Side 19 af 103 FørsteFørste ... 9161718192021222969 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    De penge blev jo en uge senere brugt på Johannesson, så... Men altså, et spillerbudget kan jo ændres, hvis bestyrelsen vil det, og den kan forhåbentlig se pointen i at investere nu. Og så kan man også håbe på, at noget af det løntunge dødvægt ryger ud nu til vinter, så der kan frigøres nogle lønkroner den vej.
    Det må man jo håbe. PC har jo ikke været med til at tale forventningerne ned, i og med han også meldte ud at hvis vi ville have ASO, så kunne vi godt have gået efter ham.

  2. #272
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    De penge blev jo en uge senere brugt på Johannesson, så... Men altså, et spillerbudget kan jo ændres, hvis bestyrelsen vil det, og den kan forhåbentlig se pointen i at investere nu. Og så kan man også håbe på, at noget af det løntunge dødvægt ryger ud nu til vinter, så der kan frigøres nogle lønkroner den vej.
    Ikke hvis man skal tro PC's udtalelser i Købmændenes klub og Kvart i bold. Her er der ingen sammenhæng mellem Johanneson og fremtidige indkøb til kanten.

  3. #273
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og så kan man også håbe på, at noget af det løntunge dødvægt ryger ud nu til vinter, så der kan frigøres nogle lønkroner den vej.
    Ja, det må være et af de helt store spørgsmål, for der er jo virkelig mange millioner bundet op i spillere, der hverken virker motiverede for eller dygtige nok til at være her. Men hvor sandsynligt er det mon at slippe af med resterne af Ståles (meget) gamle garde?

    Pierre Bengtsson (33) udløb: 30/6 2022. Minutter i sæsonen: 173. Chance for skifte denne vinter: 90%
    Svenske klubber var allerede i sommer ude efter ham, men PC sagde angiveligt nej. Har selv udtalt, at han er klar til at vende hjem, og det er svært at se, hvad der skulle stå i vejen for det nu.

    Bryan Oviedo (31) udløb: 30/6 2022. Minutter i sæsonen: 0. Chance for skifte denne vinter: 80%
    Ville gerne hjem til Costa Rica allerede i sommer, men krævede formentlig for meget af sin løn for denne sæson udbetalt for at rive kontrakten over. Har ingen rolle at spille her og er sikkert træt af at rejse frem og tilbage til landskampe, så mon ikke begge parter kan se det fornuftige i at finde et kompromis nu, i stedet for at han tager endnu et halvår i flyverdragt på tribunen?

    Sten Grytebust (32) udløb: 31/12 2022. Minutter i sæsonen: 0 (udlejet). Chance for skifte denne vinter: 50%
    Vender efter planen tilbage til klubben efter udlejningen til Vejle. Norske klubber har angiveligt vist interesse for ham, men den høje løn vil fortsat være et problem, så selvom alle parter nok kan se det fornuftige i at få ham videre i karrieren, er det langtfra sikkert, at det kan lykkes.

    Kamil Wilczek (33) udløb: 30/6 2023. Minutter i sæsonen: 642. Chance for skifte denne vinter: 20%
    Det er meget svært at se, hvor en lige om lidt 34-årig middelmådig og skadeplaget spiller skal tage hen, hvis han gerne vil opretholde bare tilnærmelsesvis den løn, han får nu. Nuvel, der skal da nok være et par polske klubber, som er villige til at overtage ham, men så er vi sikkert ude i en Bjelland-agtig løsning, hvor de lægger 10% af lønnen, og vi hænger på resten. Derfor er det vel mest sandsynligt, at vi lader ham blive her, hvor han så kan holde lægestaben flittigt beskæftiget. I sandhed en katastrofal handel af Ståle.

    Marios Oikonomou (29) udløb: 30/6 2023. Minutter i sæsonen: 129. Chance for skifte denne vinter: 20%
    Har meget begrænset tillid fra træneren, så det er svært at se, hvad vi skal bruge ham til, men det er tilsvarende svært at se, hvem der skulle overtage ham, så han bliver her vel.

    Peter Ankersen (31) udløb: 30/6 2024. Minutter i sæsonen: 1048. Chance for skifte denne vinter: 5%
    Høj løn, tvivlsomt niveau, trættende attitude. Han er formentlig ikke selv særlig tilfreds med at være andetvalg på backen, men hans gode og absurd lange kontrakt gør, at det er meget svært at se ham skifte. Men man må vel have lov til at drømme.

    Og så en bobler:
    Zeca (33) udløb: 30/6 2023. Minutter i sæsonen: 1484. Chance for skifte denne vinter: 5%
    Vores anfører har været en fantastisk mand for klubben, og jeg tager ham kun med her, fordi det vel ikke er helt utænkeligt, at klubben med hans fremskredne alder i tankerne må begynde at planlægge en fremtid uden ham, og at han samtidig gerne vil hjem og tættere på familien, og man derfor finder en aftale om at annullere kontrakten for et rimeligt beløb. Jeg håber nu mest bare på, at han bliver klar i ekspresfart og tager en sidste kampagne med fra den kommende sommer og sikrer guldet i sin afskedskamp :-)
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #274
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Tipsbladet skriver at Pep Biels bagland arbejder på et sommerskifte.

  6. #275
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Tipsbladet skriver at Pep Biels bagland arbejder på et sommerskifte.
    Nu med kilde: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-af-storprofil
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. #276
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    hov fik ikke indsat linket ��

  8. #277
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bt.dk/transfervinduet/tr...ns-supertalent

    Chelsea skulle angiveligt være interesseret i Roony.

  9. #278
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Marios Oikonomou (29) udløb: 30/6 2023. Minutter i sæsonen: 129. Chance for skifte denne vinter: 20%
    Har meget begrænset tillid fra træneren, så det er svært at se, hvad vi skal bruge ham til, men det er tilsvarende svært at se, hvem der skulle overtage ham, så han bliver her vel.

    Peter Ankersen (31) udløb: 30/6 2024. Minutter i sæsonen: 1048. Chance for skifte denne vinter: 5%
    Høj løn, tvivlsomt niveau, trættende attitude. Han er formentlig ikke selv særlig tilfreds med at være andetvalg på backen, men hans gode og absurd lange kontrakt gør, at det er meget svært at se ham skifte. Men man må vel have lov til at drømme.
    Generelt enig, men der er et par ting angående de to sidste her.

    Jeg tror nu godt, vi kunne komme af med Oikonomou, hvis vi ville. Vi ville næppe få noget for ham, men han spillede en del kampe i to sæsoner i AEK, før han kom til os (og en del Serie A-kampe for Bologna før det), og han er trods alt kun lige blevet 29. Spørgsmålet er snarere, om vi er parat til at slippe ham med en langtidsskadet Valdemar Lund og en Gabrielsen, der muligvis smutter. Der skal i hvert fald noget andet ind i forsvaret i så fald.

    Jeg er også grundlæggende træt af at glo på Ankersen, men vi mangler vel en gardering på højre back, hvis vi skal fyre ham af nu. Ikke mindst hvis Diks skal vikariere på højre kant. Jeg tror ikke, PC slipper ham før til sommer. Men der skal han også videre!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #279
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Denne skal vel også lige op.

    Om jeg selv synes idéen er fantastisk, ved jeg faktisk ikke helt…

    Men han er formentlig et emne, da den plads jo trænger lidt…

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aek-til-januar

    Zan

  12. #280
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Denne skal vel også lige op.

    Om jeg selv synes idéen er fantastisk, ved jeg faktisk ikke helt…

    Men han er formentlig et emne, da den plads jo trænger lidt…

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aek-til-januar

    Zan
    Jeg kunne sgu godt lide Santander, men den skadeshistorik, siden han forlod os, lyder bare alt andet end tillokkende...

    Edit: Hans type ville dog virkelig være kærkommen. Virkelig en man kunne spille bolden op på, hvis vi ikke kunne spille den ud, fra forsvaret.
    Sidst redigeret af Jt80 : 25.11.21 kl. 12:29

  13. #281
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Jeg kunne sgu godt lide Santander, men den skadeshistorik, siden han forlod os, lyder bare alt andet end tillokkende...

    Edit: Hans type ville dog virkelig være kærkommen. Virkelig en man kunne spille bolden op på, hvis vi ikke kunne spille den ud, fra forsvaret.
    Lej Santander i et halv år. Hvis det går godt, så giv ham en 1 årig kontrakt. Lidt på samme måde som med NDoye. Tænker ikke der er nogen overhoved der vil købe ham her til vinter når han har kontraktudløb til sommer. Bologna er nok bare interesseret i at spare nogle lønkroner.
    - Torben

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #282
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Lej Santander i et halv år. Hvis det går godt, så giv ham en 1 årig kontrakt. Lidt på samme måde som med NDoye. Tænker ikke der er nogen overhoved der vil købe ham her til vinter når han har kontraktudløb til sommer. Bologna er nok bare interesseret i at spare nogle lønkroner.
    I sæsonen 2019/2020 spillede Federico Santander 773 minutter og scorede 1 mål. I sidste sæson spillede han 78 minutter og lavede 0 mål. I indeværende sæson har han spillet 23 minutter og har lavet 0 mål.

    Han må antages at være et godt stykke fra topformen. Det bliver et pænt tak, men nej tak herfra. Det må kunne gøres bedre.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #283
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    I sæsonen 2019/2020 spillede Federico Santander 773 minutter og scorede 1 mål. I sidste sæson spillede han 78 minutter og lavede 0 mål. I indeværende sæson har han spillet 23 minutter og har lavet 0 mål.

    Han må antages at være et godt stykke fra topformen. Det bliver et pænt tak, men nej tak herfra. Det må kunne gøres bedre.
    Santander i topform ville passe perfekt på Winds plads i det nuværende system. Santader og pep biel ville være en ret fræk duo.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #284
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Santander i topform ville passe perfekt på Winds plads i det nuværende system. Santader og pep biel ville være en ret fræk duo.
    Tror man skal passe på at tage et højt niveau hos Santander for givet.

    Jeg kunne godt lide ham, og han havde virkelig nogle features.
    Men til tider synes jeg sgu også han var lidt overvurderet.

    Han er har virkelig været i periferien i Bologna, og har fornemmelsen af han kan blive en dyr fuser.

    Men har ikke umiddelbart nogle alternativer…

    Zan

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #285
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Tror man skal passe på at tage et højt niveau hos Santander for givet.

    Jeg kunne godt lide ham, og han havde virkelig nogle features.
    Men til tider synes jeg sgu også han var lidt overvurderet.

    Han er har virkelig været i periferien i Bologna, og har fornemmelsen af han kan blive en dyr fuser.

    Men har ikke umiddelbart nogle alternativer…

    Zan
    Jeg var ret vild med Santander og han ville passe godt ind til FCK. En stærk frontangriber, som kan holde på bolden og er farlig på høje indlæg. Forestil jer ham ved bagstolpen og Biel klar til cutback i feltet, vores indlæg ville blive rigtig svære at læse og dæmme op for.

    Jeg ville hellere have Santander end Kamil W, men der kan jo sagtens findes bedre alternativer

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •