsværdi i at klistre øgenavne på egne æsler.
    Igen, du bruger betegnelsen “æsler”. Jeg kan på ingen måde have det. Det er nedladende og dumt.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #404
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sådan er vi jo så forskellige. Jeg er helt med på, at vi to har forskellig syn på god og harmløs tone i et debatforum og andre medier, hvorfor jeg egentlig også for lang tid siden er stoppet med at svare på dine kommentarer og indlæg.

    God lodtrækning og god aften.
    Du misser pointen fuldstændig. Rigtig god lodtrækning og aften til dig.

  24. #405
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Igen, du bruger betegnelsen “æsler”. Jeg kan på ingen måde have det. Det er nedladende og dumt.
    Igen?
    Oh Well. Jeg synes det er sjovt.
    Det ændrer iøvrigt ikke på at jeg hellere ser Thorups hæl end tå, kvalifikation uanfægtet. (På et for fck passende tidspunkt naturligvis)
    Imod moderne stemningsdiktatur

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •