Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 29 af 47 FørsteFørste ... 192627282930313239 ... SidsteSidste
Viser resultater 421 til 435 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #421
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jess udtaler at han er megaskuffet over spillerne efter dagens kamp i Farum.

    Var det spillernes beslutning at vi skulle presse højt?
    Vi har lige rejst halvvejs til Kina for et par dage siden og brugt ALT vores energi på at spille pindsvinebold i en sauna og så mener trænerteamet, at vi har kræfter til at snuble rundt i trekanter på en våd plastikbane, mod et hold, der rent faktisk kan spille den rundt?

    Er det spillernes beslutning at de skal bruges ude af position?

    Var det Falks beslutning at han skulle spille defensiv midt?
    Selv da Stamenic kommer ind bliver han gudhjælpemig sat til at spille den offensive plads, i stedet for at lade Falk komme med frem. Hvad er det i øvrigt for en offensiv satsning at sætte Stamenic ind, hvis ikke det er for at frigøre Falk, og når vi samtidig har en mand som Amoo på bænken, der virker som skabt til en plastikbane?

    Hvordan kan det være at 99,7% af de ufaglærte tilskuere og seere, der sidder og følger med endnu engang kan se præcis hvilke forkerte beslutninger der bliver taget gang på gang på gang, mens vi har et trænerteam og en ledelse der absolut intet fatter?

    Hvor er det sprudlende spil de lovede os? Var det ikke derfor det skulle være slut med Ståle? Vi skulle underholdes, spillet skulle være sprudlende og offensivt.

    Hvornår?

    Selvfølgelig skal Jess fyres, men denne tråd burde ikke kun dreje sig om ham, for han er blot en marionetdukke. Det er ledelsen den er gal med.

    Kvist skal ud.

    PC skal ud.

    Ja, jeg ville egentlig gerne fyre hele bestyrelsen og alle ejerne også, hvis det kunne lade sig gøre.

    Det er så langt ude det her, at man næsten hellere vil overtages af Redbull eller være Abramovich juniors lille legeprojekt end det her lort.


  2. #422
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Ja, jeg ville egentlig gerne fyre hele bestyrelsen og alle ejerne også, hvis det kunne lade sig gøre.

    Det er så langt ude det her, at man næsten hellere vil overtages af Redbull eller være Abramovich juniors lille legeprojekt end det her lort.
    Det her er bare så urealistisk på den korte bane og det ved du nok os :). PC og ledelsen vil i første omgang rette deres skyts mod JT. Sådan fungere det bare i denne verden uagtet om man helt med rette kan skyde på PC og ledelsen. Men igen på den anden side, så har alt fra PC jo ikke været elendigt. Han har fornylig hentet Matt Ryan som var kampafgørende for CL og 250 mill. Sådan ser en bestyrelse jo også på tingene. Og ja jeg er med på PC har mange transfer missere :)

    Men du har fuldstændig ret med hensyn til JT analysen :). Man undres efter dagens kamp. Det er simpelthen bare sket for mange gange.

  3. #423
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg synes, vi skal beholde Jess lidt endnu, da hans opførsel efter kampene går i en spændende retning. I dag efter offentligt at have smidt spillerne under bussen:

    »Jeg har sagt til spillerne, at jeg nok skal tage lorten. Men jeg har brug for, at alle kigger sig i spejlet. Men lorten skal jeg nok tage. Den ligger lige rundt om hjørnet, ved jeg.«

    https://www.bt.dk/fodbold/jess-thoru...de-er-lavet-af

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #424
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    PC og ledelsen vil i første omgang rette deres skyts mod JT. Sådan fungere det bare i denne verden uagtet om man helt med rette kan skyde på PC og ledelsen.
    Hvis han overhovedet bliver fyret. Beslutningen om at hyre ham, var en kæmpe fejl, og det tvivler jeg ærlig talt på at ledelsen er villige til at indrømme.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #425
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Hvis han overhovedet bliver fyret. Beslutningen om at hyre ham, var en kæmpe fejl, og det tvivler jeg ærlig talt på at ledelsen er villige til at indrømme.
    Korrekt du får nok ikke ledelsen til at indrømme en fejl når der trods alt var DM guld og senest CL kom i hus. Uanset, hvordan man vender og drejer det, så er det trods alt en fin præstation af JT, taget i betragtning, hvilket kaos klubben var i tidligere.

    Det helt store problem i min bog er at JT i denne sæson ikke har formået at "udvikle" spillet til det bedre. Det var denne sæson frugterne skulle høstes og vi bare moste alle i Suppen. Det kan man vidst roligt sige er udeblevet og er den primære årsag til jeg er hoppet på JT Raus vognen og kun af den årsag.

    Jeg ved andre var Anti JT lige fra start, men det har jeg personligt ikke været. Det er primært op til denne sæson jeg har været skuffet over JT og mangler på at løfte holdet til nye højder på trods af de tilføjelser af spillere han har fået. Alt er ikke hans skyld. PC fik altså også købt lort ind.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #426
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Hvis det er PC, der eksekverer fyringen af Thorup, så kan ledelsen til en vis grad undgå at tabe ansigt, og kalde det for den sportslige ledelses beslutning.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #427
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg vil meget gerne af med Jess T., men jeg vil af med PC først. Jeg har absolut ingen tillid til, at PC skulle evne at finde en træner, der er bedre som træner, end Babacar er som opspilsstation ...
    Sidst redigeret af guldsmed : 29.08.22 kl. 04:03
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #428
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg vil meget gerne af med Jess T., men jeg vil af med PC først. Jeg har absolut ingen tillid til, at PC skulle evne at finde en træner, der er bedre som træner, end Babacar er som opspilsstation ...
    jeg er som sådan enig men dog fandt PC også en vanvittig god målmand for 4 millioner kroner........
    Europapokal

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  15. #429
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kamelen Se meddelelser
    jeg er som sådan enig men dog fandt PC også en vanvittig god målmand for 4 millioner kroner........
    Ja, og så er det sgu også svært at hente spillere til vores system, som JT vel reelt set først har lagt sig fast på efter i løbet af de sidste kampe i slutspillet i sidste sæson. Jeg ved simpelthen ikke, hvad der sker i kommunikationen mellem sportsdirektør/scouts og trænerteamet, men hvis vi vil spille tikitaka og meget dynamisk, så er Babacar og Karamoko jo totalt fejlcastet. Og spørgsmålet er jo så, om det er PC, der har overvurderet deres evner eller om JT ikke har været klar omkring, hvilke typer han skal bruge. Og ja, vi er enige om at begge spillere ikke har imponeret, men de har heller ikke fået mange chancer. I hele foråret fik NJ og Babacar en kamp for at ryge på bænken kampen efter, og Karamoko han så altså okay ud i går mod FCN da han lige var kommet i gang.

    Jeg håber, at bestyrelsen har fingeren på pulsen i forhold til det sammenspil, der er mellem PC og JT, for det kan meget vel være, at PC er et lige så stort problem, men for os ude fra peger pilen nok primært på JT. Også ovenpå en kamp mod FCN, hvor Amoo før det har set okay ud, han er en spiller der er vant til kunstgræs, men alligevel nægter JT at bruge ham i går. Det havde sgu ellers været en oplagt kamp at pakke sig lidt og så skyde kontra med en hurtig Amoo.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #430
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg har tidligere sagt at JT skal udskiftes til jul… men efter CL lodtrækningen, så kan man godt forsvare at skifte træner før - vi går ikke videre og det bliver 6 gratis kampe og nyd bare de gode modstandere, for JT eller en anden får nok ikke mange point.

    Spørgsmålet er selvfølgelig om Pc har en kandidat klar

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #431
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har tidligere sagt at JT skal udskiftes til jul… men efter CL lodtrækningen, så kan man godt forsvare at skifte træner før - vi går ikke videre og det bliver 6 gratis kampe og nyd bare de gode modstandere, for JT eller en anden får nok ikke mange point.

    Spørgsmålet er selvfølgelig om Pc har en kandidat klar
    1645k kr er eddermugme ikke gratis, især ikke med taberen Thorup ved roret
    Imod moderne stemningsdiktatur

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #432
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er fair nok at have den holdning. Men derfor kan man trods alt stadig omtale FCK-medarbejdere respektfuld og ikke latterliggøre dem. ClueJess virker i hvert fald rimelig fjollet dagen efter han og trænerteamet har fået os i CL for første gang i umindelige tider.
    Virker det mindre fjollet dagen efter at hans hold er blevet 100% udstillet af en flok teenagere, de fleste af os aldrig har hørt om? Det synes du jo næppe, siden du igen er fremme med at folk 'tuder' over ham, et udtryk der pudsigt nok er langt mere acceptabelt henvendt direkte til folk, der i modsætning til Thorup læser med.

    Efter det fjerde spillemæssige kollaps i syv ligakampe kan jeg så garantere for, at jeg ikke synes det.

    The very picture of ClueJessness:



  22. #433
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Virker det mindre fjollet dagen efter at hans hold er blevet 100% udstillet af en flok teenagere, de fleste af os aldrig har hørt om? Det synes du jo næppe, siden du igen er fremme med at folk 'tuder' over ham, et udtryk der pudsigt nok er langt mere acceptabelt henvendt direkte til folk, der i modsætning til Thorup læser med.

    Efter det fjerde spillemæssige kollaps i syv ligakampe kan jeg så garantere for, at jeg ikke synes det.

    The very picture of ClueJessness:

    Det virker som om mange ikke forstår, at dem der gerne ser en udskiftning på trænerposten også har samme holdning, når FC vinder i suppen eller kvalificerer sig til CL.
    FC har i den grad brug for noget andet. Vi har stort set ikke rykket os spille- eller kvalitetsmæssigt i de to år Thorup har haft ansvaret og vores bundniveau bliver bare dårligere og dårligere. Jeg mindes, vi blev lovet sprudlende, offensivt og seværdigt fodbold, da den nye ledelse trådte til. Det har vi på ingen måde set. Om det er PC's fejlindkøb, Thorups taktiske formåen eller en kombination - det ved jeg ikke. Men noget skal der ske!


  23. #434
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Det virker som om mange ikke forstår, at dem der gerne ser en udskiftning på trænerposten også har samme holdning, når FC vinder i suppen eller kvalificerer sig til CL.
    FC har i den grad brug for noget andet. Vi har stort set ikke rykket os spille- eller kvalitetsmæssigt i de to år Thorup har haft ansvaret og vores bundniveau bliver bare dårligere og dårligere. Jeg mindes, vi blev lovet sprudlende, offensivt og seværdigt fodbold, da den nye ledelse trådte til. Det har vi på ingen måde set. Om det er PC's fejlindkøb, Thorups taktiske formåen eller en kombination - det ved jeg ikke. Men noget skal der ske!
    Spot on! Jeg mindes ingen fejring af JT's fortræffeligheder efter CL-kval... Men dog en lettelser over, at noget rent faktisk lykkedes i denne fuldstændig håbløse periode! Hans sejr i Åb var grim, Lyngby var takket være en ny målmand. Trab og BØF åbenbart kampe hvor spillerne selv tager skeen i egen hånd...

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #435
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Det virker som om mange ikke forstår, at dem der gerne ser en udskiftning på trænerposten også har samme holdning, når FC vinder i suppen eller kvalificerer sig til CL.
    FC har i den grad brug for noget andet. Vi har stort set ikke rykket os spille- eller kvalitetsmæssigt i de to år Thorup har haft ansvaret og vores bundniveau bliver bare dårligere og dårligere. Jeg mindes, vi blev lovet sprudlende, offensivt og seværdigt fodbold, da den nye ledelse trådte til. Det har vi på ingen måde set. Om det er PC's fejlindkøb, Thorups taktiske formåen eller en kombination - det ved jeg ikke. Men noget skal der ske!
    Det er vi mange der forstår, jo.

    Men nogle pointerer så at fodbold også handler om resultater. Det har JT opnået hvad enten man vil indrømme det eller ej.

    Så jo, forstår godt at folk gerne vil have en vare der bliver leveret til UG. Det vil jeg også. Det får jeg ikke. Men jeg får i det mindste nogle vigtige resultater. Det lever jeg med efter nogle hårde år, hvor vi ikke fik det.

    Med andre ord, selvfølgelig er det ikke super oplagt at fyre en træner efter er mesterskab og en CL-kval.
    Det er der åbenbart også mange der ikke forstår, hvis vi bliver i det spor.

    Altså, man spytter jo ikke bare en træner ud af røven der bare begynder at levere.

    Når alt dette er sagt, så går den nuværende situation selvfølgelig ikke. Det er klart.

    En klog fyr herinde (ikke mig) snakkede om hvorvidt man skal sige tak for CL/penge og mesterskab, og lave en reboot nu. Bruge dette som en mellemsæson, og kører noget nyt ind.

    Den kan jeg godt gå med på, og se noget fornuft i. Neestrup kan overtage til man har fundet den rette. Hvis han ikke er tilgængelig nu.

    Men den dér total manglende forståelse for at resultater kan sikre en træner noget ekstra snor, undrer mig sgu lidt.

    Zan

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •