Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
89. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid og kvalificerer sig til ECL-gruppespil

    64 71.91%
  • Uafgjort - FCK kvalificerer sig til ECL-gruppespil

    11 12.36%
  • FCK taber med 1 mål, men kvalificerer sig til ECL-gruppespil efs. + evt. straffespark

    1 1.12%
  • FCK taber med 1 mål, og ryger ud efs. + evt. straffespark

    5 5.62%
  • FCK taber med 2+ mål og ryger ud efter ordinær tid

    8 8.99%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 59

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sunglasses Se meddelelser
    Start 11'ern er ude. Lidt bekymrende at Luther Singh som spiller både venstre og højre kant ikke kan slå Stage af højrekanten.
    1 Kamil Grabara
    2 Kevin Diks
    5 David Khocholava
    6 Jens Stage
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    16 Pep Biel
    20 Nicolai Boilesen
    23 Jonas Wind
    33 Rasmus Falk
    34 Victor Kristiansen

    Reserver
    3 Pierre Bengtsson
    7 Luther Singh
    9 Kamil Wilczek
    12 Lukas Lerager
    13 Sten Grytebust
    21 Kalle Johnsson
    22 Peter Ankersen
    24 William Bøving
    26 Marios Oikonomou
    27 Valdemar Lund
    28 Rasmus Højlund
    Singh er kun lige ankommet. Det skal altså haves in mente.
    Men stage bringer så meget. Han er jo kant, men bidrager også centralt. Han er derudover en trussel i luften på standardsituationer såvel som de mange - og ofte - løb feltet bringer meget.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Hold kæft vi spiller godt mand.

    Det var vidst godt JT ikke blev fyret :)


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hold kæft vi spiller godt mand.

    Det var vidst godt JT ikke blev fyret :)
    Hvad snakker du om? Skandale vi ikke vinder den kamp mindst 6-0…

    Thorup RAUS…!!!!

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Endnu en flot kamp. Men hold da ferie hvor var Sivaspor også dårlige.

    Nu SKAL vi bare slå Vejle. Ville være så fedt et punktum inden landskampspausen.

    Zan


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    øv, hvor kommer jeg til at savne at se Mo spille :(


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Endnu en flot kamp. Men hold da ferie hvor var Sivaspor også dårlige.

    Nu SKAL vi bare slå Vejle. Ville være så fedt et punktum inden landskampspausen.

    Zan
    Jeg må indrømme jeg er en smule overrasket over Sivas niveau taget i betragtning af det trods alt er et tyrkisk hold i en ok liga, men jeg klager ikke. Men et eller andet sted må vi jo også se på os selv. Jeg var virkelig imponeret over vores genpres idag. De fik ikke et ben til jorden.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Vi startede med at se Sivasspor lidt an. De ville gerne presse med tre mand forrest og lykkedes også med at spolere vores opspil de første ti minutters tid, hvor vi også så usikre ud på dødbolde. Her hjalp lange afleveringer op mod Stage en del. Herefter sad vi tungt på spil og chancer og Sivasspor så mere og mere usikre ud og begik større og større fejl. Jeg havde egentligt regnet med, at de ville komme med mere (og at de havde et langt højere niveau), men selv da vi kom foran 1-0, så turde de ikke satse for alvor – ikke at det gjorde noget. Selv dommeren havde medlidenhed med det teatralske tyrkiske mandskab, men det hjalp dem heller ej.

    Defensivt blev vi ikke for alvor pressede, mens vi offensivt fik splittet Sivasspor ad af flere omgange og med en lille portion mere skarphed var det også blevet til mere end fem mål. Man må bare sige, at de her kvalifikationskampe har været en udpræget succes og også har pumpet en god portion selvtillid i holdet – noget der har været brug for ovenpå seneste sæson.

    At miste Daramy vil naturligvis medføre et stort kvalitetsdyk i vores offensiv, især når man ser hvor meget der blev skabt fra venstre siden. Selvom Stage gjorde meget godt igen i dag, særligt ved de lange afleveringer (og den flotte scoring og oplæg), men der bliver ikke for alvor skabt det store fra højrekanten. Det gør ikke så meget, når venstresiden producerer så meget, men skal vi blive ved med at have Stage på højrekanten, og dermed spille mere asymmetrisk, så kræver det at Daramys erstatning er klar til at levere mere eller mindre fra start. Her har vi ikke set det store til Singh endnu, men mon ikke han er at finde i startopstillingen på søndag.

    Det giver nok ikke mening at skrive ret meget om de enkelte præstationer, da det hele spillede i dag. Til gengæld kan man skrive lidt om kampens dommer, der havde nogle besynderlige vurderinger undervejs. Der var ganske enkelt et hav af fejlkendelser, særligt når Sivasspors uduelige sprællemand af en målmand konsekvent satsede alt og smed sig direkte ind i en modstander – og fik frispark hver eneste gang. Derudover var der de nærmest obligatoriske frispark på hjørnespark, når en Sivasspor spiller af uransagelige årsager faldt i feltet (gerne efter de tabte en duel og endte med at være fejlpositionerede). Så var der også situationen hvor Biel opfangede en fejlaflevering og har frit løb mod mål, hvor der blev begået frispark. Dette resulterede blot i en advarsel, hvilket må sige at bero mere på medlidenhed end fodboldloven. Generelt var der slet ikke styr på følgestraffene i den her kamp, hvor Sivasspor spillerne udviste usportslig opførsel gennem hele kampen, men hvor Lerager modtog en yderst tvivlsom advarsel (der blev i hvert fald ikke givet advarsler for lignende før eller efter). Dog trods alt ikke den værste dommer vi har haft i denne sæson og det sætter også streg under hvor udklasseret Sivasspor var, da de i den første kamp også var heldige med dommeren.

    Det blev dermed en begivenhedsrig kamp og et stort selvtillidsboost, hvor Højlund i den grad banker på for at udfordre hierarkiet i angrebet – Wilczek har han i hvert fald sat.


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg må indrømme jeg er en smule overrasket over Sivas niveau taget i betragtning af det trods alt er et tyrkisk hold i en ok liga, men jeg klager ikke. Men et eller andet sted må vi jo også se på os selv. Jeg var virkelig imponeret over vores genpres idag. De fik ikke et ben til jorden.
    Er mest af alt overrasket over deres fans. De udvandrer først ved 5-0. Hvilket comeback forventede de, da den stod 4-0?
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Hold nu kæft hvor jeg elsker det her FCK-hold. Tak Thorup! Vi sidder her uge efter uge og snakker modstanderne ned, men måske det var på tide at kapitulere til Thorups FCK. Det er fandeme en fornøjelse at følge. Bortset fra de første 10 minutter var det én lang magtdemonstration i dag. FREMRAGENDE!


  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,625

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Der er ingen fans som kan tænke rationelt, når deres hold er bagud 0-5. Tro mig…
    " Vi ser det som et relativt afslappet tiltag. Hvis du ikke engang vil det, som vi har bedt dem om at gøre, så er det vores konklusion, at så er du der nok af de forkerte årsager" - Citat: Dan Hammer

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    MHA

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Det var den perfekte europæiske kamp. Vi brugte ikke for mange kræfter, fik sparet stamspillere lidt, vi havde en god boldomgang og selvom de var ringe, så er 5-0 over et tyrkisk hold flot.

    Det bliver spændene at følge udviklingen i vores spil fra nu af. Vi mister rigtig meget med Mo`s afgang. Biels mål var rigtig godt spillet rundt og Højlunds mål også rigtig stor klasse, ham skal jeg holde lidt mere øje med… tror han er bedre end jeg havde forventet
    Sidst redigeret af superestrella : 26.08.21 kl. 20:57

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Tak for en super stemning i PARKEN!

    Jeg er ligeglad med hvor dårlige/middelgode/gode Sivas var - ros til holdet for at blive ved, og ved og ved…. Vi moser bare på i øjeblikket. Jeg elsker Ståle (stadigvæk) men en lignende kamp under hans ledelse var sikkert endt 2-0 og total cruise control. I dag var det bare underholdende! Fedt at vi bliver bliver ved og ved - og ved! Tillykke til Højlund med det første mål hjemme! :)
    Linderoth tilbage!


  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Bortset fra noget som lignede en lille skade til Falk, så blev det en perfekt aften. Godt spil, masser af mål, buret holdt rent og en uforglemmelig afsked med Daramy.

    Nu er vi så i gruppespillet og står foran ekstra kampe og lidt penge. Så nu kan PC godt sætte i gang med de indkøb.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Jeg er også ligeglad med hvor dårlige/middelgode/gode Sivas var - men de var ikke ret gode.

    Spørgsmålet er, hvornår i turneringen, vi kommer til at møde et bedre hold?

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    KAmpens detalje, Zeca ser alle krydser midten ved scoring og sørger for at blive på sivasspors banehalvdel så ikke de kan sætte bolden igang!
    Det er fandme overblik
    written by Zeez

  23. De følgende 7 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.08.21, 12:06
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  5. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •