Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
89. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid og kvalificerer sig til ECL-gruppespil

    64 71.91%
  • Uafgjort - FCK kvalificerer sig til ECL-gruppespil

    11 12.36%
  • FCK taber med 1 mål, men kvalificerer sig til ECL-gruppespil efs. + evt. straffespark

    1 1.12%
  • FCK taber med 1 mål, og ryger ud efs. + evt. straffespark

    5 5.62%
  • FCK taber med 2+ mål og ryger ud efter ordinær tid

    8 8.99%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 59 af 59

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søndergaard Se meddelelser
    ... og Anorthosis, Lincoln Red Imps, Flora Tallinn og Kairat Almaty.
    Jo jo. Men Sheriff og Malmø er i CL og BIF og Randers er i EL, så der er dårlige hold med i alle de Europæiske turneringer :-)

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Snakkede med en tyrkisk kammerat i går og han havde aldrig set Sivasspor så dårlige før. Det virkede også som de gik i opløsning efter Stages mål.

    Jeg tillægger det vores fremragende målsøgende spil. Virker til at vi igen har problemer de første 10-15 min men derefter synes jeg vi sidder på resten af kampen.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Alle spillere var fantastiske i går, men kan vi lige snakke Stage? Manden har været udskælt, mistet sin plads og har kæmpet sig tilbage. Først matchvinder i første kamp og i går scorer han det vigtige første mål på et umuligt hovedstød. Dernæst er det hans vanvittige pres og "anden-assist" (hvad kalder vi det når man laver assist til en assist?) der fører til 3-0. Og til sidst assist med en stærk fifa-aflevering til 4-0. Helt igennem klasse kamp af Stage. Det begynder at se helt fornuftigt ud med ham på kanten.

    Højlund bliver også vild. Han bringer så meget fart, vilje, pres og fysik at jeg ville være helt tryg med ham som Wind reserve.


  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Alle spillere var fantastiske i går, men kan vi lige snakke Stage? Manden har været udskælt, mistet sin plads og har kæmpet sig tilbage. Først matchvinder i første kamp og i går scorer han det vigtige første mål på et umuligt hovedstød. Dernæst er det hans vanvittige pres og "anden-assist" (hvad kalder vi det når man laver assist til en assist?) der fører til 3-0. Og til sidst assist med en stærk fifa-aflevering til 4-0. Helt igennem klasse kamp af Stage. Det begynder at se helt fornuftigt ud med ham på kanten.

    Højlund bliver også vild. Han bringer så meget fart, vilje, pres og fysik at jeg ville være helt tryg med ham som Wind reserve.
    Det er nemlig så godt spottet mht Stage. Hans pres til 3-0 er rigtig vildt.

    Jeg er faktisk lidt i tvivl om følgende påstand :). Er det ikke synd, at Kalle slet ikke får spilletid. Jeg er med på, at Grabara skal spille mest og han skal hurtigst muligt have relationer på plads med forsvaret. Dog skal man i mine øjne holde alle inde i varmen og i de “nemme” europæiske kampe og pokalkampe kan man godt skifte ud. Jeg håber Kalle kommer til at stå alle europæiske kampe

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er nemlig så godt spottet mht Stage. Hans pres til 3-0 er rigtig vildt.

    Jeg er faktisk lidt i tvivl om følgende påstand :). Er det ikke synd, at Kalle slet ikke får spilletid. Jeg er med på, at Grabara skal spille mest og han skal hurtigst muligt have relationer på plads med forsvaret. Dog skal man i mine øjne holde alle inde i varmen og i de “nemme” europæiske kampe og pokalkampe kan man godt skifte ud. Jeg håber Kalle kommer til at stå alle europæiske kampe
    Ikke mig. Han er en fin fyr, men han har lavet en Wiland i fht at gå fra vanvittigt højt niveau til lidt under ordinær (af FCK standarder). Ikke at Grabara har imponeret stort.

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Alle spillere var fantastiske i går, men kan vi lige snakke Stage? Manden har været udskælt, mistet sin plads og har kæmpet sig tilbage. Først matchvinder i første kamp og i går scorer han det vigtige første mål på et umuligt hovedstød. Dernæst er det hans vanvittige pres og "anden-assist" (hvad kalder vi det når man laver assist til en assist?) der fører til 3-0. Og til sidst assist med en stærk fifa-aflevering til 4-0. Helt igennem klasse kamp af Stage. Det begynder at se helt fornuftigt ud med ham på kanten.

    Højlund bliver også vild. Han bringer så meget fart, vilje, pres og fysik at jeg ville være helt tryg med ham som Wind reserve.
    Jeg har omdøbt stage. Jens “müller” Stage. Jeg ved ikke hvad han er god til, det tror jeg ikke der er nogen der ved, men det er bare fandens effektivt når han spiller den fløj.


  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg har omdøbt stage. Jens “müller” Stage. Jeg ved ikke hvad han er god til, det tror jeg ikke der er nogen der ved, men det er bare fandens effektivt når han spiller den fløj.
    Stage fortjener i den grad ros. Syntes virkelig han har taget store skridt.

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg har omdøbt stage. Jens “müller” Stage. Jeg ved ikke hvad han er god til, det tror jeg ikke der er nogen der ved, men det er bare fandens effektivt når han spiller den fløj.
    Læg dertil en helt utrolig vilje - Igår markerede han også i en situation foran nedre C ila 2 halveg....

    Jeg har tidligere været fortaler for at en kantspiller skal være en rigtig kantspiller ala Daramy - En der kan udfordre og gå til baglinien. Men er kommet lidt på andre tanker...

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Men det er vel også fordi han på trods af officiel betegnelse som “kant” i det nuværende system reelt er mere boks til boks spiller på midten. En opgave han klarer fortrindeligt med sin fysik og nærvær i feltet.

    Selve rollen som kantspiller med at udfordre slå indlæg ligger i højere grad på Dicks. Noget af det interessante bliver hvis vi får en ekstra kant ind at se om det er et aktivt valg fra Thorups side eller noget han gør i mangel af alternativer på kanten. Som spillet er i øjeblikket ser jeg ihvert fald ingen grund til at ændre stages position men det kan være Daramys farvel ændre dette hvis vi har brug for en der kan mere i en-mod-en situationerne hvis Singh ikke kan holde samme legestue på Venstre side
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Det er lige før Jens Stage burde have sin egen hyldesttråd. En fantastisk loyal holdspiller og gennemført sympatisk mand uden stjernenykker der indordner sig trænerens dispositioner. Derudover har han gentagne gange vist fantastiske evner i hovedspillet med mål til følge. Jeg håber virkeligt, at vi får ham at se i lang tid fremover iklædt den hvide trøje.


  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ikke mig. Han er en fin fyr, men han har lavet en Wiland i fht at gå fra vanvittigt højt niveau til lidt under ordinær (af FCK standarder). Ikke at Grabara har imponeret stort.
    Det er jo svært at bevise sig, hvis man ikke får chancen. En målmands lod, men alligevel... mon ikke han får pokalkampene?

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    En lille krølle på kvalifikationen blandt mange andre historier omkring kampen er at det er første gang i Kamil Wilczeks karriere at han er med til at komme i et europæisk gruppespil. Jeg ved at mange ikke bryder sig om at fællesbetegnelsen ”europæisk gruppespil” – ikke mindst efter Conference League er kommet til, men kan ikke lade være når det stiller FC København i et godt lys;-) Tillykke til Kamil og al mulig held og lykke til ham og holdet!!! Det bliver spændende at se FC København – også mod Bratislava, Lincoln og PAOK!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    En lille krølle på kvalifikationen blandt mange andre historier omkring kampen er at det er første gang i Kamil Wilczeks karriere at han er med til at komme i et europæisk gruppespil. Jeg ved at mange ikke bryder sig om at fællesbetegnelsen ”europæisk gruppespil” – ikke mindst efter Conference League er kommet til, men kan ikke lade være når det stiller FC København i et godt lys;-) Tillykke til Kamil og al mulig held og lykke til ham og holdet!!! Det bliver spændende at se FC København – også mod Bratislava, Lincoln og PAOK!
    Held og lykke til holdet - og så må vi håbe, at der bliver behov til så lidt spilletid til #9 som overhovedet muligt. Højlund bør i hvert fald være foran ham i køen
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Karsten Se meddelelser
    Det er lige før Jens Stage burde have sin egen hyldesttråd. En fantastisk loyal holdspiller og gennemført sympatisk mand uden stjernenykker der indordner sig trænerens dispositioner. Derudover har han gentagne gange vist fantastiske evner i hovedspillet med mål til følge. Jeg håber virkeligt, at vi får ham at se i lang tid fremover iklædt den hvide trøje.
    Bestemt. Og det er en spiller jeg sagtens kunne se lave en Kvist, ved først at spille sig ind på holdet på en lidt uvant position, for derefter at gøre krav på sin favoritposition. Zeca-Falk holder jo ikke forevigt, så måske om et år eller to, at Stage kan banke på for en plads på CM.. Men det afhænger af mange faktorer, bl.a. om han selv bliver her så længe, eller om han har ambitioner om en udlandstur snart. Jeg kunne godt se ham lave en Falk, og blive en af kulturbærerne hos os, han har absolut de menneskelige kvaliteter til det.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.08.21, 12:06
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  5. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •