Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (går videre i ordinær tid)

    57 86.36%
  • Uafgjort (FCK vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    2 3.03%
  • Uafgjort (Plovdiv vinder efter forlænget spilletid eller straffespark)

    2 3.03%
  • Plovdiv vinder (FCK ryger ud af Europa)

    5 7.58%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 35

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er utroligt det har taget så lang tid at få Pep ind centralt og spille - noget vi stort set alle herinde har skreget på igennem lang tid efterhånden….
    Det er vanvid. Jess og trænerteamet MÅ jo vide det, hvis de har genset kampene fra Ståle-tiden.

    Anyhow - i dag blev der sat punktum for vores europæiske rekord med kun at lukke ét mål ind. Nogle der har lidt stats? Kan ikke lige støve det op.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Plusser:
    - Daramy, Biel, Diks
    - vi fik sparet en masse spillere
    - 5 unge spillere af egen avl fik spilletid

    Negativt:
    - et elendigt hold fik ødelagt vores europæiske stime
    - hvorfor kan Kalle ikke få spilletid imod sådan et hold
    - Wilzchek bør scorer


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,400

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Fint fint!

    Og interessant med forlænget spilletid i Tyrkiet. Mere skræmmende er Sivaspor så heller ikke…

    Men for helvede, de har to chancer der nærmest ikke er chancer, og scorer 2 mål. Altså, nu må den trænerstab simpelthen snart få styr på det 2-målskompleks. Det kommer til at koste. (Har det jo allerede gjort imod AaB, kan man sige…)

    Zan

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,332

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Endnu en god præstation, hvor der var taktisk genvalg. Denne gang med Biel og Wilczek forrest og Lerager fremfor Zeca, ligesom Ankersen og Diks fortsat slås om startpladsen på højre back – tror dog de færreste er i tvivl om hvilke vej vinden blæser.

    Vi startede kampen med en stor chance og kommer foran med to, men igen er vi for usikre i defensiven og de berygtede ”personlige fejl” er altså bestemt ikke elimineret – trods tung dominans. Vi fik dog også en forsmag på hvordan vores offensive udtryk er uden Daramy med det forbehold, at kampen selvfølgelig var afgjort da han blev taget ud.

    Trods god underholdning blev vi ikke meget klogere. Biel viste sig igen frem inde centralt, mens Daramy dominerede venstresiden sammen med VK, der endnu engang skuffede defensivt. Wilczeks bedste dage er ovre og trods flere gode muligheder mod en svag modstander, fik han ikke scoret. Stage var skuffende på højrekanten, men Bøving ligner bestemt ikke svaret. Jo mere vi ser til Diks, jo mere synes jeg han imponerer og i dag var endnu en stærk præstation. Og så er jeg stadig lunken omkring Grabara.

    Sælger vi Daramy før vi er sikret gruppespil, så tyder det vel på, at vi, foruden at være svækket økonomisk, også har en utrolig svag sportslig ledelse. Daramy bliver næppe mindre værd, men hvis ledelsen ikke kan sætte hælene i, så viser det vores sande sportslige ambitioner.


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Ren kærlighed mellem Nedre C og Sektion 12 i dag. Så fedt.


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ren kærlighed mellem Nedre C og Sektion 12 i dag. Så fedt.
    Det er smukt når C leder an. Det var smukt både internt fra højre til venstre side af sektionen, og fra C til B.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    578

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Måske er det alderen, men det var sgu en rørende aften. Hold op hvor nød jeg bare at se Daramy og så var der kæmpe klump i valsen ved både målet og udskiftningen. Helt fortjent hyldest!


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Måske er det alderen, men det var sgu en rørende aften. Hold op hvor nød jeg bare at se Daramy og så var der kæmpe klump i valsen ved både målet og udskiftningen. Helt fortjent hyldest!
    Det var dejligt at se med et underliggende budskab om, at han så gerne måtte blive – men skulle han blive solgt nu, bliver denne aften mod en intetsigende modstander godt nok til endnu et af mange uppercuts af os fans. Sælg ham nu – så sikrer I, at han aldrig bliver en særlig spiller for os, og samtidig kneecapper I solidt vores DM-chancer.


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Jeg synes lige vi skylder at hylde staben omkring holdet for det udtryk vi har set i de seneste kampe. Her er forbavsende tavst, når det går godt (jeg er selv mest på dupperne, når det går skidt, så ingen pegen fingre). Jeg synes dog at præstationen i går var fantastisk og fortjener nogle ord med på vejen. Det er muligt modstanden ikke var imponerende, men det er altså længe siden vi har leveret en indsats som den i går, også mod tilsvarende dårlige modstandere. Det offensive flow var vanvittigt imponerende og vi kunne snildt have lavet 8-10 kasser i den her kamp. Det er præcis sådan et udtryk jwg har drømt om, når vi har mødt mindre imponerende modstand i europa. Det spændende bliver nu at se, hvordan vi håndterer endnu bedre modstand, også på udebane. Om flosklen om, at en stringent 4-4-2 skal praktiseres i alle kampe, for at lykkes i de svære, eller om der er plads til både sportslig succes og offensiv fodbold.


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes lige vi skylder at hylde staben omkring holdet for det udtryk vi har set i de seneste kampe. Her er forbavsende tavst, når det går godt (jeg er selv mest på dupperne, når det går skidt, så ingen pegen fingre). Jeg synes dog at præstationen i går var fantastisk og fortjener nogle ord med på vejen. Det er muligt modstanden ikke var imponerende, men det er altså længe siden vi har leveret en indsats som den i går, også mod tilsvarende dårlige modstandere. Det offensive flow var vanvittigt imponerende og vi kunne snildt have lavet 8-10 kasser i den her kamp. Det er præcis sådan et udtryk jwg har drømt om, når vi har mødt mindre imponerende modstand i europa. Det spændende bliver nu at se, hvordan vi håndterer endnu bedre modstand, også på udebane. Om flosklen om, at en stringent 4-4-2 skal praktiseres i alle kampe, for at lykkes i de svære, eller om der er plads til både sportslig succes og offensiv fodbold.
    Det er altid nemmere at kritisere, men jeg synes da holdet har fået udemærket ros. Dog skal det siges at modstanderen også var virkelig ringe og en sammenlagt sejr på 2 mål er ikke videre imponerende for er hold, som nok ville få det svært i suppen.

    Sejren imod Bøf var god, men helt ærligt - deres hold var ringe sidste år (jo de var) og endnu dårligere i år. Sejren imod OB var ikke specielt sikker og OB var i store dele af kampen bedre. Så jeg er ikke kommet så langt i min glæde, at jeg falder bagover når vi slår kaffehold, men det er da dejligt at Jess “relationer” fungere bedre.

    Jess raus - er måske stilnet lidt, men det er stadig “scary” at følge klubben og den ageren pt.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #11
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er altid nemmere at kritisere, men jeg synes da holdet har fået udemærket ros. Dog skal det siges at modstanderen også var virkelig ringe og en sammenlagt sejr på 2 mål er ikke videre imponerende for er hold, som nok ville få det svært i suppen.

    Sejren imod Bøf var god, men helt ærligt - deres hold var ringe sidste år (jo de var) og endnu dårligere i år. Sejren imod OB var ikke specielt sikker og OB var i store dele af kampen bedre. Så jeg er ikke kommet så langt i min glæde, at jeg falder bagover når vi slår kaffehold, men det er da dejligt at Jess “relationer” fungere bedre.

    Jess raus - er måske stilnet lidt, men det er stadig “scary” at følge klubben og den ageren pt.
    Efter at være blevet revet med i Parken af stemningen og berusende fodbold, så er det dejligt, at Sidelinien altid kan sørge for at man kommer ned på jorden og ikke bliver for positiv. Tak :)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Efter at være blevet revet med i Parken af stemningen og berusende fodbold, så er det dejligt, at Sidelinien altid kan sørge for at man kommer ned på jorden og ikke bliver for positiv. Tak :)
    Hahahahaha Skarpt :).

    Det var så lidt - du kan takke mig med en fad en anden gang :)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser

    Jess raus - er måske stilnet lidt, men det er stadig “scary” at følge klubben og den ageren pt.
    Gud hvor bliver det tåkrummende snart. Vi er lige pludselig begyndt at købe spillere der performer fra dag 1, andre er blomstret op og der er ryddet pænt op i truppen.

    Læg dertil at vi ikke har tabt en kamp af betydning siden 4-1 i Herning d. 22/04 og alligevel så vil du have træneren ud?
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Gud hvor bliver det tåkrummende snart. Vi er lige pludselig begyndt at købe spillere der performer fra dag 1, andre er blomstret op og der er ryddet pænt op i truppen.

    Læg dertil at vi ikke har tabt en kamp af betydning siden 4-1 i Herning d. 22/04 og alligevel så vil du have træneren ud?
    Jeg er ikke en fan af Jess - som i slet ikke. Jeg skriver så at selvfølgelig bliver kritikken mindre, når holdet vinder. Meeeen vi har spillet 8 kampe af betydning og 5 sejre og 3 uafgjorte imod hold, hvor den nok burde hedde 7-1-0.

    Vi burde vinde hjemme imod AaB og Silkeborg og vi burde ikke spille uafgjort imod Plodiv. Sejren ude imod OB var et flot resultat, men OB er ikke gode for tiden og var stadig bedre end os i store dele af kampen. Spillet har ikke kørt i en hel kamp imod andet end kaffehold. Diks er startet fremragende, David og Grabara ok, men vi mangler helt vildt alternativer fremme. Alt i alt så virker det super underligt at man ikke må være bekymret for tingenes tilstand hos FCK… fedt at du synes det hele spiller, det er da en holdning jeg bakker op om, men lad dog mig (og andre) dele vores holdning også.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,412

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Lokomotiv Plovdiv (12/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ... fedt at du synes det hele spiller, det er da en holdning jeg bakker op om, men lad dog mig (og andre) dele vores holdning også.
    Yup, det burde være muligt at være uenig uden at skulle have besked om at man var "tåkrummende", og at ét indlæg skal betyde, at "Sidelinien altid kan sørge for at man kommer ned på jorden og ikke bliver for positiv" – det lyder i så fald ikke som den mest robuste positivitet, vel? ;-)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 06.08.21, 17:25
  2. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  3. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  4. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  5. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 15.09.17, 13:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •