Side 59 af 103 FørsteFørste ... 9495657585960616269 ... SidsteSidste
Viser resultater 871 til 885 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #871
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Har lige snakket med en tyrkisk ven som siger han er en klasse angriber og han er overrasket over han ikke er blevet solgt til større klubber før.
    Jeg udtrykte også min skepsis vedr diverse videoer på YouTube men han sagde han er brøl stærk og hen mener at han er stærkere og bedre end N'Doye...... Det må tiden jo vise men sætter dog mine forventninger op fra 3 til 6 på en 10'er skala.
    Dejlig melding! Tak for det

  2. #872
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Dejlig melding! Tak for det
    Der ligger også et par udmærkede videoer på hans egen instagram, hvor han bl.a. laver nogle vilde ting på træningsbanen.. Kan sagtens vise sig at blive et rigtig godt indkøb det her…

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  4. #873
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg undre mig lidt over folk herinde, syntes godt nok at folk er svære at stille tilfreds når et indkøb er på vej til klubben. Nu er der en ny på vej og straks er folk lunken ved tanken, eller mener at der skulle købes en anden spiller istedet. Ingen skriver godt gået PC .... vi er klar over at FCK ikke har den samme pengepose som et hold i Italien, jeg sidder her med tanken om at folk og PC i FCK ved lidt mere om det end vi gør. Jeg glæder mig over at der endelig sker lidt, og håber på et godt vindue.
    FOZA FCK
    Det kan du have ret i, men denne transfer er vel en mærkelig størrelse for mange af os. Jeg husker ham fra FM10-11, hvor han var 17 og talent hos Fiorentina, så har jeg ellers ikke hørt meget om ham og han ser vel ikke særlig god ud på den YouTube video som er lagt op.

    Da jeg læste det første gang, så var jeg optimist, det er bare blevet pillet lidt ned. Spændene og jeg er bestemt også på holdet “lad os se hvad han kan før vi bedømmer ham” og jeg er hverken optimist eller pessimist, men Singh handlen skræmmer trods alt lidt og det gør alle Barbacars udlejninger også.

    Men det ligner vi er igang og fin position at få en ny spiller og det er da spændene at se hvad han kan
    Sidst redigeret af superestrella : 21.01.22 kl. 18:34

  5. #874
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ...men Singh skræmmer trods alt lidt og det gør alle Barbacars udledninger også.
    Hvad har Singh med Babacar at gøre? Og hvad betyder "udledninger?" :-)

    Her er i øvrigt et lille klip, man kan holde optimismen en smule oppe med: https://www.instagram.com/p/BrQfSVsh6IF/
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #875
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det kan du have ret i, men denne transfer er vel en mærkelig størrelse for mange af os. Jeg husker ham fra FM10-11, hvor han var 17 og talent hos Fiorentina, så har jeg ellers ikke hørt meget om ham og han ser vel ikke særlig god ud på den YouTube video som er lagt op.

    Da jeg læste det første gang, så var jeg optimist, det er bare blevet pillet lidt ned. Spændene og jeg er bestemt også på holdet “lad os se hvad han kan før vi bedømmer ham” og jeg er hverken optimist eller pessimist, men Singh skræmmer trods alt lidt og det gør alle Barbacars udledninger også.

    Men det ligner vi er igang og fin position at få en ny spiller og det er da spændene at se hvad han kan
    Personligt havde jeg ikke hørt om ham før, men vi må vel også være realistiske om, hvilke spillere vi kan få/tiltrække til lille kolde Danmark og vores lille liga. Jeg er bare glad for at vi får en Angriber som vi sukket efter længe. Så må tiden jo vise om PC har set rigtigt i henhold til kvalitet og evne til at levere forholdsvis hurtigt uden en indkøring på 1 år :)

    Så mangler vi bare 2 spillere mere. en kant/CB (Medmindre man har stor tiltro til Singh) samt en backup forsvarsspiller.

  8. #876
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvad har Singh med Babacar at gøre? Og hvad betyder "udledninger?" :-)

    Her er i øvrigt et lille klip, man kan holde optimismen en smule oppe med: https://www.instagram.com/p/BrQfSVsh6IF/
    Jeg tror der tænkes på det her med at vi henter et, for os fans, totalt ubeskrevet blad ind, som vi ikke aner hvad kan..

    Men det er klart, at det er gået galt én gang før, er på ingen måde en rettesnor for hvad der kommer til at ske med den slags spillere fremover, og det er hverken første eller sidste gang det sker.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #877
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Det er da superfedt, at vi endelig har landet en angriber, og jeg glæder mig helt vildt, men jeg er dybt traumatiseret af Singh-transferen, og jeg frygter det værste, hvilket selvfølgelig er helt urimeligt.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #878
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvad har Singh med Babacar at gøre? Og hvad betyder "udledninger?" :-)

    Her er i øvrigt et lille klip, man kan holde optimismen en smule oppe med: https://www.instagram.com/p/BrQfSVsh6IF/
    :). Det er rettet, men det handler om noget der ligner et totalt fejlskud mht Singh transfer og at han har været udlejet rigtig meget og det er sjældent en god ting.

    Han skal helt sikkert have chancen for at bevise sit værd. Han kan sagtens ende med at brænder superligaen af, trods alt lidt nemmere end Serie A - dog hjælper et gammelt klip fra Fiorentina næppe… han ser dog glad ud foran flyveren til kbh og det er da meget fedt og så må vi jo se med det hjerteproblem, han var jo ret hurtigt på banen igen.

  13. #879
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Man kan jo også prøve at stille det op på en anden måede. Vi har nok realistisk mulighed for følgende typer køb:

    1. ung og talentfuld spiller med erfaring fra skandinavien/øst europa og andre små ligaer
    2. erfaren spiller med europærisk erfaring fra skandinavisk/små europæriske ligaer
    3 erfaren spiller med erfaring fra top 3 liga, hvor skader og manglende spilletid har præget de sidste 2-3 år
    4. ældgammel spiller med erfaring fra de største klubber "host van der vaart"
    5. egen avl

    Hvilken type skal vi så have? Jeg ville da også blive super glad for en spiller med EL og CL erfaring, og fast spille tid fra de største ligaer, men det er jo urealistisk.

    Faktum er at Babacar har spillet 166 kampe i serie A, det er altså MANGE ift hvad vi ellers har af erfaring på holdet. Derudover har han jo spillet meget i segunda og serie B også to ligaer som er væsenligt over superligaens niveau.

    Jeg er helt med på at vi først kan se hvad hans niveau er når han får kampe. Jeg er dog spændt på grund af CV'et. Så jeg vil da gerne høre en uddybelse af, hvorfor man kan føle sig skuffet eller lunken over den her transfer, hvis den går igennem.

    Skadeshistorikken mener jeg ikke kan bruges som argument, da jeg er sikker på lægeteamet tjekker ham og hjertet meget grundigt. Singh argumentet køber jeg heller ikke, da det lyder som en depression, og det kan man vel ikke klandre lægeteamet for ikke at opdage.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #880
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nsk-stortalent

    ikke et saftigt rygte desværre. Men vi jagter en 16 årig svensker. Selvom det ikke er noget der får mig op og ringe er det fedt vi er begyndt at være tidligt ude efter talenterne i Skandinavien. Der skal også bygges til fremtiden.
    Dog ser jeg gerne at vi snart får landet en transfer eller to til første holdet.

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...enter-fck-emne

    Han valgte Tyskland i denne omgang

  16. #881
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    For at tage det lidt længere lys på kunne det være interessant se hvordan ”det nye design”, som PC formulerer det, kunne se ud når transfervinduet er lukket til sommer. Her er mit bud på hvordan ”det nye design” kunne se ud:



    433



    MM: Kamil Grabara

    MM: Kalle Johnsson

    MM. Johan Guadagno



    HB: Kevin Diks

    HB: Elias Jehlert – rykket op fra U19



    MF: Davit Khocholava

    MF: Nicolai Boilesen

    MF: Ny

    MF: Valdemar Lund



    VB: Victor Kristiansen

    VB: Ny



    CM: Ny

    CM: Rasmus Falk

    CM: Lukas Lerager

    CM: Zeca

    CM: Isak Johansson

    CM: Hakon Haraldsson

    CM: Daniel Haarbo – rykket op fra U19



    HW: Ny

    HW: Roony Bardghji



    LW: Ny

    LW: William Bøving



    ANG: Khouma Babacar

    ANG: Rasmus Højlund



    Boblere:

    Mattias Jakobsen

    Marko Stamenic

    Orri Oskarsson











    Dvs. at følgende 14 spillere vil forlade os i de næste to transfervinduer



    MM: Steen Grytebust – Han skal videre, for dyr reserve at have



    HB: Peter Ankersen – Han bliver muligvis da Jess Thorup ser ud til at se et lys i ham. Han vil også være fin at have som backup



    MF: Marios Oikonomou – Han skal videre, for dyr reserve at have, spiller ikke godt nok


    MF: Andreas Bjelland – Han skal af åbenlyse årsager videre, har også kontraktudløb 30.6.2022



    VB: Pierre Bengtsson – Meldes tæt på at forlade klubben. Har ellers kontraktudløb 30.6.2022


    VB: Bryan Oviedo – Interesse fra Costa Rica. Har ellers kontraktudløb 30.6.2022


    CM: Jens Stage – Der er tilsyneladende interesse for ham og ser ud til godt at ville prøve sig af i udlandet, måske til sommer, sker dette ikke, er det ikke sikkert at man henter en ny CM da man vil have for mange CM efter min mening


    CM: Pep Biel – Der har været snak om at han godt kunne forlade klubben til sommer 2022

    CM: Andri Baldursson – Pt. På lån. Jeg synes ikke han har vist nok til at man skal købe ham fri for 1 million euro.


    CM: Robert Mudrajiza – Han skal væk af åbenlyse årsager. Indgår åbenlyst ikke i planerne


    LW: Luther Singh – Jeg tror aldrig det kommer til at blive godt med ham, desværre. Tror man sender man afsted så snart det er muligt


    ANG: Jonas Wind – vil prøve sig af i udlandet i sommeren 2022

    ANG: Kamil Wilzcek – indgår åbenlyst ikke i planerne

    ANG: Mikkel Kaufmann – Indgår åbenlyst ikke i planerne



    Jeg tror ovenstående er et realistisk scenarie hvis altså det lykkes for den sportslige ledelse. Det er alligevel vildt at det er over et helt hold der potentielt kan forlade klubben de næste måneder.
    Sidst redigeret af Kongen af København : 22.01.22 kl. 14:00

  17. #882
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Når Babacar-transferen er så fremskreden, som tilfældet er pt., så er det også nærliggende at tænke, at der er noget exit på samme position under meget nær opsejling. Og med rygterne om kontakt mellem Wilczek og Piast Gliwice, så er det jo ikke utænkeligt, at det kan ske i løbet af.. ja, nærmest weekenden, hvis alt går som smurt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #883
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Når Babacar-transferen er så fremskreden, som tilfældet er pt., så er det også nærliggende at tænke, at der er noget exit på samme position under meget nær opsejling. Og med rygterne om kontakt mellem Wilczek og Piast Gliwice, så er det jo ikke utænkeligt, at det kan ske i løbet af.. ja, nærmest weekenden, hvis alt går som smurt.
    Normalt enig - men det er bare ikke det vi har set med Pc indtil nu

  20. #884
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Khouma Babacar er nu officielt FCK-spiller:
    https://www.fck.dk/nyhed/ny-loeve-pa...er-fck-spiller
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #885
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Khouma Babacar er nu officielt FCK-spiller:
    https://www.fck.dk/nyhed/ny-loeve-pa...er-fck-spiller
    Velkommen til og jeg er faktisk ret spændt. Kunne godt bruge en succes

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •