Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
47. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    6 12.77%
  • Uafgjort

    8 17.02%
  • FCK vinder

    33 70.21%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 50

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slau Se meddelelser
    Tror ikke PC sælger Daramy medmindre der kommer et bud der er så stort af bestyrelsen siger sælg.
    PC sagde ellers blot at “prisen skulle lidt op” hvis han skulle sælge Daramy”.https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...idt-hoejere-op

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Er squ bange for Boile har brækket kæben. Vi må se om han kan spille kampen færdig. Men når der ikke skal mere til at en bold rammer før det gør ondt igen så ser det squ ikke godt ud.
    Så må PC handle hvis det betyder pause.
    Det er simpelthen så tragikomisk at det lige er boile der får den støvle i hovedet.... Han er simpelthen så uheldig ift skader.... Ja det ligner der noget der gør ret så ondt, mit gæt er dog mere at det er tænderne eller måske en flænge i overmunden. en læge kan mærke om en knogle er brækket, og tvivler på han bliver sendt ud med et brud i hovedregionen, det ville hæmme hans spil for meget.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Med en 2-0 føring, så skal han altså ud i pausen. Jeg synes egentlig ikke vi har været specielt gode og Zeca har spillet en af de dårligste kampe længe. Wind er hellere ikke for god og mangler virkelig i feltet flere gange, men hvad fanden 2-0 ved pausen er flot.

    Selvom kampen har virket rodet, så har vi fin kontrol over AGF. Klart fleste og største chancer og sindssygt mål af Daramy og rigtig god assists af Diks
    Enig i ovenstående.
    synes faktisk vi ser i denne kamp hvad det er Kamil Wilcezk tilfører holdet. Har savnet ham i feltet. Når det er sagt 2-0 vi kan ikke klage. Å

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Pep har nu scoret ligeså mange mål i sine seneste 4 kampe, som han scorede i sine første 45 kampe.

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Det begynder virkelig at se godt ud!
    Jeg er kæmpe fan af den opstilling, vi har i dag. Det virker til at sætte den enkeltes kompetencer perfekt op. Biel ind og Wind på toppen må være udgangspunktet; Biel kunne endda slippe fri af Nikolaj Poulsens aggressve press på ham, og ved flere lejligheder gav det overtaltssituationer og ro på bolden.
    Stor kamp af rigtig mange, men det må være holdet, som fremhæves i dag; det begyder at ligne noget godt!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Enig, det begynder virkelig at ligne noget! Efter Silkeborgkampen så det ud til, at vi havde taget tre skridt tilbage. Nu fornemmer man konturerne af et glimrende hold, hvor hver enkelt spiller er på den position, hvor de er bedst. Dog tror jeg det er skrøbeligt nok til, at en skade til Boile eller Hulkcholava eller Daramys afgang kan få det hele til at vælte.

    Sønderjyske og Vejle venter i Superligaen -- det skal gerne kaste 6 point af sig. Og i øvrigt: Brøndby bliver ved med at være lort. Arjmen, det er jo nærmest som de søde gamle dage.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Først og fremmest - kæmpe respekt til de medrejsende FCére i dag! Flot vokal!!

    Vi begynder at se rigtig spændende ud, selvom det er totalt unødvendigt at det i perioder af 2. Halvleg er os der løber efter bolden. Lige nu er det vel truppens bredde der ser ud til at blive den største trussel.. spændende hvordan vi klarer os torsdag. Jeg var Thorup skeptiker, må indrømme at det ser bedre og bedre ud :)
    Linderoth tilbage!

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Enig, det begynder virkelig at ligne noget! Efter Silkeborgkampen så det ud til, at vi havde taget tre skridt tilbage. Nu fornemmer man konturerne af et glimrende hold, hvor hver enkelt spiller er på den position, hvor de er bedst. Dog tror jeg det er skrøbeligt nok til, at en skade til Boile eller Hulkcholava eller Daramys afgang kan få det hele til at vælte.

    Sønderjyske og Vejle venter i Superligaen -- det skal gerne kaste 6 point af sig. Og i øvrigt: Brøndby bliver ved med at være lort. Arjmen, det er jo nærmest som de søde gamle dage.
    Enig. Det er så vigtigt, at vi holder den her stamme nu. Men det er velsagtens også det, som PC har indset.
    Jeg ser dog gerne at defensiven bliver suppleret med Zanka. Boile kan hurtigt få sig en skade, og så kan det virkelig falde sammen. Men kæmpe fordel, at "Hulkcholave" (gal, hvor er stærk i sine dueller og viste endda OK hurtighed i dag. Han er virkelig gået ind fra dag et og leveret), men at han kan spille til ventre i forsvaret, sådan at han vil kunne flyttes derovre, og så - for min skyld gerne - Zanka ind til højre, hvor han er bedst. :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Men hvor er Mo for vild. Håber han bliver og river ligaen i stykker. Samt hvor er det dejligt at se vores 2 power backs der bare kommer blæsende hele kampen igennem. David Hulk-olava er også for vild. Zeca, Falk og Wind var ikke så gode i dag. Dejligt at se hvor offensivt vi spiller med hurtige berøringer med Pep som styrmand, kæft han spiller godt i øjeblikket

    Også sjovt at se hvor hurtigt de nye spillere er faldet ind i spillet og systemet. Det tegner lovende for fremtiden hvis vores nye spillere ikke skal bruge min 6 måneder på at forstå systemet og ligaen.


  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Jeg kan ligeså godt komme med det negative :).

    - dumme og unødvendige gule kort til Stage og Wind
    - Zeca var rigtig dårlig synes jeg
    - Wind spillede ikke for godt
    - jeg forstår ikke de meget sene udskiftninger. Der er mange kampe og ved 3-1 kunne man sagtens give Falk, Boilesen, Biel en pause. Det var nærmest Stålsk
    - 52/48 spil overtag til AGF er unødvendigt. AGF var ikke gode og selvom de intet skabte, så fik de for meget plads og vi lavede for mange frispark på semifarlige steder
    - Grabara skal lærer at gribe bolden oftere. Dårligere og unødvendige clearinger på indlæg og han griber aldrig skud

    Det positive:
    - Daramy var god og hans kasse var outstanding. Jeg synes han har manglet kvalitet i hans afslutninger, det der var så godt sparket ind
    - Biel is on fire. 2 kasser og var her, der og alle vegne. Måske hans bedste kamp, selvtilliden og den centrale plads klæder ham
    - VK var god på Venstre back og selvom det defensivt ikke altid ser sikkert ud, så kommer han med en god indstilling
    - klasse assists af Diks
    - selvom AGF havde bolden mest, så var det en kontrolleret og solid omgang. Jeg blev aldrig rigtig nervøs for sejren
    - Jess har fundet sin opstilling og jeg synes det fungere fint. Jeg kan slet ikke genkende de ideer han kommer med og det ligner nærmest klassiske FCK dyder… men det virker og det er det vigtigste og så må man sige at spillerne fremme på banen er kommet i humøret

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg kan ligeså godt komme med det negative :).

    - dumme og unødvendige gule kort til Stage og Wind
    - Zeca var rigtig dårlig synes jeg
    - Wind spillede ikke for godt
    - jeg forstår ikke de meget sene udskiftninger. Der er mange kampe og ved 3-1 kunne man sagtens give Falk, Boilesen, Biel en pause. Det var nærmest Stålsk
    - 52/48 spil overtag til AGF er unødvendigt. AGF var ikke gode og selvom de intet skabte, så fik de for meget plads og vi lavede for mange frispark på semifarlige steder
    - Grabara skal lærer at gribe bolden oftere. Dårligere og unødvendige clearinger på indlæg og han griber aldrig skud

    Det positive:
    - Daramy var god og hans kasse var outstanding. Jeg synes han har manglet kvalitet i hans afslutninger, det der var så godt sparket ind
    - Biel is on fire. 2 kasser og var her, der og alle vegne. Måske hans bedste kamp, selvtilliden og den centrale plads klæder ham
    - VK var god på Venstre back og selvom det defensivt ikke altid ser sikkert ud, så kommer han med en god indstilling
    - klasse assists af Diks
    - selvom AGF havde bolden mest, så var det en kontrolleret og solid omgang. Jeg blev aldrig rigtig nervøs for sejren
    - Jess har fundet sin opstilling og jeg synes det fungere fint. Jeg kan slet ikke genkende de ideer han kommer med og det ligner nærmest klassiske FCK dyder… men det virker og det er det vigtigste og så må man sige at spillerne fremme på banen er kommet i humøret
    Wind spillede ikke en super kamp, Men var trods alt god til at holde fast i bolden og spille den videre. Syntes ikke han tabte mange bolde. Det sjovt med Zeca, måske er det fordi man har mere fokus på ham. Men igen er han altså langsomt opfattende lige ud for vores straffesparks felt, men igen han laver også gode ting, men han skal altså til at orientere sig langt bedre.

    Falk syntes jeg også iøvrigt smed mange bolde væk på midtbanen, men lavede også fine ting fremad banen.

    Men altså en dag som i dag, hvor vi levere så godt offensivt, så vil jeg ikke være alt for kritisk i dag :)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Wind spillede ikke en super kamp, Men var trods alt god til at holde fast i bolden og spille den videre. Syntes ikke han tabte mange bolde.
    Hmm, måske har jeg ikke set godt nok efter......for jeg synes det var vores største udfordring især i 1. halvleg, at især Wind ikke holdt fast i noget som helst, som blev spillet op på ham. Det blev lidt bedre efter pausen, da der kom mere plads.

    Men det er da svært at være alt for negativt ovenpå dagens kamp. :-)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Jeg synes fandme, at der skal falde roser over hele linjen i dag. AGF kommer næsten ikke til en chance i åbent spil, og vi vader jo i chancer. I starten af 2. halveg, paradoksalt nok hele vejen op til straffesparket, spillede vi noget af det bedste offensive fodbold, jeg har set os spille i flere år. Samtidigt lukker vi altså af. At nogle sidder med hjertet oppe i halsen og bare venter på en AGF scoring i åbent spil, må være placebo effekt, fordi de har jo reelt ikke noget.

    Jeg har godt nok været efter Thorup og trænerteamet, så jeg vil gerne rose dem, når de sætter noget sammen. I dag ligner vi et hold, der angriber i indøvede mønstre. Vores venstreside har en gennemsnitsalder på 18,5 år og fuldstændig smadrer AGF. Biels spiller noget af det bedste 10'er spil i mange år, og forsætter han det her niveau, så snakker vi også store beløb, når han skal afsted. Kocholava er vild og Diks med endnu en assist.

    Eneste malurt i bægeret: Jeg er enig ift. de meget sene indskiftninger. Vi kører trætte og overlader initiativet til AGF. Det kunne være undgået ved at skifte tidligere. Men så kigger jeg også bare på bænken og kan konstatere, at vi i høj grad mangler bredde. Det er altså ikke creme de la creme, som der kan skiftes ind (udover Lerager).

    Kære PC. Hold nu for fanden på Daramy, få hentet en forsvarsspiller, en kant og en angriber, så vi har bredden på plads. Så kører det altså!


  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Superliga.dk har langt om længe opdateret deres fitness-stats for indeværende sæson, og det ser altså virkelig sløjt ud med Wind. Han bundpræsterer med sin fysiske indsats, som er et væsentlig skridt ned ift. sidste sæson, hvor han bestemt heller ikke imponerede. I det hele taget er de fleste af hans stats i bedste fald på niveau med sidste sæson. Det er nærmest kun skarpheden foran mål, der er blevet bedre. Det er stadig tidligt på sæsonen, men han skal til at tage sig sammen. Det ligner, at Biel har taget 10’er-positionen, og da vi pt. kun spiller med en spidsangriber, skal der næppe mange dårlige kampe til, før Wind må tage plads på bænken. Personligt ser jeg gerne, at vi køber en ny angriber til startopstillingen. Wilczek er for dårlig, og Wind er for ugidelig (og Højlund er ikke klar til at være fast mand). Det er lige før, jeg hellere vil se Stage som spids, når vi forhåbentlig snart præsenterer en ny kantspiller.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #30
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Superliga.dk har langt om længe opdateret deres fitness-stats for indeværende sæson, og det ser altså virkelig sløjt ud med Wind. Han bundpræsterer med sin fysiske indsats, som er et væsentlig skridt ned ift. sidste sæson, hvor han bestemt heller ikke imponerede. I det hele taget er de fleste af hans stats i bedste fald på niveau med sidste sæson. Det er nærmest kun skarpheden foran mål, der er blevet bedre. Det er stadig tidligt på sæsonen, men han skal til at tage sig sammen. Det ligner, at Biel har taget 10’er-positionen, og da vi pt. kun spiller med en spidsangriber, skal der næppe mange dårlige kampe til, før Wind må tage plads på bænken. Personligt ser jeg gerne, at vi køber en ny angriber til startopstillingen. Wilczek er for dårlig, og Wind er for ugidelig (og Højlund er ikke klar til at være fast mand). Det er lige før, jeg hellere vil se Stage som spids, når vi forhåbentlig snart præsenterer en ny kantspiller.
    Vildt nok at Højlund står til at være hurtigste mand i hele superligaen med en topfart på 36.2 kmt. Lyder ikke heeelt rigtigt. Mener det er ca 2 kmt hurtigere end Kamaldeen

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •