Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vejle vinder

    3 8.33%
  • Uafgjort

    6 16.67%
  • FCK vinder

    27 75.00%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Sidste kamp inden landskamppausen byder på en tur til Nørreskoven, hvor bundproppen Vejle tager imod. Med en sejr fastholder FCK sin placering i Top-2, og vil med et pointtab til FCM senere på aftenen gå ind i efteråret på førstepladsen.

    For FCK er der også tale om kamp 1 uden Daramy, som nu officielt er solgt til Ajax. Derfor bliver det interessant at se, hvordan dette, samt evt. hvile til andre spillere, kommer til at påvirke hvem, som bliver udtaget til kampen, og hvem der starter inde.

    Hverken Vejle eller FCK har spillere i karantæne. Værternes midterforsvarer Kolinger får karantæne ved næste gule kort, mens Zeca og Khocholava hver især får en dag i skyggen, hvis de modtager et gult kort til 6 strafpoint.

    Kampens dommer er Jonas Hansen, der er i gang med sin 3. superliga-sæson. Søndag dømmer han sin første kamp med FCK som den ene part, og den blot 3. kamp med Vejle på banen. De to foregående kampe er endt uden sejr til Vejle, med en uafgjort og et nederlag i kampene.

    Kampen vises på Canal 9 med optakt fra kl. 15:00
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Er der nogen som ved hvorfor truppen ikke er offentliggjort endnu?

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Fordi de stadig er i tvivl om truppens tilstand. Spillerne har forladt København og er indlogeret på et hotel her i Vejle allerede. Truppen udtages derfor i morgen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Truppen er udtaget: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-vejle-11
    Falk og Marios sidder over med skader. Falks baglårsskade betyder også, at han ikke kommer afsted med landsholdet i denne omgang, da han er ude i nogle uger.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Truppen er udtaget: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-vejle-11
    Falk og Marios sidder over med skader. Falks baglårsskade betyder også, at han ikke kommer afsted med landsholdet i denne omgang, da han er ude i nogle uger.
    Grrrr! Uden Falk og Daramy, begynder jeg så småt at få 0-0 noia på.

    Og et Vejle hold der vil kæmpe for deres nye træner.

    Jeg er fint tilfreds med en mega fesen 1-0. Jeg vil faktisk juble.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 29.08.21 kl. 09:19

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Grrrr! Uden Falk og Daramy, begynder jeg så småt at få 0-0 noia på.

    Og et Vejle hold der vil kæmpe for deres nye træner.

    Jeg er fint tilfreds med en mega fesen 1-0. Jeg vil faktisk juble.

    Zan
    Så må Lerager træde i karakter nu. Han gjorde det fint da han kom ind mod Sivas. Han er selvfølgelig ingen Falk, men en fin erstatning. Derudover så skal Biel nok ødelægge Vejle :)

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Grrrr! Uden Falk og Daramy, begynder jeg så småt at få 0-0 noia på.

    Og et Vejle hold der vil kæmpe for deres nye træner.

    Jeg er fint tilfreds med en mega fesen 1-0. Jeg vil faktisk juble.

    Zan
    Enig. Det kan gå hen og blive en rigtig besværlig kamp uden Falk og Daramy mod et Vejle hold, som har fået ny træner ind med det gejst som det ofte giver.
    Vi er også uden Marius, så det skal lige ligne, at Boile eller Kocholava bliver skadet i løbet af kampen....eller udvist.

    Det bliver spændende at se om Singh afløser Daramy. Mit gæt er dog, at det bliver Stage og Bøving på kanterne.

    Mareridtet må være et nederlag, hvor Sousa spiller en god kamp, og hvor vi så køber ham som Daramys store afløser kort efter.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig. Det kan gå hen og blive en rigtig besværlig kamp uden Falk og Daramy mod et Vejle hold, som har fået ny træner ind med det gejst som det ofte giver.
    Vi er også uden Marius, så det skal lige ligne, at Boile eller Kocholava bliver skadet i løbet af kampen....eller udvist.

    Det bliver spændende at se om Singh afløser Daramy. Mit gæt er dog, at det bliver Stage og Bøving på kanterne.

    Mareridtet må være et nederlag, hvor Sousa spiller en god kamp, og hvor vi så køber ham som Daramys store afløser kort efter.
    Mon ikke der er plads til singh i startopstillingen? Han må da snart være i form til en startplads?

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Mon ikke der er plads til singh i startopstillingen? Han må da snart være i form til en startplads?
    Det var der desværre ikke, Bøving spiller venstre kant idag. Man bliver noget skeptisk overfor Singhs niveau, når Bøving en U19 spiller er foran ham

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sunglasses Se meddelelser
    Det var der desværre ikke, Bøving spiller venstre kant idag. Man bliver noget skeptisk overfor Singhs niveau, når Bøving en U19 spiller er foran ham
    Arh skal vi nu ikke lige lade Singh “lande” inden vi stempler ham?

    Nyt land, ny klub, nye medspillere, ny kultur….

    Jeg synes det er fedt vi prøver Bøving idag - det er vel kampe som idag hvor vi skal turde at bringe en spiller som ham ind fra start….

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2010
    Indlæg
    14

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Jeg synes det er fedt vi prøver Bøving idag - det er vel kampe som idag hvor vi skal turde at bringe en spiller som ham ind fra start….[/QUOTE]

    Enig - hvis ikke Bøving er god nok til en start imod Vejle, hvornår så?

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bedste 5´er: Lars H Se meddelelser
    Jeg synes det er fedt vi prøver Bøving idag - det er vel kampe som idag hvor vi skal turde at bringe en spiller som ham ind fra start….
    måske, men hvem skal udfordre og skabe noget? Stage er ikke en dribler, falk kan ikke lave bolden i dybden i dag heller. Alt ligger faktisk på Biels skuldre, og så skal man ikke glemme, at alene Daramys tilstedeværelse gjorde at 2-3 mand var omkring ham på kanten, hvilket gav plads til fx biel og stage i feltet.

    Men vi må se hvad bøving kan, men jeg håber stadig Singh kommer ind før de 60min, han skal jo også have ordenlig tid til at spille sig ind.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2021
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Jeg synes det er fedt vi prøver Bøving idag - det er vel kampe som idag hvor vi skal turde at bringe en spiller som ham ind fra start….
    Men ville det så ikke også være meget oplagt at lade Singh spille idag, hvis det er en kamp hvor vi lader Bøving spille fordi vi mener vi kan slå Vejle uden det helt store påstyr, hvorfor så ikke spille Singh? Jeg regner vel med, at Singh var købt til at spille venstre kant og hvis han skal spilles ind, så er det da oplagt han spiller en lettere kamp.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sunglasses Se meddelelser
    Men ville det så ikke også være meget oplagt at lade Singh spille idag, hvis det er en kamp hvor vi lader Bøving spille fordi vi mener vi kan slå Vejle uden det helt store påstyr, hvorfor så ikke spille Singh? Jeg regner vel med, at Singh var købt til at spille venstre kant og hvis han skal spilles ind, så er det da oplagt han spiller en lettere kamp.
    Det er da meget normalt at nye spillere bliver indsluset på et nyt hold stille og roligt…
    Tror ikke der er nogen der ser kampen som en walk over - og jeg ser Bøving idag som det “sikre” kort fremfor Singh, alene af den grund at Singh har været her så kort tid…

    Du skal nok få ham at se fra start, nok allerede efter landskamps pausen… Idag glæder jeg mig MEGET til at se hvad Bøving kan fra start

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Hold nu fast hvor spiller vi smuk fodbold, en stil der er København værdig og som jeg personligt håbede på med tilgangen af Thorup.

    Jeg må bare sige, at på trods af egen skepsis som tiden gik, tak Thorup.

  29. De følgende 16 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  2. Svar: 170
    Sidste Meddelelse: 30.09.20, 10:05
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •