Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 4 af 47 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har været kritiker af Jess fra start og jeg har stadig min store tvivl.

    - hans start var elendig. Det virkede på ingen måder som om han vidste hvilken opgave han havde sagt ja til
    - hans kommunikation er stadig elendig og den bliver ikke mindre elendig af, at resultaterne gør det lidt nemmere pt
    - jeg har stor tvivl omkring hans mandskabspleje og hans manglende evne til at håndtere stjerner passer ikke til FCK
    - han virker ikke god i modgang
    - han har i mine øjne stadig ikke et koncept. Vi spiller tættere på Ståle bold end Jess bold pt og jeg mangler i den grad at se FCK spille godt og vinde imod bedre hold end vi har mødt indtil nu

    Jeg var ret hurtigt med på Jess raus vognen, da jeg ikke mente at det basale var på plads. Det er fedt at se glæde på holdet og fremgang i spillet og resultaterne. Kommer vi i “Anders And Cup” League og kan holde os i toppen, så tipper det jo imod jeg tog fejl og Jess har ret, men det er godt nok tidligt at drage den konklusion efter 9 måneders elendighed og et par uger med et fint niveau.

    FCK ejer altså ingen kant (ud over S12) og det der magelige/halvkedelig fodbold hold - det var bare ikke det jeg blev fan af.
    Du er lige rimelig hård med at kalde det 9 måneders elendighed under Jess. Mig bekendt var niveauet fint i Mesterskabsspillet sidste sæson. Så der er jeg ikke helt enig. Men du har da ret i at den endelig konklusion af JT som FCK er alt for tidlig at drage. Ligesom jeg også i øvrigt syntes det var bund hamrende useriøst at råbe JT Raus nogle måneder inde i hans nye job når man så, hvor store problemer vores Klub havde været i i flere år. Rom blev ikke bygget på en dag :)

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Mig bekendt var niveauet fint i Mesterskabsspillet sidste sæson.
    Var det nu det? Som jeg husker det, var resultaterne efter omstændighederne fine, men der var stadig lange perioder, hvor spillet haltede gevaldigt. Især i defensiven, hvor vi ikke holdt buret rent i en eneste kamp.

    Jeg vil gerne medgive, at jeg er blevet mere nuanceret på nuværende tidspunkt omkring hvordan jeg har det med Jess, fordi:
    - Vi får i højere grad lukket af defensivt
    - Vi har scoret mindst 2 mål i 7 af 10 kampe i denne sæson
    - Vi er stadig ubesejrede
    - Vi har vundet over BØF, og er bare en uafgjort i næste kamp fra at have nået europæisk gruppespil
    - Spillerne virker i harmoni på træningsbanen
    - Han er blevet bedre i sin kommunikation udadtil
    - Han har omgivet sig med kompetente folk omkring sig

    Jeg vil dog gerne forklare, hvorfor jeg stadig er kritisk over for Jess som cheftræner:
    - Han virker til at have svært ved at håndtere spillere med stor personlighed, og jeg kan være bekymret for hvorvidt vi med ham som cheftræner kan lokke store spillere med store personligheder, hvis han ikke ved hvordan de skal håndteres optimalt.
    - Rigtig meget af hans spil virker stadig til at være meget afhængigt af den enkelte spillers individuelle kvaliteter, frem for at det er baseret på en taktisk struktur, både offensivt og defensivt. Når defensiven har fungeret bedst, har det været "Ståle-bold" principper. Det kan gøre mig bekymret, når vi skal spille mod bedre hold end os selv, hvilket vi endnu ikke har gjort i denne sæson.
    - Hvis en spiller har en dårlig kamp, så går der lang tid før de spiller igen. Bedst illustreret ved Pep Biel, som havde en dårlig halvleg i februar, hvorefter der gik rigtig lang tid, før han blev prøvet på samme position igen, hvor han ellers har spillet blændende.
    - En væsentlig del af det taktiske er uddelegeret til hhv. Jacob Neestrup, Ruben Selles og Mounir Akhiat. Så kan man godt blive lidt i tvivl om, hvor meget af trænergerningen, Thorup selv er med til at udføre, og dermed også hvor hvor stor en del af den "credit" man skal give for holdets præstationer, som skal tilfalde ham.
    - Jeg savner stadig klarhed i hans kommunikation ift. hvad gameplanen er.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Var det nu det? Som jeg husker det, var resultaterne efter omstændighederne fine, men der var stadig lange perioder, hvor spillet haltede gevaldigt. Især i defensiven, hvor vi ikke holdt buret rent i en eneste kamp.
    Ja det var der. Jeg nævner jo ikke det var perfekt. Men vi fik trods alt resultaterne og der var klare tendenser på bedre tider i mesterskabsspilet. så at kalde det 9 måneders "Elendighed" under JT passer jo bare ikke :). Det var det jeg primært responderet på, samt det faktum at flere allerede efter et par måneder råbte RAUS kontra den situation klubben befandt sig i.

    Man kan være for eller imod JT, det helt fint, men han skal dog have en fair chance for at bringe holdet på ret køl nu, da man valgte at ansætte manden. Men jeg vil da gerne indrømme at min tålmodighed var sat på prøve efter Aab og SIF kampen, som var et kæmpe skridt tilbage, men den pibekoncert i Parken hjalp tydeligvis :)

    De næste par måneder bliver dog interessante om de "korrekte" spillere bliver købt og om JT kan håndtere at integrerer dem "hurtigt" Man må jo formode at JT også skulle have noget at sige i henhold til spillertyper han ønsker. Der er intet at diskutere. Guldet skal hjem i år.
    Sidst redigeret af EraZ : 22.08.21 kl. 21:18

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Han har omgivet sig med kompetente folk omkring sig
    Det har han vel ret beset ikke haft meget med at gøre? Han er da nok blevet hørt, men jeg er ret sikker på, at han ikke selv har peget på folk som Neestrup, Selles og Engell eller ansat sin egen chef.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Han virker til at have svært ved at håndtere spillere med stor personlighed,...
    Hvem tænker du på udover Fischer? Zanka? Sidstnævnte blev vel håndteret fint nok og førstnævntes deroute startede under Ståle. Forstå mig ret. Jeg synes da også, at Ståle har en mere markant personlighed og al den pondus og ballast en lang og overvejende succesfuld karriere i klubben naturligt bringer med sig, men personlig kredit opbygges jo bedst gennem gode resultater, og der er Thorup umiddelbart på rette vej.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    ... og jeg kan være bekymret for hvorvidt vi med ham som cheftræner kan lokke store spillere med store personligheder, hvis han ikke ved hvordan de skal håndteres optimalt.
    Det vil tiden jo vise, men jeg synes, det er en lidt søgt bekymring på nuværende tidspunkt.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Rigtig meget af hans spil virker stadig til at være meget afhængigt af den enkelte spillers individuelle kvaliteter, frem for at det er baseret på en taktisk struktur, både offensivt og defensivt. Når defensiven har fungeret bedst, har det været "Ståle-bold" principper. Det kan gøre mig bekymret, når vi skal spille mod bedre hold end os selv, hvilket vi endnu ikke har gjort i denne sæson.
    Jeg synes, du modsiger dig selv. Ståle-bold er da om noget præget af en kollektivistisk tilgang til forsvarsspillet, og jeg antager, at du mener, at vi nu praktiserer forsvarsspil som under Ståle. Jeg synes i øvrigt, at din beskrivelse af angrebsspillet også passer meget godt på spillet under Ståle, selvom udtrykket er anderledes nu. Dermed ikke sagt, at vi ikke kan tillade os at have højere forventninger, men vi skal jo også have spillerne til det. Stage er næppe prototypen på en kant efter Thorups hoved, og Wind er en bevægelsesøkonom uden lige. Vores bedste offensive kort er på vej til at blive solgt.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Hvis en spiller har en dårlig kamp, så går der lang tid før de spiller igen. Bedst illustreret ved Pep Biel, som havde en dårlig halvleg i februar, hvorefter der gik rigtig lang tid, før han blev prøvet på samme position igen, hvor han ellers har spillet blændende.
    Biel er en sjov case. Ståle skulle bruge et hav af kampe på at konstatere, at Biel ikke duede på kanten. Af en eller anden grund skulle Thorup også bruge en del kampe på at nå samme konklusion - endda på trods af rimeligt succesfulde forsøg med Biel centralt undervejs. Generelt synes jeg dog, at folk har fået rigelig med muligheder for at bevise sig. De spillere, der er sat af under Thorup, har jo ikke brændt banen af - uagtet, at de ikke nødvendigvis har gjort det dårligere end deres holdkammerater.

    Ingen tvivl om, at Thorup har kæmpet med startopstillingen, men det er jo også et udtryk for, hvilken trup han overtog.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - En væsentlig del af det taktiske er uddelegeret til hhv. Jacob Neestrup, Ruben Selles og Mounir Akhiat. Så kan man godt blive lidt i tvivl om, hvor meget af trænergerningen, Thorup selv er med til at udføre, og dermed også hvor hvor stor en del af den "credit" man skal give for holdets præstationer, som skal tilfalde ham.
    Kan godt være det bare er mig, men jeg synes nu dette er en positiv side.

    Jeg ved ikke hvordan det var under Ståle, eller hvordan det kører nu, men det er da en god ting ikke at være bundet ekstremt meget op på en enkelt person.

    Men er Mounir startet? Troede først det var fra 1. September?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Kan godt være det bare er mig, men jeg synes nu dette er en positiv side.

    Jeg ved ikke hvordan det var under Ståle, eller hvordan det kører nu, men det er da en god ting ikke at være bundet ekstremt meget op på en enkelt person.

    Men er Mounir startet? Troede først det var fra 1. September?
    1. august: https://www.fck.dk/nyhed/fra-landsho...-mounir-akhiat
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Kan godt være det bare er mig, men jeg synes nu dette er en positiv side.

    Jeg ved ikke hvordan det var under Ståle, eller hvordan det kører nu, men det er da en god ting ikke at være bundet ekstremt meget op på en enkelt person.

    Men er Mounir startet? Troede først det var fra 1. September?
    Det er vel netop et af de punkter hvor Thorup mente vi var “fucking miles away”. Eller som han lidt pænere sagde: “det har stået lidt stille”.

    Så helt enig. Det er en god ting at der nu er et tydligere team end under ståle.

  14. De følgende 2 brugere er enige:
    Orb, rsj

  15. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - En væsentlig del af det taktiske er uddelegeret til hhv. Jacob Neestrup, Ruben Selles og Mounir Akhiat. Så kan man godt blive lidt i tvivl om, hvor meget af trænergerningen, Thorup selv er med til at udføre, og dermed også hvor hvor stor en del af den "credit" man skal give for holdets præstationer, som skal tilfalde ham.
    Hvad bygger du det på?
    h

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Intet problem i at der er et tydeligere team end under Ståle. Men hvad jeg sætter spørgsmålstegn ved, er at der er en nødvendighed for SÅ mange på det relative niveau i setuppet. Neestrup og Selles har niveauet til at være cheftrænere på Superliga-niveau, og Mounir var den taktiske arkitekt bag bl.a. Danmarks 4-0 sejr over Polen.

    Når man har så stærke navne som "sekundære" medlemmer af trænerteamet, så vil jeg altså gerne tillade mig at have høje forventninger til trænerens niveau. Det er ikke ensbetydende med at jeg forlanger sejre på 4+ overskydende mål i hver kamp, men jeg vil som minimum sidde med en tryg fornemmelse af at vi nok skal køre en stensikker sejr hjem, når vi møder de fleste Superliga-hold, fordi vores offensive og defensive struktur er så stærk, at det næsten er underordnet, hvem i truppen man anvender, samt at vi ikke bliver rendt over ende, når vi kommer til at møde stærkere hold end os selv i Europa. Og den fornemmelse har jeg ikke på nuværende tidspunkt, når jeg ser på forskellige dele af vores spil.

    Jeg sidder til gengæld med fornemmelsen af at forsvaret er en tabt 1v1 duel eller en personlig fejl fra at være fuldstændig splittet ad i åbent spil (jf. AK Jacobsens chance i går, Sivasspors mål til 1-1 og Zhodinos reduceringsmål til 4-2 i Parken), og at man på defensive dødbolde stadig ofte reagerer frem for agerer, og derfor kommer bagom dansen i situationer, som fører til store målchancer til modstanderen).

    Og jeg sidder med fornemmelsen af at vi i denne sæson har været meget afhængige af Daramys enkeltmandspræstationer, når det handler om at score mål i åbent spil. Daramy har været direkte involveret (mål eller assist) i 7 af vores seneste 14 mål i åbent spil, og indirekte involveret (3. sidste aflevering) i 3 yderligere. Altså har Daramy en fod med i spillet i 10 af vores seneste 14 mål i åbent spil. Hvor skal det tilsvarende antal mål (og dertilhørende opspil) komme fra blandt de nuværende spillere i truppen, når nu han smutter til Ajax i løbet af den kommende uge?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Hvad bygger du det på?
    En del observationer ude på 10'eren de seneste par måneder.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    De justeringer, som trænerteamet har foretaget efter sæsonens to første kampe, har medført at vi i august har været et brændt straffespark fra at have vundet 9 ud af 9 kampe. Det er imponerende, og der skal naturligvis falde ros herfra til trænerteamet for at levere det. At de 5 sejre i SL-kampene har været mod de 5 dårligste hold i ligaen skal ikke tage fra at det har været modstandere, vi tidligere har haft udfordringer med på den ene eller anden måde.

    Den seneste måned, og måske især den seneste uge, har vi set et hold, som mod svagere modstandere har formået at kværne dem til døde, uden at man for alvor har tilladt store chancer imod, fordi de er "taget i opløbet". At man forhindrer chancer imod, inden de bliver store og alvorlige, det er en god egenskab at have, når man står så langt fremme på banen og med så stor afstand, som tilfældet er med vores bagkæde. Jeg bemærkede, at når vi var i boldbesiddelse, var der meget stor afstand mellem Boilesen og Khocholava. Der kom aldrig nogen situation, hvor den afstand imellem udgjorde en trussel, dertil var modstanderen for dårlig. Jeg kan dog godt se det skabe problemer mod noget stærkere hold.

    Noget, som har været en større bekymring for mit vedkommende, har været hvordan vi ville klare os mod hold, som er enten på niveau eller på markant højere niveau end os selv. Det, som Ståle tidligere har kaldt "at bokse over egen vægtgrænse", som vi har formået at gøre i Europa kontinuerligt. Jeg har endnu ikke fået svar på det, så det er stadig en kilde til bekymring, når vi skal spille europæisk.

    Bl.a. kom det tydeligst til udtryk på to måder for mit vedkommende, da vi spillede på udebane mod Sivasspor i Tyrkiet. Ved målet til 1-1 fik Sivasspor held med at isolere Boilesen til en 1v1 luftduel, hvor de med en stærkere angriber var i stand til at vinde duellen og efterfølgende score. Derudover, da vi skiftede ud til en 5-3-2 opstilling til sidst i kampen, kom modstanderne meget tæt på vores mål, og det var mere tilfældigheder og den manglende skarphed i deres sidste afleveringer, frem for vores forsvarsspil, der forhindrede dem i at score, især fordi de fik plads til at kombinere ret tæt på vores felt mellem vores kæder, uden at blive udsat for et alt for voldsomt pres. Tættere på end hvad man før har set i Ståles 4-4-2.

    Så jeg kan sagtens se plads til forbedringer, især i vores defensive organisation, til når vi ikke møder hold, som vi bare kører over med 4 eller 5 mål, som vi har gjort 3-4 gange i august. Men det bliver interessant at se, hvordan det løses af det samlede trænerteam, samt hvad PC måtte finde de næste 48 timer inden transfervinduet lukker. Jeg har tidligere været ret kontant i min kritik af Thorup & co., men jeg vil så også sige, at han har fået noget længere snor hos mig, efter hvordan der er blevet løst nogle problemer og lukket nogle huller. Men kan PC finde en midterforsvarer til at være Khocholavas makker, når man møder stærkere hold end de fleste hold i SL, uden at det går ud over vores opspil, som Boilesen har været god til at styre?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg bemærkede, at når vi var i boldbesiddelse, var der meget stor afstand mellem Boilesen og Khocholava. Der kom aldrig nogen situation, hvor den afstand imellem udgjorde en trussel, dertil var modstanderen for dårlig. Jeg kan dog godt se det skabe problemer mod noget stærkere hold.
    Efter gårsdagens kamp, hvor FCM (eller Terminator-Horsens) smed Isaksen og Brumado op i restangreb ved siden af hhv. Boilesen og Khocholava, så skabte det både problemer i vores opspil, fordi vi blev noget mere presset derfra, og fordi det tvang nogle af de nærmeste medspillere til at trække tættere på, så vores pres blev mindre intensivt. Så på den måde er det gået ud over vores opspil, som jeg frygtede, vi kunne have udfordringer med mod stærkere hold.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Noget, som har været en større bekymring for mit vedkommende, har været hvordan vi ville klare os mod hold, som er enten på niveau eller på markant højere niveau end os selv. Det, som Ståle tidligere har kaldt "at bokse over egen vægtgrænse", som vi har formået at gøre i Europa kontinuerligt. Jeg har endnu ikke fået svar på det, så det er stadig en kilde til bekymring, når vi skal spille europæisk.
    Vi fik et svar i går, og det var ikke et, som er med til at fjerne bekymringen. Jeg vil dog sige til Thorups forsvar, at den sidste del af transfervinduet ikke har leveret den offensive tilgang, vi havde sat næsen op efter, og at det kan forklare noget af det. Vi har tre "rigtig svære" kampe tilbage i denne sæson, hvor vi kommer til at blive presset gevaldigt: Ude ved motorvejssammenfletningen, og de to kampe mod PAOK. De tre kampe skal Thorup og resten af trænerteamet have fundet nogle løsninger til, hvordan kampene gribes an, fordi det er dem, som bekymrer. De øvrige kampe i efteråret har jeg dog nogenlunde tillid til at de nok skal blive løst.
    Sidst redigeret af Kiwi : 20.09.21 kl. 08:48
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,303

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Efter gårsdagens kamp, hvor FCM (eller Terminator-Horsens) smed Isaksen og Brumado op i restangreb ved siden af hhv. Boilesen og Khocholava, så skabte det både problemer i vores opspil, fordi vi blev noget mere presset derfra, og fordi det tvang nogle af de nærmeste medspillere til at trække tættere på, så vores pres blev mindre intensivt. Så på den måde er det gået ud over vores opspil, som jeg frygtede, vi kunne have udfordringer med mod stærkere hold.
    Jeg synes ikke at svaret skal findes i, at Isaksen og Brumado skabte så mange problemer for vores opspil. Ikke at de ikke gjorde det, men der skulle alt for lidt til at skabe problemer. Der var masser af plads at spille på, men vi formåede bare aldrig at udnytte det og som jeg ser det skyldes det ikke Boilesen eller Khocholava.

    Før FCM kom i undertal pressede var de organiseret med fem mand bagerst, hvor de to yderste ikke altid lå på linje, men i højere grad skulle skubbe med frem. Ellers var deres fem forreste ret koncentreret centralt, hvor de så kunne sideforskyde. Man så at de indledte presset med en slags diamant i front anført af Brumado eller Sisto (de to byttede plads) flankeret af de to kanter og hvor de to midtbanespillere holdt kort afstand til frontspillerne når de var presset og ellers markerede de ret mandsorienteret. Derudover forsøgte FCM indledningsvist at holde en høj baglinje.
    https://imgur.com/a/SbpcZUX (her er de faldet mere tilbage, hvor man ser at de gør banen kort med forsvarslinjen og diamenten i front der kan presse).
    https://imgur.com/yUEVnEw (her skubber de op i pres med deres diamant mens forsvarslinjen er meget høj og de to midtbanespillere markerer tæt).


    Efter udvisningen ændrede de som sådan ikke deres taktiske udgangspunkt. De forsøgte at bryde vores opspil med Brumado og Isaksen i front, mens de fortsat havde de to centrale på midten, der forsøgte at holde afstanden kort. De forsøgte også at skubbe baglinjen så langt frem som muligt når de pressede.
    https://imgur.com/a/5MOqytd (her har Brumado og Isaksen skubbet op og forcerer en aflevering tilbage til målmand, mens de to midtbanespillere følger trop og er tæt på deres markeringer. Vores positionering er ikke særlig imponerende i øvrigt og viste igen at der ikke skulle meget til for at håndtere os).

    De stod dog dybt i lange perioder, hvor deres fem bagerste endte med at stå på linje og endte med at stå i en 522 opstilling.
    https://imgur.com/a/Ip7ZfRL (her står de i deres 522, hvilket afslører hvor meget plads der reelt var).

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-bragte-bif-op

    En ting er taktik, resultater og kvaliteten af trænerteamet, men jeg har godt nok undret mig en del i dag over, at PC ikke bare tier Jess' hjerneblødning ihjel, og ellers tager den internt med cheftræneren. Hvorfor undsiger han Jess, hvis det ikke er for at positionere sig. Det kan jeg undgå andet end at skabe røre og rygter omkring trænerens position og forhold til sportsdirektøren.

    Det får mig til at tænke, at Jess er fortid i FCK, hvis holdet ikke er nummer et og videre i ECL i december. Det lugter i hvert fald af, at PC ikke er tilfreds med alt ved Thorups ageren i FCK.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-bragte-bif-op

    En ting er taktik, resultater og kvaliteten af trænerteamet, men jeg har godt nok undret mig en del i dag over, at PC ikke bare tier Jess' hjerneblødning ihjel, og ellers tager den internt med cheftræneren. Hvorfor undsiger han Jess, hvis det ikke er for at positionere sig. Det kan jeg undgå andet end at skabe røre og rygter omkring trænerens position og forhold til sportsdirektøren.

    Det får mig til at tænke, at Jess er fortid i FCK, hvis holdet ikke er nummer et og videre i ECL i december. Det lugter i hvert fald af, at PC ikke er tilfreds med alt ved Thorups ageren i FCK.
    Ja det virker også meget underligt. PC skulle bare gave sagt "No Comment" og lade den dø der. Alle kunne jo se JT fik en hjerneblødning der. Lur mig ikke om den næste uge eller 2 nok fra sportspressen skal koges suppe på det.

Side 4 af 47 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •