Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder og går videre

    44 61.11%
  • Uafgjort (FCK går videre)

    11 15.28%
  • Zhodino vinder (FCK går videre efter ordinær spilletid)

    7 9.72%
  • Zhodino vinder (FCK går videre efter forlænget spilletid og/eller straffespark)

    2 2.78%
  • Zhodino vinder (Zhodino går videre efter forlænget spilletid og/eller straffespark)

    3 4.17%
  • Zhodino vinder (Zhodino går videre efter ordinær spilletid)

    5 6.94%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 30 af 30

Emner: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Jeg er så langt ude nu, at jeg begynder at ønske os tilbage til en 3-4-3 landsholds-style. Boile, khocholava og Nelsson (indtil han sælges og Zanka spiller). Diks, Ankersen og VK kæmper om wing backs. Lerager, stage og Zeca og de to pladser på midten. Falk foran dem med Biel som backup. Daramy, Wind, Wilzchek i front.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Jeg forstår godt det er surt når FCM, og BIF allerede er sikret minimum EL. Men at mene tuneringen er uinteressant er jeg ikke enig i. Der er da både Roma og Tottenham med? Desuden så vil jeg hellere se kampe mod belgiske, østrigske, tjekkiske hold i midtugen end KUN at se superligaen. Der bliver desuden vigtige seedningspoint på spil.
    Ja der er da et par spændende hold iblandt. Men jeg vover den påstand at de hold du nævner ikke tager turneringen særlig seriøst i forhold til deres hjemlige turneringer.

    En hjemmekamp i december imod Dudelange er bare ikke særlig sexet, uanset hvor meget vores ledelse ellers prøver at tale turneringen op….

    Jeg håber selvfølgelig at vi går videre, også ind i gruppespillet. Men jeg får altså bare ikke stiv pibe af denne turnering når jeg er vant til de store magiske aftener i Parken for få år tilbage…

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Ja der er da et par spændende hold iblandt. Men jeg vover den påstand at de hold du nævner ikke tager turneringen særlig seriøst i forhold til deres hjemlige turneringer.

    En hjemmekamp i december imod Dudelange er bare ikke særlig sexet, uanset hvor meget vores ledelse ellers prøver at tale turneringen op….

    Jeg håber selvfølgelig at vi går videre, også ind i gruppespillet. Men jeg får altså bare ikke stiv pibe af denne turnering når jeg er vant til de store magiske aftener i Parken for få år tilbage…
    Tænker vel vi alle er enige.

    Selvfølgelig skal vi gerne videre qua europæiske point og international erfaring.

    Men det er da totalt skuffejern, og nærmest ydmygende, at se vores hold i denne lorte-turnering, mens FCM og BIF rigtig skal ud og hygge sig. Hvis man mener andet, er man lavet af teflon.

    Én ting er sikkert, om så vi får en klar sejr, er der ikke mange point til Thorup i min bog.

    Han kan så småt begynde at samle sammen ved en uafgjort i Odense og en derby-sejr.
    (Ja, ville jo så frygtelig gerne sige 6 point, men det tror jeg slet ikke vores hold magter på nogen som helst måde pt).

    Zan

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)


  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    5 mål
    clean sheet
    pause til flere spillere herunder falk
    4 mål af nye egne talenter

    Spillet kunne godt være bedre især 1. halvej, men lige nu er jeg tilfreds. På en billig baggrund i know, men lige nu synes jeg det er værd at nyde resultatet.


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    5 mål
    clean sheet
    pause til flere spillere herunder falk
    4 mål af nye egne talenter

    Spillet kunne godt være bedre især 1. halvej, men lige nu er jeg tilfreds. På en billig baggrund i know, men lige nu synes jeg det er værd at nyde resultatet.
    Enig. Ham Haraldsson så virkelig spændende ud.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    5 mål
    clean sheet
    pause til flere spillere herunder falk
    4 mål af nye egne talenter

    Spillet kunne godt være bedre især 1. halvej, men lige nu er jeg tilfreds. På en billig baggrund i know, men lige nu synes jeg det er værd at nyde resultatet.
    Enig, der var en masse dårligt ud over modstanderen og dommertrioen - men det er trods alt en flot sejr. Fedt at de unge scorer og man kan jo aldrig spille en dårlig kamp og scorer 2 mål :)

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    5 mål
    clean sheet
    pause til flere spillere herunder falk
    4 mål af nye egne talenter

    Spillet kunne godt være bedre især 1. halvej, men lige nu er jeg tilfreds. På en billig baggrund i know, men lige nu synes jeg det er værd at nyde resultatet.
    Absolut. På en aften, hvor AGF leverer det vel nok pinligste nederlag i dansk klubfodbolds historie til en nordirsk klub, som aldrig har spillet i Europa før, er en fem-målssejr ude mod en flok hviderussere altså godkendt - ikke mindst når vores hold er godt fyldt op med reservespillere. I det store billede kan vi ikke bruge sejren til meget. Men forhåbentlig har de unge profiler fået tanket godt med selvtillid.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Enig, der var en masse dårligt ud over modstanderen og dommertrioen - men det er trods alt en flot sejr. Fedt at de unge scorer og man kan jo aldrig spille en dårlig kamp og scorer 2 mål :)
    Efter at have set Torpedo-holdet over 2 kampe, tvivler jeg på de er meget bedre end holdene fra reserveturneringen, som Bøving og Højlund plejer at dominere…

    Men selvfølgelig skal vi være tilfredse med sådan et resultat.

    Gruer dog allerede for Odense :-(
    (Det er desværre dér vi er kommet til…)

    Zan


  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Torpedo var ikke gode, men det er vi jo ikke herrer over. Rigtig god indsats og dejligt med succes til de unge.

    Og selvom modstanderne ikke var gode, så giver en sikker sejr lidt ro og glæde i en lidt turbulent tid.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Torpedo var ikke gode, men det er vi jo ikke herrer over. Rigtig god indsats og dejligt med succes til de unge.

    Og selvom modstanderne ikke var gode, så giver en sikker sejr lidt ro og glæde i en lidt turbulent tid.
    Derudover så ved enhver der følger med i europæisk fodbold at store hold altså ofte kommer i problemer imod hold fra de lidt mindre nationer - man kan jo bare se på dagens runde (Feyenoord, Austria Wien, AEK Athen, AGF osv.). Det er ikke så nemt at vinde de her kampe som nogle måske går og tror. At man gør det med overlegenhed er altid en præstation.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    En sikker sejr over et af de dårligste hold vi nogensinde har mødt. Til tider var tempoet noget søvndyssende og det mest intense var da Ankersen blev sur over at være blevet tacklet gentagne gange samt Nelssons lille batalje med et par gengældelsesaktioner.

    Et par af modstanderens spillere gav op, ligesom et par af vores spillere ikke rigtigt gad til sidst (især Lerager). Et par af mine betragtninger, der kan blive relevante er, at Zeca havde et overraskende lavt niveau da han kom ind, både Ankersen og Diks leverede, Stage løftede højre side (der ellers har været stendød), forsvaret skubber ikke frem i tide (selv om trænerne råber til dem), Nelsson bedste midterforsvarer, Bøving skal være inderste angriber og ikke kant, Wind er flere niveauer bedre end Biel, Højlund skabte mere ravage end Wilzcek og Falks kompetencer er ret spildte når han står dybt som kontrollerende midtbane.

    Derudover leverede dommeren en middelmådig præstation og han lignede til sidst ikke en der reelt gad. Derudover var linjedommeren håbløst placeret ved Biels annullerede scoring.

    Man kan nok ikke konkludere ret meget på baggrund af den her kamp. Defensiven så ganske fin ud og modstanderen havde stort set intet at byde ind med – alligevel tillod man en stor chance henimod slutningen.

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    523

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Må jeg, lidt random efter det her ret korte referat, sige tak for dine altid saglige, indsigtsfulde og tankevækkende referater.
    Det er for mig det bedste på Sidelinien, og grunden til at jeg altid tjekker ind efter en kamp.
    Så kæmpe tak og stor respekt herfra, Kenney.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar


  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Må jeg, lidt random efter det her ret korte referat, sige tak for dine altid saglige, indsigtsfulde og tankevækkende referater.
    Det er for mig det bedste på Sidelinien, og grunden til at jeg altid tjekker ind efter en kamp.
    Så kæmpe tak og stor respekt herfra, Kenney.
    Mange tak for de rosende ord. Jeg nyder at dele mine betragtninger med jer andre herinde og håber de kan bruges til noget.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Torpedo BelAz Zhodino vs. F.C. København (29/07-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Mange tak for de rosende ord. Jeg nyder at dele mine betragtninger med jer andre herinde og håber de kan bruges til noget.
    Det kan det, i den grad. Jeg læser også altid dine kamprapporter, med stor fornøjelse.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 25.07.21, 16:57
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •