Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: FCK.tv, FCK.dk, osv.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    FCK.tv, FCK.dk, osv.

    Der har i flere tråde været kommentarer (positive og negative) om FCK.TV, så jeg tænkte, vi kunne have en dedikeret tråd, da det virker til, de læser med herinde :)

    Jeg har været skuffet over interview-arbejdet, men vil virkelig gerne rose holdet for stemningsvideoen fra derbyet. Især for os, der ikke bor i København/Danmark og ikke kan komme på stadion særlig ofte!
    Sidst redigeret af okoronkwo : 10.09.21 kl. 14:44

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: FCK.TV m.m.

    Enig! De er virkelig gode til at lave kvalitetsvideoer på både billed- og lydsiden, specielt sammendragene af store og små bedrifter.

    Jeg savner dog at der bruges energi og ressourcer på at smide en kommentator og noget ordentligt kamera på vores u-kampe. Jeg ser alle de små film med målene der postes efter hver kamp, men kamera-arbejdet er ikke eksisterende og man fatter ikke rigtig hvad der sker, hvis man ikke har læst sig frem til hvem der scorer diverse mål.

    Det er jo morgendagens stjerner så lad os da få varen leveret ordentligt!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: FCK.TV m.m.

    Jeg var stor fan af en kort video med Marios da han kom til klubben, hvor han helt banalt, sagde sit eget navn(!). Det samme i videoen med Hákon Haraldsson. Det virker som en bagatel, men der er jo stadig forvirring omkring hvordan man udtaler Lüftner, det tog et stykke tid før man forstod hvordan Michael Santos' fornavn skulle udtales, senest har diverse podcasts da også bokset lidt med Khocholava og jeg er stadig usikker på hvordan man udtaler Roerslev for den sags skyld. Der er vel flere eksempler jeg ikke lige kan komme på, men når spilleren ikke lige hedder Nielsen, så kan vi jo stå med en udfordring. Hvorfor ikke lige smide et lille "Hi, my name is xxx" ind i præsentationen af en ny spiller? Det tager 5 sekunder og løser en masse tungeknuder for os fans.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: FCK.TV m.m.

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Jeg var stor fan af en kort video med Marios da han kom til klubben, hvor han helt banalt, sagde sit eget navn(!). Det samme i videoen med Hákon Haraldsson. Det virker som en bagatel, men der er jo stadig forvirring omkring hvordan man udtaler Lüftner, det tog et stykke tid før man forstod hvordan Michael Santos' fornavn skulle udtales, senest har diverse podcasts da også bokset lidt med Khocholava og jeg er stadig usikker på hvordan man udtaler Roerslev for den sags skyld. Der er vel flere eksempler jeg ikke lige kan komme på, men når spilleren ikke lige hedder Nielsen, så kan vi jo stå med en udfordring. Hvorfor ikke lige smide et lille "Hi, my name is xxx" ind i præsentationen af en ny spiller? Det tager 5 sekunder og løser en masse tungeknuder for os fans.
    Udtagelsen af Khocholava kan vi godt få opklaret:
    https://twitter.com/fckobenhavn/stat...62187789783040

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,222

    Re: FCK.TV m.m.

    Citat Oprindeligt indsendt af filibuster Se meddelelser
    Udtagelsen af Khocholava kan vi godt få opklaret:
    https://twitter.com/fckobenhavn/stat...62187789783040
    Og mens vi nu er ved det, så får du også lige udtalen af Roerslev fra dengang, han vandt Granen:

    https://www.fck.dk/nyhed/mads-roersl...depokal-granen
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: FCK.TV m.m.

    Der er stadig ikke et billede af Luther Singh på holdsiden (https://www.fck.dk/holdet), selvom det nu er over 3 uger siden, han blev hentet.

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: FCK.TV m.m.

    Spørgsmålene i spillerinterviews er altså virkelig ringe... I interviewet med NJ:

    Det er dagen derpå efter derby, hvordan har man det så?

    Hvordan var det at spille et derby igen igår?

    Det er jo reelt det samme spørgsmål gentaget, hvilket NJ da også påpeger. Kan man ikke finde på nogle lidt mere dybdegående og interessante ting at spørge spillerne om? Man kan jo gætte sig præcis til, hvad de vil sige, det meste af tiden.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,465

    Re: FCK.TV m.m.

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Spørgsmålene i spillerinterviews er altså virkelig ringe... I interviewet med NJ:

    Det er dagen derpå efter derby, hvordan har man det så?

    Hvordan var det at spille et derby igen igår?

    Det er jo reelt det samme spørgsmål gentaget, hvilket NJ da også påpeger. Kan man ikke finde på nogle lidt mere dybdegående og interessante ting at spørge spillerne om? Man kan jo gætte sig præcis til, hvad de vil sige, det meste af tiden.
    Det er vel ikke meget anerledes når man hører på Journalister på TV3 og DPLAY stille spørgsmål til spillerne. Det er også de samme generiske spørgsmål konstant.

    Det tror jeg bare du må leve med :)

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: FCK.TV m.m.

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er vel ikke meget anerledes når man hører på Journalister på TV3 og DPLAY stille spørgsmål til spillerne. Det er også de samme generiske spørgsmål konstant.

    Det tror jeg bare du må leve med :)
    Netop, de er lige så ringe. Hvilket jo ikke gør noget bedre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •