Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Sivasspor vinder

    17 20.00%
  • Uafgjort

    37 43.53%
  • FCK vinder

    31 36.47%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Første play-off kamp til Conference League foregår midt på den anatolske højslette i 1.300 meters højde over havet, når tyrkiske Sivasspor (og deres tossede fans) er sidste hurdle inden europæisk gruppespil.

    FCK kan hente et godt udgangspunkt mod et tyrkisk hold med rutinerede spillere, inden returkampen spilles i København en uge senere. Tyrkerne må dog undvære to erfarne midterforsvarere inden opgørene mod Løverne. Hos FCK er Oviedo ude, mens Wilczek pt. er tvivlsom.

    Kampens dommer er 32-årige ukrainske Mykola Balakin, som endnu har til gode at dømme en kamp i et europæisk gruppespil, og som hverken har dømt et dansk eller tyrkisk seniorhold før.

    Kampen vises på TV2 Sport med optakt fra kl. 19:45.
    Sidst redigeret af Kiwi : 17.08.21 kl. 12:07
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    Kampen vises på TV2 Play.
    Når jeg kigger på TV2's programmer står der intet om Fck's kamp, det samme gælder Bold.dk's "fodbold i tv" og for den sags skyld Fck's hjemmeside. Det ser umiddelbart ud til at kampen ikke vises på nogen dansk kanal, men måske jeg har overset noget..?

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Første play-off kamp til Conference League foregår midt på den anatolske højslette i 1.300 meters højde over havet, når tyrkiske Sivasspor (og deres tossede fans) er sidste hurdle inden europæisk gruppespil.
    Hvad er der med deres fans?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Når jeg kigger på TV2's programmer står der intet om Fck's kamp, det samme gælder Bold.dk's "fodbold i tv" og for den sags skyld Fck's hjemmeside. Det ser umiddelbart ud til at kampen ikke vises på nogen dansk kanal, men måske jeg har overset noget..?
    Det gjorde der hellerikke før kampene mod Plovdiv, ikke før dagen før.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    I øvrigt spiller Sivasspor deres første ligakamp i morgen mandag.

    Kan vi få en uafgjort med fra Sivas, er jeg godt tilfreds. Så kan vi afgøre det i Parken.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Mon ikke den dukker op i Plays programliste i løbet af mandagen.
    Værd at tage med at Sivasspor spiller deres første kamp i ligaen mandag aften 1815 hjemme og minsandten om ikke de får endnu en mandags kamp inden returkampen. Desværre ikke en lang besværlig tur til Istanbul men et smut op nordpå til Trabzonspor.
    Anyway ikke den bedste optakt inden en flyvetur til DK.
    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Er næsten 100 % sikker på at kommentatoren på tv2 sport x sagde at kampen ville blive vist på samme kanal
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    TV2 Sport X viser Randers - Gala.

    EDIT: Skulle have skrevet hestegalla. Missed opportunity :-/
    Sidst redigeret af Nygzen : 16.08.21 kl. 12:22
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Sivasspor-FCK vises udelukkende på TV2 Play som stream, så vidt jeg kan se.

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Når jeg kigger på TV2's programmer står der intet om Fck's kamp, det samme gælder Bold.dk's "fodbold i tv" og for den sags skyld Fck's hjemmeside. Det ser umiddelbart ud til at kampen ikke vises på nogen dansk kanal, men måske jeg har overset noget..?
    Har spurgt de altid velorienterede Sofabold, om de har hørt noget – og de melder:
    Kampen sendes 100% med sikkerhed på TV - @tv2danmark har blot endnu ikke bekræftet hvilken TV kanal, derfor kun @TV2PLAY er påsat
    Et gæt herfra er, at den ender hos TV2 Sport (ikke X; den kanal viser som nævnt Randers' kamp), der ellers har programsat noget tennis fra Cincinnati.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvad er der med deres fans?
    Den sætning er nok blevet plantet lige lovligt hurtigt i optakten.

    Jeg har researchet lidt på YT og Google, og de ret få ting man kan finde, tyder LANGT FRA på en heksekedel.

    Der er da ok lyd på i deres seneste Conference League-kamp, men det ser på inden måde særligt fanatisk ud.

    Det var jo heller ikke rigtigt tilfældet med Bakhsakhir (staveplade).

    Uden at det betyder alt, er jo bare rart man ikke kommer ned til et elektrisk stadion... (Kan selvfølgelig være engagementet stiger lidt idet det er en play-off duel...)

    Zan

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Man skal være tosset/idiot, hvis man går ind og spammer en kommende modstanders opslag på diverse SoMe kanaler, som intet har med den pågældende kamp at gøre.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Man skal være tosset/idiot, hvis man går ind og spammer en kommende modstanders opslag på diverse SoMe kanaler, som intet har med den pågældende kamp at gøre.
    I så fald må man antage, at der på Sivasspor også snakkes om "FCK og deres tossede fans"? For i min bog er det lidt mere tosset at kaste ting efter spillere eller synge homofobiske sange end at kommentere med sit klubholds navn på et Instagram-opslag.

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Man skal være tosset/idiot, hvis man går ind og spammer en kommende modstanders opslag på diverse SoMe kanaler, som intet har med den pågældende kamp at gøre.
    Lige for god ordens skyld; det var ikke ment som en generel kritik af dine optakter, som jeg sætter stor pris på.

    Den skal lige indskydes:-)

    Zan

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Har spurgt de altid velorienterede Sofabold, om de har hørt noget – og de melder:
    Et gæt herfra er, at den ender hos TV2 Sport (ikke X; den kanal viser som nævnt Randers' kamp), der ellers har programsat noget tennis fra Cincinnati.
    Hov, noget kunne tyde på, at de gæve Sofaboldere måske har været for hurtigt ude med at annoncere, at TV2 Play viser kampen.

    Kampen er ikke opført på listen over den sport, TV2 Play eller TV2-kanalerne viser. Så noget kunne tyde på, at den slet ikke er solgt til nogen endnu.

    https://sport.tv2.dk/sendeplan

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •