Side 55 af 103 FørsteFørste ... 5455253545556575865 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Og hvis vi skiller os af med BÅDE Pierre og Oviedo nu, hvem skal så være back-up for VK i de europæiske kampe?

    Efter præstationen i pokalkampen er jeg overbevist om at en 18-19 årig fra u19 holdet ville være en mere kompetent backup en pierre. Jeg har ingen tiltro til hans evner længere, han er blevet for gammel og kan ikke komme på holdet i nogen superligaklub imo. Desværre

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #812
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Meget uenig. Hvorfor kanten er mere vigtig end centerback viser sig meget nemt ved at en ny kant går direkte ind i start 11'eren - centerbacken sætter sig på bænken.

    Bevares, vi skal OGSÅ have en centerback, men kvaliteten af hvilken kant vi får er langt vigtigere end centerbacken.
    Begge positioner er vigtige. Men folk tænker ikke på hvad det har af konsekvens, hvis Boile eller Khocholava bliver skadet i længere tid. Det kan meget vel være forskellen på om mesterskabet havner i Herning eller København.

    Der skal nok komme en god kant. Med det nytter jo ikke noget, hvis vi signer en CB med samme niveau som Marios. Optimalt set signer vi en som Dennis Hadzikadunic eller samme profil. En yngre spillende CB med god fart, potentiale og som kan presse Boile og Khocholava fra start af. Og som på sigt har profilen til at tage over efter Boile.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  4. #813
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Med hensyn til at tilmelde spillere til UCL, så kan man jo vælge at undlade den nye CB og så tilmelde Roony, ny kant og ny 6'er. Det er nok ikke så mange kampe vi skal spille der. Realistisk nok max 2 runder mere.

    Hvis der derimod kommer en længere skade til Boile eller Khocholava, så er vi fucked med hensyn til ligaen.
    Jeg kan udmærket følge din pointe. Min bekymring er "bare", om hvorvidt vi kan tiltrække en god nok CB i dette vindue, hvis han samtidigt får at vide, at han ikke skal spille med i Europa til at starte med. Så kan det være, at vi pludselig skal betale en højere løn som "kompensation", eller at vi misser nogle emner, vi ellers aldrig kommer i nærheden af på grund af det.

    Men altså, det med Boilesen og skader, ikke? Siden 20/21 sæsonen har han været ude i 8 kampe i alt. 5 af dem var pga. karantæne, 2 var pga. han kom for hurtigt i gang med de europæiske kampe mod Istanbul Basaksehir og Man. United, og den sidste var så vidt vides også efter at have spillet back. Men siden han er rykket ind i midterforsvaret, har han ikke misset en eneste ligakamp pga. skader.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #814
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg kan udmærket følge din pointe. Min bekymring er "bare", om hvorvidt vi kan tiltrække en god nok CB i dette vindue, hvis han samtidigt får at vide, at han ikke skal spille med i Europa til at starte med. Så kan det være, at vi pludselig skal betale en højere løn som "kompensation", eller at vi misser nogle emner, vi ellers aldrig kommer i nærheden af på grund af det.

    Men altså, det med Boilesen og skader, ikke? Siden 20/21 sæsonen har han været ude i 8 kampe i alt. 5 af dem var pga. karantæne, 2 var pga. han kom for hurtigt i gang med de europæiske kampe mod Istanbul Basaksehir og Man. United, og den sidste var så vidt vides også efter at have spillet back. Men siden han er rykket ind i midterforsvaret, har han ikke misset en eneste ligakamp pga. skader.
    Er Roony ikke "gratis" at skrive ind? Eller har han ikke været længe nok i klubben? Ungdomsspiller???

  7. #815
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Efter præstationen i pokalkampen er jeg overbevist om at en 18-19 årig fra u19 holdet ville være en mere kompetent backup en pierre. Jeg har ingen tiltro til hans evner længere, han er blevet for gammel og kan ikke komme på holdet i nogen superligaklub imo. Desværre
    Vi bruger allerede en 18-19 årig fra U19 holdet på pladsen.. Den næste i rækken fra talentafdelingen er 17 år (William Kaastrup). Skulle vi ikke som minimum have en spiller på positionen, der som minimum er gammel nok til at kunne have stemt ved seneste folketingsvalg?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. #816
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi bruger allerede en 18-19 årig fra U19 holdet på pladsen.. Den næste i rækken fra talentafdelingen er 17 år (William Kaastrup). Skulle vi ikke som minimum have en spiller på positionen, der som minimum er gammel nok til at kunne have stemt ved seneste folketingsvalg?
    Mon ikke vi skipper Pierre afsted og lader Oviedo sidde tiden ud? Sådan lyder det i hvert fald ift. transfers ud

  9. #817
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Er Roony ikke "gratis" at skrive ind? Eller har han ikke været længe nok i klubben? Ungdomsspiller???
    Hverken han eller Orri har været i klubben længe nok til at blive skrevet ind via B-listen. Roony har været i ungdomsafdelingen siden juli 2020, så der går et halvt år endnu. Orri kan tidligst indskrives som B-liste spiller næste vinter, fordi han skrev under med FCK 3. september 2020. Havde han skrevet under to dage inden, ville han kunne registreres som B-liste spiller fra næste sæsons gruppespil..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. #818
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu var jeg tilfældigvis i Sverige i efteråret, hvor jeg så Hammarby mod Örebro, og han fangede ret hurtigt min interesse. Her kommer der lige mit take udelukkende ud fra den kamp, som Hammarby vandt 3-2 og hvor han scorede. Så må i bruge det som i vil.

    Plus:
    + Vanvittig hurtig
    + Syg balance
    + Gode driblinger
    + Fantastisk skud (oplagt som frisparksskytte)
    + Deltager meget i det opbyggende spil og tilbyder sig konstant

    Minus:
    - Dribler for meget så det bliver til blindgyder et par gange
    - Fysisk vigtede de ham bare væk en del gange (ekstra faresignal, da jeg ser den danske liga som mere fysisk end den svenske)
    - En del fejlafleveringer
    - Deltog ikke særlig intensivt i presset

    Jeg var tæt på at smide ham herinde efter kampen, men droppede det. Han var den klart mest iøjefaldende spiller, og man håbede på han fik bolden hele tiden, for der skete bare altid noget så, men det var altså også imod et bundhold. Men uden tvivl en spændende spiller, og nu har jeg jo kun set en kamp med ham, og aldrig set de klassiske YouTube film, så det er kun én kamp, jeg vurderer ham ud fra.
    Fedt - takker!

    Nu er videoer på Youtube nådige i forhold til at vise minusser, men hold nu kæft, hvor ser han spændende ud. Som du siger: Syg balance! Hans tyngdepunkt ligger jo nærmest i fodsålerne. En total publikumpleaser - og virker også til at levere. Men det er klart, at han skal have fysikken på plads og også deltage i spillet, når vi ikke har bolden, for at han er RIGTIG interessant. Det har vi før formået at få ind i spillerne. Såehm....KØB!!!!!

    Og her er videoen: https://www.youtube.com/watch?v=b0z2PoF9ej4
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #819
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Nogen der kan fortælle noget om Noah Sahsah der sad på bænken i træningskampen mod Hvidovre
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  13. #820
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg kan udmærket følge din pointe. Min bekymring er "bare", om hvorvidt vi kan tiltrække en god nok CB i dette vindue, hvis han samtidigt får at vide, at han ikke skal spille med i Europa til at starte med. Så kan det være, at vi pludselig skal betale en højere løn som "kompensation", eller at vi misser nogle emner, vi ellers aldrig kommer i nærheden af på grund af det.

    Men altså, det med Boilesen og skader, ikke? Siden 20/21 sæsonen har han været ude i 8 kampe i alt. 5 af dem var pga. karantæne, 2 var pga. han kom for hurtigt i gang med de europæiske kampe mod Istanbul Basaksehir og Man. United, og den sidste var så vidt vides også efter at have spillet back. Men siden han er rykket ind i midterforsvaret, har han ikke misset en eneste ligakamp pga. skader.
    Jeg tror bestemt heller ikke, at det er nemt for PC, at skulle hente en CB nu, der står som 3. valg eller overfor at skulle spille sig på i start 11. Og samtidig skal den spiller have et vist niveau og også gerne nogle specifike kompetencer som fart, god med bolden, fin alder etc. Hvis den står og falder med en garanti for UCL, så hellere love det, og så må en anden undvære. Hvis det er det der skal til, så må man finde en løsning for at lande den rette mand.

    Det har åbenlyst hjulpet at få Boile ind centralt. Jeg føler mig dog stadig ikke sikker på hans fysik, når man kender hans historik. Og han bliver ikke yngre. Selv den mest stabile spiller kan få et vrid i knæet, en længere fiber etc. Men mon ikke der kommer en CB. Det skal der gøre. Det forlyder, at Thelander er omkring 3 prioritet på listen af emner. Og at han muligvis ikke har FCK som hans førstevalg, men måske en sidste kontrakt i udlandet?

    Så jeg er spændt på at se hvem der hentes til centerforsvaret.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. #821
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Nogen der kan fortælle noget om Noah Sahsah der sad på bænken i træningskampen mod Hvidovre
    Ikke andet end at han er født 8. juli 2005 og dermed er en af de yngste i U-19-truppen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #822
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Nogen der kan fortælle noget om Noah Sahsah der sad på bænken i træningskampen mod Hvidovre
    Kun ganske lidt. En ung offensiv kantspiller på 16 år der er topscorer på U17 holdet (11 mål i 9-10 kampe) og netop er begyndt at snuse til U19 holdet (2 kampe). Betegnes som et stort talent men jeg tror ikke vi ser ham få kampe for førsteholdet i denne sæson.

  16. #823
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Nogen der kan fortælle noget om Noah Sahsah der sad på bænken i træningskampen mod Hvidovre
    16-årig driblestærk wing. 3 måneder ældre end Roony. Spiller med nr. 10 for U17 holdet, og har scoret 11 mål i 11 kampe der. Har spillet to U17 landskampe for Danmark og har scoret et enkelt mål der.
    Samme type som Daramy.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. #824
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    16-årig driblestærk wing. 3 måneder ældre end Roony. Spiller med nr. 10 for U17 holdet, og har scoret 11 mål i 11 kampe der. Har spillet to U17 landskampe for Danmark og har scoret et enkelt mål der.
    Samme type som Daramy.

    Interessant det lyder som en der godt kunne være på vej op i U19 truppen
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #825
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Når Sten Grytebust bestod ikke lægetjekket i Gøteborg i følge Aftonbladet

    https://www.aftonbladet.se/sportblad...teborg-avblast
    Sidst redigeret af boombastic : 20.01.22 kl. 16:57
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •