Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 3 af 47 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Her blev så stille lige pludselig omkring JT? Er det fordi manden kan få Ståles fejlkøb til at ligne en stjerne (Biel), at vi kan spille offensivt underholdende fodbold eller hvad?

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Her blev så stille lige pludselig omkring JT? Er det fordi manden kan få Ståles fejlkøb til at ligne en stjerne (Biel), at vi kan spille offensivt underholdende fodbold eller hvad?
    Det er nok svært at argumentere for en fyring, når der aktuelt er resultats- og spillemæssig fremgang. Det giver dog heller ikke mening at snakke om, før vi ved om vi sikrer os et europæisk gruppespil eller ej. Vi har stadig nogle udfordringer, som umiddelbart ikke bliver løst lige rundt om hjørnet og bliver Daramy solgt, så hænger offensiven også i en tyng tråd.
    Jeg håber at vi har været det værste igennem og er på vej frem - der skal bare mere til at overbevise mig fuldstændigt.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er nok svært at argumentere for en fyring, når der aktuelt er resultats- og spillemæssig fremgang. Det giver dog heller ikke mening at snakke om, før vi ved om vi sikrer os et europæisk gruppespil eller ej. Vi har stadig nogle udfordringer, som umiddelbart ikke bliver løst lige rundt om hjørnet og bliver Daramy solgt, så hænger offensiven også i en tyng tråd.
    Jeg håber at vi har været det værste igennem og er på vej frem - der skal bare mere til at overbevise mig fuldstændigt.
    Man kan klandre JT for meget men svækker man offensiven ved at sælge Mo må ansvaret og pilen pege på PC/bestyrelseslokalet
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Her blev så stille lige pludselig omkring JT? Er det fordi manden kan få Ståles fejlkøb til at ligne en stjerne (Biel), at vi kan spille offensivt underholdende fodbold eller hvad?
    Det mest positive omkring Jess er da, at han fra dag 1 gjorde fck til et målfarligt hold, med den sammen trup som i 1,5 sæson inden nærmest ikke kunne lave 2 mål i en kamp. Den ros skal han altså have. Hvad han har ændret ved jeg ikke helt, men det er tydeligt at der er flere mål i jess end der var under ståle.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvad han har ændret ved jeg ikke helt, men det er tydeligt at der er flere mål i jess end der var under ståle.
    Desværre i begge ender af banen.... ;-)

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det mest positive omkring Jess er da, at han fra dag 1 gjorde fck til et målfarligt hold, med den sammen trup som i 1,5 sæson inden nærmest ikke kunne lave 2 mål i en kamp. Den ros skal han altså have. Hvad han har ændret ved jeg ikke helt, men det er tydeligt at der er flere mål i jess end der var under ståle.
    Som Disco skriver, så har det (måske de 2 sidste kampe undtaget) kostet voldsomt i defensiven. Alt andet lige må der også ses på, hvorvidt vi kvalificerer os til Conference League. Gør vi ikke det, så er det altså bare ikke godt nok! (apropos målsætninger/udtalelser mm)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #37
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det mest positive omkring Jess er da, at han fra dag 1 gjorde fck til et målfarligt hold, med den sammen trup som i 1,5 sæson inden nærmest ikke kunne lave 2 mål i en kamp. Den ros skal han altså have. Hvad han har ændret ved jeg ikke helt, men det er tydeligt at der er flere mål i jess end der var under ståle.
    Ret beset er det jo bare blevet voldsomt mere underholdende at se vores drenge folde sig ud, kontra den sidste lange periode med Ståle.
    Og nu hvor resultaterne er begyndt at falde ud til vores fordel, gir det så meget mere mening når man man i sit stille sind, sidder og glæder sig over den kommende kampdag, som der heldigvis er rigeligt af pt.
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Vi er helt forrygende for tiden og ikke forstærket nævneværdigt siden sidste sæson. Jeg elsker Ståle men Thorup har sgu fundet melodien.
    Europapokal

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #39
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Ja det er da dejligt at de 71 % der på denne tråd svarede at Thorup burde fyres, ikke fik ret, men måske en anden gang lige slår koldt vand i blodet...

    Dem og så alle de "fans" der mente det var retmæssigt at hyle og pifte af holdet efter kun en halv time mod Aab i sæsonens første kamp, fordi spillet ikke kørte.
    Jeg græmmes over denne manglende forståelse for hvad der foregår oppe i hovederne på spillerne, når de blir udsatte for en pibekoncert fra eget publikum, som selvfølgelig ikke på nogen måde får dem til at spille bedre af den grund.

    At man er SÅ utålmodig og SÅ hurtigt "svinger rundt" og i stedet for at støtte dem der kæmper i den hvide trøje, vælger at buhe af dem, kommer jeg aldrig til at fatte.
    Hvad med at skride hjem i stedet for?
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Ja det er da dejligt at de 71 % der på denne tråd svarede at Thorup burde fyres, ikke fik ret, men måske en anden gang lige slår koldt vand i blodet...

    Dem og så alle de "fans" der mente det var retmæssigt at hyle og pifte af holdet efter kun en halv time mod Aab i sæsonens første kamp, fordi spillet ikke kørte.
    Jeg græmmes over denne manglende forståelse for hvad der foregår oppe i hovederne på spillerne, når de blir udsatte for en pibekoncert fra eget publikum, som selvfølgelig ikke på nogen måde får dem til at spille bedre af den grund.

    At man er SÅ utålmodig og SÅ hurtigt "svinger rundt" og i stedet for at støtte dem der kæmper i den hvide trøje, vælger at buhe af dem, kommer jeg aldrig til at fatte.
    Hvad med at skride hjem i stedet for?
    Uha, ja, jeg skammer mig noget så meget over, at jeg i mine følelsers vold, efter uafgjort hjemme mod oprykkerne tilsluttede mig koret af utilfredse fans, der havde umådeligt svært ved at se, hvad Jess kunne bidrage med, og priser mig lykkelig over, at internettet tilsyneladende var nede på ledelsesgangene, før de fik nys om, og effektueret sideliniejuntaens rådsbeslutning.
    Jeg lover at tænke mig godt om, trække vejret, slå koldt vand i blodet og får konsulteret mit horoskop førend jeg deltager i arbitrære internetafstemninger fremover. Amager halshug!…

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Ja det er da dejligt at de 71 % der på denne tråd svarede at Thorup burde fyres, ikke fik ret, men måske en anden gang lige slår koldt vand i blodet...

    Dem og så alle de "fans" der mente det var retmæssigt at hyle og pifte af holdet efter kun en halv time mod Aab i sæsonens første kamp, fordi spillet ikke kørte.
    Jeg græmmes over denne manglende forståelse for hvad der foregår oppe i hovederne på spillerne, når de blir udsatte for en pibekoncert fra eget publikum, som selvfølgelig ikke på nogen måde får dem til at spille bedre af den grund.

    At man er SÅ utålmodig og SÅ hurtigt "svinger rundt" og i stedet for at støtte dem der kæmper i den hvide trøje, vælger at buhe af dem, kommer jeg aldrig til at fatte.
    Hvad med at skride hjem i stedet for?
    I den perfekte verden har du jo ret. Men verden er ikke sort og hvid :). Det er nu ikke så meget at folk buher efter en horribelt præstation, og det var det virkelig mod SIF og Aab. Det ser du trods alt i mange storklubber rundt omkring og der bliver betalt for et produkt, hvor højt betalte spillere ligner en flok kegler fra første division så syntes jeg det er fint det bliver tilkendegivet. Og hvem ved, måske hjalp det at spillerne fik en opsang fra fansne?. Det ser jo ud til at have hjulpet :)

    Det jeg syntes har været useriøst har været at folk der råbte om JT fyring et par måneder inde i hans trænergerning når det var tydeligt vores klub har sejlet rundt på det åbne hav i flere år. Forandring sker ikke natten over.
    Sidst redigeret af EraZ : 21.08.21 kl. 07:00

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Og hvem ved, måske hjalp det at spillerne fik en opsang fra fansne?. Det ser jo ud til at have hjulpet :)
    Det vil normalt ikke hjælpe at buhe af folk. De fleste motiveres af anerkendelse - ikke af skæld ud. Hvis/når et hold spiller dårligt, der buhes, og de efterfølgende spiller bedre, er der normalt tale om at holdet har haft 'en dårlig dag' i den første kamp og i den efterfølgende kamp er tættere på det normale niveau. Det kaldes 'regression mod gennemsnittet', og man kan for eksempel læse om det i Daniel Kahnemanns 'At tænke hurtigt og langsomt'. På samme måde er det heller ikke en dårlig idé at klappe og heppe når de spiller virkelig godt, selvom det så kan se ud som om de i næste kamp spiller dårligere. Det er ikke fordi de er blevet 'selvfede', at det går mindre godt i næste kamp, men endnu et eksempel på 'regression mod gennemsnittet'.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Det vil normalt ikke hjælpe at buhe af folk. De fleste motiveres af anerkendelse - ikke af skæld ud. Hvis/når et hold spiller dårligt, der buhes, og de efterfølgende spiller bedre, er der normalt tale om at holdet har haft 'en dårlig dag' i den første kamp og i den efterfølgende kamp er tættere på det normale niveau. Det kaldes 'regression mod gennemsnittet', og man kan for eksempel læse om det i Daniel Kahnemanns 'At tænke hurtigt og langsomt'. På samme måde er det heller ikke en dårlig idé at klappe og heppe når de spiller virkelig godt, selvom det så kan se ud som om de i næste kamp spiller dårligere. Det er ikke fordi de er blevet 'selvfede', at det går mindre godt i næste kamp, men endnu et eksempel på 'regression mod gennemsnittet'.
    Mennesker er forskellige. Nogle performer efter en råb etc. andre gør ikke. Det er der ikke en entydig recept på. Men folk der betaler for at komme til fodbold og se Nordens største hold (Som vi selv ser os selv som) skulle også meget gerne forvente et acceptabelt produkt. Læg dertil vi har været igennem over 2 års elendighed, hvor vores klub har sejlet.

    Selvfølgelig kan vi have en dårlig dag på kontoret, men der kan ikke være 2 meninger om at de præstationer vi så med Aab og SIF fortjente buuhh råb efter min mening. Og primært kom disse buhh råb også i halvlegen og efter kampen. Var jo ikke fordi det var igennem 90 min :).

    Vi kan jo bare konstatere at holdet har løftet sig efter SIF kampen, så helt hård psykologisk bliver de jo ikke ramt. Det er trods alt professionelle fodboldspillere som skal kunne tåle mosten.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg har været kritiker af Jess fra start og jeg har stadig min store tvivl.

    - hans start var elendig. Det virkede på ingen måder som om han vidste hvilken opgave han havde sagt ja til
    - hans kommunikation er stadig elendig og den bliver ikke mindre elendig af, at resultaterne gør det lidt nemmere pt
    - jeg har stor tvivl omkring hans mandskabspleje og hans manglende evne til at håndtere stjerner passer ikke til FCK
    - han virker ikke god i modgang
    - han har i mine øjne stadig ikke et koncept. Vi spiller tættere på Ståle bold end Jess bold pt og jeg mangler i den grad at se FCK spille godt og vinde imod bedre hold end vi har mødt indtil nu

    Jeg var ret hurtigt med på Jess raus vognen, da jeg ikke mente at det basale var på plads. Det er fedt at se glæde på holdet og fremgang i spillet og resultaterne. Kommer vi i “Anders And Cup” League og kan holde os i toppen, så tipper det jo imod jeg tog fejl og Jess har ret, men det er godt nok tidligt at drage den konklusion efter 9 måneders elendighed og et par uger med et fint niveau.

    FCK ejer altså ingen kant (ud over S12) og det der magelige/halvkedelig fodbold hold - det var bare ikke det jeg blev fan af.

  28. De følgende 2 brugere er enige:

  29. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har været kritiker af Jess fra start og jeg har stadig min store tvivl.

    - hans start var elendig. Det virkede på ingen måder som om han vidste hvilken opgave han havde sagt ja til
    - hans kommunikation er stadig elendig og den bliver ikke mindre elendig af, at resultaterne gør det lidt nemmere pt
    - jeg har stor tvivl omkring hans mandskabspleje og hans manglende evne til at håndtere stjerner passer ikke til FCK
    - han virker ikke god i modgang
    - han har i mine øjne stadig ikke et koncept. Vi spiller tættere på Ståle bold end Jess bold pt og jeg mangler i den grad at se FCK spille godt og vinde imod bedre hold end vi har mødt indtil nu

    Jeg var ret hurtigt med på Jess raus vognen, da jeg ikke mente at det basale var på plads. Det er fedt at se glæde på holdet og fremgang i spillet og resultaterne. Kommer vi i “Anders And Cup” League og kan holde os i toppen, så tipper det jo imod jeg tog fejl og Jess har ret, men det er godt nok tidligt at drage den konklusion efter 9 måneders elendighed og et par uger med et fint niveau.

    FCK ejer altså ingen kant (ud over S12) og det der magelige/halvkedelig fodbold hold - det var bare ikke det jeg blev fan af.
    "hans start var elendig. Det virkede på ingen måder som om han vidste hvilken opgave han havde sagt ja til" Øhh og Ståles slutning var bedre?
    "hans kommunikation er stadig elendig og den bliver ikke mindre elendig af, at resultaterne gør det lidt nemmere pt" oversæt venligst.
    "jeg har stor tvivl omkring hans mandskabspleje og hans manglende evne til at håndtere stjerner passer ikke til FCK" Ja Biel kan jo slet ikke spille under Jes, men var stjernen under Ståle.........
    "han virker ikke god i modgang" Forklar venligst?
    "han har i mine øjne stadig ikke et koncept. Vi spiller tættere på Ståle bold end Jess bold pt og jeg mangler i den grad at se FCK spille godt og vinde imod bedre hold end vi har mødt indtil nu" Ja for under Ståle spillede vi virkelig underholdende. 1-0 og alle mand ned og forsvare.

  30. De følgende 10 brugere er enige:

Side 3 af 47 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •