Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Sivasspor vinder

    17 20.00%
  • Uafgjort

    37 43.53%
  • FCK vinder

    31 36.47%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Hold da op en kedelig første halvleg med to elendige kommentatorer, der konstant tager fejl af Stage og Wind..
    Nu synes jeg aldrig, at FCK-kampe er kedelige. Men tv2's produkt er elendigt. Fallesen som ikke er fodboldkommentator krydret med Laudrup, som er knastør og kedelig. Oveni det bestod optakten af indslag fra FCK-tv.....

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Nu står den 1-2, når jeg skriver det her, men VK34 skal godt nok arbejde med det defensive. Han bukker sig ved indlægget til 1-1, og vi så lignende svagheder ved Brøndbys scoringer på hjørnespark i Derby. Lægger han det på, bliver han selvfølgelig et bæst.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    VK er 18 år - selvfølgelig kan han blive bedre. Sivasspor skal aldrig have lov til at slå det indlæg upresset, hvilket må være Diks og sekundært Stages ansvar.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    VK er 18 år - selvfølgelig kan han blive bedre. Sivasspor skal aldrig have lov til at slå det indlæg upresset.
    Jojo, problemerne starter et andet sted, men det er bare ved at blive en gentagende ting, vi har set flere gange fra hans side (ved indlæg/dødbolde). Så værd at bemærke/have fokus på :) Og jaja, han har masser af år endnu

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Synes godt nok Wind har været ringe længe, uagtet de 2 kasser mod BiF og en enkelt mod OB. Flere gange forsøger han det smarte, i stedet for blot at holde på bolden eller få den ekspederet hurtigt videre. Voldsomt frustrerende at se på.

    derudover er VK rystende usikker defensivt. Det er nærmest mere reglen end undtagelsen, at han laver flere blundere defensivt pr. kamp. Han er selvfølgelig ung, men der skal godt nok arbejdes hårdt på de defensive opgaver.

    Diks fortsætter jo bare, hold da op.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Og Thorup fortsætter bare, slut med Ståle GAAAAAAB pinsvinefodbold på udebane.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    At overlade initiativet til modstanderen de sidste 20 minutter og parkere bussen med 3 midterforsvarere og 5 forsvarsspillere i alt, mens man har trukket næsten alle spillere ud, som kan holde fast i bolden.. Hellere noget GAAAB, fordi man er sikker og tryg i at man holder hjem, frem for at man sidder på kanten, fordi man frygter at korthuset ramler til sidst..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    At overlade initiativet til modstanderen de sidste 20 minutter og parkere bussen med 3 midterforsvarere og 5 forsvarsspillere i alt, mens man har trukket næsten alle spillere ud, som kan holde fast i bolden.. Hellere noget GAAAB, fordi man er sikker og tryg i at man holder hjem, frem for at man sidder på kanten, fordi man frygter at korthuset ramler til sidst..
    Havde Jess så haft lidt mere offensivt at skyde med fra bænken, så havde han nok også skiftet anderledes ind. Men Singh var jo ikke klar, og ellers mangler vi minimum én mand mere med offensive kvaliteter. Jeg synes Jess gør hvad han kan, og indtil det 75 min ser det jo godt ud, set fra min sofa.


  15. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    At overlade initiativet til modstanderen de sidste 20 minutter og parkere bussen med 3 midterforsvarere og 5 forsvarsspillere i alt, mens man har trukket næsten alle spillere ud, som kan holde fast i bolden.. Hellere noget GAAAB, fordi man er sikker og tryg i at man holder hjem, frem for at man sidder på kanten, fordi man frygter at korthuset ramler til sidst..
    Ståle havde jo startet med at parkere bussen fra 1 minut og håbet på en 0-0, men er man til GAAAAB er det jo dejligt.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Jeg synes også, det ser relativt fint ud indtil det 70. minut. Det minder om vores udekampe mod Dynamo Kyiv, CSKA Sofia og Ludogorets indtil da, hvor vi kom ud med et mindset om at komme ud og angribe kampene. Og jeg ved også godt, at der også er noget med at kampen spilles i 1.300 meters højde på den anatolske højslette, og dermed i tyndere luft. Når man så piller den mest boldsikre spiller, med den største lungekapacitet og bedste fysiologiske forudsætninger for at præstere, ud, er det måske ikke det smarteste, set udefra, hvis man netop gerne vil kunne forsvare sig med bolden og undgå "pindsvinefodbold". Men når det er Jess, der praktiserer det, så er det åbenbart ikke "pindsvinefodbold"..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg synes også, det ser relativt fint ud indtil det 70. minut. Det minder om vores udekampe mod Dynamo Kyiv, CSKA Sofia og Ludogorets indtil da, hvor vi kom ud med et mindset om at komme ud og angribe kampene. Og jeg ved også godt, at der også er noget med at kampen spilles i 1.300 meters højde på den anatolske højslette, og dermed i tyndere luft. Når man så piller den mest boldsikre spiller, med den største lungekapacitet og bedste fysiologiske forudsætninger for at præstere, ud, er det måske ikke det smarteste, set udefra, hvis man netop gerne vil kunne forsvare sig med bolden og undgå "pindsvinefodbold". Men når det er Jess, der praktiserer det, så er det åbenbart ikke "pindsvinefodbold"..
    Det blev da absolut pindsvinefodbold, jeg synes bare der er ting som forklarer hvorfor. De offensive teknikere var trætte, som du selv påpeger, og så mangler Jess’ trods alt stadig et par spillere på bænken, som kunne have styrket offensiven. Det må du vel også anerkende som en gyldig forklaring?

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det blev da absolut pindsvinefodbold, jeg synes bare der er ting som forklarer hvorfor. De offensive teknikere var trætte, som du selv påpeger, og så mangler Jess’ trods alt stadig et par spillere på bænken, som kunne have styrket offensiven. Det må du vel også anerkende som en gyldig forklaring?
    Jeg anerkender det fuldstændig som gyldig forklaring. Jeg synes bare, det er sparken bagud blot for at sparke bagud, når man skriver "slut med Ståles GAAAB pindsvinefodbold på udebane", når den sidste 1/4 af kampen netop er blevet gennemført med "pindsvinefodbold", blot uden samme strukturelle sikkerhed fra tidligere. Og det synes jeg er noget fis, at man hylder den ene for at levere mand-mand "pindsvinefodbold" med større defensiv risiko, mens man sviner den anden for zonebaseret "pindsvinefodbold" med mindre defensiv risiko, når målet i sidste ende er at få et gunstigt resultat på udebane.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Jeg synes i hvert fald godt, man kan konkludere, at pindsvinefodbolden var en fiasko i dag, da vi om noget mistede kontrollen med kampen, da vi gik over til at spille med fem forsvarsspillere. Der kom simpelthen til at mangle pres på boldholder hos tyrkerne, og vi kom i stedet til at stå og tage imod i feltet, hvilket gav alt for mange nervepirrende situationer.

    Ja, der mangler alternativer på bænken, og holdet skriger på forstærkninger, for selv hvis Kamil W. havde været til rådighed, ville han ikke have gjort nogen stor forskel i slutfasen af dagens kamp. Ham kan man sætte ind, hvis man skal op at score og rent faktisk får bolden ind i modstandernes felt. Jeg vil dog stadig mene, at Ankersen havde været bedre at få på banen, så man kunne have skubbet Diks frem og dermed holdt fast i formationen og prøvet at blive ved med at spille bold. Selvfølgelig spillede trætheden også ind, men det så ikke godt ud i de sidste 20 minutter.
    HIC SUNT LEONES

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #59
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg anerkender det fuldstændig som gyldig forklaring. Jeg synes bare, det er sparken bagud blot for at sparke bagud, når man skriver "slut med Ståles GAAAB pindsvinefodbold på udebane", når den sidste 1/4 af kampen netop er blevet gennemført med "pindsvinefodbold", blot uden samme strukturelle sikkerhed fra tidligere. Og det synes jeg er noget fis, at man hylder den ene for at levere mand-mand "pindsvinefodbold" med større defensiv risiko, mens man sviner den anden for zonebaseret "pindsvinefodbold" med mindre defensiv risiko, når målet i sidste ende er at få et gunstigt resultat på udebane.
    Det er jo en fair pointe. En anden pointe er, at vi trods alt stadig er et hold der er i færd med at finde vores udtryk, omend det ser positivt ud i suppen.
    At kunne praktisere pindsvinefodbold på det rigtige tidspunkt i en given kamp, er i min optik nærmere en kvalitet. Og så sløje var Sivasspor altså heller ikke.

    Returen får nok et andet udtryk!
    I øvrigt mener jeg at Hjalte Park burde destrueres!
    Z-ster's Avatar

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Sivasspor vs. F.C. København (19/08-2021 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg synes i hvert fald godt, man kan konkludere, at pindsvinefodbolden var en fiasko i dag....
    Måske lige frisk nok, at kalde det en fiasko, når vi opnåede præcis det vi ønskede, nemlig at holde 2-1 :-)
    Men udover det så er jeg enig i, at systemskiftet var hæmmende for vores evne til at holde i bolden, hvilket ødelagde vores spil. Til gengæld blev vi med Marios stærkere på defensive dødbolde.

  27. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 16.08.21, 14:14
  2. Svar: 161
    Sidste Meddelelse: 21.07.21, 14:56
  3. Svar: 166
    Sidste Meddelelse: 05.05.21, 16:47
  4. Svar: 137
    Sidste Meddelelse: 28.04.21, 19:08
  5. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 02.03.21, 23:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •