Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 33 af 33

Emner: Diskussionen af Jess Thorup

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,302

    Re: Diskussionen af Jess Thorup

    Jeg er enig i det meste GH skriver. Jeg tror hele tiden at Thorups udgangspunkt har været, at vi skulle presse højt. Det synes jeg også han selv kom ind på i et tidligere interview (vist med Kenneth Emil Petersen) og det er vel på ingen måde der vi er landet. Taktisk er vi langt henne ad vejen ret tæt på Ståles koncept, hvor Thorup dog ikke er helt så stringent. Kantspillerne har måske mere frihed, men af det jeg har set, så er det tydeligt at de trods alt stadig defensive pligter. Andet givet selvfølgelig heller ikke mening. Derudover synes jeg også, at vi bruger for mange lange bolde, især hvis vi bliver presset en smule i opspillet. Der skal ikke meget til, før bolden får et godt los op imod Wind.
    Det positive er, at jeg synes vi så småt er ved at få etableret et fint bundniveau, selvom resultaterne bestemt kunne være bedre og vi stadig har udfald. Men at taktikken skulle være væsentlig anderledes kan jeg ikke så. Derudover mener jeg ikke, at vi stiller op i en 4231. En af de to angribere falder gerne ned i opspillet, men defensivt ligner det nu fortsat en flad 442.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Diskussionen af Jess Thorup

    Pudsigt at man, trods den overvældende nød og elendighed GH beskriver, har været voldsomt mere underholdt end længe, når man er i Parken.
    Og pudsigt at det, trods den overvældende nød og elendighed GH beskriver, er blevet en sæson hvor alle positive rekorder på lægterne bliver slået.

    Jeg tror ikke vi skal være så ængstelige for det hele, ej heller konkludere så meget negativt, på en opstart der mildest talt kan kaldes kaotisk, for en ny træner og en ny sportschef.
    Vi skal nok hive guldet hjem til sommer, hvis ikke vi lander den berømte stime i foråret, skal de metaltrætte fedtjyder nok fucke det op selv.
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Diskussionen af Jess Thorup

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Pudsigt at man, trods den overvældende nød og elendighed GH beskriver, har været voldsomt mere underholdt end længe, når man er i Parken.
    Og pudsigt at det, trods den overvældende nød og elendighed GH beskriver, er blevet en sæson hvor alle positive rekorder på lægterne bliver slået.

    Jeg tror ikke vi skal være så ængstelige for det hele, ej heller konkludere så meget negativt, på en opstart der mildest talt kan kaldes kaotisk, for en ny træner og en ny sportschef.
    Vi skal nok hive guldet hjem til sommer, hvis ikke vi lander den berømte stime i foråret, skal de metaltrætte fedtjyder nok fucke det op selv.
    Oscar, er det dig? … jeg mener seier selvfølgelig…

  5. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Jess Thorup fyres?
    By Koebenhavn in forum De korte linier
    Svar: 703
    Sidste Meddelelse: 06.03.23, 12:37
  2. Er du Jess-man?
    By Claudemir Fanatic in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 18.12.20, 20:59
  3. Karakterer for Jess' pressemøde
    By Andreas Hansen in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 02.11.20, 17:03
  4. Gang i nordisk liga-diskussionen igen
    By Perec in forum De lange linier
    Svar: 117
    Sidste Meddelelse: 10.01.11, 10:20
  5. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •