Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
89. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid og kvalificerer sig til ECL-gruppespil

    64 71.91%
  • Uafgjort - FCK kvalificerer sig til ECL-gruppespil

    11 12.36%
  • FCK taber med 1 mål, men kvalificerer sig til ECL-gruppespil efs. + evt. straffespark

    1 1.12%
  • FCK taber med 1 mål, og ryger ud efs. + evt. straffespark

    5 5.62%
  • FCK taber med 2+ mål og ryger ud efter ordinær tid

    8 8.99%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 59

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Fantastisk kamp og længe siden jeg har følt mig så godt undrholdt i parken.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg er også ligeglad med hvor dårlige/middelgode/gode Sivas var - men de var ikke ret gode.

    Spørgsmålet er, hvornår i turneringen, vi kommer til at møde et bedre hold?
    Jeg er helt enig, denne kamp gjorde absolut ingenting for at ryste Mickey Mouse-mærkatet af turneringen. Indtil videre, er jeg af den overbevisning at det ville være mere attraktivt, rent sportsligt, at genoplive Royal League.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er helt enig, denne kamp gjorde absolut ingenting for at ryste Mickey Mouse-mærkatet af turneringen. Indtil videre, er jeg af den overbevisning at det ville være mere attraktivt, rent sportsligt, at genoplive Royal League.
    Jeg må indrømme jeg ikke forstår nedgøringen af ECL. Ja bevares jeg vil da hellere spille CL hvert eneste år, men, hvis vi kigger på vores "lille" klub i europæisk sammenhæng, så er ECL og EL vel den hylde vi realistisk kan skabe gode resultater i og avancere videre fra gruppespillet. Læg dertil at der rent faktisk også deltager gode hold fra de de store ligaer også.

    Jeg ser frem til ECL og at vores spillere får endnu mere erfaring og vender sig til at spille midtuge kampe. Forhåbentlig er det første skridt og så tager vi springet til CL næste år :)


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Nu må folk altså stoppe, FCK leverede en fantastisk indsats idag imod en udmærket modstander. Sivasspor er ikke et ringe hold og har været i top 5 i Tyrkiet de sidste par år og har en håndfuld ret gode spillere. Tror ikke deres budget er meget lavere end vores?

    Lad nu være med at underspille modstanderen hver gang vi leverer en fantastisk præstation i Europa.

    Sivasspor så ringe ud, fordi vi spillere fantastisk ikke fordi de er et dårligt hold


  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er helt enig, denne kamp gjorde absolut ingenting for at ryste Mickey Mouse-mærkatet af turneringen. Indtil videre, er jeg af den overbevisning at det ville være mere attraktivt, rent sportsligt, at genoplive Royal League.
    Arh hold nu op altså.. Vi mødte et hold som minimum er på niveau med 50% af de hold vi har mødt I EL (gruppespil inkl.).. Vi har bare aldrig formået at dominere de ringere modstandere, som vi endelig gør nu. Punktum. Conference League tåler ingen sammenligning med Royal League, Toto Cup og hvad man ellers har skulle høre på af vrøvl.


  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Conference League er i hvert fald ikke dårligere end at hold som Rosenborg, 2 svenske hold, Anderlecht og Plzen alle er røget ud i kvalifikationen.


  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Conference League er i hvert fald ikke dårligere end at hold som Rosenborg, 2 svenske hold, Anderlecht og Plzen alle er røget ud i kvalifikationen.

    ..og nu har deltagelse af bla Tottenham, Roma, Rennes (150 mio brugt på Kamaldeen?)

    Ps edit, efter gruppespillet mødes gruppe 2erne i playoff med 3erne fra EL, så alt andet lige byder round of 16 på bedre hold hele vejen rundt end de 32 startende.
    Sidst redigeret af Ezen : 26.08.21 kl. 22:43

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    ... og som trods alt giver 30 millioner for deltagelse, vigtige point til Europa ranglisten og masser af europæiske erfaringer, udeture og nogle andre modstandere end de sædvanlige fra suppen

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    193

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    ..og nu har deltagelse af bla Tottenham, Roma, Feyenoord (FCM anyone?) Og Rennes (150 mio brugt på Kamaldeen?)
    ... og Anorthosis, Lincoln Red Imps, Flora Tallinn og Kairat Almaty. Og hvem der end taber straffesparkskonkurrencen mellem Antwerpen og Omonia. Jeg glæder mig til at se FCK spille i ECL, men jeg erkender at det ligeså meget er med forventningen om at holde UEFA-koefficienten ved lige, så vi forhåbentlig fortsat kan være seedede hele vejen til et gruppespil i Champion's League eller Europa League.

    Når det er sagt, så synes jeg det er pisseimponerende at vi slog Sivaspor så overbevisende både ude og hjemme.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Nu må folk altså stoppe, FCK leverede en fantastisk indsats idag imod en udmærket modstander. Sivasspor er ikke et ringe hold og har været i top 5 i Tyrkiet de sidste par år og har en håndfuld ret gode spillere. Tror ikke deres budget er meget lavere end vores?

    Lad nu være med at underspille modstanderen hver gang vi leverer en fantastisk præstation i Europa.

    Sivasspor så ringe ud, fordi vi spillere fantastisk ikke fordi de er et dårligt hold
    Jeg synes selv det var en imponerende præstation – især sammenlignet med første kamp, hvor vi bestemt ikke imponerede i så høj grad. I første kamp lod vi dem generelt køre bolden rundt i forsvaret og vi fik slet ikke presset deres målmand (og de få gange vi sendte et pres frem, var det ikke videre succesfuldt) – i stærk modsætning til i dag. Vi frygtede generelt deres kanter, havde håndbremsen trukket og endte også med at stå kompakt og forsvare den smalle føring. Kan man godt lide xG, så var det da også en ganske jævnbyrdig kamp (det tager dog ikke højde for lovende opspil og lignende).

    Derfor er det da imponerende, at de i den grad blev udklasseret i dag. Men selvom vi var gode, så synes jeg nu at de var dårlige (særligt ifht. Det jeg forventede fra dem). Selv efter 1-0 scoringen kom de ikke med noget og de var helt slukkede ved 2-0. Det de gjorde godt i første kamp lykkedes slet ikke og i flere omgange kiksede selv helt simple afleveringer, ligesom de havde (mange) katastrofale forsvarsaktioner (og skulle have en mand udvist) og de lignede ikke et hold med nogen særlig plan fremadrettet. Havde vi nu tabt 5-0 tror jeg ingen ville diskutere, om vi havde været dårlige (kun hvor dårlige).

    Som en lille sidebemærkning, så ligner det i øvrigt, at Wind bliver snydt for et straffespark (8 minutter inde i highlight videoen), da Sivasspors nummer 9 faktisk får tacklet Wind på foden lige inden han afslutter (hvilket er årsagen til at han ikke ramte bolden).

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    hvis vi kigger på vores "lille" klub i europæisk sammenhæng, så er ECL og EL vel den hylde vi realistisk kan skabe gode resultater i og avancere videre fra gruppespillet)
    Say what? Mener du oprigtigt vi skal måle os med klubber, som vi møder via en 3. plads i ligaen, som giver os adgang til ECL? Vi skal fandeme med i mindst Europa League.

    København bør aldrig være tilfreds med at spille i en turnering fra 3 lag. Gu fanden skal vi kunne måle os med klubber i Europa League - og her også kunne slå hold. Som minimum. Det er ret realistisk. Det er noget af en falliterklæring at mene vi blot skal måle os med klubber i ECL *mener*

    Venligst /me som aldrig kommer til at mene man som Københavner bør kunne være tilfreds med at spille i ECL!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Say what? Mener du oprigtigt vi skal måle os med klubber, som vi møder via en 3. plads i ligaen, som giver os adgang til ECL? Vi skal fandeme med i mindst Europa League.

    København bør aldrig være tilfreds med at spille i en turnering fra 3 lag. Gu fanden skal vi kunne måle os med klubber i Europa League - og her også kunne slå hold. Som minimum. Det er ret realistisk. Det er noget af en falliterklæring at mene vi blot skal måle os med klubber i ECL *mener*

    Venligst /me som aldrig kommer til at mene man som Københavner bør kunne være tilfreds med at spille i ECL!
    Det var noget af en stråmand. EraZ skriver både ECL og EL og han tager vel ikke fejl i, at det er i disse turneringer, hvor der er størst mulighed for at skabe gode resultater og videre avancement (og så vil jeg påstå, at sandsynligheden er højere i ECL). Han tager i øvrigt ikke stilling til hvilke klubber vi (blot) skal kunne måle os med.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Say what? Mener du oprigtigt vi skal måle os med klubber, som vi møder via en 3. plads i ligaen, som giver os adgang til ECL? Vi skal fandeme med i mindst Europa League.

    København bør aldrig være tilfreds med at spille i en turnering fra 3 lag. Gu fanden skal vi kunne måle os med klubber i Europa League - og her også kunne slå hold. Som minimum. Det er ret realistisk. Det er noget af en falliterklæring at mene vi blot skal måle os med klubber i ECL *mener*

    Venligst /me som aldrig kommer til at mene man som Københavner bør kunne være tilfreds med at spille i ECL!
    Jeg er tilfreds med at vi har kvalificeret os til ECL-gruppespillet, alene af den årsag, at vi i denne sæson hverken har kunnet kvalificere os til EL eller CL. Jeg er også sikker på, at europæisk deltagelse er vigtigt for spillerne, uanset om vi deltager i den ene, anden eller tredje turnering. Dermed ikke sagt at de selvfølgelig også hellere ville spille EL eller CL.

    Ville alle de inkarnerede ECL-hadere (der nu elsker EL) foretrække at vi ikke havde kvalificeret os til ECL-gruppespil?

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Det er en ny - og ja lidt underligt turnering, hvor et absurd stor antal af holdene kører med kyrilliske bogstaver.

    Men man kan også se på det på den måde, at vi her faktisk kan satse på, at vi kan komme ret langt med et godt gruppespil og en smule held i final 16-lodtrækning.

    Måske endda faktisk drømme om at komme rigtigt langt. Der er en ret stor sandsynlighed for at de italienske og engelske hold helt vil køre med noget, der minder om andet/ungdomshold, da pengene i turneringen i deres verden er alt for små.

    Uanset hvad så giver det point på koefficienten hver eneste gang, vi ikke taber. Det kan godt nok også bruges i fremtiden.

    Nej, det er ikke CL eller EL. Men guderne skal da også vide, at vi har mødt mildt sagt usexede hold i EL.

    Hvem husker ikke gruppespillet i Tour De Warszawapagt i 2017 med Zlin, Tiraspol og Lokomotiv Moskva.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.


  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sivasspor (26/08-2020 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Say what? Mener du oprigtigt vi skal måle os med klubber, som vi møder via en 3. plads i ligaen, som giver os adgang til ECL? Vi skal fandeme med i mindst Europa League.

    København bør aldrig være tilfreds med at spille i en turnering fra 3 lag. Gu fanden skal vi kunne måle os med klubber i Europa League - og her også kunne slå hold. Som minimum. Det er ret realistisk. Det er noget af en falliterklæring at mene vi blot skal måle os med klubber i ECL *mener*

    Venligst /me som aldrig kommer til at mene man som Københavner bør kunne være tilfreds med at spille i ECL!
    Har du været total blind for hvad jeg skrev? :). Jeg skriver netop at jeg selvfølgelig helst vil spille CL hvert år, men come on, hvor realistisk tror du selv det er?. Det er jo bare at se på vores CL deltagelser, og hvor mange gange vi har lykkedes med at kvalificere os de seneste 20 år. og ja ECL og EL vil være det niveau vores klub vil kunne begå os i når man ser på vores budget/økonomi i en europæisk målstok, hvor CL i ny og næ kan være en mulighed såfremt vi har en gylden generation.

    vi kan tale CL ambitioner hvert år, hvis der kommer en rig Oliesheik og smider millarder i klubben

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.08.21, 12:06
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.20, 21:20
  5. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •