Side 45 af 103 FørsteFørste ... 35424344454647485595 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Efter Hernings salg af Cajuste kan man konstatere, at prisen for en absolut middelmådig superligaspiller er ca 10 mio euro… Derfor kan der næppe blive de mindste overvejelser omkring et salg af Stage, før buddene rammer 90 mio.. Det er den besked PC med ro i sindet kan sende til både Stage og hans bagland, samt de bydende klubber. Slut.
    Hvis vi får 90 millioner for Stage… så klapper jeg godt nok i hænderne. Stage valgte også os pga muligheden for at tage et skridt ad gangen og hvis vi vil have den næste Stage, så er det nu engang bare sådan at vi må sælge til en god pris - men ikke nødvendigvis en toppris.

    Personligt ville jeg savne Stage og han har vist sig langt bedre på det seneste end mand kunne håbe efter hans start i klubben. Dog vil vi burde overveje bud der nærmer sig 5-6 millioner euro. Jeg tror ikke vi kan få meget mere for ham… måske 7, men jeg bliver overrasket hvis det er mere end det.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Rolig nu. Cajuste er ikke en absolut middelmådig superligaspiller! Det kan godt være at Cajuste ikke har haft det bedste efterår, men han er ung har tidligere vist enormt potentiale i f.eks. Champions League - og er iøvrigt allerede på det svenske landshold med 7 landskampe i 2021.

    Med al respekt, har Cajuste langt højere potentiale end Stage

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #663
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Mit største problem med budet på Stage er, at det i den grad udpensler det åbenlyse problem, nemlig at han blev købt alt, alt for dyrt. Jeg synes faktisk 25-30 mio. er prisen for Jens Stage, med de kvaliteter han har, hans alder og meritter. Men som situationen er lige nu, er han langt mere værd for FCK end markedet vil give, og samtidig vil man ikke rigtig forrente investeringen på en måde som kan forsvare et salg. Derfor må Stage blive, og vi må bare acceptere, at han med stor sandsynlighed ryger gratis, når kontrakten udløber.

  6. #664
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Mit største problem med budet på Stage er, at det i den grad udpensler det åbenlyse problem, nemlig at han blev købt alt, alt for dyrt. Jeg synes faktisk 25-30 mio. er prisen for Jens Stage, med de kvaliteter han har, hans alder og meritter. Men som situationen er lige nu, er han langt mere værd for FCK end markedet vil give, og samtidig vil man ikke rigtig forrente investeringen på en måde som kan forsvare et salg. Derfor må Stage blive, og vi må bare acceptere, at han med stor sandsynlighed ryger gratis, når kontrakten udløber.
    Uenig. Med det spil han f.eks. har vist i efteråret, så har han været alle pengene værd. Vi sælger ham ikke til 25 mio (vi kan dårligt bebrejde FCK for Augsburgs skambud), men mon ikke han ryger hvis prisen kommer op omkring 35-40. I så fald har vi fået dobbelt op på købsprisen, og salget kan i så fald finansiere både et evt. køb af Ekdal samt en god kantspiller. Det må kategoriseres som en succes.

    Mht til prisforskellen mellem Cajuste og Stage som nævnes af andre, så må vi bare tage hatten af for FCM. De formår igen at få mere for en spiller end han reelt er værd grunden en imo absurd hype. Men det gør ikke et eventuelt salg af Stage til en noget lavere pris dårligt. Vi må bare nosse os sammen og komme ind i CL igen, så det kan blive os der kan lave de absurde høje salg. FCM kan både fremvise CL kampe til Cajuste og en pengepung, hvor de kan være ligeglade med mindre bud. Her er vi pt. en smule bagud, især når vi nok skal ud og spendere (forhåbentlig) mange penge i dette vindue på et par kvalitetsspillere.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #665
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det her med videresalgs potentiale, handler vel også om hvor mange flere gange, spilleren kan sælges. En tre år yngre Cajuste har jo nok et salg mere i sig end Stage.

  9. #666
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    De formår igen at få mere for en spiller end han reelt er værd grunden en imo absurd hype.
    De får vel det for ham, som han reelt er værd. Ikke hvad folk på Sidelinien vurderer ham til.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #667
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis vi får 90 millioner for Stage… så klapper jeg godt nok i hænderne. Stage valgte også os pga muligheden for at tage et skridt ad gangen og hvis vi vil have den næste Stage, så er det nu engang bare sådan at vi må sælge til en god pris - men ikke nødvendigvis en toppris.

    Personligt ville jeg savne Stage og han har vist sig langt bedre på det seneste end mand kunne håbe efter hans start i klubben. Dog vil vi burde overveje bud der nærmer sig 5-6 millioner euro. Jeg tror ikke vi kan få meget mere for ham… måske 7, men jeg bliver overrasket hvis det er mere end det.
    Det gør vi selvfølgelig på ingen måde.. Det var egentlig også mest for at sætte Cajuste-salget i relief.. Jeg fatter seriøst hat af, at nogen klubber kan finde på at betale så meget for en spiller, som jeg oprigtigt mener, er en middelmådig superligaspiller. Nuvel, han har da spillet nogle gode kampe, men hans gode periode har bare været så ufatteligt kort, mens den periode hvor han har været decideret middelmådig, hvis ikke ringe, efterhånden har varet i rigtig rigtig lang tid. En 22-årig skulle gerne have niveau til at spille fast i superligaen, hvis han skal gå for 75 mio, og det er et faktum, at Cajuste ganske enkelt ikke har haft niveau til at spille for FCM i efteråret, og det er uagtet hele historikken omkring sommerens transfersaga. Han var iøvrigt også umådeligt ringe inden sommerferien. Han er så langsom i tanke og handling, og smider alt for mange bolde - på mange måder minder han om den dårlige version af Claudemir.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #668
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det gør vi selvfølgelig på ingen måde.. Det var egentlig også mest for at sætte Cajuste-salget i relief.. Jeg fatter seriøst hat af, at nogen klubber kan finde på at betale så meget for en spiller, som jeg oprigtigt mener, er en middelmådig superligaspiller. Nuvel, han har da spillet nogle gode kampe, men hans gode periode har bare været så ufatteligt kort, mens den periode hvor han har været decideret middelmådig, hvis ikke ringe, efterhånden har varet i rigtig rigtig lang tid. En 22-årig skulle gerne have niveau til at spille fast i superligaen, hvis han skal gå for 75 mio, og det er et faktum, at Cajuste ganske enkelt ikke har haft niveau til at spille for FCM i efteråret, og det er uagtet hele historikken omkring sommerens transfersaga. Han var iøvrigt også umådeligt ringe inden sommerferien. Han er så langsom i tanke og handling, og smider alt for mange bolde - på mange måder minder han om den dårlige version af Claudemir.
    At Cajuste ikke har spillet fast i efteråret, har da intet med Cajustes niveau at gøre. Det må da stå klart for enhver. Det er endnu en i rækken af spillere, som på den ene eller anden måde, er løbet ind i den ledelsesstil de har derovre.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #669
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    At Cajuste ikke har spillet fast i efteråret, har da intet med Cajustes niveau at gøre. Det må da stå klart for enhver. Det er endnu en i rækken af spillere, som på den ene eller anden måde, er løbet ind i den ledelsesstil de har derovre.
    Well måske er jeg bare sløv i optrækket, men hvorfor skyldes det ledelsesstilen? Mit indtryk er da, at han efter sommeren (hvor må bevist ikke spillede ham) primært var skadet og derefter ikke kunne komme på holdet. Hvad har jeg misset?

    Jeg er forøvrigt enig med Jons i, at han hen i foråret i sidste sæson faldt drastisk i niveau. Jeg fatter simpelthen ikke, at nogen vil betale 75 mio for ham nu, hvor hans sidste gode kamp næsten ligger et år tilbage.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #670
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    De får vel det for ham, som han reelt er værd. Ikke hvad folk på Sidelinien vurderer ham til.
    Altså ligesom vi fik Kaufmann for hvad han reelt var værd? :-)

    Reel værdi eller ej. 75 mio er i min verden en voldsom overpris for Cajuste på nuværende tidspunkt.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #671
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    At Cajuste ikke har spillet fast i efteråret, har da intet med Cajustes niveau at gøre. Det må da stå klart for enhver. Det er endnu en i rækken af spillere, som på den ene eller anden måde, er løbet ind i den ledelsesstil de har derovre.
    Det burde stå klart for enhver, at han også er faldet i niveau.

  20. #672
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Well måske er jeg bare sløv i optrækket, men hvorfor skyldes det ledelsesstilen? Mit indtryk er da, at han efter sommeren (hvor må bevist ikke spillede ham) primært var skadet og derefter ikke kunne komme på holdet. Hvad har jeg misset?

    Jeg er forøvrigt enig med Jons i, at han hen i foråret i sidste sæson faldt drastisk i niveau. Jeg fatter simpelthen ikke, at nogen vil betale 75 mio for ham nu, hvor hans sidste gode kamp næsten ligger et år tilbage.
    Man arbejder ikke med gentlemenaftaler i FCM og det gik også ud over Cajuste. Før det har Mabil, Erik S, Jakob Poulsen, Sory Kaba været igennem det. Cajuste ville væk efter at have været med Sverige til EM. FCM forlangte langt over 100 mio for ham og kunne ikke få det.
    Det er ikke altid sådan klubber køber folk kun på de sidste 10 kampe. En klub som Reims eller andre ved helt sikkert godt, hvorfor han ikke har spillet meget i efteråret. De kigger naturligvis også længere tilbage og ser en spiller, som spillede mange kampe sæsonen før, blandt andet CL, som er forholdsvis ung, som er inde omkring et svensk landshold.
    At du ikke fatter prisen er desværre ikke et argument. Når det er sagt, så aner vi jo heller ikke, hvordan pengene skal falde. Det kan da sagtens være de 75 mio er max prisen og Reims måske kun har betalt 45 mio nu. Lidt ligesom de selv har forhandlet deres pris på Marrony.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #673
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Det burde stå klart for enhver, at han også er faldet i niveau.
    Altså han har jo ikke spillet. Er det fordi han er blevet dårlig, eller kan det skyldes andre årsager? Som du nok kan læse ud af det jeg skriver, så er jeg på Team andre årsager.

  23. #674
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Boilesen vil have afklaret fremtiden snart, men det haster ikke..
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-haster-ikke/
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. #675
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Boilesen vil have afklaret fremtiden snart, men det haster ikke..
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...t-haster-ikke/
    Boilesen må for min skyld gerne blive i klubben. Ja han laver nogle dumme fejl i ny og næ, men han er vigtig på så mange andre punkter. Men det kommer meget an på hvad han kræver for at blive. Taler vi en guldrendet kontrakt på 5 år så siger jeg pænt nej tak.

    Gerne en 2 årige kontraktforlængelse, og så kan klubben smide nogle Bonuser oveni.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •