Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vejle vinder

    3 8.33%
  • Uafgjort

    6 16.67%
  • FCK vinder

    27 75.00%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Som jeg skriver dette, har vi vundet over holdene, der pt. bestrider de nederste fem pladser i Superligaen, mens vi har spillet uafgjort mod de to hold, vi har mødt, fra den aktuelle top 6. Ja det ser bedre ud end længe, men lad os se, hvordan vi slipper fra de næste tre kampe, inden vi knapper champagnen op.
    Vi har vundet over Herfølge IF & AGF som var top 6 sidste sæson. Vi har scoret næsten 3 mål i snit pr kamp. Vi har scoret flest mål i ligaen lige pt og kun lukket 5 ind (17-5). Vi har scoret 38 eller 39 mål i august måned. Kan ikke huske hvornår vi sidst har scoret så mange mål.

    Jeg køber ikke præmissen om vi kun har mødt dårlige hold. Jeg synes det er Jess & Co der får vores modstandere til at se dårlige ud. Vi vinder overbevisende og spiller offensivt attraktivt fodbold. Vi kværner de såkaldte lette kampe på en helt anden måde end under Ståle selv i Europa, Jeg er med på vi ikke har mødt hold med CL klasse endnu men vi vinder og score mange mål og spiller hurtigt offensivt spil.
    Sidst redigeret af phillipo : 30.08.21 kl. 08:58

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Hold kæft en fed kamp! Mange gør det godt, men jeg var skuffet over Bøving. Det er jo lidt hårdt, for han er ung og uerfaren, men der var godt nok mange basale og simple afleveringer og berøringer de første 30 min i hvert fald, som han fejlede. Vi har sgu brug for Singh bliver klar til at spille der fra start efter pausen.

    men ellers er der jo ikke meget at sig end fantastisk og hamrende underholdende at se!
    Jeg er slet ikke skuffet over Bøving - tvært imod. Jeg synes, han virker som et supertalent med teknik og motorik fra allerøverste hylde og et smukt, smukt løb med bolden.

    For en spiller som ham med et stort anlagt, teknisk og udfordrende spil, ville det være naturstridigt, hvis han kunne gå direkte ind og dominere seniorholdet som 18-årig. Men det virker ikke som om, der er særligt langt dertil.

    Han skal selv vænne sig til tempoet og fysikken, så han tager lidt hurtigere beslutninger, og så skal holdkammeraterne vænne sig til ham, så han bliver spillet rigtigt. Eller bare spille ham! Jeg synes, hans løb blev ignoreret lidt for ofte i går.

    Men med lidt mere indkøring, tror jeg vi har en topspiller på vej i Bøving, som bliver en fornøjelse at følge .


  4. #48
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Man får jo bare tåre i øjnene af at se os spille. Det har hold indeholder mere end bare Falk og Daramy, det er jo tydeligt at se nu. De spillemæssige relationer vi har gået og sukket i flere år, sidder der nu og det vises i kamp efter kamp. Helt fantastisk.

    Thumps up til JT og træner teamet:)
    Synes det er fantastisk at se holdet endelig have sluppet håndbremsen og tænke fremad i banen.
    Virkelig dejligt at se holdet folde sig ud, noget af det man har sukket efter i mange år.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Synes det er fantastisk at se holdet endelig have sluppet håndbremsen og tænke fremad i banen.
    Virkelig dejligt at se holdet folde sig ud, noget af det man har sukket efter i mange år.
    Det var fedt med interviewet midt i første halvleg "det er en kamp mod os selv, vi skal score til 3, 4 og 5 - 0" (frit husket)

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Synes det er fantastisk at se holdet endelig have sluppet håndbremsen og tænke fremad i banen.
    Virkelig dejligt at se holdet folde sig ud, noget af det man har sukket efter i mange år.
    Og der er vel og mærket ikke kommet flere spillere i det offensive siden Ståle - tværtimod nu hvor Daramy er væk (Singh tæller ikke med endnu, da han stort set intet spilletid har fået i sin korte tid i klubben).
    Så det er fedt at se, at spillerne godt kan spille god bold og samtidigt vinde, selv med pt. de samme offensive spillere

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg er slet ikke skuffet over Bøving - tvært imod. Jeg synes, han virker som et supertalent med teknik og motorik fra allerøverste hylde og et smukt, smukt løb med bolden.

    For en spiller som ham med et stort anlagt, teknisk og udfordrende spil, ville det være naturstridigt, hvis han kunne gå direkte ind og dominere seniorholdet som 18-årig. Men det virker ikke som om, der er særligt langt dertil.

    Han skal selv vænne sig til tempoet og fysikken, så han tager lidt hurtigere beslutninger, og så skal holdkammeraterne vænne sig til ham, så han bliver spillet rigtigt. Eller bare spille ham! Jeg synes, hans løb blev ignoreret lidt for ofte i går.

    Men med lidt mere indkøring, tror jeg vi har en topspiller på vej i Bøving, som bliver en fornøjelse at følge .
    Jeg er enig med løbene og jeg kan godt lide hans stil og er enig i, at han nok skal blive god. Men, selvfølgelig skal han ikke gå direkte ind og dominere, men derfra og så til at ramme en medspiller, der står 3 meter væk, er der altså langt. Jeg forventer, at han som minimum spiller på et vist niveau, når vi bruger ham, og der synes jeg han skuffede i går. Men der er helt sikkert også meget mentalt osv. for ham, men i gårsdagens kamp synes jeg niveauet var for lavt.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg er enig med løbene og jeg kan godt lide hans stil og er enig i, at han nok skal blive god. Men, selvfølgelig skal han ikke gå direkte ind og dominere, men derfra og så til at ramme en medspiller, der står 3 meter væk, er der altså langt. Jeg forventer, at han som minimum spiller på et vist niveau, når vi bruger ham, og der synes jeg han skuffede i går. Men der er helt sikkert også meget mentalt osv. for ham, men i gårsdagens kamp synes jeg niveauet var for lavt.
    Sådan var det også med Daramy, men ligesom med Daramy, så kan man godt fornemme, hvad Bøving kan (om end mindre talentfuld). Unge spillere har brug for tid, og at man kan leve med fejl undervejs.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    FANTASTISK endeligt at ligge nummer 1 igen :-)

    Der er nu 2 år siden vi sidst lå nummer ét (31/8 2019) - da 1-0 nederlag til AaB blev begyndelsen på nedturen.
    Det siger desværre en hel del om dybden af den krise - som vi forhåbentligt har været igennem.
    Der er stadig meget lang vej til et mesterskab og der er endnu længere før vi kan sætte spillet på cruise control.

    Et mesterskab kræver fuld fokus og hårdt arbejde fra alle.
    PC skal sikre minimum 2 indkøb - vi skal forstærkes på kanten (kreativ og hurtig) og centerforsvaret (stærk i luftspillet og opspillet).
    Den fysiske-stab mangler stadig et stykke arbejde for at forebygge skader og sikre en spillertrup i topform.
    Trænerne skal stadig arbejde med truppens indbyrdes spilforståelse, indøvende angrebsmønstre og ikke mindst forbedringer på standardsituationer og dødbolde.
    Tilskuerne er godt på vej - vi skal fortsætte med at fylde parken og skabe god stemning

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Sådan var det også med Daramy, men ligesom med Daramy, så kan man godt fornemme, hvad Bøving kan (om end mindre talentfuld). Unge spillere har brug for tid, og at man kan leve med fejl undervejs.
    Det er lidt som om vi har forskellige præmisser. Jeg er enig i, at han er ung, har stort potentiale og selvfølgelig laver fejl på vejen til at blive en profil. Men derfor kan jeg godt synes, at han i går lavede for mange fejl og dermed konstatere, at jeg ikke synes, han er helt klar til en startplads endnu. Det er ikke et angreb på hans potentiale eller talent, i går så jeg bare en kamp, hvor jeg måske så bare havde for høje forventninger til ham.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det er lidt som om vi har forskellige præmisser. Jeg er enig i, at han er ung, har stort potentiale og selvfølgelig laver fejl på vejen til at blive en profil. Men derfor kan jeg godt synes, at han i går lavede for mange fejl og dermed konstatere, at jeg ikke synes, han er helt klar til en startplads endnu. Det er ikke et angreb på hans potentiale eller talent, i går så jeg bare en kamp, hvor jeg måske så bare havde for høje forventninger til ham.
    Helt enig herfra - mange gode løb, grundteknik og placeringer + en vilje til at få bolden. Men der mangler koncentration så han håndterer de "lette" bolde/afleveringer/tæmninger, ikke en gang imellem, men hver gang! Der blev sjusket med det, når det var optræk til gode aktioner.

    Men absolut potentiale!

    Mvh,
    Bechs

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Synes det er fantastisk at se holdet endelig have sluppet håndbremsen og tænke fremad i banen.
    Virkelig dejligt at se holdet folde sig ud, noget af det man har sukket efter i mange år.
    Helt helt enig. Enig knappen er ikke nok. Det er fantastisk at man ikke længere vil sige ved 3-0 i pausen, anden halvleg bliver kedelig.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det er lidt som om vi har forskellige præmisser. Jeg er enig i, at han er ung, har stort potentiale og selvfølgelig laver fejl på vejen til at blive en profil. Men derfor kan jeg godt synes, at han i går lavede for mange fejl og dermed konstatere, at jeg ikke synes, han er helt klar til en startplads endnu. Det er ikke et angreb på hans potentiale eller talent, i går så jeg bare en kamp, hvor jeg måske så bare havde for høje forventninger til ham.
    Enig i det med fast startplads. Men af og til skal unge spillere ind at fejle. Ellers kommer de aldrig videre. Så vi er nok enige egentlig, måske misforstod jeg dig lidt.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Når man nu ikke kunne se kampen og var lettere nervøs pga salget af Daramy og skade til Falk - så er det fanme skønt at høre om en overlegen sejr. Ikke bar pga mål, men også spillet og læse om flere gode præstationer.

    Ja, vi har haft et nemt program, men måske er det så vores tur til at spille imod hold, når de er lidt nede og selvtilliden kan da kun vokse.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det er lidt som om vi har forskellige præmisser. Jeg er enig i, at han er ung, har stort potentiale og selvfølgelig laver fejl på vejen til at blive en profil. Men derfor kan jeg godt synes, at han i går lavede for mange fejl og dermed konstatere, at jeg ikke synes, han er helt klar til en startplads endnu. Det er ikke et angreb på hans potentiale eller talent, i går så jeg bare en kamp, hvor jeg måske så bare havde for høje forventninger til ham.
    Øh, hvordan var det nu med Daramy. Han lavede da utroligt mange fejl i de først mange kampe og det var med til at skabe den spiller som lige er solgt for 12-13 mio €.

    Bøving skal have lov til at lave fejl for det lærer han af.
    Øvre C'er

  26. De følgende 7 brugere er enige:

  27. #60
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (29/08-2020 kl. 16:00)

    Pep’s scoring bliver bare bedre og bedre for hver gang jeg ser det….
    Hold nu op hvor er det en fantastisk scoring….


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  2. Svar: 170
    Sidste Meddelelse: 30.09.20, 10:05
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 04.03.19, 18:33
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  5. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •