Side 28 af 103 FørsteFørste ... 18252627282930313878 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...retur-til-fck/

    Desværre, men forventet nok få ham retur. Det betyder vel vi skal af med i hvert fald en keeper til vinter

  2. #407
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Øv, nedtur med Grute, men forventeligt nok. Han er åbenlyst ikke sin løn værd og vi kommer til at hænge på ham til kontrakten udløber. Mon ikke vi skal indstille os på at Kalle ryger og Gryte må kæmpe med ham den unge svensker om pladsen på bænken? Vi kan varme os lidt ved at der bliver frigivet enormt mange penge på budgettet til sommer, hvor mange af Ståles dyre afdankede drenges kontrakter udløber. Det er kun Mudrazia som har meget lang kontrakt. Ståle fik jo lige afleveret en kontraktforlængelse til ham, inden han røg.

    Bengtson - sommer 22
    Oviedo - sommer 22
    Bjelland - sommer 22
    Gryte - vinter 22
    Marios - sommer 23
    Wilczek - sommer 23
    Mudrazia - vinter 24

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #408
    Tilmeldingsdato
    Apr 2020
    Indlæg
    13

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    BT skriver at vi er ude efter Albin Ekdal fra Sampdoria: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-serie-profil

  5. #409
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af AlexSN Se meddelelser
    BT skriver at vi er ude efter Albin Ekdal fra Sampdoria: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-serie-profil

    Jeg forstår ikke logikken.

    Vi har Lerager, Falk, Stage, Aron, (Baldur) til at dække vores CM.
    Her har jeg ikke engang indregnet Zeca...

    Det bør ikke på denne post vi skal "strække os langt", medmindre det er en helt unik mulighed.

    Ekdal fylder 33 til sommer, og selvom hans CV bestemt er i orden, så synes jeg det er et ærgerligt sted at bruge en masse krudt.

    Zan

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #410
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Lidt tal fra WyScout om Albin Ekdal fra indeværende sæson:
    - Spillede minutter: 950 minutter, fordelt på 14 kampe. 1 mål, 0 assists, 7 gule kort, 0 røde kort.
    - Antal afleveringer pr. 90 minutter: 32,68 (succesrate: 81,7%)
    - Antal lange afleveringer pr. 90 minutter: 3,88 (succesrate: 48,8%)
    - Antal fremadrettede afleveringer pr. 90 minutter: 11,5 (succesrate: 66,9%)
    - Antal dueller pr. 90 minutter: 20,56 (succesrate: 55,3%)
    - Antal luftdueller pr. 90 minutter: 2,18 (succesrate: 47,8%)
    - Blokerede skud/afleveringer pr. 90 minutter: 4,83
    - Antal bolderobringer pr. 90 minutter: 10,33 (45,9% på modstanderens banehalvdel)

    Tallene er meget Zeca-agtige ifølge WyScout, bortset fra at Zeca er en smule bedre på samtlige af ovenstående parametre..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #411
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg forstår ikke logikken.

    Vi har Lerager, Falk, Stage, Aron, (Baldur) til at dække vores CM.
    Her har jeg ikke engang indregnet Zeca...

    Det bør ikke på denne post vi skal "strække os langt", medmindre det er en helt unik mulighed.

    Ekdal fylder 33 til sommer, og selvom hans CV bestemt er i orden, så synes jeg det er et ærgerligt sted at bruge en masse krudt.

    Zan
    På trods af Ekdal's fremskredne alder, ser jeg det som rettidig omhu at hente en midtbaneprofil allerede nu. Zeca's kontrakt udløber i '23, og selvom jeg håber at han kommer tilbage stærkere, tror jeg bare desværre at vi har set det bedste fra Zeca og at hans sidste år i klubben bliver med stor rotation mellem start-11'er og bænkplads. Det er en grim skade at få i den alder...

    Når det så er sagt, så er det godt nok et sats med Ekdal. Hvilken forfatning er i han rent mentalt? Har han lysten til at spille fodbold eller vil han bare nyde café-livet i KBH på 'Bengtsson'sk' vis?
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  10. #412
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg frygter godt nok lidt for hans skadeshistorik der virkelig ser skidt ud, altså ingen tvivl om han er en klassespiller
    men håber ikke vi skriver med ham for mere end 2 år frygter lidt vi ender ud med en case ala Bjelland
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    Krc

  12. #413
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg har også selv svært ved at se logikken med det indkøb. Zeca har halvandet år tilbage af sin kontrakt, og det er ikke utænkeligt at han efter kontraktudløb vil spille de sidste år af karrieren i Portugal, tæt på hans døtre. Ekdal er kun et år yngre end Zeca, og selv om han er sluppet for de værste skadesforløb i karrieren (det længste har været i under 4 måneder), så er det stadig et sats med en spiller i den alder.
    Især med tanke på, at Stage har fået mere selvtillid på positionen, og at der er en del spillere i truppen, som kan supplere ift. at dække positionen. FCK har råd til at vente, men det har Ekdal ikke, jf. hans alder..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. #414
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    På trods af Ekdal's fremskredne alder, ser jeg det som rettidig omhu at hente en midtbaneprofil allerede nu. Zeca's kontrakt udløber i '23, og selvom jeg håber at han kommer tilbage stærkere, tror jeg bare desværre at vi har set det bedste fra Zeca og at hans sidste år i klubben bliver med stor rotation mellem start-11'er og bænkplads. Det er en grim skade at få i den alder...

    Når det så er sagt, så er det godt nok et sats med Ekdal. Hvilken forfatning er i han rent mentalt? Har han lysten til at spille fodbold eller vil han bare nyde café-livet i KBH på 'Bengtsson'sk' vis?
    Kort og godt, hvorfor er det egentlig der skal hentes en afløser for Zeca?

    Zan

  14. #415
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    På trods af Ekdal's fremskredne alder, ser jeg det som rettidig omhu at hente en midtbaneprofil allerede nu. Zeca's kontrakt udløber i '23, og selvom jeg håber at han kommer tilbage stærkere, tror jeg bare desværre at vi har set det bedste fra Zeca og at hans sidste år i klubben bliver med stor rotation mellem start-11'er og bænkplads. Det er en grim skade at få i den alder...

    Når det så er sagt, så er det godt nok et sats med Ekdal. Hvilken forfatning er i han rent mentalt? Har han lysten til at spille fodbold eller vil han bare nyde café-livet i KBH på 'Bengtsson'sk' vis?
    Men så bør man da hente en med lidt fremtid i. Hvis Ekdal skal afløse Zeca, skal vi jo allerede nu også begynde at se efter ham, der skal afløse Ekdal inden for et år eller to.

    Jeg mener, det her er en oplagt mulighed for at give Lerager chancen som ny Zeca. Hans formkurve har været opadgående, efter han overtog Zecas rolle, så måske kan vi faktisk godt bruge ham alligevel. Og så kan vi bruge krudtet på de offensive pladser, hvor det er mere tiltrængt.
    Sidst redigeret af Garneren : 22.12.21 kl. 15:54
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #416
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kort og godt, hvorfor er det egentlig der skal hentes en afløser for Zeca?

    Zan
    Fordi Zeca er skadet.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #417
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Man skal også medregne, at Albin Ekdal har en forventning om at slutte karrieren i Djurgården.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...-karrieren-her

    Hvis han kun skal være her i halvandet til to år for lige at presse det meste ud af karrieren rent økonomisk, for at han derefter kan trappe ned i sin barndomsklub, så synes jeg ikke at det er det værd at hente ham. Især når vi har Stage og Lerager, som kan spille positionen, og at der er spillere i U19, som over tid kan supplere på positionen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #418
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi har kun Zeca som midtbane spiller som kan sikre at holdet kører en 1 mål sejr hjem. Dem har vi ikke haft nogle af i efteråret og det er de kampe vi har brug for at vinde i foråret. Med en Ekdal/Zeca på banen i alle efterårets kampe, så havde vi fået 4-6 point mere. Zeca/Ekdal kan dele spilletid i sæson 22/23 og dermed en god overgang til Delaney kommer hjem. Ekdal kommer ikke til at gøre forskellen i mange af kampene, hvor vi vinder 3-1 over vejle osv. Ekdals værdi kommer i de Europæiske kampe og opgørende imod FCM. Her er vi ikke stærke nok på midtbanen.

    Hvis man er tilfreds med sølv, så kan vi nemt klare foråret med dem vi har, men hvis vi vil vinde guld, så er der brug for en spiller som Ekdal. Tvivler på vi kan finde en med hans kvalitet med en alder på 27-28 som vi kan trække til DK.
    - Torben

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #419
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...retur-til-fck/

    Desværre, men forventet nok få ham retur. Det betyder vel vi skal af med i hvert fald en keeper til vinter
    Tror at det hele tiden har været planen, og at man har sigtet efter at sende ham hjem til Norge. Jeg tænker, at det er nemmere at afsætte en keeper til Norge om vinteren end om sommeren.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #420
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi forlænger med Rasmus Højlunds yngre tvillingebrødre Oscar og Emil:
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaen...oscar-hoejlund
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •