Side 73 af 103 FørsteFørste ... 23637071727374757683 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,081 til 1,095 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1081
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Årh puha Bøving har en opadgående kurve, så skal vi nok vinde guldet alligevel, nu jeg rolig, tak ;)
    Altså jeg var ret imponeret over ham, i de sidste tre kampe og han er jo en god afslutter, så jeg tror bestemt der er en chance for at han kommer til at gøre en forskel, i det her forår. Men vi kan jo vende tilbage hertil, når sæsonen er overstået og se om han har gjort en forskel, for os ;-)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1082
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Vi skulle nu være tæt på ham her også, og han skulle være i København nu. Han præsenteres nok i aften: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sk-kantspiller

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1083
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi skulle nu være tæt på ham her også, og han skulle være i København nu. Han præsenteres nok i aften: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sk-kantspiller

    Awesome ^^ Han ser nice ud, hurtig, god alder, og også en portion fysik :)

    Hvis vi også henter Amoo og Luther kommer igang... så er der sgu fart på kanten :)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1084
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Awesome ^^ Han ser nice ud, hurtig, god alder, og også en portion fysik :)

    Hvis vi også henter Amoo og Luther kommer igang... så er der sgu fart på kanten :)
    Og så er der forhåbentlig også gang i svingdøren… ;-)

    For så er der i hvert fald nogen der skal ud - ellers bliver det jo hamrende uhomogent.

    Zan

  8. #1085
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Shit han ser spændende ud.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1086
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Har du link til det? Synes ikke jeg kan finde den imformation inde på hans transfermarkt profil
    Ved ud hvad? Det kan jeg heller ikke lige se. Jeg stolede på noget jeg læste, men kan ikke se det samme billede når jeg kigger.

  11. #1087
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og så er der forhåbentlig også gang i svingdøren… ;-)

    For så er der i hvert fald nogen der skal ud - ellers bliver det jo hamrende uhomogent.

    Zan
    Al respekt for Bøving og Rooney, jeg ser et kæmpe lys i dem begge. Men det gælder for dem begge, at de stadig er teenagere i rivende udvikling, der vil have rigtig godt af ikke at skulle bære et hold frem i en mesterskabskamp, men kan være et del af mix'et. Herudover gælder det for dem begge, at de kan spille stort set alle offensive positioner. Bøving er vel egentlig optimalt set bedst i Biels rolle? Luther Sing håber jeg da på som alle andre, men det er helt op til ham selv, og mit bud er, at vi ikke ser ham meget i foråret, siden man har valgt at hente endnu en offensiv. Stage er ikke kant, det synes hverken os fans eller ham selv. At han så kan spille alle positioner på banen, det er vi enige i.

    Så et kant line-up med Amoo, Mukairo, Bøving og Rooney er da noget nær det optimale? Husk på, at kantpositionen nok er den, hvor man ser flest udskiftninger.

    Og så er jeg ellers enig med dig i, at vi ikke behøver Ekdahl. Stage, Lerager, Falk, Johanneson er et stærkt line-up til de to centrale positioner. Det samme er Wind, Biel, Babacar og Orri til 10'er og 9'er :)

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #1088
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Al respekt for Bøving og Rooney, jeg ser et kæmpe lys i dem begge. Men det gælder for dem begge, at de stadig er teenagere i rivende udvikling, der vil have rigtig godt af ikke at skulle bære et hold frem i en mesterskabskamp, men kan være et del af mix'et. Herudover gælder det for dem begge, at de kan spille stort set alle offensive positioner. Bøving er vel egentlig optimalt set bedst i Biels rolle? Luther Sing håber jeg da på som alle andre, men det er helt op til ham selv, og mit bud er, at vi ikke ser ham meget i foråret, siden man har valgt at hente endnu en offensiv. Stage er ikke kant, det synes hverken os fans eller ham selv. At han så kan spille alle positioner på banen, det er vi enige i.

    Så et kant line-up med Amoo, Mukairo, Bøving og Rooney er da noget nær det optimale? Husk på, at kantpositionen nok er den, hvor man ser flest udskiftninger.

    Og så er jeg ellers enig med dig i, at vi ikke behøver Ekdahl. Stage, Lerager, Falk, Johanneson er et stærkt line-up til de to centrale positioner. Det samme er Wind, Biel, Babacar og Orri til 10'er og 9'er :)
    Meget enig.

    Mente også mest hvis vi både henter ham og Amoo, og HVIS Singh spillede sig til en rolle i omkring holdet.
    Hvad jeg heller ikke ser ham gøre.

    Og ja, en anden præmis, at vi ikke henter mere til CM - som du også nævner.

    Det bliver simpelthen overload…

    Zan

  14. #1089
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Hvor er det dog mega rart at vi er igang med at signe en spiller hvor INGEN har forudset det, spammet hans instagram eller kørt "tyrker-alarm" på Twitter..
    Jeg syntes det er fuldstændigt vanvittigt, uagtet hvor rygte-hungrende jeg selv er, hvor meget at det er gået amok på SoME etc. mht rygter og transfers...

    Det var sgu nemmere dengang rygterne kom fra enten Kurt Strand eller nogen som kendte nogen i Skakten :-)

    Mukairo ser spændende ud - men lad os nu lande en stjerne mere + Ekdal....
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1090
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi skulle nu være tæt på ham her også, og han skulle være i København nu. Han præsenteres nok i aften: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sk-kantspiller

    Arrhhh han ser nu ikke så imponerende ud. Han ser klodset ud og hans hurtighed virker meget ordinær!

    Hvis der kun skal hentes én kantspiller så håber jeg det bliver Amoo! Han ser VIRKELIG hurtig ud, driblestærk og med et godt spark, at han så også laver mål på hovedstød på trods af hans højde, er kun et plus! https://youtu.be/b0z2PoF9ej4

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1091
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Arrhhh han ser nu ikke så imponerende ud. Han ser klodset ud og hans hurtighed virker meget ordinær!

    Hvis der kun skal hentes én kantspiller så håber jeg det bliver Amoo! Han ser VIRKELIG hurtig ud, driblestærk og med et godt spark, at han så også laver mål på hovedstød på trods af hans højde, er kun et plus! https://youtu.be/b0z2PoF9ej4
    Jeg luftede lidt af de samme forbehold i Skakten. Han ser bestemt god ud, men Amoo ligner umiddelbart en med større spidskompetencer og større potentiale. Men det ville passe mig fint, hvis vi hentede dem begge - især hvis PC lige kan få lukket den forlængelse med Roony også. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1092
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men det ville passe mig fint, hvis vi hentede dem begge - især hvis PC lige kan få lukket den forlængelse med Roony også. :-)
    Spørgsmålet er så, hvor nem den bliver med to nye kanter :-)

    Nå men nu må vi lige se. Jeg har endnu ikke set nogle danske journalister bekræfte noget med Mukairu, så det kan være en and. Ville ellers være lækkert med en ny spiller til Inside i aften.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1093
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Ikke for at hate på jeres kærlighed til Amoo, og manglende samme til Mukairu - så tænker jeg at niveauet umiddelbart er en del højere i Tyrkiet end i Sverige, men nu gætter jeg selvfølgelig bare.

    Umiddelbart lader det til at vi vil have dem begge to, heldigvis.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #1094
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ikke for at hate på jeres kærlighed til Amoo, og manglende samme til Mukairu - så tænker jeg at niveauet umiddelbart er en del højere i Tyrkiet end i Sverige, men nu gætter jeg selvfølgelig bare.

    Umiddelbart lader det til at vi vil have dem begge to, heldigvis.
    For at være ærlig, har jeg meget lidt til overs for den tyrkiske liga.. Vi har heller ikke haft svært ved at eliminere hverken deres mesterhold, eller et af deres ubesejrede tophold, de seneste gange vi har mødt dem i Europa. Sørloth og Corner banker kasser ind, som var det barnemad. Bevares, der er massere af penge og individuel kvalitet i ligaen, men fodbold er en holdsport, og det taktiske niveau i ligaen slår mig ikke som værende synderligt højt. Spillere fra den svenske liga må trods alt også formodes nemmere at kunne tilpasse sig kultur, vejrforhold og i det hele taget måden der spilles fodbold på, end spillere der aldrig har været i Skandinavien. Derfor ser jeg det ikke nødvendigvis som en fordel, at han har spillet en del kampe i den tyrkiske liga (i øvrigt uden ret mange mål til følge).

  25. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  26. #1095
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Al respekt for Bøving og Rooney, jeg ser et kæmpe lys i dem begge. Men det gælder for dem begge, at de stadig er teenagere i rivende udvikling, der vil have rigtig godt af ikke at skulle bære et hold frem i en mesterskabskamp, men kan være et del af mix'et. Herudover gælder det for dem begge, at de kan spille stort set alle offensive positioner. Bøving er vel egentlig optimalt set bedst i Biels rolle? Luther Sing håber jeg da på som alle andre, men det er helt op til ham selv, og mit bud er, at vi ikke ser ham meget i foråret, siden man har valgt at hente endnu en offensiv. Stage er ikke kant, det synes hverken os fans eller ham selv. At han så kan spille alle positioner på banen, det er vi enige i.

    Så et kant line-up med Amoo, Mukairo, Bøving og Rooney er da noget nær det optimale? Husk på, at kantpositionen nok er den, hvor man ser flest udskiftninger.

    Og så er jeg ellers enig med dig i, at vi ikke behøver Ekdahl. Stage, Lerager, Falk, Johanneson er et stærkt line-up til de to centrale positioner. Det samme er Wind, Biel, Babacar og Orri til 10'er og 9'er :)
    Glem ikke Hákon i den ligning der.. Han bliver fremragende allerede her i foråret, hvis han får lov at spille altså..

  27. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •