Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
91. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    58 63.74%
  • Uafgjort

    16 17.58%
  • BIF vinder

    17 18.68%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 124

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Sæsonens første derby står for døren, og for første gang siden 1. marts 2020 er der udefans til stede i Parken. Med en sejr kan FCK øge afstanden til gæsterne til 5 point i tabellen, mens et nederlag for alvor kan tænde op for varmen under Thorups sæde.

    FCK kommer med en midtugekamp i Bulgarien i +35 graders varme, 68 timers restitution og tvivlsomme taktiske valg i bagagen. Ikke den bedste optakt for en af sæsonens vigtigste kampe..

    Ingen af holdene har spillere i karantæne, og ingen af holdene har spillere i umiddelbar karantænefare. FCK har Boilesen til rådighed igen efter udstået karantæne.

    Kampens dommer er Mads-Kristoffer Kristoffersen, som dømmer sin anden FCK-kamp i sæsonen. Første kamp endte 2-2 og med rødt kort til Boilesen.

    Skal man ikke i Parken, bliver kampen vist på 3+ med optakt (læs: BØF-fellatio) fra kl. 14.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Spændende om Jess magter opgaven at stille med en taktik der reelt fungere eller vi igen skal hører om flosker omkring offensivt mindset og jeg ved ikke hvad.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Det er bare svært med et offensivt mindset, når vi reelt mangler angribere. #9 og Wind er jo helt væk for tiden.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Det er bare svært med et offensivt mindset, når vi reelt mangler angribere. #9 og Wind er jo helt væk for tiden.
    Tja man kan vel sagtens tænke offensivt uden at vise det, tænker jeg.
    Måske det bare er planen at de skal tænke på de måske score et mål eller laver en fed dribling.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)


  10. #6
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Spændende om deres kaptajn er med, nu det ligner han er blevet droppet af Rostov.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ndreas-maxsoe/

    Hvilket jo nok gør det en hel del besværligt for vores ellers så “gode” offensiv

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Håber bare, vi ikke skal høre JT begynde en sætning med; "Nu skal vi ikke bruge vores midtuge kamp i Bulgarien som undskyldning, men..."


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Håber bare, vi ikke skal høre JT begynde en sætning med; "Nu skal vi ikke bruge vores midtuge kamp i Bulgarien som undskyldning, men..."
    Og hvis den kommer, så bekræfter det bare, hvor fejlcastet han er! Det er FCk - vi SKAL spille 2 kampe om ugen hele efteråret!

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Samme opstilling som de sidste 2 kampe og så vinder vi med mindst 2 mål. Diks skal IKKE spares til den kamp, han må vente til på torsdag, han er så fandens vigtig for vores offensiv
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Spilmæssight er der vel ikke nogle af vores kampe som har været overbevisende. Den eneste som er tæt på (efter min mening) er kampen mod OB, da vi vinder 2-0 på en udebane, men hvis man bringer kontekst til resultatet, så score vi lidt heldigt inden for de første 15 minutter, hvor vi derefter er ringe resten af halvlegen. Derefter så scorer vi på en hovedstød fra Diks, som dog kommer fra et sjældent velspillet angreb hele vejen. Så mod Brøndby et hold som, jeg vil mene lige er niveauet over OB, så bliver det svært at spille end godkendt kamp.

    Jeg frygter også, at vi skal lytte på undskyldninger, om vi har spillet 2 kampe på en uge :)

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Samme opstilling som de sidste 2 kampe og så vinder vi med mindst 2 mål. Diks skal IKKE spares til den kamp, han må vente til på torsdag, han er så fandens vigtig for vores offensiv
    Hvorfor i alverden skulle vi dog spare en af vores allerbedste spillere i sæsonen indtil videre i et Derby?

    Altid stærkeste opstilling imod Bøf uanset hvem vi så end møder bagefter….

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Surt, at de har nået at forstærke sig, samt fået deres anfører tilbage, inden i morgen.
    Magter ikke et derby nederlag, nu fcm ser ud til at kunne skifte både træner og nøgle spillere, uden nogen indkørings period.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Selvom nerverne sidder uden på tøjet, så glæder jeg mig ubeskriveligt meget til at komme til et “rigtigt” derby i et udsolgt Parken….

    Føler mig ret fortrøstningsfuld med defensiven (det er ved at være LANG tid siden jeg har følt det) - er straks mere nervøs for hvordan vores offensiv kommer til at fungere. Falk og Daramy skal i hvert fald gerne være i spillehumør, ellers har jeg svært ved at se hvor det skal komme fra. Forstår ikke at de begge to spillede 90 minutter i torsdags inden et derby….

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)


  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Brøndby IF A/S GmbH (08/08-2021 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Samme opstilling som de sidste 2 kampe ...
    Enig – jeg er mest i tvivl om Nicolai Boilesens overståede karantæne kunne betyde at han erstatter enten Davit Khocholava eller Victor Kristiansen.

    Som altid skal brøndby være et hold man slår og bookmakerne har naturligvis også FC København som favoritter. De seneste 5 Derby’er i Parken har budt på 3 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag.

    Jess Thorup har kun stået som træner for FC København mod brøndby 3 gange tidligere og det er blot hans anden gang i Parken. Således skal han efter i dag gerne fortsat udelukkende have prøvet at besejre dagens modstander i Parken – antijinx ;-)

    I forhold til os fans flotte præstation i Odense håber jeg også at især Kamil Wilczek vil kunne høre på det samlede publikum at han er på hjemmebane!

    God kamp til alle Københavnere!

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 120
    Sidste Meddelelse: 18.04.21, 11:12
  2. Svar: 244
    Sidste Meddelelse: 10.03.21, 13:31
  3. Svar: 157
    Sidste Meddelelse: 22.09.20, 17:15
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 13.07.20, 08:32
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •