Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vejle vinder

    3 8.33%
  • Uafgjort

    6 16.67%
  • FCK vinder

    27 75.00%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    God kamp af os i dag, men det skal også siges, at Vejle var fornæmende ringe. Som de forsvarer i dag, er de jo noget nær en ønskemodstander for FCK.
    Hvordan kan det være at vi kun har mødt fornærmende ringe hold, siden vi klarede 0-0 hjemme mod mægtige silkeborg?

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvordan kan det være at vi kun har mødt fornærmende ringe hold, siden vi klarede 0-0 hjemme mod mægtige silkeborg?
    Som jeg skriver dette, har vi vundet over holdene, der pt. bestrider de nederste fem pladser i Superligaen, mens vi har spillet uafgjort mod de to hold, vi har mødt, fra den aktuelle top 6. Ja det ser bedre ud end længe, men lad os se, hvordan vi slipper fra de næste tre kampe, inden vi knapper champagnen op.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Hold kæft en fed kamp! Mange gør det godt, men jeg var skuffet over Bøving. Det er jo lidt hårdt, for han er ung og uerfaren, men der var godt nok mange basale og simple afleveringer og berøringer de første 30 min i hvert fald, som han fejlede. Vi har sgu brug for Singh bliver klar til at spille der fra start efter pausen.

    men ellers er der jo ikke meget at sig end fantastisk og hamrende underholdende at se!

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Husk også at rose Kvist, jeg ved du har har været lidt efter ham :)
    Haha - går det dig så meget på? :D

    Jeg vil da gerne rose - bestyrelsen - herunder Kvist - for at have splittet managerrollen op. Det var vi vist mange, der sukkede efter i årevis :) Og vil også gerne rose Kvist og Co. for at have ansat folk, der ser ud til at fungere rigtig godt sammen - særligt efter PC's ankomst, hvor der er kommet retning på hele projektet. Det er virkelig fedt!!!

    Det ændrer selvfølgelig ikke på, at 2020-skiftet stadig var virkelig dårligt håndteret. Bestyrelsen fyrede en træner efter lang tids overvejelse uden at have skyggen af plan parat, og man ansatte træneren længe før sportsdirektøren og missede et helt transfervindue til at få de profiler ind, som kunne have skabt et væsentligt bedre forår, hvor FCM som bekendt storsnublede. Det er i min bog stadig ikke bestået, og jeg frygter den dag, hvor bestyrelsen igen skal træde i karakter ift. store skifter. Men mon ikke også at hvert stort skifte kræver en ny bestyrelse? :) Lad os under alle omstændigheder håbe, der er mange år til :)

    Ud over her-og-nu-situationer som en eksplosiv trænerfyring og masser af nyansættelser skal en bestyrelse altså primært vurderes på den lange bane.

    Formår vi igen at vinde mesterskaber og slå - på papiret - langt bedre europæiske modstandere i CHL? Formår PC at skubbe os et niveau eller to op - også i forhold til hvilken hylde, vi henter spillere fra? Er vores trup denne gang stærk nok til at blive ramt af flere langtidsskader, hvis det igen skulle ske? Og er det store trænerteam + sportsdirektør også et match i krisetider? Der er jo mange kokke i vores nye konstellation - og chefkokken har endda ikke selv sat holdet.

    Der er mange spørgsmål på den lange bane. Men jeg anerkender fuldt ud, at det lige nu og her på den korte bane ser virkelig lovende ud!!!

    Tilfreds? ;)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Som jeg skriver dette, har vi vundet over holdene, der pt. bestrider de nederste fem pladser i Superligaen, mens vi har spillet uafgjort mod de to hold, vi har mødt, fra den aktuelle top 6. Ja det ser bedre ud end længe, men lad os se, hvordan vi slipper fra de næste tre kampe, inden vi knapper champagnen op.
    Meget enig. Det bliver en spændende september.

    12/9 Ude imod solide Randers hvor vi har tabt de sidste to gange
    19/9 Hjemme imod konkurrenten til mesterskabet
    26/9 Ude på plasticbanen imod utilregnelige Farum

    Jeg glæder mig helt vildt - Naturligvis allermest til kampen imod Fcm. Det vil godt nok gøre ondt at tabe den kamp og et hak i selvforståelsen….

    Men nu vil jeg glæde mig over den fantastiske sejr idag. Hvor er det fedt at vi bare kører på hele kampen igennem og ikke stiller os tilfredse med en spinkel sejr. Det er underholdende at se på, og nu også med en defensiv der fungerer. 3 kampe på en uge = 11-0. Fantastisk :)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    2

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Er der andre end mig der er skuffet over at der er så mange jyske fck “fans” på udebane turene? Synes det er syndt at mange af de langsomme venner fra nørrebro ikke kan få billet da de er solgt til vennegrupper fra haderslev osv!

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Haha - går det dig så meget på? :D

    Jeg vil da gerne rose - bestyrelsen - herunder Kvist - for at have splittet managerrollen op. Det var vi vist mange, der sukkede efter i årevis :) Og vil også gerne rose Kvist og Co. for at have ansat folk, der ser ud til at fungere rigtig godt sammen - særligt efter PC's ankomst, hvor der er kommet retning på hele projektet. Det er virkelig fedt!!!

    Det ændrer selvfølgelig ikke på, at 2020-skiftet stadig var virkelig dårligt håndteret. Bestyrelsen fyrede en træner efter lang tids overvejelse uden at have skyggen af plan parat, og man ansatte træneren længe før sportsdirektøren og missede et helt transfervindue til at få de profiler ind, som kunne have skabt et væsentligt bedre forår, hvor FCM som bekendt storsnublede. Det er i min bog stadig ikke bestået, og jeg frygter den dag, hvor bestyrelsen igen skal træde i karakter ift. store skifter. Men mon ikke også at hvert stort skifte kræver en ny bestyrelse? :) Lad os under alle omstændigheder håbe, der er mange år til :)

    Ud over her-og-nu-situationer som en eksplosiv trænerfyring og masser af nyansættelser skal en bestyrelse altså primært vurderes på den lange bane.

    Formår vi igen at vinde mesterskaber og slå - på papiret - langt bedre europæiske modstandere i CHL? Formår PC at skubbe os et niveau eller to op - også i forhold til hvilken hylde, vi henter spillere fra? Er vores trup denne gang stærk nok til at blive ramt af flere langtidsskader, hvis det igen skulle ske? Og er det store trænerteam + sportsdirektør også et match i krisetider? Der er jo mange kokke i vores nye konstellation - og chefkokken har endda ikke selv sat holdet.

    Der er mange spørgsmål på den lange bane. Men jeg anerkender fuldt ud, at det lige nu og her på den korte bane ser virkelig lovende ud!!!

    Tilfreds? ;)
    Hehe, det var bare lidt gas :). Men ret skal være ret, vi har jo ikke vundet noget endnu, så lad os gemme de store roser til Maj næste år, hvor Guldet forhåbentligt er landet.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Endnu en storsejr er i hus efter Vejle fik ørerne i maskinen. De kunne ikke det store og startede kampen med, at lade os have meget boldbesiddelse. Midterforsvaret endte derfor tit med at stå ved midterlinjen og spille bolden rundt. Vejle forsøgte selvfølgelig at gøre banen mindre og så stå solidt i kæderne – men de var hullede som schweizerost og kæmpede hele kampen med at forsvare. Først i anden halvleg slog de lidt fra sig med et fint langskud og forsøgte også at få noget pres op at køre, men da var det for sent og alligevel ineffektivt. Man må bare sige, at spillet bare er blevet bedre og bedre og selv uden Daramy og Falk flyder spillet stadig fortrinligt – uanset hvad Vejle forsøgte. Der er en verden til forskel på det hold vi så i begyndelsen af måneden og nu og det er helt utroligt, hvor meget selvtilliden og spilleglæden er øget.

    Grabara havde en fin redning og må ellers have kedet sig.

    Diks spiller en stærk kamp, hvor der defensivt ikke var de store udfordringer, men hvor han offensivt kom fint med frem og også havde lidt samarbejde med Stage.
    Khocholava og Boilesen var uhyre stærke. Deres største bidrag i dag var formentligt deres gode boldomgang, hvor særligt Boilesen viste stort overskud.
    VK viste at han også kunne bidrage længere fremme uden Daramy. Der skal dog noget mere til, hvis det skal være effektivt.

    Stage gjorde det igen ganske fornuftigt og fik en fin scoring foræret. Ellers var han ikke så iøjnefaldende i feltet som tidligere – måske fordi han også skulle deltage mere i opspillet.
    Zeca gjorde det fint i opspillet, havde et par generobringer og scorede også et sjældent hovedstødsmål. Ellers var det en rolig dag på kontoret, hvor han ikke skulle jagte ret meget.
    Lerager scorede et fremragende langskudsmål, hvilket vi jo lidt har manglet i vores spil, når modstanderne i den grad pakker sig. Han var derudover solid defensivt og havde også en del løb med i feltet. Selvfølgelig ikke i nærheden af Falk, men mindre kan også gøre det.
    Bøving var skuffende i dag. Han havde ellers et fint antal aktioner, men succesraten var vældig lav.

    Biel var flyvende. Han var involveret i utroligt meget og scorer endnu engang.
    Wind leverede en noget mere afdæmpet præstation. Han var god som opspilsstation, men i feltet blev det ikke til ret meget.

    Dagens dommer havde ikke det store at se til. Ramte umiddelbart rigtigt på advarslerne (selvom Vejles anfører måske slap lidt let). Han fejlvurderer dog helt straffesparket på Singh – der ellers var ganske tydeligt. Han fik heller ingen hjælp af VAR. Jeg undrer mig over hvad formålet med VAR helt præcist er. At stoppe fejl der sker i 1 ud af 100 fodboldkampe? Er det så overhovedet pengene værd? Nogle peger på, at der blev givet for mange straffespark i sidste sæson – men det er bare konsekvensen, når reglerne rent faktisk skulle følges. I stedet for at tilpasse reglerne til VAR er men nu gået over til bare at lade dommerne begå fejl (det der ellers var salgspunktet for VAR) og så stoppe det der må være bizarre kendelser eller massive (sjældne) fejl. Det kunne have været et værktøj, men er i stedet blevet en vittighed. Det var til grin under EM og den version vi er endt med er endnu værre. Spar lortet væk.

    En ganske fin præstation og endnu bedre resultat som runder en ganske god august måned med hele ni kampe af. Nu venter der en lille landskampspause inden det går løs igen, hvor vi tager hul på det europæiske gruppespil og har en topkamp i Parken. Man kunne have frygtet at salget af Daramy ville have haft en større indflydelse på det offensive udtryk (særligt i dag kombineret med Falks skade), men heldigvis virker det ikke til at have slået os ud af kurs.
    Man kan selvfølgelig mene, at Vejle var svage defensivt og det har man ret i. I perioder sejlede de rundt, men samtidig er det den slags hold, som vi tidligere har haft det svært imod. Det har længe været et tema, at vi har haft svært ved at bryde de hold op, der stod kompakt og dybt og bare ventede på en omstilling eller fejl (og hvor spillerne bliver mere og mere frustrerede). Det var bestemt ikke et tema i dag.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hehe, det var bare lidt gas :). Men ret skal være ret, vi har jo ikke vundet noget endnu, så lad os gemme de store roser til Maj næste år, hvor Guldet forhåbentligt er landet.
    Aftale ;)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Som jeg skriver dette, har vi vundet over holdene, der pt. bestrider de nederste fem pladser i Superligaen, mens vi har spillet uafgjort mod de to hold, vi har mødt, fra den aktuelle top 6. Ja det ser bedre ud end længe, men lad os se, hvordan vi slipper fra de næste tre kampe, inden vi knapper champagnen op.
    Ooooooog vundet samlet 7-1 over sidste sæsons nr. 5 i Tyrkiet
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Vi liiiiiiiiigger nummer 1....!!!!!

    Hold nu kæft, det er længe siden!!! Og hold nu kæft, det er en dejlig fornemmelse ��✌️
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  20. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Det er stadig svært at være glad for en bundby sejr. Men det går nok.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Vi liiiiiiiiigger nummer 1....!!!!!

    Hold nu kæft, det er længe siden!!! Og hold nu kæft, det er en dejlig fornemmelse ��✌️
    Ja, det er pragtfuldt og det sker samtidig med, at bliver vi forkælet med noget fantastisk flot og særdeles underholdende fodbold.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Som jeg skriver dette, har vi vundet over holdene, der pt. bestrider de nederste fem pladser i Superligaen, mens vi har spillet uafgjort mod de to hold, vi har mødt, fra den aktuelle top 6. Ja det ser bedre ud end længe, men lad os se, hvordan vi slipper fra de næste tre kampe, inden vi knapper champagnen op.
    Men vi har jo ikke bare vundet, vi har mere eller mindre kørt dem over. Jeg kunne forstå pessimismen, hvis vi havde fedtet nogle heldige 1-0 hjem, og var heldig med at gå videre i Europa.

    Jeg plejer at være pessimist (det kan min bedre halvdel bekræfte), men jeg er meget optimistisk, for første gang i mange år. Med et par kvalitetsindkøb, så ser det godt nok spændende ud. De næste tre kampe, bliver meget spændende.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Det er stadig svært at være glad for en bundby sejr. Men det går nok.
    Det er nu lidt et skår i glæden, når man som jeg håber, at de laver en Herfølge ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  27. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  2. Svar: 170
    Sidste Meddelelse: 30.09.20, 10:05
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •