Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
43. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    20 46.51%
  • Uafgjort

    11 25.58%
  • FCK vinder

    12 27.91%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Personligt synes jeg Falk passer helt vildt godt lidt længere nede på banen. Selvom han mangler oppe foran, så får vi lige pludselig muligheden for at holde på bolden. Derudover har han jo mange glimrende aktioner fremad banen, hvor han laver de klassiske vendinger, og får lavet et sideskift eller smidt en farlig bold op igennem banen. Zeca virker også til at være ganske komfortabel ved siden af Falk.
    Falk er for mig én af de absolut bedste spillere i FCK. Han er godt nok en favorit herhjemme :)

    Problemet er vel egentlig Wind, eller nærmere, hvor Wind skal spille. Jeg synes han er bedst i en 10'er rolle, men kunne man omvendt få ham ordentlig i gang som "alene-angriber", så ville det give plads til Biel, som tidligere har gjort det virkelig godt på midten af banen, hvor hans kvaliteter er langt bedre brugt. Derudover er hans manglende spidskompetencer heller ikke nær så synlige.

    Dvs. Wind
    Daramy - Biel - Ny wing
    Zeca - Falk.


    Det er faktisk ikke helt ringe endda.
    Jeg er meget enig mht. Falk.. Han er en af mine all time favorit-FCK-spillere, og jeg synes han er fremragende når han spiller centralt og har spillet foran sig.

    Mht opstillingen fremover, så synes jeg vi skal spille et system med Wind i 10’eren og en stærk angriber foran. Sådan en har vi ikke pt, og en sådan bør derfor stå på dosmersedlen sammen med en giftig kantspiller. Får vi sådan to spillere, kan vi mønstre en skræmmende stærk start 11’er og vi har masser af bredde i truppen også..

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Wind har jo en tendens til at trække ned i banen, og så kan modstanderens bagkæde presse op, hvis han samtidigt er den forreste mand. Det, som Ståle betegnede som "han er bange for at slå sig inde i feltet".. Så derfor skal han spille som 10'er/hængende angriber, hvis vi skal få det bedste ud af ham. Så derfor skal vi have en angriber, som både kan score mål OG holde fast i bolden og lægge den af.

    Jeg ser så Pep Biel kunne være gardering for både Wind og Falk, da han kan spille begge positioner. Men uanset, så kræver det en ny kantspiller med fart, samt en ny topangriber.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    Men uanset, så kræver det en ny kantspiller med fart, samt en ny topangriber.
    JA, tak! Bare kom med Tokmac Chol Nguen og Corner.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Wind har jo en tendens til at trække ned i banen, og så kan modstanderens bagkæde presse op, hvis han samtidigt er den forreste mand. Det, som Ståle betegnede som "han er bange for at slå sig inde i feltet".. Så derfor skal han spille som 10'er/hængende angriber, hvis vi skal få det bedste ud af ham. Så derfor skal vi have en angriber, som både kan score mål OG holde fast i bolden og lægge den af.

    Jeg ser så Pep Biel kunne være gardering for både Wind og Falk, da han kan spille begge positioner. Men uanset, så kræver det en ny kantspiller med fart, samt en ny topangriber.
    Spot on!

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er meget enig mht. Falk.. Han er en af mine all time favorit-FCK-spillere, og jeg synes han er fremragende når han spiller centralt og har spillet foran sig.

    Mht opstillingen fremover, så synes jeg vi skal spille et system med Wind i 10’eren og en stærk angriber foran. Sådan en har vi ikke pt, og en sådan bør derfor stå på dosmersedlen sammen med en giftig kantspiller. Får vi sådan to spillere, kan vi mønstre en skræmmende stærk start 11’er og vi har masser af bredde i truppen også..
    Falk er så vanvittig vigtig for os, at man slet ikke fatter det. Jeg gruer for den dag, hvor udlandet for alvor får øjnene op for ham. Det var en kæmpe brøler, at Hjulmand ikke udtog Falk til EM. Heldigt for os - men trist for Falk, der sammen med Zeca er de to spillere, som er allersværest at erstatte.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #36
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Mht opstillingen fremover, så synes jeg vi skal spille et system med Wind i 10’eren og en stærk angriber foran. Sådan en har vi ikke pt, og en sådan bør derfor stå på dosmersedlen
    Og den mand er Wahid Faghir.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Og den mand er Wahid Faghir.
    Tror ikke Wahid Faghir er klar til at spille fast for FCK. Ser ikke Vejles kampe, når de ikke spiller mod FCK, men har set ham spille for U21, hvor han udover et mål ikke gjorde det store væsen af sig. Han lignede en mere doven udgave af Jonas Wind.

  13. #38
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Tror ikke Wahid Faghir er klar til at spille fast for FCK. Ser ikke Vejles kampe, når de ikke spiller mod FCK, men har set ham spille for U21, hvor han udover et mål ikke gjorde det store væsen af sig. Han lignede en mere doven udgave af Jonas Wind.
    Du ser ikke Vejles kampe? Jamen så er du da den helt rigtige til at vurdere hans niveau.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Egentlig sjovt, som Lerager er faldet helt ud af projektet. Han havde et ganske fint cv, klart en af de spillere, der har skuffet mig mest, han er jo en Hjalte Bo Light. Jeg er ret spændt på at se, hvordan han tager det, hvis han bliver meget bænket og Jess ikke får ham i gang.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Egentlig sjovt, som Lerager er faldet helt ud af projektet. Han havde et ganske fint cv, klart en af de spillere, der har skuffet mig mest, han er jo en Hjalte Bo Light. Jeg er ret spændt på at se, hvordan han tager det, hvis han bliver meget bænket og Jess ikke får ham i gang.
    Ja, det er gået lidt ubemærket hen med Lerager. Hvis vi husker hvor hurtigt folk var på nakken af Stage.

    Med det CV får han selvfølgelig lang snor - det skal han også have - men indtil videre er det dælme ikke meget han har rykket holdet (som man vel lidt havde håbet med ham…).

    Zan

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Egentlig sjovt, som Lerager er faldet helt ud af projektet. Han havde et ganske fint cv, klart en af de spillere, der har skuffet mig mest, han er jo en Hjalte Bo Light. Jeg er ret spændt på at se, hvordan han tager det, hvis han bliver meget bænket og Jess ikke får ham i gang.
    Vat han ikke ret god i i slutspillet? Husker det som om det var tydeligt fremgang i spillet - og han var målfarlig. Det hjælper nok på opfattelsen af den dårlige start i år.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,561

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vat han ikke ret god i i slutspillet? Husker det som om det var tydeligt fremgang i spillet - og han var målfarlig. Det hjælper nok på opfattelsen af den dårlige start i år.
    2 mål i ti kampe - er det målfarligt?

    Jeg havde større forventninger til Stage end Lerager inden sæsonen startede. Stage sluttede helt eminent af for os sidste sæson. Selvom han ikke er den kant type som vi mangler i højresiden så synes jeg stadig at han bidrager med noget tilstedeværelse i offensiven….

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vat han ikke ret god i i slutspillet? Husker det som om det var tydeligt fremgang i spillet - og han var målfarlig. Det hjælper nok på opfattelsen af den dårlige start i år.
    Som jeg husker det - og jeg husker sikkert forkert - så har Lerager været klart bedst, i de kampe hvor Zeca har været ude. Det er min opfattelse, at de to slet ikke supplerer hinanden, og at Lerager bruger alt for mange kræfter på at lukke huller bag Zeca, når de spiller sammen. Det forklarer også Leragers sjuskede og stressede afleveringer, han er simpelthen stresset og træt, når han spiller med Zeca.

    Jeg tror dog kun det er en del af forklaringen, men det et altså påfaldende, at både Stage og Lerager har de samme problemer, når de spiller ved siden af Zeca. Og ja, jeg hører til den gruppe som mener, at Zeca skaber for megen uro og ubalance centralt, med sine mange boldtab og til tider dårlige placeringer, at han så kæmper og erobrer bolde af Guds nåde, skjuler de problemer han skaber omkring sig.
    Sidst redigeret af Devil : 03.08.21 kl. 09:52


  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    2 mål i ti kampe - er det målfarligt?
    For en central (defensiv) midtbanespiller? Det er vel godkendt.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (01/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Falk er så vanvittig vigtig for os, at man slet ikke fatter det. Jeg gruer for den dag, hvor udlandet for alvor får øjnene op for ham. Det var en kæmpe brøler, at Hjulmand ikke udtog Falk til EM. Heldigt for os - men trist for Falk, der sammen med Zeca er de to spillere, som er allersværest at erstatte.
    Helt enig med Falk. Han er formidabel.

    Zeca har fantastiske fighter-egenskaber. No doubt.

    Men ovenfor har Devil skrevet en mini-analyse, som er totalt spot on, i forhold til hvorfor vi formentlig kan finde noget bedre end Zeca… Han er en dejlig dreng, men…

    Zan

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  2. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 11.05.19, 10:46
  4. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •