Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
31. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr – fortsat ubesejret!

    27 87.10%
  • Uafgjort – fortsat ubesejret!

    1 3.23%
  • SønderjyskE Sejr!

    3 9.68%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 23 af 23

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (22.08.21 kl.16)

  1. #16
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (22.08.21 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har nok bare misset det. Men har vi fået en forklaring på, hvorfor Lerager ikke var i kamptruppen, når han var udtaget lørdag? Blev han blot siet fra til den endelige kamptrup? I så fald er det ærlig talt lidt bekymrende.
    Han fik et maveonde. Han skulle ellers være startet inde.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,604

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (22.08.21 kl.16)

    I stedet gik Zeca glip af sin ellers planlagte kamppause, og i stedet fik han:

    - 90 minutters kamp-belastning
    - 1 gult kort
    - En bold sparket op i hovedet
    - En hård clearing tyret lige i skridtet

    Lerager skylder kaptajnen en kvajebajer eller 5 for i dag.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,227

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (22.08.21 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Han fik et maveonde. Han skulle ellers være startet inde.
    Ok. Tak.

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (22.08.21 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - Daramy burde ikke sælges og jeg synes ikke man håndtere situationen specielt godt. På den måde FCK agere, så kan man ende med at Daramy bliver meget utilfreds, hvis han ikke ryger. Man burde egentlig bare sige - du skal ingen steder, forbered dig på at brænde suppen af og så ser vi på det. Så kan der stadig komme så store bud, at man sælger - men nu har vi jo ligefrem sat prisen og den er endda sat for lavt… alt for lavt.
    Jeg er helt enig! Mo burde have fået besked på, at han ikke bliver solgt, før DM er i hus. Der går intet af ham, fordi han skal vente et år, hvor han kan regne med fast spilletid og, forhåbentlig, europæiske kampe. Der er givetvis grunde til den aktuelle håndtering af situationen, som vi ikke kender til, men jeg forstår ikke, at klubben og Mo ikke kan enes om, at dette mesterskab er mega vigtigt, og at personlige interesser for en meget ung spiller, i den sammenhæng er en sekundær bekymring. Alt andet lige kan et år med stjernestatus i Suppen ikke være den helt store hæmsko, inden han skal til at kæmpe om en startplads i en større klub i en bedre liga. Hvis man er bange for, at han ikke kan holde niveauet igennem sæsonen, er der nok også lang vej til førsteholdet i Ajax.
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (22.08.21 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af _EG_ Se meddelelser
    Jeg er helt enig! Mo burde have fået besked på, at han ikke bliver solgt, før DM er i hus. Der går intet af ham, fordi han skal vente et år, hvor han kan regne med fast spilletid og, forhåbentlig, europæiske kampe. Der er givetvis grunde til den aktuelle håndtering af situationen, som vi ikke kender til, men jeg forstår ikke, at klubben og Mo ikke kan enes om, at dette mesterskab er mega vigtigt, og at personlige interesser for en meget ung spiller, i den sammenhæng er en sekundær bekymring. Alt andet lige kan et år med stjernestatus i Suppen ikke være den helt store hæmsko, inden han skal til at kæmpe om en startplads i en større klub i en bedre liga. Hvis man er bange for, at han ikke kan holde niveauet igennem sæsonen, er der nok også lang vej til førsteholdet i Ajax.
    "Der går intet af ham", er Mo nok ikke nødvendigvis enig i. Han får givetvis en markant højere løn i Ajax, så hvis hans kontrakt er lang, så svarer det til st vinde i lotto og han sikre sig selv og sin familie for fremtiden med det ene skifte. I følge Kvart i Bold, så kommer Mo fra små kår og har været vant til fra en ung alder at skulle tage ansvar i familien, på en måde som er mange andre forundt. Skiftet til Ajax kan være meget større for ham end for en udefra stående fan, der er villig til at tage andre chancer for at klubben skal lykkes. Vi gambler ikke med vores fremtid, men med hvad der underholder os i vores fritid. Det er ikke helt det samme der er på spil, selvom vi elsker klubben mere end vores førstefødte.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,563

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (22.08.21 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    "Der går intet af ham", er Mo nok ikke nødvendigvis enig i. Han får givetvis en markant højere løn i Ajax, så hvis hans kontrakt er lang, så svarer det til st vinde i lotto og han sikre sig selv og sin familie for fremtiden med det ene skifte. I følge Kvart i Bold, så kommer Mo fra små kår...
    Det kan jeg helt ærlig ikke tage mig voldsomt af - en ting er hvis klubben har aftalt noget med Daramy - men vi skal naturligvis ikke sælge spillere, fordi de gerne vil tjene flere penge et andet sted. Det ville han fint få mulighed for senere - og han får formentlig allerede en overordentlig fin løn, der giver hans familie ganske fornuftige levevilkår og vi har jo trods alt en kontrakt. Vi snakker jo ikke en mand, der skal hæve en mindre landsby ud af fattigdom - og man kunne evt. stikke ham en million eller to i bonus, som familien kunne hygge sig med i et års tid.

    Og jeg nægter at tro på, at Daramy var blevet sur og demotiveret over det. I så fald ville han jo ødelægge sine egne muligheder fremover, hvis han i ren frustration efterfølgende spillede som en sæk nødder i resten af sæsonen. Jeg tror fint, at han ville kunne præstere, selvom han ville være blevet skuffet.

    Men hvis man har lovet manden, at han kunne blive solgt - som meget tyder på - så kan jeg godt forstå at man sælger - Man har måske være nødt til det i forbindelse med forlængelsen for 1½ år siden - men det virker jo forrykt, at en 19-årig kan forlange at blive solgt, efter så relativt få kampe og specielt relativt få kampe som andet end et talent. Han har spillet 90 minutter 14 gange i alle turneringer. Jojo, han har spillet godt i den sidste - ret korte - periode, men vi ender jo med en spiller, som vil blive husket for at være et godt salg, og som noget, der kunne være blevet fantastisk, men som stoppede inden det blev rigtig sjovt - og dermed som flere siger - en parentes i klubbens historiebøger.

    Typer som Daramy er jo en af de væsentlige grunde til at jeg gider se fodbold. Så jeg synes ikke, at det ville være risikabelt at beholde ham - han leverede jo lige præcis det man ønsker at se - Risikoen er at sælge ham, fordi vi ikke aner hvad 100 millioner kan skaffe os af triste fejlcastede spillere - og i hvert fald næppe noget, der begejstrer - og i øvrigt tiltrækker nye unge fans - som Daramy gør det PT.

    Jeg forstår det sgu ikke helt. Jeg er satme skuffet.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. De følgende 14 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,565

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (22.08.21 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Han fik et maveonde. Han skulle ellers være startet inde.
    Jeg siger ikke det var et røgslør. Men jeg siger heller ikke, at det ikke var :-)

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (22.08.21 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det kan jeg helt ærlig ikke tage mig voldsomt af - en ting er hvis klubben har aftalt noget med Daramy - men vi skal naturligvis ikke sælge spillere, fordi de gerne vil tjene flere penge et andet sted. Det ville han fint få mulighed for senere - og han får formentlig allerede en overordentlig fin løn, der giver hans familie ganske fornuftige levevilkår og vi har jo trods alt en kontrakt. Vi snakker jo ikke en mand, der skal hæve en mindre landsby ud af fattigdom - og man kunne evt. stikke ham en million eller to i bonus, som familien kunne hygge sig med i et års tid.

    Og jeg nægter at tro på, at Daramy var blevet sur og demotiveret over det. I så fald ville han jo ødelægge sine egne muligheder fremover, hvis han i ren frustration efterfølgende spillede som en sæk nødder i resten af sæsonen. Jeg tror fint, at han ville kunne præstere, selvom han ville være blevet skuffet.

    Men hvis man har lovet manden, at han kunne blive solgt - som meget tyder på - så kan jeg godt forstå at man sælger - Man har måske være nødt til det i forbindelse med forlængelsen for 1½ år siden - men det virker jo forrykt, at en 19-årig kan forlange at blive solgt, efter så relativt få kampe og specielt relativt få kampe som andet end et talent. Han har spillet 90 minutter 14 gange i alle turneringer. Jojo, han har spillet godt i den sidste - ret korte - periode, men vi ender jo med en spiller, som vil blive husket for at være et godt salg, og som noget, der kunne være blevet fantastisk, men som stoppede inden det blev rigtig sjovt - og dermed som flere siger - en parentes i klubbens historiebøger.

    Typer som Daramy er jo en af de væsentlige grunde til at jeg gider se fodbold. Så jeg synes ikke, at det ville være risikabelt at beholde ham - han leverede jo lige præcis det man ønsker at se - Risikoen er at sælge ham, fordi vi ikke aner hvad 100 millioner kan skaffe os af triste fejlcastede spillere - og i hvert fald næppe noget, der begejstrer - og i øvrigt tiltrækker nye unge fans - som Daramy gør det PT.

    Jeg forstår det sgu ikke helt. Jeg er satme skuffet.
    Det er heller ikke fordi det kan stå alene. Jeg er enig i alle dine punkter, men han har nok været interesseret i at indgå en sådan gentlemanaftale på den baggrund jeg beskrev ovenfor.

    Det er klart at vi ikke bare per automatik kan sende alle spillere videre, bare fordi de nu føler noget at de kunne få mere/bedre/sjovere et andet sted.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 05.04.17, 22:21
  2. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (31.05.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 01.06.15, 22:12
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (06.04.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 09.04.14, 22:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – SønderjyskE (20.05.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 21.05.13, 10:49
  5. Optakts- og kamptråd: SønderjyskE – FC København (22.07.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 25.07.12, 08:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •