Side 37 af 103 FørsteFørste ... 27343536373839404787 ... SidsteSidste
Viser resultater 541 til 555 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #541
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Jeg forstiller mig at dem som faktisk har med Roony's kontrakt at gøre, ved hvor længe den løber, og at vi dermed ikke behøver bekymre os så fandens meget igen ;p
    Ja, det har de da helt sikkert styr på.

    Men det er vel ikke super underligt at man som fan bekymrer sig om hvornår et af vores all-time største talenters kontrakt udløber ;-)

    Når det så er sagt, er jeg enig med dig i at vinteren 23 giver klart bedst mening.

    Zan

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #542
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er da for en gangs skyld en opmuntrende udlejnings-historie. Spørgsmålet er, om man skal give ham et halvt år udleje yderligere, da Baldurssons aftale går sæsonen ud? Lige nu ser det ikke ud til, at islændingen er værd at satse på, og så kunne Stamenic overtage hans plads til sommer.

    Man kan selvfølgelig også hive Stamenic ind nu som backup på sekseren, hvis man allerede nu er sikker på, at Baldursson ikke holder.
    Behold ham i FC - afsted med ligegyldige Baldur!

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #543
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tør godt vædde på, at vi kun har kontrakt med Roony til 15. november 2023. Det ville i hvert fald være meget mærkeligt - og helt ulig den hype, klubben ellers har kørt op omkring ham - hvis man har forlænget hans kontrakt uden at gøre et nummer ud af det: https://www.fck.dk/nyhed/fck-talent-...roony-bardghji

    Men jeg håber da, jeg tager fejl. Eller at PC allerede nu arbejder på en forlængelse.
    Det tør du godt væde på? At den kontrakt Roony skrev under på netop gjaldt fra hans fødselsdag? Og ikke f.eks. fra d. 1. januar? Eller at reglerne måske ikke siger 3 år fra underskrift-dato men noget med start og udgang af måneder eller transfervinduer eller lign. Jeg aner det ikke - men jeg ville ikke satse ret meget på, at kontrakten udløber hverken d. 15. november 2024 - det ville være mystisk - eller tidligere end det - jeg kan ikke forestille mig, at vi ikke har tegnet en 3 årig kontrakt.

    Jeg kan faktisk overhovedet ikke huske hvorfor jeg har skrevet 31. december 2024 på Superstats - altså hvor jeg fik det fra - men jeg gætter på at jeg har ret :-) Og hvis det mod mine forventninger ikke er korrekt, så ville mit næste gæt være 30. november 2024.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. #544
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det tør du godt væde på? At den kontrakt Roony skrev under på netop gjaldt fra hans fødselsdag? Og ikke f.eks. fra d. 1. januar? Eller at reglerne måske ikke siger 3 år fra underskrift-dato men noget med start og udgang af måneder eller transfervinduer eller lign. Jeg aner det ikke - men jeg ville ikke satse ret meget på, at kontrakten udløber hverken d. 15. november 2024 - det ville være mystisk - eller tidligere end det - jeg kan ikke forestille mig, at vi ikke har tegnet en 3 årig kontrakt.

    Jeg kan faktisk overhovedet ikke huske hvorfor jeg har skrevet 31. december 2024 på Superstats - altså hvor jeg fik det fra - men jeg gætter på at jeg har ret :-) Og hvis det mod mine forventninger ikke er korrekt, så ville mit næste gæt være 30. november 2024.
    Jeg er ret sikker på, at man ikke må omgå kontraktreglerne for unge ved at skrive en kontrakt, der først gælder fra en fremtidig dato. På den måde ville du jo i praksis kunne lave længere kontrakter end en tre-årig. Så ja, jeg mener, det er et kvalificeret gæt, at han skrev en tre-årig kontrakt, der gælder til 15. november 2023. Jeg kan selvfølgelig ikke vide, om parterne siden hen har forlænget aftalen, men det ville som sagt undre mig, at FCK ikke har offentliggjort det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #545
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg har prøvet at grave reglerne frem, men jeg kan ikke finde noget specifikt nævnt om muligheden for at indgå en kontrakt, der begynder senere end underskrivelsestidspunktet, og som dermed udløber over tre år senere.

    Men det står meget tydeligt, at udløbstidspunktet skal være enten 30. juni eller 31. december, så jeg må medgive, at min teori om, at Roonys kontrakt udløber 15. november, i hvert fald ikke holder. Så er spørgsmålet, om den så allerede udløber 30. juni 2023 for at holde sig under de tre år. Det ville mit gæt være, fordi det ville undre mig, hvis der findes et smuthul i reglerne, der muliggør kontrakter, der i realiteten er længere end tre år, men jeg tør ikke lægge hovedet på blokken.

    https://divisionsforeningen.dk/wp-co...n-05042018.pdf
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #546
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg er egentligt også lidt nervøs for, hvad der sker, hvis Boilesen vil til udlandet. Det er svært at finde hans type.

    En spiller der kunne være interessant, er Joakim Nilsson (Per Nilssons lillebror). Han er fast mand for Bielefeld, men har kontraktudløb til sommer, og Bielefeld rykker nok ned. Han er en spillende, teknisk dygtig venstrefodet midterforsvarer på 27 år, der pt. er fast mand i Sveriges midterforsvar ved siden af Lindelöf (10 landskampe). Uden transfersum har vi råd til en flot løn til ham.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #547
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Du kan hos Unibet få odds 1.18 på at Andreas Skov Olsen ender i Rangers
    Det taler ikke meget i vores favør, vi ligger helt oppe på odds 5 ifølge Copenhagen Sundays

    Jeg tror, som EB skriver at vi bliver kørt rundt i manegen af italienerne, for at presse prisen op
    og at den i virkeligheden er meget længere væk end alle tror, håber dog jeg tager fejl.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ejlere/9067808

    Der er også nyt i Ekdal sagaen Sampdorias sportsdirektør Daniele Faggiano
    siger i et interview med Tuttomercatoweb:

    "Ekdal is definitely staying. He is a very important player, even if he does not start every time."

    Sampdoria har næsten ikke nogen centrale midtbanespillere tilbage i truppen,
    hvilke godt kan skræmme mig lidt i form af om de er villige til at lade ham gå.

    Vi har første træning d. 7 januar lad os håbe vi snart får noget på plads.
    Jeg kan ikke være den eneste der er lidt stresset over at vi endnu ikke har noget på plads.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #548
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Den står til 3.5 nu, men det ændrer ikke så meget på historien.

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Du kan hos Unibet få odds 1.18 på at Andreas Skov Olsen ender i Rangers
    Det taler ikke meget i vores favør, vi ligger helt oppe på odds 5 ifølge Copenhagen Sundays

    Jeg tror, som EB skriver at vi bliver kørt rundt i manegen af italienerne, for at presse prisen op
    og at den i virkeligheden er meget længere væk end alle tror, håber dog jeg tager fejl.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ejlere/9067808

    Der er også nyt i Ekdal sagaen Sampdorias sportsdirektør Daniele Faggiano
    siger i et interview med Tuttomercatoweb:

    "Ekdal is definitely staying. He is a very important player, even if he does not start every time."

    Sampdoria har næsten ikke nogen centrale midtbanespillere tilbage i truppen,
    hvilke godt kan skræmme mig lidt i form af om de er villige til at lade ham gå.

    Vi har første træning d. 7 januar lad os håbe vi snart får noget på plads.
    Jeg kan ikke være den eneste der er lidt stresset over at vi endnu ikke har noget på plads.

  15. #549
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det tør du godt væde på? At den kontrakt Roony skrev under på netop gjaldt fra hans fødselsdag? Og ikke f.eks. fra d. 1. januar? Eller at reglerne måske ikke siger 3 år fra underskrift-dato men noget med start og udgang af måneder eller transfervinduer eller lign. Jeg aner det ikke - men jeg ville ikke satse ret meget på, at kontrakten udløber hverken d. 15. november 2024 - det ville være mystisk - eller tidligere end det - jeg kan ikke forestille mig, at vi ikke har tegnet en 3 årig kontrakt.

    Jeg kan faktisk overhovedet ikke huske hvorfor jeg har skrevet 31. december 2024 på Superstats - altså hvor jeg fik det fra - men jeg gætter på at jeg har ret :-) Og hvis det mod mine forventninger ikke er korrekt, så ville mit næste gæt være 30. november 2024.
    Selvom Ailton ikke mener det er værd at bekymre sig om, så synes jeg det lyder lidt mystisk med Roonys kontrakt. Ifølge medierne trådte kontrakten i kraft da han fyldte 15 år og udløber vinteren 2024. Jvf. standardkontrakt fra Divisionsforeningen så skal udløbsdatoen være enten 30. juni eller 31. december (Afsnit 4 §6.5). Så hvis den udløber vinteren 2024, så er det altså 31. december 2024. Men ifølge samme kontrakt, må der ikke indgås kontrakter der varer længere end 3 år (Afsnit 4 §6.3).
    Da kontrakten umiddelbart trådte i kraft d. 15/11-2020, så er der noget der ikke helt stemmer. Jeg ved ikke om der kan gives dispensation, men tvivler på at der gives dispensation, så man kan skrive en 4-årig kontrakt med en 15-årig. Mon ikke kontrakten løber til 31/12-2023.
    Jeg ved dog ikke hvilke smuthuller der evt. kan være eller om han er blevet forlænget eller lignende.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #550
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg er egentligt også lidt nervøs for, hvad der sker, hvis Boilesen vil til udlandet. Det er svært at finde hans type.

    En spiller der kunne være interessant, er Joakim Nilsson (Per Nilssons lillebror). Han er fast mand for Bielefeld, men har kontraktudløb til sommer, og Bielefeld rykker nok ned. Han er en spillende, teknisk dygtig venstrefodet midterforsvarer på 27 år, der pt. er fast mand i Sveriges midterforsvar ved siden af Lindelöf (10 landskampe). Uden transfersum har vi råd til en flot løn til ham.
    Selvom Boilesen ikke på nogen måder har været fejlfri, så mener jeg også han er utrolig vigtig for vores hold. Det virker også til han er utrolig glad for at være i klubben. Jeg tror der skal meget til før han rykker til udlandet.

    Forlæng med ham 1-2 til år mere. Vi skal bare ikke ud i nogen langtidskontrakt ala Bjelland :)

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #551
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvis han underskriver 15. november 2021 og kontrakten løber til 31/12 2024 er der vel tale om 3 år og halvanden måned, det er alligevel et stræk at kalde det en 4-årig kontrakt.

  20. #552
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Hvis han underskriver 15. november 2021 og kontrakten løber til 31/12 2024 er der vel tale om 3 år og halvanden måned, det er alligevel et stræk at kalde det en 4-årig kontrakt.
    Han underskrev 15. november 2020.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #553
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Selvom Ailton ikke mener det er værd at bekymre sig om, så synes jeg det lyder lidt mystisk med Roonys kontrakt. Ifølge medierne trådte kontrakten i kraft da han fyldte 15 år og udløber vinteren 2024. Jvf. standardkontrakt fra Divisionsforeningen så skal udløbsdatoen være enten 30. juni eller 31. december (Afsnit 4 §6.5). Så hvis den udløber vinteren 2024, så er det altså 31. december 2024. Men ifølge samme kontrakt, må der ikke indgås kontrakter der varer længere end 3 år (Afsnit 4 §6.3).
    Da kontrakten umiddelbart trådte i kraft d. 15/11-2020, så er der noget der ikke helt stemmer. Jeg ved ikke om der kan gives dispensation, men tvivler på at der gives dispensation, så man kan skrive en 4-årig kontrakt med en 15-årig. Mon ikke kontrakten løber til 31/12-2023.
    Jeg ved dog ikke hvilke smuthuller der evt. kan være eller om han er blevet forlænget eller lignende.
    Nå man læser reglerne, så virker det, som følgende kan være mulighederne:

    1) kontrakten er underskrevet på hans fødselsdag og er maks 3 år. Dvs udløb sommeren 24
    2) kontrakten er forlænget stiltiende 31/12 og er til vinter
    3) kontrakten er underskrevet på hans fødselsdag, men først gældende fra 31/12 og dermed 3 år og udløber vinter
    4j vi kender ikke til en regel, som beskriver at man må skrive til næste gældende vindue (lige for alle) og dermed gælder denne kontrakt som værende max 3 år, selvom den reelt er et par måneder længere
    5) der er indgået en forkert kontrakt, som ikke er blevet afvist og er dermed gyldig (eller ej)

    Jeg har da det håb at man har fuldstændig styr på det hos FCK og han har en lovlig kontrakt til 31/12 2024, som der står alle steder.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #554
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Et kuriøst, hypotetisk og sikkert fuldstændig urealistisk scenarie, men for tankens skyld: Hvad med Jack Wilshere til FCK, hvis Ekdal glipper? Vi mangler en erfaren midtbanemand. Han er godt nok gået klubløs i et halvt år, men inden da spillede han i Championship og kommer jo desuden med stor erfaring fra Premier League. Og han er altså kun lige fyldt 30. Jeg tror ærligt talt ikke, det er det bedste match hverken for os eller ham, men en interessant tanke, om ikke andet bare for PR-værdien.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #555
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Nå man læser reglerne, så virker det, som følgende kan være mulighederne:

    1) kontrakten er underskrevet på hans fødselsdag og er maks 3 år. Dvs udløb sommeren 24
    2) kontrakten er forlænget stiltiende 31/12 og er til vinter
    3) kontrakten er underskrevet på hans fødselsdag, men først gældende fra 31/12 og dermed 3 år og udløber vinter
    4j vi kender ikke til en regel, som beskriver at man må skrive til næste gældende vindue (lige for alle) og dermed gælder denne kontrakt som værende max 3 år, selvom den reelt er et par måneder længere
    5) der er indgået en forkert kontrakt, som ikke er blevet afvist og er dermed gyldig (eller ej)

    Jeg har da det håb at man har fuldstændig styr på det hos FCK og han har en lovlig kontrakt til 31/12 2024, som der står alle steder.
    Der er tilsyneladende en del, der tror, at kontrakten blev indgået for et par måneder siden i november 2021, men det er ikke tilfældet. Den blev indgået på Roonys 15-års fødselsdag i november 2020. Derfor udløber den i november 2023 - eller 31. december 2023, hvis du har ret i, at man kan få lidt ekstra løbetid, så det passer med en af de to obligatoriske udløbsdatoer.

    Hvis den skal løbe helt til 31. december 2024, må den i sagens natur være blevet forlænget, uden at vi er klar over det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •