Side 74 af 103 FørsteFørste ... 24647172737475767784 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,096 til 1,110 af 1543

Emner: Til- og afgange: Vinter 21/22

  1. #1096
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Glem ikke Hákon i den ligning der.. Han bliver fremragende allerede her i foråret, hvis han får lov at spille altså..
    Det er jo det. Vi har som udgangspunkt otte spillere til de tre centrale midtbanepladser allerede, hvilket er mere end rigeligt. Ni, hvis Wind hives ned for at gøre plads til Babacar. Gad vide, om Stage-handlen er helt død, eller om den stadig lurer? Den ville give mening, hvis Ekdal hentes.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  3. #1097
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jo det. Vi har som udgangspunkt otte spillere til de tre centrale midtbanepladser allerede, hvilket er mere end rigeligt. Ni, hvis Wind hives ned for at gøre plads til Babacar. Gad vide, om Stage-handlen er helt død, eller om den stadig lurer? Den ville give mening, hvis Ekdal hentes.
    Jeg har tænkt nøjagtigt det samme.. Måske også derfor vi er villige til at lægge 5 mio euro for to spillere i samme vindue.. Man kunne forestille sig at en aftale med Stage mere eller mindre er på plads, men først går endeligt igennem, når/hvis vi lander Ekdal. Det vil simpelthen ikke give mening at tilføje Ekdal, uden også at skille sig af med en af dem vi har i forvejen (forudsat at vi lander to nye offensivspillere selvfølgelig).

  4. #1098
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    For at være ærlig, har jeg meget lidt til overs for den tyrkiske liga.. Vi har heller ikke haft svært ved at eliminere hverken deres mesterhold, eller et af deres ubesejrede tophold, de seneste gange vi har mødt dem i Europa. Sørloth og Corner banker kasser ind, som var det barnemad. Bevares, der er massere af penge og individuel kvalitet i ligaen, men fodbold er en holdsport, og det taktiske niveau i ligaen slår mig ikke som værende synderligt højt. Spillere fra den svenske liga må trods alt også formodes nemmere at kunne tilpasse sig kultur, vejrforhold og i det hele taget måden der spilles fodbold på, end spillere der aldrig har været i Skandinavien. Derfor ser jeg det ikke nødvendigvis som en fordel, at han har spillet en del kampe i den tyrkiske liga (i øvrigt uden ret mange mål til følge).
    Jeg snakker skam heller ikke den tyrkiske liga op som sådan, jeg påpeger blot at de videoer folk ser af Amoo er i den svenske liga, og det er den tyrkiske liga altså en del over - uagtet af VI tæver hold i den liga. Mukairo har ligeledes performet i den belgiske liga som må anses også at være et niveau eller to over den svenske.

    Og igen, jeg taler ikke Amoo ned - jeg siger blot at man skal have i mente hvilke modstandere spilleren står overfor når man sådan sætter de to spillere op i mod hinanden.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. #1099
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Jeg har tænkt lidt over det. Man bliver hurtigt lidt transferhorny.

    Jeg synes egentlig blot vi skal hente én af de to (Amoo / Mukairu).

    Synes det er ærgerligt hvis de unge kommer for langt fra holdet. Vi har så meget talent.

    Hvis spillerne vitterligt er så polyvalente (er det egentlig overhovedet et ord..?), så må de kæmpe lidt med hinanden om de to pladser.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 27.01.22 kl. 17:23

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #1100
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aegetjek-i-fck

    Nigerianske Paul Mukairu er angiveligt til lægetjek.Kan vi mon vente en spillerpræsentation til FCK Inside i aften?

  8. #1101
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-her-er-prisen

    Ifølge Farzam på BT er Mukairu en done deal. Pris: 2 mill. euro.

  9. #1102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg har tænkt lidt over det. Man bliver hurtigt lidt transferhorny.

    Jeg synes egentlig blot vi skal hente én af de to (Amoo / Mukairu).

    Synes det er ærgerligt hvis de unge kommer for langt fra holdet. Vi har så meget talent.

    Hvis spillerne vitterligt er så polyvalente (er det egentlig overhovedet et ord..?), så må de kæmpe lidt med hinanden om de to pladser.

    Zan
    Fra B.T.s artikel om Mukairu:

    "Der kan sagtens komme endnu en helstøbt angriber, ligesom der stadig bliver arbejdet på at hente Albin Ekdal og Akinkunmi Amoo, som B.T. også i begges tilfælde har kunnet afsløre er i FC Københavns søgelys."

    Det lyder i al fald som om, at man ønsker fuld plade :o Må indrømme, at jeg også snart begynder at have svært ved at se, hvor vi skal gøre af alle de spillere på banen.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Fra B.T.s artikel om Mukairu:

    "Der kan sagtens komme endnu en helstøbt angriber, ligesom der stadig bliver arbejdet på at hente Albin Ekdal og Akinkunmi Amoo, som B.T. også i begges tilfælde har kunnet afsløre er i FC Københavns søgelys."

    Det lyder i al fald som om, at man ønsker fuld plade :o Må indrømme, at jeg også snart begynder at have svært ved at se, hvor vi skal gøre af alle de spillere på banen.
    I det mindste så vil JT stå med et positivt luksus problem kontra det skadeshelvede lazaret vi har været vidne til samt mangel på kvalitet.

    Så ja ingen undskyldninger mere. Guldet skal bare være hjemme i Maj.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1104
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Så kan det ikke blive meget mere officielt https://twitter.com/antalyaspor/stat...655421953?s=21

  14. #1105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    118

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Nogen der kan spørge til, hvad de tænker om ham?
    Løbeanden

  15. #1106
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    uden at kende paul prøvede jeg lige at finde lidt stats på ham og faldt og denne side:

    https://sofifa.com/player/252580/paul-omo-mukairu/

    umiddelbart ser han fin ud med acceleration og skudstyrke med et pænt potentiale.

  16. #1107
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    uden at kende ham særligt søgte jeg efter stats og faldt over dette link:

    https://sofifa.com/player/252580/paul-omo-mukairu/

    umiddelbart med en god acceleration og skudstyrke virker han som en god profil med et fint potentiale.

  17. #1108
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK Thomas Se meddelelser
    Så kan det ikke blive meget mere officielt https://twitter.com/antalyaspor/stat...655421953?s=21
    Og nu er den også officiel fra fck twitter og ikke bare tyrkisk twitter.

  18. #1109
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Så billig som Mukairu er, må der være penge til en kant mere. Fint med en billig og ung kant, så vi i hvert fald er dækket OK ind numerisk. Men kom så med en rigtig kantprofil oveni!

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1110
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange: Vinter 21/22

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Så billig som Mukairu er, må der være penge til en kant mere. Fint med en billig og ung kant, så vi i hvert fald er dækket OK ind numerisk. Men kom så med en rigtig kantprofil oveni!
    hvor meget kostede paul da for prøver at lede forskellige steder men kan ikke se prisen angivet?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  2. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  3. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  4. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  5. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •