Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
47. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    6 12.77%
  • Uafgjort

    8 17.02%
  • FCK vinder

    33 70.21%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 50

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Anden udekamp på dansk grund byder på en tur til Smilets by, hvor AGF tager imod, og hvor Grabara, Diks og PC kommer på besøg mod deres gamle klub for første gang.

    Hjemmeholdet har endnu ikke prøvet at vinde i denne sæson, og tilsvarende har udeholdet endnu ikke prøvet at tabe i denne sæson. Lad os håbe, disse stimer fortsætter.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. Værternes Nicolai Poulsen står dog (naturligvis, fristes man til at sige) til en dag i skyggen ved næste gule kort.

    Kampens dommer er Jakob A. Sundberg, som dømmer sin blot anden FCK-kamp i sin karriere. Den første gav en 1-0 sejr på udebane til Løverne mod FCN på mål af Pep Biel i december 2020.

    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 17:00 og kampstart fra kl. 18:00
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Kunne godt tænke mig at se nogenlunde samme opstilling som i Torsdags, såfremt de alle er "fit".
    Dog med undtagelse af Wind istedet for Wilczek og Kalle i målet. Så kan Grabara få lov at stå igen Torsdag hvis det er.

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Jeg håber vi kan ride videre på bølgen og holde snor i Herning.
    Tre overkommelige SL kampe tilbage i August inden vi kigger ind i en September med Randers ude, Fcm hjemme og Fcn ude…

    Jeg glæder mig til kampen - de sidste mange gange imod AGF har været meget medrivende og intense opgør, det gør det med garanti også i aften med 15.000 på lægterne.

    Udover 3 point håber jeg selvfølgelig på at vi undgår skader. AGF har jo nok samme agenda som de plejer imod os. En relativ ung og uprøvet dommer - kan han sikre det rette spændingsniveau til sådan en kamp?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg håber vi kan ride videre på bølgen og holde snor i Herning.
    Tre overkommelige SL kampe tilbage i August inden vi kigger ind i en September med Randers ude, Fcm hjemme og Fcn ude…

    Jeg glæder mig til kampen - de sidste mange gange imod AGF har været meget medrivende og intense opgør, det gør det med garanti også i aften med 15.000 på lægterne.

    Udover 3 point håber jeg selvfølgelig på at vi undgår skader. AGF har jo nok samme agenda som de plejer imod os. En relativ ung og uprøvet dommer - kan han sikre det rette spændingsniveau til sådan en kamp?
    Som AGF spiller i øjeblikket så er jeg slet ikke i tvivl om, at vi hiver tre point hjem. Biel centralt wind på toppen daramy på kanten bør være rigeligt. Når man ikke engang kan slå Larne over to kampe fortjener man slet ikke at være i superligaen...

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Som AGF spiller i øjeblikket så er jeg slet ikke i tvivl om, at vi hiver tre point hjem. Biel centralt wind på toppen daramy på kanten bør være rigeligt. Når man ikke engang kan slå Larne over to kampe fortjener man slet ikke at være i superligaen...
    Men det er også et AGF hold som har flere profiler tilbage igen bl.a. deres absolut vigtigste spiller i Patrick Mortensen.
    Jeg er slet ikke i tvivl om, at det bliver en yderst svær kamp mod et AGF som formentlig vil få serveret råt kød af David Nielsen inden kampen. Forhåbentlig kan en god start punktere AGF's forventede vildskab.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men det er også et AGF hold som har flere profiler tilbage igen bl.a. deres absolut vigtigste spiller i Patrick Mortensen.
    Jeg er slet ikke i tvivl om, at det bliver en yderst svær kamp mod et AGF som formentlig vil få serveret råt kød af David Nielsen inden kampen. Forhåbentlig kan en god start punktere AGF's forventede vildskab.
    True, det bliver en svær kamp, men der er da ingen tvivl at jeg hellere vil møde AGF i deres nuværende forfatning end tidligere. Derudover kan en Patrick M. ikke være i sublim kampform efter så lang tid ude. Men ja GF giver jo altid lige 10-15% ekstra når de møder os, det er jo standard efterhånden :)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    True, det bliver en svær kamp, men der er da ingen tvivl at jeg hellere vil møde AGF i deres nuværende forfatning end tidligere. Derudover kan en Patrick M. ikke være i sublim kampform efter så lang tid ude. Men ja GF giver jo altid lige 10-15% ekstra når de møder os, det er jo standard efterhånden :)
    Ingen må glemme, at David Nielsen hele ugen har gået og sagt, “På søndag skal vi ud og smadre igennem”. Og så har han fået spørgsmålet, “Og hvad stiller vi op med Daramy”. Og så har han svaret, “Vi skal bare smadre igennem.”.

    Jeg håber, at nogen beskytter Mo.


  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg håber, at nogen beskytter Mo.
    Man må i hvert fald håbe, at dommeren er sit job voksen. Hvis vi får den sædvanlige "internationale linje" aka der er frit spil til svinestreger, så får Mo en hård kamp. Får vi en dommer som hurtigt giver et par advarsler, så kan Mo få en fest.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Startopstillingen er klar:

    Kamil Grabara – Kevin Diks, David Khocholava, Nicolai Boilesen, Victor Kristiansen
    Rasmus Falk Carlos Zeca
    Jens Stage, Pep Biel, Mohamed Daramy
    Jonas Wind

    Nogenlunde det bedste vi kan stille med, og den opstillingen flere af os herinde har skreget efter i noget tid. Forhåbentlig kommer vi hurtigt foran, så vi kan spare kræfter til på torsdag

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Seriøst Daramy mand.

    Jeg sagde vi ikke skulle sælge for under 100 mill i sidste uge. Nu siger jeg ikke under 150 mill :)


  18. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Er squ bange for Boile har brækket kæben. Vi må se om han kan spille kampen færdig. Men når der ikke skal mere til at en bold rammer før det gør ondt igen så ser det squ ikke godt ud.
    Så må PC handle hvis det betyder pause.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Seriøst Daramy mand.

    Jeg sagde vi ikke skulle sælge for under 100 mill i sidste uge. Nu siger jeg ikke under 150 mill :)
    180 mio. kr.!

    Han udvikler sig med raketfart til at blive en af vores allerbedste spillere gennem tiden - og ubetinget det største talent i klubbens historie. Hold nu kæft, det er en fornøjelse at se ham spille.

    Og i det hele taget er det sgu en fornøjelse at se FCK spille i de her dage. Efter en virkelig sløj start på sæsonen er det som om, at brikkerne, Biel, Daramy og Dieks er ved at falde helt på plads. Det her kan blive en fantastisk sæson, hvis PC ikke fucker det op de kommende dage...!!! 😁
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Er squ bange for Boile har brækket kæben. Vi må se om han kan spille kampen færdig. Men når der ikke skal mere til at en bold rammer før det gør ondt igen så ser det squ ikke godt ud.
    Så må PC handle hvis det betyder pause.
    Med en 2-0 føring, så skal han altså ud i pausen. Jeg synes egentlig ikke vi har været specielt gode og Zeca har spillet en af de dårligste kampe længe. Wind er hellere ikke for god og mangler virkelig i feltet flere gange, men hvad fanden 2-0 ved pausen er flot.

    Selvom kampen har virket rodet, så har vi fin kontrol over AGF. Klart fleste og største chancer og sindssygt mål af Daramy og rigtig god assists af Diks

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Tror ikke PC sælger Daramy medmindre der kommer et bud der er så stort af bestyrelsen siger sælg.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •