Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
47. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    6 12.77%
  • Uafgjort

    8 17.02%
  • FCK vinder

    33 70.21%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 50 af 50

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Hvor er det vildt hvad spilletid kan gøre for vores talenter. Det har været en lang sej kamp med Daramy, med MANGE udfald - men hvor er det bare tydeligt at det er denne sæson han peaker.

    Det gik en del hurtigere med Kristiansen. Jeg indrømmer at jeg ikke troede at han ville klare det i det lange løb, men wow hvor kan spilletid og erfaring bare gøre meget ved et ungt talent. Han er et rent powerhouse offensivt, men skal stadig lægge en del på defensivt, men han er 18 år!

    Jeg er helt tosset med at tre af vores bedste spillere pt. er fra vores egen talentafdeling. Masterclass min bare r**.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hvor er det vildt hvad spilletid kan gøre for vores talenter. Det har været en lang sej kamp med Daramy, med MANGE udfald - men hvor er det bare tydeligt at det er denne sæson han peaker.
    Jeg tror, der er flere år, til han peaker - det bliver bare ikke i FCK :-(
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser

    Zone og mandsopdækning er ikke nødvendigvis binært, men jeg har ikke set mange tegn til, at Thorup har forsøgt med klassisk mandsopdækning. Måske ikke så stringente zoner som Ståle, men umiddelbart stadig zoneforsvar. Selv på dødbolde.
    Boile forklarede ellers ret utvetydigt i mandagens Offside-studie, at den markant største forskel defensivt var, at man under Thorup var gået helt væk fra den klassiske zone-opdækning, og at man nu var langt mere mandsorientrede. Og ja, jeg er med på, at Thorup praktiserer en kombination af zone og mandsopdækning, specielt ved dødboldene, men som jeg ser det, så er fokus langt mere på, at særligt de centrale forsvarsspillere skal kunne forsvare individuelt og være trygge uden at stå i et klassisk skandinavisk zoneforsvar.

    Onde tunger vil måske endda påstå, at det er en af årsagerne til -ud over de åbenlyst store kvaliteter - at Khocholava og Diks så nemt har kunne træde ind på holdet, da de ikke har skulle lære universets sværeste zoneforsvar;0)

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes du bliver nødt til at uddybe, hvad du mener med FCK-klassisk. For Jess spiller ikke zone-forsvar, og han bruger en 4-2-3-1/4-3-3, alt efter hvordan vælger at tolke den. Der spilles ind over midten, og kommer kanter og backs til beglinjen, så bliver den lagt ind til et cutback, ikke til hovedstød. Ud over, at Stage bruges på kanten, hvilket jo tydeligvis ikke er med Jess eller PC’s gode vilje.

    Hvis det at vinde og kontrollere er FCK-klassisk, så er det et statement, men spillemæssigt ser jeg det ikke. Jeg ser mere et hold som spiller, som det blev rapporteret at Gent/Genk gjorde i Belgien. Og en ting er sikkert, som et ikke FCK-afhængigt familiemedlem konstaterede, FCK er blevet markant mere offensive og underholdende!
    Hey Devil - kan se, at k@sper allerede har svaret med en fin analyse, som jeg er meget enig i :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (15/08-2021 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Boile forklarede ellers ret utvetydigt i mandagens Offside-studie, at den markant største forskel defensivt var, at man under Thorup var gået helt væk fra den klassiske zone-opdækning, og at man nu var langt mere mandsorientrede. Og ja, jeg er med på, at Thorup praktiserer en kombination af zone og mandsopdækning, specielt ved dødboldene, men som jeg ser det, så er fokus langt mere på, at særligt de centrale forsvarsspillere skal kunne forsvare individuelt og være trygge uden at stå i et klassisk skandinavisk zoneforsvar.

    Onde tunger vil måske endda påstå, at det er en af årsagerne til -ud over de åbenlyst store kvaliteter - at Khocholava og Diks så nemt har kunne træde ind på holdet, da de ikke har skulle lære universets sværeste zoneforsvar;0)
    Spørgsmålet er så, hvornår vi andre bliver trygge ved den nye måde at 'forsvare' på ;)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  2. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  3. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •