Side 42 af 103 FørsteFørste ... 32394041424344455292 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Flere ulemper:

    Skadehistorik

    Jeg kan godt se fornuften, men det kilder ikke just i mellemgulvet.
    Deri er vi helt enige, men det kan jo være en del af at man holder krudtet tørt, til nogle af de andre pladser. (Det er i alle fald mit fromme håb).
    - Jeg tror egentlig at han er en ok backup, man står nok lidt svært med CB, enten skal man hente en som er klassen over Boile og Kocholava, eller også skal man hente en som kan acceptere at være 3. violin. Her er Thelander nok i kategori 2. :-)

  2. #617
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Deri er vi helt enige, men det kan jo være en del af at man holder krudtet tørt, til nogle af de andre pladser. (Det er i alle fald mit fromme håb).
    - Jeg tror egentlig at han er en ok backup, man står nok lidt svært med CB, enten skal man hente en som er klassen over Boile og Kocholava, eller også skal man hente en som kan acceptere at være 3. violin. Her er Thelander nok i kategori 2. :-)
    Jeg tror ikke man henter en der er klassen over Boile og David. Det i sig selv uanset man lagde pengene ville blive svært at tiltrække for en klub som FCK.

    Enten henter man en spiller som Dennis Hadzikadunic med den profil, eller også bliver det den lidt mere kedelige løsning med en erfaren spiller, der ikke bliver for dyr at hente, men uden videresalgsdelen.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #618
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Jeg tror ikke man henter en der er klassen over Boile og David. Det i sig selv uanset man lagde pengene ville blive svært at tiltrække for en klub som FCK.

    Enten henter man en spiller som Dennis Hadzikadunic med den profil, eller også bliver det den lidt mere kedelige løsning med en erfaren spiller, der ikke bliver for dyr at hente, men uden videresalgsdelen.
    Dennis Hadzikadunic er med afstand det navn, der kilder mest de rigtige steder mht. defensive forstærkninger. I min optik er det også den hylde, vi skal hente fra, så vi har en positiv konkurrence på pladsen og ingen naturlige 1. og 2. valg. Hvis Boile bliver skadet i foråret, henter man så et mesterskab hjem med Thelander som starter?

    Herudover er der hele den her med, at Boile tidligere har meldt ud, at han denne vinter enten ville forlænge sin kontrakt eller gøre sig klar til næste kapitel i karrieren. Det kan selvfølgelig være, at det hele tiden har været planen at snakke her i januar efter ferie mm., men det virker lidt mærkeligt, at man ikke har forlænget med ham endnu, hvis det bare var begge parters ønske. Se bare Erik Sviatchenko, der har forlænget i FCM (og i øvrigt fået en kæmpe pose penge OG en kæmpe lønstigning, der får ham helt op i toppen i Superligaen - forstår ikke, at ingen medier har samlet den op, med lad den nu ligge).

    Skal jeg udfordre mit eget argument, så HAR vi jo ligaens bedste forsvar målt på mål imod, og Kocho og Boile er et godt stopperpar. Jeg tror derfor, at meget handler om, hvad FCK ser af perspektiv i de to. Tror man på, at de også er stopperparret i næste sæson, så går man måske med en klar backup løsning nu. Er vi på lånt tid med den konstellation, så tror jeg, at vi ser en stærkere, mere perspektivrig signing.

  5. #619
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Helt hypotetisk og uden at forholde mig til alle nuancerne omkring Daramy i Ajax, men _hvis_ de allerede kaster håndklædet i ringen i Holland, så kunne vi vel købe ham tilbage for, say, 80 mil.?
    Jeg mener, 90 ind på salg, 80 ud på køb, så har vi Daramy i truppen og tjent 10 mil.
    Og nej, jeg tror ikke på det, men bare for perspektivet omkring “Daramy er for dyr”, det skal vel ses i lyset af hvor meget vi har tjent på ham. Det er naturligvis kun gældende for Daramy og ikke for spiller y som vi køber for 80…

  6. #620
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Helt hypotetisk og uden at forholde mig til alle nuancerne omkring Daramy i Ajax, men _hvis_ de allerede kaster håndklædet i ringen i Holland, så kunne vi vel købe ham tilbage for, say, 80 mil.?
    Jeg mener, 90 ind på salg, 80 ud på køb, så har vi Daramy i truppen og tjent 10 mil.
    Og nej, jeg tror ikke på det, men bare for perspektivet omkring “Daramy er for dyr”, det skal vel ses i lyset af hvor meget vi har tjent på ham. Det er naturligvis kun gældende for Daramy og ikke for spiller y som vi køber for 80…
    Det var jo lidt det samme argument man brugte med Cornelius, men personligt synes jeg ikke at det holder. Køb og salg, er forskellige cases, uagtet at der er tale om den samme spiller.

    Vi skal "ned" omkring de 50 mill, som har været på tale, for ASO, hvis det skal være aktuelt at tage risikoen. - Daramy er nok i øvrigt næppe interesseret i at lade sig skrotte allerede, og der er garanteret rigeligt med udenlandske klubber som byder sig til før os.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #621
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det var jo lidt det samme argument man brugte med Cornelius, men personligt synes jeg ikke at det holder. Køb og salg, er forskellige cases, uagtet at der er tale om den samme spiller.

    Vi skal "ned" omkring de 50 mill, som har været på tale, for ASO, hvis det skal være aktuelt at tage risikoen. - Daramy er nok i øvrigt næppe interesseret i at lade sig skrotte allerede, og der er garanteret rigeligt med udenlandske klubber som byder sig til før os.
    Herudover tjener han ca. 15 mio. om året i Ajax.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #622
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hold nu op med Daramy. Det er komplet urealistisk af så mange grunde. Ajax har betalt rigtig mange penge for ham, så de er ikke parat til at opgive ham endnu. Og de vil formentlig ikke leje ham ud endnu, fordi han skal lære klubbens måde at spille på. Desuden kan et eventuelt indkøb af Bergwijn jo meget vel hænge sammen med planer om at sælge en af de andre kantspillere i Ajax.

    Det er den ene side af sagen. Den anden er, at det ville være et kæmpe nederlag for Daramy at vende tilbage til FCK nu. Med mindre han er hårdt ramt af hjemve, vil han utvivlsomt hellere til en anden klub i udlandet, hvis han skulle lejes ud.

    Og for FCK giver det meget mere mening at finde en forstærkning med mere perspektiv i. Jeg håber, det først er kl. fem i 12, når alle andre muligheder er udtømt, at vi begynder at overveje den her slags lejeaftaler uden fremtid.
    Drop nu "hold nu op med Daramy" - retorikken. At muligheden bliver smidt i luften, er da ikke så underligt, hvad enten man er enig eller ej.

    Den jo ikke KOMPLET urealistisk.

    * Vi snakker om udleje, ikke salg. Dermed er det jo på ingen måde at opgive Daramy. Måske sparre lidt løn, og give manden kamptræning...

    * Hvis Daramy brugte VM-årsagen, ville der vel ikke være mange der undrede sig. Dermed ikke et nederlag.

    * Igen, hvis VM reelt var en årsag, er FCK da et glimrende bud i forhold til spilletid mv. I hvert fald et godt bud for Daramy.

    At det så er perspektivløst for FCK, kan jeg selvfølgelig sagtens erklære mig enig i. Bestemt.

    Skulle han (potentielt) være interessant på leje, var årsagen at han er stærk nok til at gøre en forskel; hvis man (i første omgang) tænker mesterskab over perspektiver.

    Om en Daramy så ville kunne levere varen - ude af form og formentlig uden voldsomt meget selvtillid - kan jeg også have min tvivl omkring.

    Men ærligt, har sommerens vindue vist at vi (tilsyneladende) har ret svært ved at finde kvalitet på de kanter.

    Derfor blev den smidt op. Som en potentiel mulighed.

    Zan

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #623
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ajax udlejer ikke spillere, de har en tro på. En udlejning er det samme som et "Kiss of Death" i Ajax-sammenhæng.

    De behøver desuden ikke at udleje Daramy for at give ham spilletid i sæsonen. Han må godt spille op til 15 kampe for deres ungdomshold Jong Ajax i foråret. De spiller i den næstbedste hollandske række. Det handler forresten ikke om at Daramy ikke har niveauet, men at han endnu ikke er helt inde i "The Ajax Way". Altså deres spillefilosofi. Det har man stadig tiltro til at han kan få en forståelse for. Og med den transfersum og den løn, Ajax har valgt at betale, så giver de ikke så let op på ham. Så Daramy til FCK vil kræve, at FCK pludselig skulle kunne købe ham fri. Og det kan vi næppe..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #624
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser

    * Hvis Daramy brugte VM-årsagen, ville der vel ikke være mange der undrede sig. Dermed ikke et nederlag.

    * Igen, hvis VM reelt var en årsag, er FCK da et glimrende bud i forhold til spilletid mv. I hvert fald et godt bud for Daramy.
    Vi skal lige huske, at VM begynder i november, ikke i juni ;-)

    Det virker ikke oplagt at søge væk i huj og hast for at få spilletid med sigte på VM, for landsholdet spiller slet ikke i foråret, før der kommer nogle opreklamerede træningskampe til juni.

    Næh, spillere der er kommet skidt fra start i deres klub, når vi nærmer os 1. september, derimod ... :-)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #625
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ok ok okaaaaaay, så…

    Argumenterne er købt. Jeg lader den ligge.

    Men åååååh, hvor vil jeg gerne have noget til den vestrekant. Trods fin Bøving-fremgang.

    Det bliver i hvert nok ikke her alternativet ligger foreløbigt:

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...age-paa-10eren

    Zan

  17. #626
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    …mon ikke også vi alle sammen bliver ved med at vende og dreje Daramy fordi der simpelthen ikke sker noget i øjeblikket. Jeg savner lidt transfer-action!

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #627
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22


  20. #628
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg er faktisk ret sikker på, at Albin Ekdal lander i FCK snart. Hvis både FCK og Ekdal er så jo klar på hinanden, som det forlyder, så er processen nu for PC at presse prisen så meget han kan. Sampdorias leje af en defensiv midtbanespiller, viser jo også, at de forbereder en nær fremtid uden svenskeren.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #629
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det lyder spændende det som Gisle Thorsen skriver i et tweet idag at vi skal hente 4 spillere
    En kant, ny angriber, stopper og en Zeca afløser

    Jeg tror at Rasmus Thelander bliver præsenteret inden ugen er omme
    så det er nok vores stopper.

    Mon ikke også Albin Ekdal også snart er i land så har vi Zecas afløser

    Andreas Skov Olsen og Bologne bliver der forhandlet med på livet løs men det er nok
    førsteprioritet på kanten.

    Men hvem er angriberen og er det en spiller der skal købes ind til førsteholdet
    eller en der på sigt skal spille sig ind på holdet, forstiller mig i hvert fald ikke at det bliver
    en ung gut da vi allerede på nuværende tidspunkt ligger inde med Højlund, Oskarsson og Kaufmann til sommer
    så er der selvfølgelig Wilzhek men ham er der nok ikke meget tiltro til efterhånden.
    Jeg tror at PC vil forsøge sig at finde sig en ny ala Patrick Mortensen før han blev dårlig
    en der i fremtiden skal gå ind og overtage Winds plalds.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #630
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Det lyder spændende det som Gisle Thorsen skriver i et tweet idag at vi skal hente 4 spillere
    En kant, ny angriber, stopper og en Zeca afløser

    Jeg tror at Rasmus Thelander bliver præsenteret inden ugen er omme
    så det er nok vores stopper.

    Mon ikke også Albin Ekdal også snart er i land så har vi Zecas afløser

    Andreas Skov Olsen og Bologne bliver der forhandlet med på livet løs men det er nok
    førsteprioritet på kanten.

    Men hvem er angriberen og er det en spiller der skal købes ind til førsteholdet
    eller en der på sigt skal spille sig ind på holdet, forstiller mig i hvert fald ikke at det bliver
    en ung gut da vi allerede på nuværende tidspunkt ligger inde med Højlund, Oskarsson og Kaufmann til sommer
    så er der selvfølgelig Wilzhek men ham er der nok ikke meget tiltro til efterhånden.
    Jeg tror at PC vil forsøge sig at finde sig en ny ala Patrick Mortensen før han blev dårlig
    en der i fremtiden skal gå ind og overtage Winds plalds.
    Hvis ikke angriberen er en, der fra dag et kan gå ind og presse Wind om pladsen, giver det ikke megen mening at købe ind til den plads. Så er der måske også et lillebitte håb om, at vi allerede nu kan få sendt den gammeltestamentlige krikke på limfabrikken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •